Partyflock

Forumonderwerp · 710614
1708x bekeken
Betreft: evenement: Beachclub Y-Land, vrijdag 15 oktober 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
wie weet er al iets meer van happy hardcore 15 oktober in y-land? weet iemand toevallig de line up?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neje joh,, der staat nix op pf,, drm vroeg k het ok of iemand anders wat meer wist:P anders had ik het wel gevonde op PFo:)

Waarschuw beheerder
ik bel morgen wel ff :)
Waarschuw beheerder
whehee laat het dan ff wete;) want k wil het ook wel graag wete:P

die energie reuniuen partys waren altijd wel gek in y-land,, dus miss word dit ook wel gek:O

Waarschuw beheerder
zijn wel gekke feesten vroeger gehouden ja vooral toen het nog CARGO heette
Waarschuw beheerder
ja idnerdaaad,, der was standaard 1x in de maand neophyte en die zooi:)
Waarschuw beheerder
donateur
Happy Hardcore..15.10.04
- Door's open 21:00-05:00
- Tickets Presale @Y-land:
- Tickets EX:
-- More Information ... komt nog denk?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb um ff toegevoegd op PF... zien we wel oftie gecanceld word en anders gaan we wel ff kijken :-9
Waarschuw beheerder
donateur
Feest is goedgekeurd ;-)

ja dat gaat niet door... :-/

Hellow Coralie :-D Hoezo zou het misschien niet doorgaan dan?? :-o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga ech wel door :D
Waarschuw beheerder
happy is wel voor homoos in de zin van dat homo in het engels gay is en gay tegelijk ook vrolijk betekent :P ;)

Waarschuw beheerder
bijdehandje :p
Waarschuw beheerder
whaha maar zo bedoelde ze het vast niej;)

Waarschuw beheerder
happy hardcore suckz
Waarschuw beheerder
donateur
Op een feest MOET er hard gedraaid worden:D, op zijn tijd in de auto is het niet erg als het een beetje happy is:)
Waarschuw beheerder
darkcore, speedcore, tekno, terror sucks nog veel meer...
Waarschuw beheerder
iedereen zijn eige smaak tog, daarom zijn er oparte feeste voor hea;)o:)
Waarschuw beheerder
hey Oldstyle At Heart [APC-lid] al gebeld naar y-land of niej? kebn wel benieuwd naar die line up?:O

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
kben 17 en dus heb ik de echte jare niet meegemaakt. Van vroeger kan ik het Happy gedoe goed herinnere en dat vond ik toen te gek. Als ik zo nummer hoor denk ik gwoon weer aan vroeger, klinkt lkr. Maar op feeste kom ik AlleeN voor de HARDcore. Maar heb er verder nix op tege, iedereen zn muziek
Waarschuw beheerder
kben 17 en dus heb ik de echte jare niet meegemaakt. Van vroeger kan ik het Happy gedoe goed herinnere

Nee, van vroeger kun je je dus de commerciele bagger / happy / kinder 'hardcore' herinneren...

Waarschuw beheerder
Nee, van vroeger kun je je dus de commerciele bagger / happy / kinder 'hardcore' herinneren...

<<<

ja dat klopt. marja daar heb ik nix aan kunne doen. wasnou eenmaal veelte jong voor de feeste enz, helaas. van tv hoorde ik alleen de commerciele zooi, sja
Waarschuw beheerder
Nee, maar wat ik bedoel: dat is niet de happy hardcore uit die tijd die je (toen en nu) op een feestje voorbij kunt horen komen. Da's ook gewoon HARDcore.

Waarschuw beheerder
idd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!alleen de meelopers van 16-20 lopen zo zielig te doen :[ toen wij al de eerste platen hoorden luisterden hun nog helemaal niks :[
Waarschuw beheerder
ja das waar, maar wij zijn opgegroeid met deze style van hardcore:O kenne wij tog ook nix aan doen,, of ben ik nou gek*-) jullie hebbe ook wel gelijk, maar kijk, wij konde vroeger niej naar feeste!

Waarschuw beheerder
jij zeikt niet,dus van mij krijg je gewoon respect :)
Waarschuw beheerder
weet iemand nou die graf line-up nou al?:O

Waarschuw beheerder
LINE UP

PAUL vs PANIC :yes: (hoorde ik)

op site staat iedergeval

Happy Hardcore ft. Dj Paul :yes:

DJpaul , Sexy Dancers, a special guest

flyers zijn gesingaleerd in COFFEESHOP Green Spirrit :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, laat maar.

Happy is leuk, maar als Paul 't draait, zal 't wel allemaal commerciele zooi worden :s
Waarschuw beheerder
:( mensen die het nog steeds over spongebob / puntschoenen of fuck tiesto hebben :(

Ik zag afgelopen zaterdag zo'n 10.000 man helemaal uit z'n dak gaan bij elke willekeurige happyplaat die gedraaid werd!

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
happy hardcore is de NAAM van het feest wie zegt er dat paul nogsteeds happy draait :s paul vs panic op decibel truck op dance parade was toch ook geen HAPPY :s tis volgens mij geowon een FOUTE benaming voor het feest :S:S

Waarschuw beheerder
Ik zag afgelopen zaterdag zo'n 10.000 man helemaal uit z'n dak gaan bij elke willekeurige happyplaat die gedraaid werd!

idd!want DAN is het opeens goed :s stelletje suf-kutten :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoals buzz fuzz ooit zei:I just wanna say: FUCK HAPPY

Waarschuw beheerder
volges vmij komt er geen HAPPYhardcore de 15e maar goed :s

dat is gewoon een naam die er gegeven is maarja wat wil je met YLAND die noormael gesproke alleen R&B feesten heeft :S:S:S noormaal worde er feesten georganiseert door rige maar dit feest is niet van rige ;)

Waarschuw beheerder
DJ Martjuh 4 oktober 2004 22:17
volges vmij komt er geen HAPPYhardcore de 15e maar goed

dat is gewoon een naam die er gegeven is maarja wat wil je met YLAND die noormael gesproke alleen R&B feesten heeft noormaal worde er feesten georganiseert door rige maar dit feest is niet van rige

een beetje raar verhaal. De lokatie zegt niets over de organisatie. het is misschien nog niet in je opgekomen maar waarschijnlijk worden de r&b feesten door iemand anders georganiseerd dan dat happy hardcore feest.

Waarschuw beheerder
dat is idd wat zo kan zijn maar ALLE hc feesten tot nu toe in yland zijn georganisseert door RIGE :yes:

Maar heus gaan DJ PAUL en DJ PANIC HAPPY draaie :s
Waarschuw beheerder
Happpyyyyy is voor hobos hobos!!!! ;p
Waarschuw beheerder
Jullie snappen het nog steeds niet hè:
wie zegt er dat paul nogsteeds happy draait

Paul heeft nog nooit een fatsoenlijkhe happy set neergezet. Paul's zogenaamde happy hardcore heeft geen zak met happy hardcore te maken, maar 't is commerciele 'hardcore'. Goeie happy is een genot om naar te luisteren, wordt enorm veel op elk (ja: elk) oldstylefeest gedraaid (ghosttown, mindcontroller en al de rest). Dan gaat iedereen uit z'n dak, zelfs die pogo-losers.

Dus: leer eerst nou het verschil tussen happy en commercieel eens!

Waarschuw beheerder
ik zal ff alles uit de wereld helpen

PAUL elstak schreef: Ja Panic komt ook, maar ik weet niks van een happy hardcore party. Ik draai het in ieder geval niet.
Waarschuw beheerder
Heel snel de naam van 't feest aanpassen dan!

Waarschuw beheerder
ik heb naam nie verzonnen :s komt door yland zelf :s die heeft die naam verzonne :s
Waarschuw beheerder
Ja, dan moeten hun dus ook die naam aanpassen hè!

Waarschuw beheerder
mail ze zouk zegge ;)

yland@gmx.net
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als wat zo is?¿