Partyflock

Forumonderwerp · 712488

Waarschuw beheerder
2012 A.D.

The End of the Mayan Calendar is scheduled for December 21, 2012 (give or take a year). The possibilities of what this “end” might mean is an increasingly hot topic on the Internet, in conferences, printed articles, and in discussions all over the globe. This is because it just might be an incredibly important moment in history -- e.g., the end of history!

Calendars, in general, do not end [1]. The whole purpose of developing and/or keeping a calendar is to predict future events based upon the cyclical nature of the world -- to keep such things as agriculture in line with the seasons or inform out-of-line politicians when their terms of office are up for reconsideration. [In this regard, politicians are like babies. Both need to be changed periodically, and often, for the same reason.] But the idea that everything is coming to some sort of completion, i.e. the end of cycles, the end of days, the end... period... This just doesn’t compute when it comes to the idea of a calendar.

But the Mayan Calendar is not necessarily your average, run-of-the-mill calendar. It is, among other things, reputed to be the most accurate in the world. This is due in part to the fact it is also a relatively complicated calendar, using cycles of 13 and 20 (weird!), relating to the cycles of other planets (e.g. Venus), and in general incorporating some 22 (at last count) different sub-calendars, such that every contingency can be accounted for.

The Mayans did not elaborate in great detail about what would happen in 2012 A.D., just that their calendar would end. However, there has been no end (pardon the pun) to the possibilities being forecast by modern day interpretors of what the Mayans might have meant. These possibilities include 2012 A.D. as a time for:

1 ) major changes in human DNA (as in Indigo Children),

2 ) an enormous leap in Consciousness,

3 ) dimensional shifts (as in Hyperdimensional Physics and/or Superstrings),

4 ) the cessation of linear Time,

5 ) an evolutionary human pinnacle,

6 ) a huge surge and multiple breakthroughs in technology,

7 ) the end of Money [Shirley, you jest!],

8 ) massive genetic mutations [the good news!],

9 ) a serious, altogether-too-close encounter with a Near-Earth Objects member,

10 ) and a cosmic alignment of our solar system with the plane of our Galaxy, the Milky Way. The latter represents the end of a 25,920 year cycle -- a cycle based on the Precession of the Equinoxes).

dit is voorlopig even genoeg. post hier aub al je links en ideeen over 2012/2013. dat kan nog eens interresant worden.

persoonlijk denk ik dat het een combinatie van een boel aangehangen geloven gaat worden. een soort puzzel waarvan de hele wereld stukjes heeft en ze samen in elkaar moeten zetten voor 2013.

tis geen drama als het mislukt; zie het als een proefwerk, maar zeg nou zelf; iedereen haalt graag goede cijfers. zie het als een vak wat je super tof vind. iedereen kan op zijn manier bewust worden en je hoeft er niet een secte voor te aanhangen. wees jezelf, maar lees meer over wat er in deze wereld gaande is.

dan doel ik op ufo`s, aliens, zogenaamde mythologien die eigenlijk ECHT zijn gebeurt, goden uit verschillende culturen die allemaal op vliegende afgebeelde discussen uit de hemel kwamen... jaja mij maak je niet gek; dat zijn aliens, dat de overheid en de wereldwijde overheid alles ontkennen is niet gek; anders breekt er massa hysterie uit en zijn ze zo hun macht kwijt... en dan zijn er nog meer dingen die men moet weten over aliens en de overheid...

na goed; ik dwaal af; post hier je visie van 2012/2013 en wat het voor ons gaat betekenen.

wie weet komen we er wel uit :D

bottom line = wees niet zo fuckin skeptisch en accepteer nou maar dat onze wetenschap nog lang niet ver genoeg is om alles te verklaren, maar puur omdat het door de wetenschap nog niet verklaard kan worden betekend niet dat het bestaat en wederom als er wereldwijd wordt toegegeven aan opmerkelijke feiten dan raakt het volk geprikkeld, zal dus meer willen weten, komen uit eindelijk achter de waarheid en voila, we komen weer terug bij massa hysterie, wat voor ons overigens heel goed zou zijn, maar voor de portomonnee en macht van de overheden absoluut NIET!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog iets...pole shifts zou niet eens een natuurlijk fenomeen zijn die een in de 10.000 jaar voorkomt maar het gevolg van nucleare bommen die toendertijd de aarde verwoeste e dat ze toen al bezig waren met "HAARP project" praktijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op donderdag 11 mei 2006 om 20:01:
nog iets...pole shifts zou niet eens een natuurlijk fenomeen zijn die een in de 10.000 jaar voorkomt maar het gevolg van nucleare bommen die toendertijd de aarde verwoeste e dat ze toen al bezig waren met "HAARP project" praktijken.

Bron?
Waarschuw beheerder
donateur
Not a natural phenomen? It's been proven that it happened before (maybe i don't understand well what you wrote, as i'm not dutch...).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van French connection op donderdag 11 mei 2006 om 21:22:
Not a natural phenomen? It's been proven that it happened before (maybe i don't understand well what you wrote, as i'm not dutch...).

watch the movie....

http://video.google.com/videoplay?docid=6056789081969524094&q=atlantis

he can tell it better than me.

ik ga het sowieso nog eerst goed uitzoeken voor ik werkelijk dit goed aan jullie kan onderbouwen.

Waarschuw beheerder
Heeft er toevallig iemand Staya Erusa gezien?

Heb ik vandaag gekocht...

Best ok, maar ik vind het nogal sprookjes achtig overkomen.

Totaal geen moeite gedaan om welke statement dan ook fatsoenlijk (wetenschappelijk & rationeel) te onderbouwen.

En toen zag ik op het einde, als we nou allemaal die DVD kopen, dan zorgen zij voor een deel 2,
met meer dieptegang mbt de mechaniek achter "hun" visie.

Oordeel zelf. O:)

http://www.stayaerusa.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op dinsdag 9 mei 2006 om 17:20:
Hier nog een interessante film: The Destruction Of Atlantis - Michael Tsarion

Inderdaad heel interessant, al zie ik het niet als het ultieme antwoord. Is er enig bewijs voor dat esoterische veld voorbij de maan? Toevallig haalt hij het voorbeeld aan van John Dee die die macro-beings opriep, dat deed hij dus met de Necronomicon.
Ik had zijn boek al als .pdf, misschien maar eens uitprinten.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 23:04:
Staya Erusa

Ik heb die site ff bekeken, het lijkt wel over alles te gaan wat ik interessant vind maar is het 15 euro waard zonder onderbouwing?
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
al draagt een aap en gouden ring, het is en blijft een lelijk ding:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op maandag 15 mei 2006 om 23:08:
Ik heb die site ff bekeken, het lijkt wel over alles te gaan wat ik interessant vind maar is het 15 euro waard zonder onderbouwing?

Ach, het is wel leuk; ik kan er alleen relatief weinig mee zonder onderbouwing. Ze komen zelfs met statements dat aliens onze planeet hebben ingewoven met een soort van etherisch web tegen beveiliging en bla bla.

Luister, ben niet iemand die zoiets onzinnig vind, maar als je het niet fatsoenlijk kan onderbouwen had ik net zo goed zelf een sprookje kunnen schrijven.

Ja, 2 duistere tomaten uit het stelsel, oekibala-pimpoelela hebben al eeuwen lang heerschappij over ons multiversum en middels corrupte bananen herprogrammeren ze onze gedachtegangen zodanig dat we ten alle tijden precies dat doen wat deze intergalaktische tomaten doen. Echter, deze tomaten zijn momenteel onzichtbaar en kunnen alleen door spirituele mensen worden waargenomen.

Mjah, als ik Staya Erusa kijk dan heb ik hetzelfde als naar de kerk te gaan en de pastoor maar op zijn woord te geloven. Als er al een deel 2 komt, verwacht ik toch wel een rationelere benadering. Dit is puur speculatie gebaseerd op zogenaamde eeuwenoude wijsheid, welke ze voor het gemak weigeren te onderbouwen.

Allerlei ideeen over reincarnatie, het hiernamaals etc etc, vind het leuk bedacht, soms klinkt het logisch, maar voor mij niet goed genoeg onderbouwd. Het laat veel te wensen over en de hele film komt over alsof je een sprookjesboek aan het lezen bent.

Sure, nix mis met een sprookje, maar er zijn ook nog rationele mensen onder ons die een wat realistischer sprookje willen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dan lees ik liever nog een paar boeken.

Waarschuw beheerder
wat nou als de wereld leiders juist willen dat de mensen in 2012 gaan geloven en express jullie al deze informatie geven ?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit zomaar weer eens in lange lange tijd mee te lezen en ik las een sooitje berichten terug van alles en nog wat over dimensies en bewust zijn.

je moet eens kijken op http://www.innermind.nl
dat is een site waar "brain machines" worden aangeboden
het bestaat uit een koptelefoon en een zonnebril met lampjes erin die op je ogen schijnen

door de bepaalde frequentie die de lampjes en de geluiden afgeven aan je hersenen gaan je hersenen die frequentie overnemen en zo kom je dus in een andere status van bewustzijn en voel je je ook heel anders, je gaat liggen dromen terwijl je gewoon wakker ben.

ik heb het 2 keer op een feest gedaan toen dat vrouwtje van die site een stand had waar je dan tegen betaling een programma kon volgen en ze hebben verschillende programma`s om bijv. relaxt te worden of juist energie te krijgen
of weer vrolijk te worden als je je deprie voeld

deze apparaten worden ook gebruikt voor alternatieve geneeswijze voor deprecivitijd en dergelijke

ik was zo onder de indruk van deze ervaring dat ik heb besloten zo`n apparaat voor thuis te bestellen zodra ik terug ben van vakantie ;)

doe ermee wat je wil, kijk ff op die site
en als je een keer op een feest ben en je ziet zo`n stand met van die brilletjes dan is het zeker een aanrader (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van IROCZ op woensdag 24 mei 2006 om 14:51:
je moet eens kijken op http://www.innermind.nl
dat is een site waar "brain machines" worden aangeboden
het bestaat uit een koptelefoon en een zonnebril met lampjes erin die op je ogen schijnen

Die stand stond vorig jaar op Thunderdome. Ik heb het niet gedaan heb me toen heerlijk laten masseren door 1 van die mooie vrouwen :kwijl:, maar een maat van mij heeft het voor elkaar gekregen omdat gratis te mogen doen.

Je ziet allemaal verschillende velle kleuren licht die de hele tijd over je netvlies heen en weer bewegen en dat moet jou in een andere state of mind moeten brengen.

Die maat van mij vond het niks en werd er erg duizelig van en heeft snel die bril weer af gedaan 8)

Waarschuw beheerder
"De Twaald Dagen van Licht", Gary Bonnell):

Dag één.

Gedurende de eerste dag gaan we de fysieke wereld heel anders zien. We zullen we verbaasd zijn als alles begint te stralen in de meest bijzondere kleuren. Het begint met elektrische apparatuur: hoe meer stroom er doorheen gaat, hoe eerder we die energie gaan zien als een gekleurde wolk om het snoer en om het apparaat. Maar even later beginnen ook niet-elektrische voorwerpen licht uit te stralen. Ook om mensen, dieren en planten begin je prachtige regenboog-effecten te zien. Met name bij mensen kunnen die kleuren zeer dynamisch zijn. Als men innerlijk nog met allerlei dingen worstelt, dan zul je dat aan de kleuren in de aura kunnen zien.

Dag twee en drie.

Je begint te ontdekken dat gedachten zich willen gaan manifesteren. Alles wat je denkt krijgt effect. Als je bv. bij een bloem staat en je zou willen dat die eindelijk eens ging bloeien, dan zul je merken dat dat ook heel snel gaat gebeuren. Gedachten zijn altijd al krachten geweest en nu worden ze niet alleen zichtbaar als energie, maar gaan ze ook nog eens gevolgen krijgen. In feite is dat altijd al zo geweest, maar de invloed was op een dusdanig niveau, dat we dat nauwelijks merkten. Toch is dat niet nieuw: mensen kunnen al heel lang voorwerpen verplaatsen met hun gedachten, of iemand op afstand (bv. via een foto) genezen. En wat dacht je van voodoo? We zullen nu heel snel moeten afleren negatief te denken, want ten eerste kan iedereen dat aan je zien in je aura en ten tweede zal het onmiddelijk gevolgen gaan krijgen.

Heel veel mensen zullen tijdens deze twee dagen afhaken en de rest van de twaalf dagen grotendeels bewusteloos doormaken. Het zijn de mensen die leiden aan innerlijke conflicten. Zowel op het fysieke vlak als op het emotionele en sociale vlak wordt het steeds moeilijker. Er komt weerstand tegen het hele gebeuren, er komt angst en iets moet de schuld krijgen van die problemen. Het zijn de mensen die zich verschuilen achter regeltjes, de mensen die denken in termen als "voor wat, hoort wat", mensen die liefde niet zonder hormonen kunnen zien, mensen die altijd voorwaarden stellen, die nooit genoeg geld of goederen hebben, de mensen die snel naar de wapens grijpen als ze zich bedreigd voelen, mensen die geen fysiek contact durven maken, die bang zijn om zomaar te knuffelen, met wie dan ook.

Dag vier.

De waarneming van de dimensionaliteit gaat veranderen. Gevoelens van strijden, twijfelen, oordelen en vergelijken gaan verdwijnen. Elke concentratie op de toekomst of het verleden zal leiden tot het besef van aanwezig zijn in het hier en nu.

Dag vijf.

Je begint je te realiseren dat je oude leefwereld, datgene wat je altijd "realiteit" noemde, eigenlijk niet meer dan een droomwereld was. Je wordt je bewust van alle lagen van de manifeste werkelijkheid en hebt daarin geen beperking: ruimte zonder tijd en absolute vorm.

Aan het eind van deze dag zal je DNA door de nieuwe trillingsfrequentie in het etherische lichaam en het omringende plasma-veld beginnen te veranderen. Één van de effecten daarvan zal zijn dat je fysieke lichaam niet langer zal reageren op het genetisch geheugen. Ook zullen de zeven energiecentra's (je chakra's) het belangrijkste orgaanstelsel worden. Alle andere organen (behalve hart, longen en maag) zullen geleidelijk aan minder actief worden. De behoefte aan eten zal steeds minder worden, evenals de behoefte aan bewusteloze slaap.

Dag zes.

Op deze dag zul je volop bezig zijn met het wennen aan al die veranderingen. Je gaat ontdekken dat je met je gedachten (je verbeelding, je creativiteit) een heleboel dingen kunt doen en dat je daar ook steeds minder middelen voor nodig bent. Je gedachten drukken zich uit als materie en daarmee klaar je de meeste klussen. Een grenzeloze wereld gaat voor je open....

Dag zeven.

Je zintuigelijke waarnemingen gaan verschuiven naar een intuïtieve helderziendheid. Een ongekende sensatie ontstaat wanneer je ervaart dat de fragmenten van alle zielen van vroegere, huidige en toekomstige incarnaties zich verenigen tot één wezen. Er ontstaat een perfecte combinatie van lichaam, denken en geest.

Dag acht en negen.

Op deze dagen zal een groep mensen die nog steeds bij hun volle bewustzijn is en een verlangen ervaart om behulpzaam te zijn, aan het werk gaan om de inmiddels bewusteloos geworden mensen te gaan helpen. Hun intentie is bijzonder zuiver en dient maar één doel: zoveel mogelijk zielen uit hun conflict halen en alsnog bij dit proces betrekken, voordat die twaalf dagen om zijn. Daarnaast zullen deze mensen in staat zijn om vrijwel elke ziekte te genezen.

Dag tien.

Diegenen die in het begin bewusteloos zijn geraakt, zullen nu geleidelijk aan beginnen te ontwaken. Ze zullen boos en verward zijn als ze ontdekken dat er zoveel is veranderd en dat zelf niet hebben meegemaakt. Ze zullen verklaringen eisen en daarnaast proberen hun oude leven en denkpatronen weer op te pakken. Maar dat zal erg moeilijk worden in een wereld die zo ingrijpend is veranderd en waarin eigenlijk alleen nog maar ruimte is voor liefde, mededogen en voor hen onbegrijpelijke creëerende vermogens.

Dag elf.

Op deze dag zul je je bewust zijn van je uiteindelijke missie en wat er allemaal mogelijk is voor de mensheid. Je zult een begin gaan maken met het verwerkelijken van die missie.

Dag twaalf.

Een gedenkwaardige feestdag: we stappen definitief over van het oude vissentijdperk naar het watermantijdperk. Hoera: eindelijk bevrijd van die beperkende 3D-wereld!

Bovenstaand proces is dermate heftig, dat niet iedereen dat aankan. Zoals al eerder aangegeven, zullen veel mensen tijdens de tweede en derde dag afhaken en bewusteloos worden. Maar ook daarna zullen nog veel mensen afhaken en het is ook niet gezegd dat mensen die alle twaalf dagen bewust kunnen blijven, het verkregen niveau kunnen blijven vasthouden. Het zal wel niet zo heel vaak voorkomen, maar je kunt nadien best weer terugvallen in je oude dualistische denkpatronen.

Nog een aardigheidje: het "gordijn" tussen onze wereld en die van het hiërnamaals gaat in deze twaalf dagen verdwijnen, waardoor mensen die zijn overgegaan weer deel worden van onze wereld (eigenlijk moet ik dat andersom zeggen). Dat zal wel even wennen zijn, maar we zijn nu ook al samen en we worden heel vaak door overleden personen geholpen. We zien ze alleen niet en dan denken we maar al te graag dat ze er dus ook niet zijn. Stel je voor zeg, al die toeschouwers als je lekker aan het vrijen bent. Toch is dat altijd al zo geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe weet jij dat allemaal ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:03:
Hoe weet jij dat allemaal ?

een maat van mij leert voor energetisch genezer en lichtwerker dus hoor daar best veel over...maar deze tekst heb ik van www.xerson.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:10:
www.xerson.nl

Leuke site, maar zet m'n vraagtekens toch wel vaak bij die site :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:28:
Leuke site, maar zet m'n vraagtekens toch wel vaak bij die site

ik ook wel ja:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:31:
ik ook wel ja:jaja:

Waarom dan dit hele stuk hier postten?
Of heb je dit allemaal zelf ondervonden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:39:
Waarom dan dit hele stuk hier postten?
Of heb je dit allemaal zelf ondervonden

nou in dit stuk staan veel dingen waar mijn maatje het over heeft en vind het wel erg indrukwekkend en erg bizar maar wel een hele mooie verandering als het echt zo zal worden dus daarom zet ik die tekst hiero om toch iets toe te kennen voege:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:57:
dus daarom zet ik die tekst hiero om toch iets toe te kennen voege:d

Ja leuk hoor Lion, echt wel!

Is weer eens een andere insteek...

Maar allemaal bewusteloze mensen???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op vrijdag 26 mei 2006 om 20:37:
Maar allemaal bewusteloze mensen

beter als allemaal dooie zoals het nu de orde van de dag is in deze ellendige wereld vol haat en oorlog je bewustheid ben je zo weer te boven:9:9
Waarschuw beheerder
Hey enneh wanneer gaat dit plaatsvinden???

2012? December?

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op vrijdag 26 mei 2006 om 23:21:
Hey enneh wanneer gaat dit plaatsvinden???

2012? December?

ze zeggen het want het gaat over de 12 dagen na 21-12-2012
Waarschuw beheerder
Hey Lion, weet je wat?

Zeg ik tegen mijn vriendin: dat dat proces 12 dagen duurt.

Zegt ze: "Dat klinkt al beter."

Dus ik in 2012... Zegt ze: he bah dan pas.. lol

En wij maar hopen op een snelle shift... dimensionshifts...
Annunaki... ietssss.....

En snel een beetje...

Maar eh ik heb het idee dat er al een shift gaande is...

Als ik anno 2006 vergelijk met 1996 dan zie ik een grooot verschil... JIJ???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=357 height=395 cacheid=0013cba40023bae2bccd2b7d1a016c41db]http://www.orlyowl.com/puhlease.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op zaterdag 27 mei 2006 om 00:22:

Dat je een buikje begint te krijgen en haar op je rug?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Planet Xiss op zaterdag 27 mei 2006 om 00:22:

dat komt door de zogenaamde jesusfactor. kort u uitgelegd, wat ze in het jaar 0 tot het jaar 1000 'uitvonden, doen wij nu in een jaar. ken je nagaan over 50 jaar ofzo, dan is het een week:)
Waarschuw beheerder
mar ik denk, en altijd al gedacht, dan de mensheid een heel groots iets staat te wachten, je ziet het aan alles. alles staat zowat op barsten hier. de wereld schreeuwt om een drastische verandering. het wordt tijd dat we is gaan luistern. er is een kritische massa mensen nodig die dat ook inzien. dan pas kan er iets veranderen in deze maatschappij. ik denk echt, dat wij mensen hemel op aarde kunnen creeeren, ipv zo te leven en dan pas als je dood bent naar de hemel gaat, ik denk dat dat miss wel de achterliggende gedachte is van de bijbel. door alle zo te leven creeren wij hemel op aarde, of juist hel op aarde, waar het nu toch wel op begint te lijken soms....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ImPuLZeR op zaterdag 27 mei 2006 om 15:28:
ik denk echt, dat wij mensen hemel op aarde kunnen creeeren

duidelijk ik ben het volkomen met jou eens:respect:
Waarschuw beheerder
ja ik denk echt dat dat miss wel het doel van de mens, als 1 geheel op aarde is! ik las is een wetenschappelijk onderzoek over bidden. dat het echt helpt, en niet omdat 'god' ervoor zorgt, nee dat er een groep mensen is, die allemaal op 1 lijn zitten, allemaal 1 gedachte hebbe, en die met liefde projecteren naar de bestemming. kan me niet voorstellen hoe het zou zijn als echt de hele wereld dat zou doen :D en miss moete we dat wel voor 2012 doen/hale! dat dan miss de aarde vergaat, of de anunnaki komt kijken hoe het gaat hier. ahaha. nee maar als mensen dit echt allemaal zouden beseffen, vanuit hun echte ik zouden denken, en praten, dat al het oppervlakkige en egoistische komt te vervallen, wij mensen idd die punten mee gaan maken. de aarde bied alles al, het is aan ons het op de juiste manier te gaan gebruiken en invulling aan te geven. we leven nu in een wereld die draait om geld, niet om het geluk van de (mede)mens. nee ik ik ik. stel je is voor hoe het zou zijn als het ons ons ons is. dat iedereen blij is, en niet kk over t leven. en dat er zon ongelooflijk gat zit tussen arm en rijk. en ongeluk en geluk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ImPuLZeR op zaterdag 27 mei 2006 om 15:43:
nee maar als mensen dit echt allemaal zouden beseffen

Als ;)

Post eens een topic over UFO`s en kijk hoe snel het wordt afgezeken.

Post een topic over Spiritualiteit en je zal het zelfde zien.

Post een topic over psychokinetische krachten en ook hierbij zal je hetzelfde zien.

En als de mensen het al willen of kunnen beseffen dan zijn de meesten nog te lui er wat mee te willen doen.

Aangezien Satan een product is van God laat dit weten dat ook God een logische en duistere kant heeft. God wil niet alleen een aai-elkaar pussy hemel, maar ook een mentaliteit vereisend dat de sukkels moeten vallen zodat ze zelf leren van hun stommiteit.

God - Vader Tijd
Satan - Moeder Natuur

De enige echte hemel is een plek van liefde voor balans. De Hemel is allang hier. Het is echter jullie perceptie die aan verandering toe is. Perceptie maakt realiteit. Innerlijke vrede betekent Uiterlijke Vrede.

2012 zal jullie hopelijk leren dat Oorlog onvermijdelijk is, erbij hoort en zelfs leuk kan zijn. Waarom denk je anders dat mensen het leger in gaan? Ook zij zijn onderdeel van de overkoepelende entiteit die wij zijn, oftewel God.

In die Utopische Wereld komen alleen mensen die werkelijk willen zijn wie ze zijn. Mensen die niet kunnen leven met de staat van onze realiteit gaan weer terug de kosmische koektrommel in. Geen hypocriete religieuze beloftes over een mooier leven -dan en dan-.

"Je haalt eruit wat erin zit" (als je nu niet het beste uit jezelf haalt en geniet van deze wereld zal 2012 NIETS voor je betekenen!)

Of dacht je soms dat we dankzij 2012 de "Survival of the Fittest" instelling van de natuur (Satan) even konden wegdenken? :D

We ZIJN Licht & Duisternis. Erken en Evolueer.

En dat 12 stappen plan, dat is toch nergens rationeel op gebaseerd. Het zal me ook niet verbazen als dit gechannelde informatie is van een of andere verdwaalde -ik ben echt wel een meester hoor- guru persoon figuur ding iets :x

HEt lijkt er echt op alsof de meesten maar gewoon erop los geloven; zo ben je niet beter dan een Christen die niet buiten zijn Bijbel durft te kijken. Wees een realist en erken de hardheid van de natuur. Integreer dit in je persoonlijkheid en overwin.

Dat is 2012. Niet dat ineens alles roze wordt en we elkaar gaan lopen knuffelen. Laat dan je ziel downloaden naar "the Sims" ofzo. (moet er niet aan denken) Bedoel dit verder niet negatief; negatieviteit is voor mij net zo goed als positiviteit ook positief. Maar dat overdreven positieve gedoe wordt ik echt simpel van. :P

Mensen worden bewuster ja, maar vergis je niet; dit is niet meer dan 10% van de gehele wereld bevolking en daarmee houdt het op. De rest WIL nog niet evolueren; kijk om je heen en wees rationeel. Wees ook sociaal en dring ze geen evolutie op.

"When the teacher is ready, the student will appear"

Uitspraak van ImPuLZeR op zaterdag 27 mei 2006 om 15:43:
we leven nu in een wereld die draait om geld, niet om het geluk van de (mede)mens. nee ik ik ik. stel je is voor hoe het zou zijn als het ons ons ons is. dat iedereen blij is, en niet kk over t leven. en dat er zon ongelooflijk gat zit tussen arm en rijk. en ongeluk en geluk

Nee, we leven in een wereld van logische acties en gevolgen.

Liefde maakt liefde; haat maakt haat.

Armoede maakt armoede en geld maakt geld.

Zij die arm zijn of haten moeten van hun luie kont afkomen er wat doen met de "powers" die "God" -vader tijd- hun heeft gegeven. Zo niet, dan rekent "Satan" -moeder natuur- met ze af. En zo hoort het ook. We hebben geen behoefte aan maatschappelijke uitbuiters. Je werkt maar met de gaves die je hebt gekregen en owjah; je bent hier uit vrije keuze; dus je wist van te voren waar je aan begon (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:33:
Zij die arm zijn of haten moeten van hun luie kont afkomen er wat doen met de "powers" die "God" -vader tijd- hun heeft gegeven. Zo niet, dan rekent "Satan" -moeder natuur- met ze af. En zo hoort het ook. We hebben geen behoefte aan maatschappelijke uitbuiters. Je werkt maar met de gaves die je hebt gekregen en owjah; je bent hier uit vrije keuze; dus je wist van te voren waar je aan begon

dat is wijsheid en ik sluit me er idd bij aan!!! ik ben hier best vaak mee bezig, met all die punten die je noemt, waar mensen hun hoofd voor omdraaien en afzeiken. zelfs mijn ex deed dat, en die zei, tis allemaal een droom, het gebeurd toch nooit. de mens verandert nooit. juist (door)dat soort mensen zal t ook nooit (voor hun) gebeuren.

ik geloof ook in balans, er kan niet alleen maar positiviteit zijn. dat je hier uit vrije keuze bent, heb je dat uit de inzichten van de celestijnse belofte ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ImPuLZeR op zaterdag 27 mei 2006 om 16:55:
ik geloof ook in balans, er kan niet alleen maar positiviteit zijn. dat je hier uit vrije keuze bent, heb je dat uit de inzichten van de celestijnse belofte ?

Boek is me al vaker aangeraden, maar ik heb er zelf rationeel over nagedacht. Ik ben echt wel iemand die mee kan gaan in al die wilde theorien; hell, ik ben de opener van dit topic en menig andere topics, maar ben overal een lijn in gaan zien.

Iedereen zit nu te wachten op een verlossing; iedereen die te slap is om met deze realiteit om te gaan verwacht dat 2012 een oplossing voor die g0ddamn mietjes gaat bieden.

Die mensen verdienen niet eens de hemel als ze hier niet eens fatsoenlijk kunnen leven. Tis niet alsof het zo`n drama hier op aarde is en mensen maken er een gewoonte van over alles te gaan zitten zeiken.

Voorbeeld:

Zelfs als we een miljoen jaar oud zouden kunnen worden zou je zeikerds hebben die vinden dat het te lang of te kort is. Er zijn ALTIJD zeikerds en jammer genoeg vormen zij in deze realiteit 80% van de kudde.

Je kan je ook afvragen waarom zo weinig mensen bewust zijn?

Misschien zijn ze hier om een andere reden... opvulling? Voedsel?

Wie zal het zeggen O:)

Uitspraak van ImPuLZeR op zaterdag 27 mei 2006 om 16:55:
de mens verandert nooit.

Dat klopt en zoja, dan zou het geen mens meer zijn. Jij wil dat de mensheid naar een Godenras veranderd. Dan zeg ik WakeUP en kijk om je heen; dat gaat NOG LANG NIET GEBEUREN.

Geef het een jaar of duizend of langer; zorg ervoor dat je ego onsterfelijk wordt en ervaar deze realiteit net als de Goden voor duizenden en honderd duizenden jaren. En wellicht zal je een realiteit op je pad ervaren waarin de mensheid niet langer een kudde van mensen is, maar een zeer grote groep goddelijke individuen.

De mens denkt nog te weinig na en het is al helemaal niet de bedoeling dat we iedereen een handje gaan helpen te evolueren. In het dierenrijk is dat ook niet nodig; de natuur zegt; zij die niet evolueren zijn defecte programma`s.

Het oude maakt plaats voor het nieuwe. En je kan ervan uit gaan dat die mensen die hier en nu in deze tijd Goden worden, dat deze wezens WERKELIJK Goden zijn. Als we iedereen zouden helpen een God te worden kan je ze niet een God noemen. Een God helpt zichzelf, maakt zijn eigen pad en logica. Een echte God is een volledig onafhankelijk Individu.

Zo.

Dat is wel weer ff genoeg.

Ik moest gewoon ff wat zeggen van dat overdreven positieve, ja 2012, het wordt allemaal zo mooi, geneuzel, want dat hangt van jezelf af en dan nog zal je de negativiteit niet kunnen wegdenken; je kan en zal er hooguit vrede mee moeten sluiten. Leer genieten van dat moment van Haat, leer genieten van Liefde en erken dat die 2 hetzelfde zijn.

Voorbeeld:

Weet je dat je huid bij extreme kou of bij extreme hitte beiden zwart worden van een soort verbrandings process?

Dus extreme kou geeft hetzelfde effect als extreme hitte...

Duisternis verblind toch?

Teveel licht net zo goed ;)

Catch my drift?

Ik hoop van wel !

[img width=500 height=599]http://freeweb.siol.net/gdezman/jesus_lol.jpg[/img]

(de Hemel is een plek waar je bestaat en van geniet dat jij mag bestaan met al je gaves en doorzettingsvermogen; de Hel is een plek waar je bent gedelete door moeder natuur; je bent obsolete geworden en verwijderd uit de matrix; je bent niet langer)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 17:05:
Dat klopt en zoja, dan zou het geen mens meer zijn. Jij wil dat de mensheid naar een Godenras veranderd. Dan zeg ik WakeUP en kijk om je heen; dat gaat NOG LANG NIET GEBEUREN

ja maar daarom kan je wel bij jezelf beginnen! alvast die stap zetten om zelf een god te worden. we hebben t allemaal in ons

k catch zkr je drift, wil er wel is met je over verdiepe!! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ImPuLZeR op zaterdag 27 mei 2006 om 17:09:
ja maar daarom kan je wel bij jezelf beginnen! alvast die stap zetten om zelf een god te worden. we hebben t allemaal in ons

Dat kan ook, maar weet ook dat de New World Order een onderdeel is van 2012. De NWO zal niet stoppen met bestaan dankzij 2012. Maar juist floreren dankzij 2012.

Ook het idee dat we nu even snel al die voorbereidingen van duizenden jaren ff snel ongedaan kunnen maken omdat de mensjes wat bewuster worden is nogal naief. Hier hebben "Zij" allang rekening mee gehouden ;)

De Goden van vroeger, zullen terugkeren en dan zal de mensheid ervaren wat "echte" Goden zijn. Sterk, krachtig, rechtvaardig, maar ook keihard. Regerend met een IJzeren Vuist gehuld in een FLuwelen Handschoen. Om eerlijk te zijn kan het ook niet andersom; een Fluwelen Vuist in een IJzeren handschoen?

Ik bedoel, de Wolf in Schaapskleding; de Schaap in Wolfskleding houdt het namelijk niet erg lang vol ;)

De Illuminati, zo zullen we ze maar even noemen, zijn een noodzakelijk kwaad, maar wanneer je ze begrijpt zal je beseffen dat ze juist het goede zijn in een wereld van Chaos. Ook moet je niet vergeten dat "Zij" een product zijn van onze cummulatieve gedachten, dus het lijkt me interresanter om die, voorlopig mysterieuze groep, goed te leren begrijpen; interresanter dan maar gelijk te zeggen wat ieder kuddedier zegt:

"Boeeeeh, de Illuminati is Evil" :gaap:

(terwijl ze zelf een hapje nemen van hun biefstuk, waar de nodige koeien voor zijn gestorven en vervolgens nemen ze een hapje van wat groenten, waar de nodige planten voor zijn gestorven. mensen moeten erkennen dat ook zij "evil" zijn en eens stoppen met dat hypocriete gebitch. wanneer mensen dieren in een slachthuis zien is het tja, hooguit zielig, wanneer ze mensen in een slachthuis zien is het ziek en weet ik veel wat... bullshit!)

God is Chaos en wil dat alles mag leven; criminelen, moordenaars, verkrachters; allemaal producten van God, alles mag bestaan zonder voorwaarden en Satan, Orde, zegt ho eens even; doe eens rationeel; zo wordt het een zooitje kerel.

Dus ja, heel suf gezegd, een geordende opgeruimde kamer is een Satanische kamer.

Dit is metaforisch bedoeld. Ik hou ook best van Chaos, maar dan wel Geordende Chaos; hoewel dat logischerwijs niet zou kunnen. Zelfs een definitie geven van Chaos is onmogelijk omdat het dan niet langer Chaos zou zijn.

Anyway, dat was het voorlopig :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hell, ik ben de opener van dit topic en menig andere topics, maar ben overal een lijn in gaan zien.

:| do you see the patterns :devil:
Waarschuw beheerder
Satan - Moeder Natuur

Wat is dit nu weer voor een stelling? Ik ben erg benieuwd naar je definitie van natuur en hoe dan je überhaupt deze koppeling kan maken.
de "Survival of the Fittest" instelling van de natuur (Satan)

Wederom?????
Volgens mij zou het goed voor jou zijn als je een tijdje los van internet/computer in de middle of nowhere zou verblijven en alle facetten van de omgeving plus bijbehorende elementen op je in zou laten werken. Kijken wat dan je mening is, desnoods ga je paddo's eten en het bos in, kijken hoe je dan tegen dat concept van je aan kijkt.
Beter nog, trek een tijdje op met natuurvolkeren (y)

Je zei zelf een keer dat het puur een kwestie is van het verleggen van perceptie is. Nou wees
een realist

en wees rationeel

en probeer een hele concept van god-satan eens los te laten voor de grap. Doe het in 1 ademtocht en kijk eens wat je een vrijheid in je hoofd hebt.
Vanuit
logica

bezien is iedere balast minder, handig voor het voortbestaan van het individu. :P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 17:13:
God is Chaos en wil dat alles mag leven; criminelen, moordenaars, verkrachters; allemaal producten van God, alles mag bestaan zonder voorwaarden en Satan, Orde,

Wat insinueer je hier dan? Ik weet niet veel van de bijbel, maar het was toch zo dat satan achter de chaos zit door mensen te beïnvloeden iets te doen wat niet volgens de orde van god klopt. Door de boel om te draaien ben op net zo'n manipulatieve manier bezig als de kerk. Of komt dit 'toevallig' vanuit het satanisme of zo? Door de boel te verdraaien een plaatje te scheppen om zichzelf te verkopen.
Hmm, zoals je merkt heb ik m'n bedenkingen bij dit alles.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:10:
een maat van mij leert voor energetisch genezer en lichtwerker dus hoor daar best veel over...maar deze tekst heb ik van www.xerson.nllaatste aanpassing 26 mei 2006 14:11

en omdat dat op een site geschreven staat geloof je dat zomaar ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op zondag 28 mei 2006 om 01:32:
Satan - Moeder Natuur

Wat is dit nu weer voor een stelling? Ik ben erg benieuwd naar je definitie van natuur en hoe dan je überhaupt deze koppeling kan maken.

Als je zou zeggen dat "God" een wezen, een entiteit is, welke buiten tijd en ruimte bestaat, dan is het logisch dat dit wezen de controle over ruimte en tijd heeft.

Als je dan zou zeggen dat nonmaterie, de spirituele kant van het leven, Goddelijk is, dan zou de materiele kant van het leven, Satanisch zijn. Zodoende, de Natuur, is 1 bonk materie en dus Satanisch.

Je kan zeggen dat wanneer de New World Order afkomstig is van "Satanisten" dat het dus Satan is die "Orde" creerd en God is die Chaos geeft.

Het kan ook worden omgedraaid; onze realiteit wordt geprojecteerd door een wezen wat buiten ruimte en tijd staat; zodoende kan je zeggen dat dit wezen de zender is en wij de ontvanger. De receiver en de deceiver. Satan zou bekend staan als de grote leugenaar, de deceiver en idd, wij laten ons allemaal voorliegen door te kiezen voor een te onvangen zender. Het is immers een illusie.

Zodoende kan je zeggen dat Moeder Natuur, recht voor zijn raaap is en 2 the point bla bla bla. Ik ben niet zo makkelijk vast te pinnen op mijn mening, maar ik kan me voorstellen dat via een beperkt medium als internet een oordeel over mijn mogelijke visie snel is gemaakt O:)

Anyway, ik zie de realiteit toch wel als een diamant die uit dualistische facetten is opgebouwd en zijn ingekleurd door 6 kleuren.

- Wit ( evolutie )
* Rood ( oorlog )
** Orange ( humor )
* Geel ( ego )
** Paars ( sex )
* Blauw ( rijkdom )
** Groen ( liefde )
- Zwart ( stilstand )

Al die 6 kleuren samen zijn wit, de absenstie van die 6 kleuren is zwart.
Volgens mij zou het goed voor jou zijn als je een tijdje los van internet/computer in de middle of nowhere zou verblijven en alle facetten van de omgeving plus bijbehorende elementen op je in zou laten werken. Kijken wat dan je mening is, desnoods ga je paddo's eten en het bos in, kijken hoe je dan tegen dat concept van je aan kijkt.
Beter nog, trek een tijdje op met natuurvolkeren

Je legt me verder niet uit waarom ik volgens jou verkeerd denk?

Zeggen Natuur volkeren dat Natuur geen Survival of the Fittest spel is?

Wel zou het idd goed zijn als ik eens in de Natuur zou gaan leven ipv het verblijven op een betonnen kamer, maar goed; komt wel.
en probeer een hele concept van god-satan eens los te laten voor de grap. Doe het in 1 ademtocht en kijk eens wat je een vrijheid in je hoofd hebt.

Ik hou me niet zo intens bezig met het concept zoals het misschien lijkt voor jou. Ik spreek in die termen omdat de meeste mensen hier juist nog in die termen denken en ik zo makkelijk kan uitleggen wat ik bedoel.

Wat insinueer je hier dan? Ik weet niet veel van de bijbel, maar het was toch zo dat satan achter de chaos zit door mensen te beïnvloeden iets te doen wat niet volgens de orde van god klopt.

Grappig dat je een discussie wil aangaan over dualistisch aspect wat ik naar jouw mening moet loslaten :P

Ook komt wat ik zeg, HELEMAAL NIET, uit het Satanisme. Het is mijn eigen filosofie over dualistische aspecten van dit Multiversum.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 12:51:
Als je zou zeggen dat "God" een wezen, een entiteit is, welke buiten tijd en ruimte bestaat, dan is het logisch dat dit wezen de controle over ruimte en tijd heeft.
Als je dan zou zeggen dat nonmaterie, de spirituele kant van het leven, Goddelijk is, dan zou de materiele kant van het leven, Satanisch zijn. Zodoende, de Natuur, is 1 bonk materie en dus Satanisch

Oké vanuit die optiek bekeken kan je er zo naar kijken, alleen is het vanuit mijn optiek niet logisch, omdat ik de natuur anders definiëer.
Verder zou ik de energie-vorm god zowel binnen als buiten de tijd plaatsen, het bevindt zich in alles. Bewustzijn is alom.
Je legt me verder niet uit waarom ik volgens jou verkeerd denk?

Kortgezegd is natuur voor mij het grote samenspel van krachten/energieën die op elkaar inwerken en elkaar op een bepaalde manier in balans houden. Op macrokosmisch niveau is dat alle sterrenstelsels-zonnen-planeten-manen etc. Hier op aarde (microkosmisch) vertaald zich dat van weersinvloeden-aardverschuivingen-ecosystemen-voedselweb-niche's etc. tot de individuele wezens. Alles staat in verbinding met elkaar, al die processen gekoppeld aan bepaalde wetmatigheden of voorwaarden, dat is voor mij natuur.

Ik hou me niet zo intens bezig met het concept zoals het misschien lijkt voor jou

ik kan me voorstellen dat via een beperkt medium als internet een oordeel over mijn mogelijke visie snel is gemaakt

Dat is dus wel het geval bij mij, doordat ik eigenlijk reacties lees in topics van jou maakt dat de zaak voor mij eigenlijk éénzijdig belicht.
Vandaar dat ik
een discussie wil aangaan over dualistisch aspect

Ook komt wat ik zeg, HELEMAAL NIET, uit het Satanisme. Het is mijn eigen filosofie over dualistische aspecten van dit Multiversum

Dan vind ik het beter te accepteren, want ik was in de veronderstelling dat bepaalde websites je daarin beïnvloedt zouden hebben.
Vermoedelijk zet je dan die twee lijnen van god - satan uiteen omdat je je dan beter los kan maken misschien. Zoals je merkt is dat punt onduidelijk voor mij :)
Zeggen Natuur volkeren dat Natuur geen Survival of the Fittest spel is?

Niet uitgaande van een individu, voor zover ik er iets van weet, is het zo dat juist door samenwerking de kans van overleven het grootst is. Dus niet vanuit 1 individu gezien. Alles is voor hun onlosmakelijk verbonden met elkaar.
Als je een indiaan een vraag stelt, dan kan hij beginnen te vertellen en dan snap je helemaal niet waarover hij het heeft. In het midden van het verhaal begin de draad op te pakken, aan het einde, als je het overzicht hebt kunnen houden, zie je het totaalplaatje over het onderwerp wat met je vraag te maken had.
Dus ik vermoed dat survival of the fittest niet op die manier als een spel wordt gezien. Misschien tijdens een jachtritueel wel, maar ook daar hebben respect en dankbaarheid een groter aandeel in dan het moment van 'fitter' zijn dan de prooi op het moment van doden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat god en satan ook in jezelf zit. het is juist de bedoeling daarin de balans te vinden. wat naar mijn idee met alles gedaan moet worden. het goddelijke in je is niet egoistisch, bestaat uit pure echte liefde, en stijgt boven oppervlakkigheid en materialisme uit, en het satanistische is juist het egositsche, geld en rijkdom beluste. ik ik ik en de rest kan stikken. het (teveel)overgeven aan verleidening.

tis maar een gedachtegang als ik jullie zo hoor over satan en god :) ik zie het meer op grond nivo, of satan natuur is , en god de ruimte is leuk om te wete, maar of het echt relevant is voor je eigen ontwikkeling? ik zou graag willen weten hoe dit allemaal onstaan is, en waarom, maar het gaat naar mijn idee om bewustwording van dat er meer is tussen hemel en aarde. dat dit niet zomaar is. het leven heel mysterieous, en magisch is! dat de mens zijn band met de natuur kwijt is. dat de mens tot veel meer in staat is, en dat we als een geheel zouden moeten opereren. het dan hemel op aarde kan worden, alles is al aanwezig, er dient alleen nog op de juiste manier gebruikt gemaakt van te worde. dat is denk ik de boodschap van de mystics en heilige geschriften

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op zondag 28 mei 2006 om 13:54:
Verder zou ik de energie-vorm god zowel binnen als buiten de tijd plaatsen, het bevindt zich in alles. Bewustzijn is alom.

Ik zie God als de bron die dit alles mogelijk maakt, maar het niet is. Wij ervaren deze realiteit die afkomstig is van God, maar God niet is.

Wanneer God, het overkoepelende primaire wezen is, dan zijn wij, de ego`s, afkomstig van onze ziel, de secundaire wezens. Dat is het enige echte wat "God" heeft gemaakt. Kleinere secundaire blanco Goden (met de mogelijkheid een mening te hebben) naar God`s meningloze gelijkenis.

God is niet hier; wij zijn hier. Maar ik denk dat het mogelijk is, alle energie naar je eigen Ego toe te trekken en ipv samen God, in je eentje God (de primaire bron) te worden.

Dat is waar ik uiteindelijk naartoe wil.

Kortgezegd is natuur voor mij het grote samenspel van krachten/energieën die op elkaar inwerken en elkaar op een bepaalde manier in balans houden. Op macrokosmisch niveau is dat alle sterrenstelsels-zonnen-planeten-manen etc. Hier op aarde (microkosmisch) vertaald zich dat van weersinvloeden-aardverschuivingen-ecosystemen-voedselweb-niche's etc. tot de individuele wezens. Alles staat in verbinding met elkaar, al die processen gekoppeld aan bepaalde wetmatigheden of voorwaarden, dat is voor mij natuur.

Ik wil niet flauw doen, maar dat spreekt toch voor zich O:)

want ik was in de veronderstelling dat bepaalde websites je daarin beïnvloedt zouden hebben.

Het enige wat mij beinvloed zijn mijn, door blowen, chaotisch geworden emoties. Voor de rest ben ik (soms helaas) te rationeel om me ergens zomaar ergens definitef mee in te laten.

Ik wil altijd mijn eigen mening hebben en neem hooguit meningen over van een religie of filosofie als dit mij qua gevoel en logica kloppend overkomt.

is het zo dat juist door samenwerking de kans van overleven het grootst is.

Ik zeg ook niet dat dit niet zo is. In principe werken mens en dier toch samen. De mens overleeft door het dier op te eten. Prachtige harmonie toch B)

Dus ik vermoed dat survival of the fittest niet op die manier als een spel wordt gezien. Misschien tijdens een jachtritueel wel, maar ook daar hebben respect en dankbaarheid een groter aandeel in dan het moment van 'fitter' zijn dan de prooi op het moment van doden.

Wanneer je geen liefde hebt voor je realiteit dan kan je sowieso geen sterk roofdier zijn. Je hebt liefde voor de jacht, je eigen wilskracht om sterker dan je prooi te zijn en te genieten van je trofee.

Maar ik zie het toch wel degelijk als de hoogste wet. Als je het verliest raak je je ego kwijt. Als jij je ego niet leuk genoeg vind of klaar met je ego bent is dat geen punt, maar ik ben a nog lang niet klaar met mijn ego en b, vind het veel te leuk :)

Uitspraak van ImPuLZeR op zondag 28 mei 2006 om 15:59:
het goddelijke in je is niet egoistisch, bestaat uit pure echte liefde, en stijgt boven oppervlakkigheid en materialisme uit, en het satanistische is juist het egositsche, geld en rijkdom beluste. ik ik ik en de rest kan stikken. het (teveel)overgeven aan verleidening.

Dat zie ik dus als onzin. Altruisme is een veredelde vorm van Egoisme. De enige echte Altruist is de Primaire Bron. Deze schiep zonder een mening te hebben ons naar eigen gelijkenis.

Tevens is het perceptie die bepaald dat het beter of slechter is om voor jezelf te kiezen of voor je maatschappij.

Ik vind mijn Ego interresanter dan de maatschappij. Dit betekent niet dat ik niet om de maatschappij geef, maar mijn "IK" komt op de 1e plaats.

Soms help ik anderen, omdat IK dat leuk vind en dan komt weer mijn IK op de 1e plaats.

Overigens door je over te geven aan verleiding, "de 7 zonden" kom je terecht bij lichamelijke en psychologische gratificatie. Uiteraard is er ook een downside, maar dat erkend een Satanist dan ook.

Mensen hebben nog steeds een volledig verdraaid beeld van Satanisme. En dat komt door de Kerk.

Satanisten zijn NIET het tegenovergestelde van Christenen ;)

Uitspraak van ImPuLZeR op zondag 28 mei 2006 om 15:59:
dat we als een geheel zouden moeten opereren

Je bedoeld als een mierenhoop, allemaal zonder eigen identiteit; werkend als 1 groot team, met 1 unanieme mening.

Doe mij dan maar individualistisch egoisme. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:31:
God is niet hier; wij zijn hier. Maar ik denk dat het mogelijk is, alle energie naar je eigen Ego toe te trekken en ipv samen God, in je eentje God te worden.

Dat is waar ik naartoe wil.

daaar sluit ik me echt bij aan. want ik geloof daar echt in:)

ja ik heb me nog niet zo in deze dingen verdiept zoasl jij, dat moge blijke, want sommige termen die je er tegen aan gooit , moet ik mar is opgooglen. ik floep er ook maar wat uit, wat miss wel dikke onzin is, maar je weet het he, epxert kunnen niet zonder leken, omdat leken het vanuit een perspectief bekijken die een expert nooit zal opvalle, ofzo :)

maar goed, ik ben zeer leergierig, sta overal voor open, en vind het iig allemaar zeer interesant wat hier besproken wordt, dus keep it going:):) feed my brains and ego. haha. want dit zijn toch zaken waar ik me toch zeer voor intereseer. zoals je zegt, mijn ego snakt ernaar en ik ben ook nog zeker niet klaar met hem mijne, ik begin pas net
Waarschuw beheerder
Ik wil niet flauw doen, maar dat spreekt toch voor zich

Waarom wijk je er dan vanaf, als je deze essensie snapt. Komt natuurlijk voort uit je drang om je ego
toe te trekken en ipv samen God, in je eentje God (de primaire bron) te worden.

Ik vermoed dat ik je gedachtengang en optiek iets beter begin te snappen :D Alhoewel ik het zelf anders zie, maar dat maakt niet uit ;p
De mens overleeft door het dier op te eten. Prachtige harmonie toch

Daar is ook niets mis mee. Het gaat me meer om de insteek, consumeer je zonder te beseffen dat een levend wezen voor jou doeleinde gebruikt wordt, of kan je ook iets van dankbaarheid voor datgene voelen en uiten.
Maar ik zie het toch wel degelijk als de hoogste wet

De hoogste wet vind ik toch wel die van het behoud van energie. Dit gegeven integreer ik in het wezen wie ik ben, dat uit zich door een goede balans te vinden.
Daarbij hoef ik m'n ego niet te verliezen, maar is het slechts onderdeel van het wezen dat ik ben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op zondag 28 mei 2006 om 17:24:
Daar is ook niets mis mee. Het gaat me meer om de insteek, consumeer je zonder te beseffen dat een levend wezen voor jou doeleinde gebruikt wordt, of kan je ook iets van dankbaarheid voor datgene voelen en uiten.

juist! je moet overal van bewust van zijn wat je op het moment doet, en waarom, en dat ook met dankbaarheid en liefde uiten. eten tot je nemen met de gedachte dat het voor je lichaam is, die heeft het nodig. niet haphap schrans scharans weg:)

dat is ook iets wat ik vind. dat we alleen maar van de natuur hoeven pakken wat we nodig hebben, maar wij mensen nemen juist alles in overmate. massaproduktie is hier toch wel t grootste voorbeeld van. werkelijk nergens voor nodig

Waarschuw beheerder
wij mensen zijn al zover heen dat we niet eens meer van de natuur kunnen leven.
Waarschuw beheerder
VECTOR SIGMA??????

HEb jij alle delen van Sitchin gelezen???

En is het veel van hetzelfde, of de moeite waard alles te lezen????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die 2012 theorie, is daar meer van te lezen? (boek)

iemand suggesties?

lijkt me wel interesant!

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
die 2012 theorie, is daar meer van te lezen? (boek)

iemand suggesties?

2012 "de aarde op weg naar de vijfde dimensie" door Ute kretzschmar

is me ooit aangeraden.