ik baal echt als een stekker dat suprnova eruit ligt,
Hardcore teens 4
ik krijg verdomme Java niet op mijn pc geinstalleerd omdat in geen volledige gebruikersrechten heb, iemand tips om dit te omzeilen.
De meeste programma's kan ik wel downloaden door het gewoon om mijn eigen schijf te zetten maar deze niet
Street Racing Syndicate
Neh, ik download sowieso niet zoveel, hooguit eens een stukje software als ik dat uit wil proberen.
Muziek download ik op soulseek, kazaa e.d. gebruik ik niet, via mIRC download ik ook niks.
Kheb wel toegang tot een extreem snelle FTP maar daar staat bijna alleen maar troep op die ik toch niet wil hebben
Vet.Hard.2005.COMPLETE.DUTCH.PAL.DVDSCR.DVDR-BaCo
die vet hard screener is echt kut dus, slechte beeldkwaliteit......... beter wachten op de normaale versie eind juni geloof ik.laatste aanpassing 6 juni 2005 23:35
djezzmenzz>> de baco realeases zijn echt niet allemaal slecht hoor........ vet hard is een screener zoals er ook bij staat....... maar hij is gewoon haast niet te kijken.
Waarom ga je niet met een bord om je nek over straat lopen met ik download! je moet mij hebben
Waarom ga je niet met een bord om je nek over straat lopen met ik download! je moet mij hebben