Partyflock

Forumonderwerp · 709745

Artiest ZWEMLES
VHP (l)
laatste aanpassing door een beheerder
das fijn om te horen. al plannen voor het weekend?

Ow weer zo iemand die iedereen die van hardcore houdt in een hokje plaatst *zucht*

Je houdt zelf zeker alleen maar van techno??
laatste aanpassing
aah daar begint de discussie weer ;p

*wacht op antwoord van doktor know*

Yoehoe,,, ben ik al!!

Ow weer zo iemand die iedereen die van hardcore houdt in een hokje plaatst

Eerst lezen, dan pas reageren. Dan had je dit nml. niet gezegd..

Verder noggeen plannen.. lekker lantefanten van het weekend!

Wat jullie?
zaterdag naar nightlive in maastricht :yes:

Kijk eens aan! Heeel veel plezier dan he!!

Laat maar even weten hoe het was,, het ga je goed he ouwe reus,, vriend makker maat!! :)
Hardcore RULEZ!!!!

:frusty:
dr know> haha, genezen, goedzo jongen, kreeg je beetje minder support dan je had verwacht?

nee ik gebruik internet niet omdat ik niet genoeg vrienden heb, maar ik zoek ook niet naar vijanden.......
Dat soort volk blijft zichzelf gewoon continue stigmatiseren :no:
Het is altijd zo van: Trance stinkt,, hardcore will never die,, hardcore da best,, kut r&b,, techno eentonig,, suffe clubkutten,, et cetera et cetera

Ik krijg er zo langzamerhand een puntmuts van..

Ben ik nou de enige of herkennen jullie mijn ergenis??

Ik herken het ;-)
laatste aanpassing
mensen die hardcore never dies zeggen, die zeggen dat omdat je veel mensen hebt tenminste wat ik hoor, die zeggen dat het dood is, najah laat ze maar praten zou ik zeggen het tegendeel word volgens mij bewezen, en om nou af te geven op andere muziekstijlen is wel beetje dom omdat het nergens op slaat, ik bedoel ik hou van hardcore en vind trance kut maar je hoort mij niet zeggen van trance is kut en zus en zo (jah alleen in dit forum ff om mezelf duidelijk te maken)

Maar laten we wel wezen,, zoals hardcore eventjes in was zal het nooit meer terugkomen! God zij dank zeg!

In die zin is het (toenmalige) hardcore wel dood! Oke,, nu heb je wel weer een nieuwe stroming maar die haalt het lang niet bij de oude.. Dat is zo klaar als een klontje en staat als een paal boven water en buiten kijf enzo!
ja... beetje vaag allemaal. dokter Know moet zich lekker met techno gaan bezig houden. Hij zal het nooit begrijpen. Alleen de echte begrijpen het gevoel als je een lekker plaatje hoort.

ik wou ff kwijt. da ik mezelf best wel gabber vind.. maar niet met br33zAh plaatjes op me pf rondloop, en me middelvinger op te steken ,en racistische bewegineg maken .. daar heb ik zelf een hekel aan..

Hij zal het nooit begrijpen.

En jij sluit je ogen ervoor..
En jij sluit je ogen ervoor..

Nee hoor, probeer het juist te zien..
laatste aanpassing

Maar aan de binnenkanten van je ogen zul je het nooit te zien krijgen hoor!

naja...ok, de 2e generatie om et zo maar es te zeggen was idd beter dan nu, maar de 1e generatie scheen ook weer beter te zijn, lekker boeiend ik vermaak me nog steeds, laat6 anderen zich lekker voor lul zetten...ik hou ook niet van die kinderen die voor nazi spelen, maar ik kan er slechts om lachen
Maar aan de binnenkanten van je ogen zul je het nooit te zien krijgen hoor!

Ach ja, niemand is perfect. En nou niet gaan ontkennen he!
laatste aanpassing

Hardcore to da bone!
Hakken en zagen!
laatste aanpassing

Toet toet boing boing !

Niks aan toe te voegen MasterMadness? Geen hardcore will never die ofzo?

Goedzo knul! Ben trots op je.. :)
heb het nooit zo erg gehad eigenlijk hoor

Iedereen maar voor dom uit maken dat ze niet kunnen spellen, (:frusty:) wat btw niet altijd evenveel met intelligentie te maken heeft... En dan zelf dit schrijven:

het licht gewoon aan gabbers zelf en hun manier van denken en hoe ze tegen andere groepen aankijken..

:frusty:

Dat komt pas stom over, haha. En gebruik leestekens dan ook eens fatsoenlijk in de rest van je berichtjes als het zo nodig allemaal goed moet zijn...
laatste aanpassing

Tering zeg,, je bent nu wel masterlijk aan het mierenneuken hoor!! Zeker met een vergrootglas naar foutjes lopen te zoeken?

Ennuuhh,, ik kan mij niet herinneren hoor dat ik mensen voor dom heb uitgemaakt. Als ik iemand wijs op een eventuele spelfout is dat natuurlijk als grolletje bedoelt. Als je dat niet snapt ben je wel dom ja!

En mijn vele bebruik van ,,, en ... is deels laxheid en deels oog voor vormgeving. Anders leest het namelijk vaak zo saai.

mierenneuken

Wat doe jij dan? Als mensen niet goed spellen, ja so what?! Zo lang je snapt wat iemand bedoelt...

En btw, ik was er echt niet naar op zoek, maar het viel me gewoon op, heb vannacht sowieso maar 4 uur geslapen, dus ik ben veel te gaar om te mierenneuken.

ik kan mij niet herinneren hoor dat ik mensen voor dom heb uitgemaakt.

Misschien niet direct, maar daar komt het wel op neer. Je probeert er een beetje omheen te draaien.
:gaap: ik ga slape

Truste [HO] xXaLLuXx en Fritz!!

Trusten! :flower:
Gewoon geen puntmuts van krijgen dan leef je langer EN gezonder!! En het valt me op dat mensen die alleen techno als muziekvoorkeur hebben gigantisch veel zeiken over hardcore/hardstyle etc..Want techno staat natuurlijk boven alles en iedereen!!

;)
Viel mij ook al op ;-)
En vooral als ze Dj (denken te) zijn :-D
laatste aanpassing

wie heeft er een lijstje met absolute standaard hardcore-flockers?
waarbij zeg maar niets orgineel is?
Moeten ze jou checklist aanhouden?

Denk dat dokter know hem ook wel kan gebruiken. Geloof dat hij er net zoals jou over denkt.

---------------------------------------------------

Het heeft geen zin om met mij een discussie aan te gaan als je profiel de volgende dingen bevat:

- Spongebob
- Lonsdale
- Vlaggen
- Te veel "hahaha"
- Schijt aan alles
- Racistische opmerkingen/teksten
- Zogenaamd nationalistische opmerkingen/plaatjes/teksten
- Naam met "terror", "wijffjuhhh", "lonsdale", "para", "[NL]" etc erin wat niet getuigt van enige orginaliteit
- BrE3z@h-taal/gedrag
- Zeer slechte beheersing van de Nederlandse taal
- Anti Qlubkut
- Anti puntschoenen
- Anti trance
- Gedichtjes over Hardcore
- Met je middelvinger op de foto
- Opscheppen over drugsgebruik/ gebruik van plaatjes met verdovende middelen
- Waarschuwingen niet met de persoon (of "vrienden" van de persoon in kwestie) te f*cken, want anders........ ( )

In deze gevallen is er maar een hele kleine kans dat ik je serieus zal nemen.

------------------------------------------------------
laatste aanpassing

neuh hoeft niet, dat stukje moet ik nog steeds eens uit mn persoonlijk tekst halen :P

ik bedoel meet met middels vingers op de foto, namen als halfkaal wijffie, die gedichten van wij zijn anders en worden niet geaccepteerd en bla bla, dan stukjes over drugs, dan weer wat ze allemaal gerelt hebben, A.C.A.B. kan inmiddels ook niet meer ontbreken
en dr is vast nog veel meer :P

inderdaad!
speedcore & terror kan ook neit ontbreken bij favoriete muziek stylen!

:no:.... volgens mij word er nu net zoveel commentaar op hardcore-mensjes gegeven, als zij dat doen op clubkutten en dergelijke...
Weet je

Ze zoeken het allemaal maar lekker uit
Ik lig er niet wakker van

Je hoort anders nooit: techno will never die,,, techno is da best,, en je ziet technoliefhebbers nooit massaal de middelvinger omhoog doen,, en dat soort grappen.

Het is toch echt hardcore eigen hoor dat soort gedrag!
ach ja, ik lees r maar n beetje overheen nu, denk gewoon van 'oh, weer zo eentje' :)
nee, maar over techno-ers kan je ook wel wat zeggen, dat ze zich vaak een beetje verheven voelen boven andere stromingen enz. dat verhaal
wat is t toch weer leuk om meerdere stromingen leuk te vinden :P

Maar dat uiten ze niet zo overdreven als gabbers..

Techno-mensen zijn over het algemeen wat socialer en toleranter in mijn ogen. Ook is het publiek wat diverser. Ze hebben niet allemaal dezelfde kleren aan. Alto's, skaters, gabbers, trendies, vanalles gaat door elkaar heen en het is vrijwel altijd gezellig. Dat kan ik van die hardcore-feestjes tegenwoordig niet meer zeggen, helaas.