Ben het met deze uitspraken volkomen eens:
Als ik een werkgever was, zou ik het wel zeker waarderen als iemand productiewerk had gedaan ipv een uitekering aan te vragen
Zeker in deze tijden, werkgevers weten ook wel dat werk vinden niet makkelijk is.
En die zullen iemand die op zo'n manier dan toch hard werkt echt wel waarderen hoor.
Tja nou ik heb 2 banen, is niet moeilijk hoor, gwoon alles aanpakken wat er te krijgen is...
Ik doe ook maar productie en schoonmaak werk, maar verdien mn centen iig!!
Gewoon niet te kieskeurig zijn, dan heb je zo werk!
Als je jezelf te goed vind om productiewerk te doen moet je ook niet lopen zeiken dat je geen werk hebt!
En van productiewerk krijg je echt geen rsi hoor, ja misschien als je 4 jaar hetzelfde doet maar ook productiewerk heeft afwisseling hoor. En je hoeft echt lang niet bij alle bedrijven vroeg te beginnen, dat is ook onzin, zijn zat bedrijven die normale tijden hebben of die in ploegendiensten werken.
Ken genoeg mensen die productiewerk doen en heb het zelf ook gedaan en was erg gezellig en bracht tenminste geld op. Misschien niet de leukste baan die er is maar je laat wel zien dat je wil werken en als je een beetje gezellige collega's hebt is het nog leuk ook!
En ik denk inderdaad dat een toekomstige werknemer het zeker meer waardeert als je gewerkt hebt (ook al is het productiewerk) dan wanneer je een uitkering hebt gehad....
Die man/vrouw zal dan wel denken dat je lui bent en geen zin heb om te werken en misschien zelfs dat je geen doorzettingsvermogen hebt...lekker goeie indruk maak je dan...
En als je het wel op je CV zet kun je er toch een aantekening bijzetten dat je dat hebt gedaan/doet om evengoed aan het werk te zijn terwijl je op zoek bent naar een baan die beter bij je past...
Lijkt me zelfs overbodig om erbij te zetten want dat begrijpt een werkgever ook nog wel...