Partyflock
 
Forumonderwerp · 711608

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Artiest ZWEMLES
Verliefdheid is feitelijk niet meer of minder dan een proces in ons brein dat wordt gestart op het moment dat een persoon bepaalde menselijke behoeften van ons bevredigt.

Het is dus niet de persoon waar je verliefd op bent maar het plaatje erom heen..

Dit is mijn theorie t.a.v. verliefdheid,, mee eens mensen?
laatste aanpassing
andere topic zijn ze weer lief tegen elkaar hoor deskwaadsteniet:D
 
jaja,maar madmax...hahahha,zit op me te broeden,zijn tekst was alweer aangepast omdat hij weer naar me uithaalde,dus ik doe mee per p.b
mmmmmmmm das niet aardig..beter negeer je hem dan gewoon:D
 
Mijn hoofdpijn komt ook nu door teveel negativiteit,ik stop daar nu en zet hem op negeren.

Elke reply van mij zal hij toch neerhalen.

ik ga fijne avond verder allemaal.
 
En dat tijdens jullie afwezigheid de topic niet zou lopen is natuurlijk volstrekte lariekoek. Ik heb nooit de indruk gehad dat het niet goed liep. Had ik dat wel gehad zou ik hem direct hebben gesloten.


Omdat ik deze indruk nu wel heb kon ik niet anders dan de pijp aan Maarten geven.

Vaarwel waarde partyflockers, het was me een waar genoegen!

Bedankt voor de gezelligheid, tot kijk en de mazzel!!
 
HO Stop,


Omdat ik deze indruk nu wel heb kon ik niet anders dan de pijp aan Maarten geven.

Vaarwel waarde partyflockers, het was me een waar genoegen!

Bedankt voor de gezelligheid, tot kijk en de mazzel!!


Hier ben ik het ni mee eens. Je weglaten pesten door iemand die negatief is. Je lijkt wel gek. En mensen die deze topic ni goed genoeg vinden, die lezen het maar lekker niet. ZIJ HEBBEN HIER ZELF EEN BESLISSING TE NEMEN. Dan slaan ze deze topic maar lekker over!

Trouwens bij wie moet ik dan dwarsligen o:) :-p :-) (vind het laatste punt, wel het sterkste punt eigenlijk o:)
Bedankt voor de gezelligheid, tot kijk en de mazzel!!

Kom op man, de topic is in principe heel erg goed gegaan. 19 pagina's lang hebben voor en tegenstanders van de stelling die je aan het begin van de topic gaf hun meningen en standpunten uiteen gezet. Mensen hadden dus wel degelijk interesse in het onderwerp. Ok, je hebt ook veel reply's gehad uit een bepaalde hoek die je niet zint. Dat is nu eenmaal het geval in een discussie die openbaar is. Mensen die wetenschappelijk gezind zijn hebben zich ook moeten inhouden als anderen hun argumentatie puur filosofisch neerzetten. Daar moet je gewoon even overheen kijken.

Op dit moment heeft de topic zijn doel bereikt: je weet nu van de meest uiteenlopende mensen hoe zij over verliefdheid als illusie denken. Dat was toch ook precies de bedoeling?

Eigenlijk is het heel simpel: men is nu wel klaar met dit onderwerp. Dat betekent echter niet dat dergelijke onderwerpen nooit meer besproken mogen worden. Je zou in feite deze topic moeten laten rusten. Zodra je weer een nieuwe stelling hebt (desnoods over een aanverwant onderwerp) dan open je weer een topic en dan zullen er gerust weer genoeg mensen komen die willen deelnemen.
 
Bedankt voor de oppeppende woorden Purple en Lewis!

Alleen is het niet zo dat ik de topic sluit enkel en alleen uit onvrede hoor! Integendeel, ik ben grotendeels juist enorm tevreden. Ik vond dit veruit de beste topic die ik ooit heb gehad. Laat daar geen misverstand over bestaan.

Wel denk ik dat, zoals Lewis al zo mooi beschreef, zijn doel inmiddels ruimschoots bereikt is.

Bij dezen dank ik een ieder voor zijn of haar inbreng en voor het de ander in zijn waarde laten.

Wordt vervolgd!
laatste aanpassing
@doktor kwnow.....zelfs van mijn kant word vervolgd:D
 
whehehhehe ..... :-)
 
gesloten op verzoek :)