Partyflock
 
Forumonderwerp · 711392
Kweenie of het topic al eens bestaand heeft...maar:
Hoeveel platen hebben jullie (en dan bedoel ik dus het echte vinyl he ;))
Ik heb er (nog maar) 170
 
Artiest Havoc 303
Q-Bix 2 oktober 2004 03:56
denk dat ik iets boven de 1000 kom, 1500 als je m'n voor-de-jaren-90-muziek meetelt.

In drie jaar is dat niet verkeerd.


"Niet verkeerd" zegt 'ie ook... Mich tuntj! :respect:

Ik heb er in iets van 2 jaar tijd pas 100 in totaal...
laatste aanpassing
ik draai pas een week heb nog maar 10 platen
 
Artiest ViTo
plus minus 4500...
 
Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Te veel !!! en ik ga ze echt niet tellen....
met wat ik vandaag heb gekocht zit ik op 4311 platen
vanaf 1993 tot heden , ben ooit is begonnen met een excel sheet te maken en zodoende houd ik het een beetje bij
 
Artiest {SHOWLIST artist 4216, 130938}
stuk of 500, in verschillende stijlen.

Tja dat van dat bijhouden in een excel sheet.. daar heb ik altijd al aan willen beginnen. Maar hoe meer platen je krijgt hoe groter die drempel wordt :(
Zit ik ook aan te denken ;)
Aangezien ik nog maar op 170 zit, is die drempel minder hoog ;)
is idd een flinke klus geweest om een excel sheet te maken ( toen ik eraan begon zat ik op de 2600 platen , maar elke keer als ik ff vrij was zat ik er een uurtje of 2 aan te werken en ik ben blij dat ik het gedaan heb . heb ook altijd in gedachte gehouden " wat als ik de boel verkoop " nu pleur ik de lijst zo op internet en bieden maar ( WAS HET NIET VAN PLAN NOG )
Artiest AXN
Gewoon via Discogs doen.
Alles aanklikken wat je hebt, en dan is er een optie om te converteren naar excel....
Het is ook effe wat werk... maar het scheelt zeker, dan dat je alles moet gaan intikken.
laatste aanpassing
Ongeveer 120. Maar wel bijna alleen maar collectors items.
ik weet t nie precies maar denk
dat ik rond de 350 zit.
 
ik heb stuk of 100 cd's :D dubbel cd telt voor 1 he;)
Artiest {SHOWLIST artist 1438, 1374}
Damn heb een keer iets op tv gezien, een special over gizmo; Die had toen al 10000+ platen op zolder staan


Dat zijn er echt VEEL ja. Tijdens zijn verhuizing een sprinter bus van top tot teen vol, en da was maar de helft wat thuis stond.
laatste aanpassing
:D , Het is gewoon een Wekenlange taak om zijn collectie op Discogs te zetten :D
Damn heb een keer iets op tv gezien, een special over gizmo; Die had toen al 10000+ platen op zolder staan

Dj Hell ook op tv gezien 70000 platen Hmm ff een plaatje zoeken>>>>?? LOL
Ik heb er nou 570 ofzo maar sommige staan nog niet op Discogs :)

www.discogs.com/user/Jak.EE-Cyrax
[Quote]Dj Hell ook op tv gezien 70000 platen Hmm ff een plaatje zoeken>>>>?? LOL[/quote]

:D, ik denk dat die gasten gewoon echt niet meer weten wat ze zelf hebben.., of ja eigenlijk wel, ze hebben gewoon alles..
De meeste van mijn platen staan nu op discogs :D

http://www.discogs.com/user/D-Charly
 
Carl Cox heeft er ook bizar veel! Heeft een loods om zijn platencollectie bij te houden.
 
73 nu binnen half jaar maarja... geld groeit niet op de rug.. en moet nog 12 vinyls ontvangen
zo n dikke 320 platen maar er komt elke 2 week weer wat bij natuurlijk
 
Artiest The Vanisher
+/-1200 hardcore platen
Artiest {SHOWLIST artist 69852, 57208}
rond de 6 a 700....
 
zie hier aardige getallen.... heb nog wel tijdje te gaan dus... iemand evt donaties?...voor donaties stuur pm :P:9
484 platen... draai nu bijna 2 jaartjes, wat een godsvermogen zeg :| :P
gaat er niet om hoeveel platen je hebt, maar hoeveel goeie!!

Ik kan bij de kringloop ook wel een paar kratten opkopen voor een paar euro, dat lijkt wel dik op een foto van je kamer.....

Ik heb trouwens alles in een database programma gestopt. Een hels karwei, maar ik vind het makkelijker, beter en betrouwbaarder dan Discogs.
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Ik moet vandaag nog 80 platen samplen.
Krattengraver tot op 't bot...!!!





NB. Alchemist (dacht dat hij 't was iig), hiphop producer/dj, gozer heeft gewoon over de 200.000 platen.
Zieke aantallen...
laatste aanpassing
Tussen de 500 en 600 in ongeveer :)
Artiest {SHOWLIST artist 1482, 62190}
Ga ze echt niet tellen maar heb 9 curver bakken vol en dan nog 2 koffers en 3 tassen.
 
draai nu 2 jaar maar ben n halfjaar gestopt want k heb in t buitenland gewoont, maar heb er nu 232
 
Denk zo'n stuk of 50, maar daar zit weinig nieuwe shit tussen.
 
Ik heb een stuk of 2500 in mijn prive collectie. En nog een stuk of 1000 op voorraad voor de online shop. Ben in 2001 gestopt met bijhouden, pffff wat een gedoe! Maar op www.discogs.com kun je idd makkelijk je collectie bijwerken.
 
ik heb ongeveer alles wat jij hebt en wat ik wil draaien dus ontelbaar maar ik moet toegeven dat het niet helemaal eerlijk is want ik draai op finalscratch het is een top systeem maar alles wat je draait is geen drol meer waart maar het echte werk is toch het best
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Tellen gigabytes ook mee ? 8)
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Heb er denk nu een stuk of 1700 en het blijft wekelijks groeien! M'n moeder is bang dat het plafond in zal storten maar daar hebben we lekker schijt aan!
 
Ik heb er 1 :yes: 8)
 
+/-700 stuks
tekclub/early rave/hardcore/oldscool/hardstyle/techno

en wat prodigy/run dmc/chemical brother, plaatjes :)
laatste aanpassing
9 stuks :D

En een paar geleend maar ik draai ook niet echt :$
Kga weer plaatje halen van Olav Basoski - Water Fire Rhythm Love ep.3, met Ya Sister erop :yes:
Sta dan ongeveer op 173 platen
 
Net geen 400.. jump/hardstyle en hardcore en wat dingetjes die ik gewoon heel vet vind om op plaat te hebben :)
zo'n 1600

oldskool/breakbeat/hardcore/paar d&b plaatjes
Stuk of 1800... ook nog een stuk of 800 ouderwetse 7 inch singles....
50 trance en Hardcore
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
250 of zo