Partyflock

Forumonderwerp · 710614
1706x bekeken
Betreft: evenement: Beachclub Y-Land, vrijdag 15 oktober 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
wie weet er al iets meer van happy hardcore 15 oktober in y-land? weet iemand toevallig de line up?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
WTF???? Happy is voor.........

Waarschuw beheerder
ja dat gaat niet door...:/

Waarschuw beheerder
Ja daar heb ik ook wat van gehoord ja :yes: Er hing hier een poster van bij de plaatselijke basisschool :D Moet ik niet missen dus...

Waarschuw beheerder
Happyyy is voor...... ja dat weet je wel he;)
Waarschuw beheerder
Happy is voor.........

ho..Bo's :yes: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben happy jij bent happy oh wat zijn we happy happy! HAPPYYY IS VOOR..............! HO BO'S
Waarschuw beheerder
ja kweet het,, maar misschien is het alleen de naam snappie,, is wel is vaker sjon gare anam en tog wel een lauw feest! maar weet niemand de line up?
Waarschuw beheerder
Ik ben happy jij bent happy oh wat zijn we happy happy! HAPPYYY IS VOOR..............! HO BO'S

neophyte live @ thunderdome '96? ;)

Waarschuw beheerder
Tyharo;

Ik vind dat dat achterlijke taboe op het woord happy maar eens van de baan moet...
Uitspraken als happy is voor homo's enzo gaan naar mijn mening nergens over...ze zijn ook nergens op gebaseerd behalve op het nableren van een tekst uit een track...
Waar dat anti-hardstyle/trance/club e.d. ook veelal op is gebaseerd...pure meeloperij en stoerdoenerij...papegaaitje spelen...
Durf te wedden dat velen als ze een nummer als xtc love horen gewoon lekker staan te hakken/springen/rondjes draaien whatever...
Het is gewoon het woord happy waar een taboe op rust zonder dat iemand weet wat happy hardcore dus eigenlijk is... (met dank aan tyharo)
Waarschuw beheerder
ieder zijn muziek style tog,, is het zelfde als dat ik hardstyle en trance ook nix vind, en happy vink te soft, maar soms wel leuk,, alst gemixt word met hardere hardcore,, dan ist wel gek,,
Waarschuw beheerder
het nummer happy is voor homo's is des tijds gemaakt om dat men vond dat de happy hardcore de scene verneukte, en iedereen weet wel degenlijk wat happy hardcore is, life is like a dance, wonderfull days, hardcore feelings de 'echte' hardcore met een vrolijke melodie en eventueel een makkelijk meezingbare vocal

Waarschuw beheerder
ja dus?????daarom zitten er genoeg snoeiharde nummers tussen hoor :[ haal die radio versieis nou eens een keer uit jullie harsens :[
en ga nou niet zeggen dat niemand het wreed vond wat Thunderdome's en Nightmare cd's stonden er vol mee en gingen als warme broodjes over de toonbank
Waarschuw beheerder
ja inderdad, het is ook wel leuk, maar niet om het heel de avond te luistere en op los te gaan,, gewoon af en toe zon melodietje met die tekst tusse door en tis wel gek:yes: maja niet heel de avond:no:

Waarschuw beheerder
wat is de defenitie?Buzz Fuzz of een Gabber Miet? :s iedereen denkt bij happy aan die kut kinderliedjes wat gewoon fout is :s
Waarschuw beheerder
neej maar,, het moet gewoon niet TE happy zijn,,:O
Waarschuw beheerder
donateur
een vrolijke melodie en eventueel een makkelijk meezingbare vocal

Hardcore smartlappen!
neophyte live @ thunderdome '96?

O:)
Waarschuw beheerder
marshall masters - dont touch that stereo
The Masiochist - Killing Scum
e.d.

vind ik ook happy nummertjes... en was geen top40 meuk
Waarschuw beheerder
happy is voor ...... umhzzzzzz vrolijke mensen? :D

Waarschuw beheerder
zonder happy hardcore had je nu . industrial hardcore ,jump,hardstyle, allemaal niet gehad..

dus denk maar is even over na :yes:
Waarschuw beheerder
hardstyle had van mij al niej gehoeve;) maar happy is wel leuk, maar wel gemixt anders niet.. maja iedereen zijn eige smaak,, ja tog, waar make we een probleem van;)

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar toen het vroegah erg populair werd de gabber,was het nog steeds veel gezelliger op feesten dan nu het geval is :s met die graf wazi's die alles verneukt hebben,en dat niet alleen.de muziek van nu heeft ook niet de sprirt van toen,dus
Waarschuw beheerder
happy is fantastisch!!! lekker sfeertje.....

beetje afwisselen!! niet altijd die duistere shit....

dat trieste nummer van happy is voor.....

Echt triest
Waarschuw beheerder
sorry:O maar k krijg tog egt van deze muziek meer de kick om op los te gaan dan van die happyhardcore:O

en wat hebbe wazis te make met de sfeer? je ken het tog ook gewoon negere,, let er dan gewon niet op en ga los voor je zelf!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en wat hebbe wazis te make met de sfeer?

ALLESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! :[ ga je nooit feesten ofzo?wakker worden kerel; ze hebben een aantal jaren de gabberscene vertyfd voor als je dat nog niet wist :o en dat niet alleen ook de muziek zelf,hardcore was niet orgineel meer,ennuh ik vind het niet gek dat de ouwe gabber weer aantrekt,want die zooi van nu komt me per direct al weer de strot uit,GATVER wat een zieloze troep
Waarschuw beheerder
ik ga vaak zat naar feeste, maar trek me er gewoon nix van aan, en de muziek vind ik wel goed hoor,, maja ieder zijn smaak hea:O

Waarschuw beheerder
en tog wel een lauw feest!

Nee, volgens mij wordt het een koud feest, ijskoud!!!

Waarschuw beheerder
ik ga vaak zat naar feeste, maar trek me er gewoon nix van aan, en de muziek vind ik wel goed hoor,, maja ieder zijn smaak hea

jazeker,alleen moet men eens niet zo alles onder de noemer 'happy' gooien,want dat is weer die domme Nederlandse hokjes-geest :s

Waarschuw beheerder
Gabber Piet heeft trouwens spijt van wat hij heeft gedaan, die nummers.
Heb laatst een fragment op de radio gehoord bij RuuddeWild een intervieuw met Gabber Piet.

Waarschuw beheerder
anders maakte die ff snoeiharde gabber :s

Waarschuw beheerder
Daar mag echt een verbod op komen.
Dat is bijna net zo erg als R&b:/
Waarschuw beheerder
De beste nummers die ik op CD heb, staan op de CD's uit de oude happy-hardcore serie (van Eva o.i.d).

het nummer happy is voor homo's is des tijds gemaakt om dat men vond dat de happy hardcore de scene verneukte

En dat is dus de fout die iedereen maakt: je moet een duidelijk onderscheid maken tussen happy en commercieel!

:respect: happy hardcore :respect:
Deze muziek zorgt iig voor een betere sfeer als die lompe pogo lonsdale hardcore van tegenwoordig!

Ik heb gesproken!

Waarschuw beheerder
Bobje,mag ik jou een hand geven,JIJ zegt wat ik vind ja :D
Waarschuw beheerder
Men noemt mij ook wel 'het orakel' ;)

Waarschuw beheerder
en nog wat WIJZE opmerkingen van overige leden;

Timmer;

Ongetwijfeld dat ik nu nep/nicht/breezah of weet ik het wat ben, maar ik sta liever in een zaal waar ze Pengo, Bzrk en Duitse rave draaien dan in een zaal met nieuw hardcorevolk.
Sowieso vind ik dat hele slappe gelul over happy hardcore (nee, niet die troep met die plopbasjes uit de top40 van 1995) nergens over gaan, kennelijk moeten een paar figuren zich hier stoer profileren vanwege een enorm minderwaardigheidscomplex of gebrek aan groepsgevoel...

Sorry, maar ik blijf aan de kant van de oldstyleliefhebbers staan: de oude shit was harder. Wat er nu uitkomt is niet hard, dat is gewoon troep. Het geluid van een kapotte versterker met een paar opgeblazen speakers.

Bla;

Goede 'Happy' blijft goede hardcore. Als je dat niet begrijpt, begrijp je gewoon geen flikker van hardcore. Net als dat stelletje lapzwanzen wat loopt te beweren dat Early Hardcore slecht is.
Maar je kunt betere "happy is voor homo's" en "speedcore uber alles!" roepen, stel dat mensen door hebben dat je eigenlijk gewoon maar een meeloper bent.....

Tyharo;

Ik vind dat dat achterlijke taboe op het woord happy maar eens van de baan moet...
Uitspraken als happy is voor homo's enzo gaan naar mijn mening nergens over...ze zijn ook nergens op gebaseerd behalve op het nableren van een tekst uit een track...
Waar dat anti-hardstyle/trance/club e.d. ook veelal op is gebaseerd...pure meeloperij en stoerdoenerij...papegaaitje spelen...
Durf te wedden dat velen als ze een nummer als xtc love horen gewoon lekker staan te hakken/springen/rondjes draaien whatever...
Het is gewoon het woord happy waar een taboe op rust zonder dat iemand weet wat happy hardcore dus eigenlijk is...

Waarschuw beheerder
haha Lol :D

Waarschuw beheerder
Trouwens een hoop mensen die naar Hardcore zijn gaan luisteren zijn begonnen met Happy Hardcore te luisteren :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jep,tis alleen maar een duwtje in de rug geweest,en dan heb ik het dus NIET over die kinderliedjes-om-niet-happy-van-te-worden softcore :[
Waarschuw beheerder
ja dat is wel waar, maar nu je die stap heb genome naar hardcore(harde hardcore) wil je niej meer terug, ja maar niet voor altijd,,
Waarschuw beheerder
Trouwens een hoop mensen die naar Hardcore zijn gaan luisteren zijn begonnen met Happy Hardcore te luisteren

Ik denk dat jij juist weer commercieel en happy door elkaar haalt...
Paul Elstak e.d. waren happy en commercieel.

Waarschuw beheerder
ik luister ALLES van periode 1992-1997,dus ook de GOEDE happy hardcore :D
Waarschuw beheerder
Ik ook...
Al hoor ik liever iets vrolijks uit die tijd, als bijv. Neophyte oid...

Waarschuw beheerder
mischien word het idd maar eens tijd voor een 'happy'hardcore feest :devil: kijken of ze dan nog zo 'stoer' zitten te bléren :[
Waarschuw beheerder
Zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
kommie 15 oktober naar spijkenisse:O y-land,,

Waarschuw beheerder
heb NIKS gezien nog,geen flyer,NIKS :) dus,maar goed ga er wel heen als het is wat ik hoop; muziek van Scott Brown,Forze DJ Team,en al die andere snoeiharde happy hardcore :[
Waarschuw beheerder
Line-up?
Waarschuw beheerder
donateur
Het blijft zo moeilijk voor de meeste om niet alles wat je zelf niet mooi vind af te kraken :gaap:
Waarschuw beheerder
ik kraak het ok niet af,, ik zeg alleen dat het niet mijn soort hardcore is:O

Waarschuw beheerder
uhmmmm ja,maar waar is de info van dat feest? :o
Waarschuw beheerder
ja dat weet ik dus ook niet, daarom vroeg ik of iemand er wat van wist:O kwil ook die line up wel eens ff wete,, en hoe duur het is ensjo:O