Partyflock
 
Forumonderwerp · 709745
 
Artiest ZWEMLES
VHP (l)
laatste aanpassing door een beheerder
groeien ze wel een keer overheen... :gaap:
 
Ik herken het, maar ik durf er niets over te zeggen..ze zijn best eng, die nare mannetjes van 17! 8)
laatste aanpassing
 
Ik wist dat je dit topic ging openen! Beetje voorspelbaar he8)
ik ben het helemaal met de topicopener eens!!!

ik hou zelf van hardcore!!! maar ik ga net zo lief naar een gaaf techno feest omdat daar de sfeer veel toffer is!!!
 
maar t stinkt wel...
op elk feest:P
ik krijg er puntschoenen van.
gewoon boven staan, en zeker geen topic over openen!
 
~~Ik krijg er zo langzamerhand een puntmuts van..~~

Geen puntschoenen ;)
laatste aanpassing
ik vind het ook heel triest! (y)

en nu? wat doe ik eraan?
 
Eelq, ik moet je helaars het antwoord schuldig blijven..

Toch kan het je hart luchten behoorlijk opluchten.. dacht ik zo.

Dus ik zou zeggen: gooi de frustraties er maar uit mensen!!
nah niet aan ergeren zal ik maar zeggen :D maar naar een techno feest gaan :S
ophardcore feest kan sfeer best (Y) zijn meeste merken toch niets meer :p
laatste aanpassing
 
je vergeet het

: kom niet aan deze persooon of ik sla je helemaal dood"
in hun profiel bij mensen die ze 1keer gezien hebben en hun broertjes of zusjes noemen enzo :S
lonsdale/nl/terror/pogo4-life:p
 
ja en ik krijg er ook een sik van :S
Aandachttekortstoornis noem ik zoiets in hulpverleningstaal ;)
Ik kan zulke volwassen en doordachte opmerkingen altijd wel waarderen eigenlijk...:x
 
Ach, je went er aan op een gegeven moment... die mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze hersenloos zijn geboren ;)
 
Een aantal mensen uit de hardcore-scene voelt zich zo wie zo beter dan een ander, dat was vroeger ook zo (gabberperiode, met vechtpartijtjen tegen de skaters).
Diegene met een minder hardere soort van house, de
Trance stinkt,, hardcore will never die,, hardcore da best,, kut r&b,, techno eentonig,, suffe clubkutten,, et cetera et cetera
sjaken zijn in hun ogen niks waard.
Ik denk dr. know, dat dat altijd zal blijven bestaan, zolang er hardcore en clubbersmuziek is.
Denk dat een aantal van hen voor de rest van hun leven zo zal zijn...
laatste aanpassing
ik zou niet weten waar trance naar ruikt dus weet ook niej of et stinkt!
 
nou een beetje naar poep dus
mwhahahahha
nee hoor grapje :P
agtja... sommige mensen denken alleen aan hen zelf. wat zij niet tof vinden is bagger:S

moete we mee lere lee he:)
ach het is zo voorspelbaar onderdehand wat ze zeggen, dat ik niet eens meer de moeite neem om te lezen wat ze schrijven. Zielige ikkanniethakkuhmaaralsikmaarlonsdaledraagenboosgen­oegkijkwordikvastvanzelfgabber-stakkers. Gewoon geen aandacht aan schenken, hopelijk ebt dat puberale gerdag bij de meest wel weg met de jaren.
 
Amen SuperRupsje!!
Ik erger me er ook ook dood aan :yes:

Vooral over klubkutten en het afkraken van andere muziekstylen kan ik me kapot ergeren.

Het is over het algemeen ook vet dom kut publiek op die hardcore feesten 8)
yeah yeah saus!!! dat zijn de woorden:D
stink harcore... uhmm wa hebben we nog meer??
hakpikken ofzo?? name it:D
 
komen ze wel overheen :P trance/hardcore.. maakt toch niets uit... tis maar net waar je zelf de voorkeur voor hebt :)
 
Nobody Likes Us We Don't Care ;p
 
hoe bedoel je mensen over 1 kam scheren :S:S
Mooi ik heb echt een hekel aan die voorspelbare reacties over hardcore,.. hardcore is dood, hardcore is kut,...

:gaap: dan kan ik ook een topic openen,... want iedereen zeikt over een ander muziek soort,..




zometeen komen er reacties let maar op

ik zeik niet over een andere muzieksoort,.. maar iedereen doet dat...
ga maar bij jezelf na, het is nog kanslozer om er een topic over te openen,...
maargoed zometeen komt er weer gezeik op mijn reactie dus ik blijf nog heel ff kijken wat mensen zeggen
 
:yes::D
 
Al behoorlijk lang erger ik mij aan veel van de (in mijn ogen kortzichtige en voorspelbare)reacties van de hardcore-liefhebbende partyflockende medemens.



:S:S wie is hier nou kortzichtig :D
Het is plotseling wel erg stil,,.....
 
:D
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Eigenlijk zijn ze wel lachwekkend, die 16 / 17-jarige hardcore-pf'ers met hun bleke koppies en stoere kleding.

Maar indd niet teveel over zeggen, want anders achtervolgen ze je met hun opgevoerde scootertjes en krijgen we allemaal Br33Z4H- flesjes tegen onze open mind! :p
 
hey ben je daar ook weer,lekker gemarcheerd met het reich?
 
altijd :D
 
Eigenlijk zijn ze wel lachwekkend, die 16 / 17-jarige hardcore-pf'ers met hun bleke koppies en stoere kleding.

Maar indd niet teveel over zeggen, want anders achtervolgen ze je met hun opgevoerde scootertjes en krijgen we allemaal Br33Z4H- flesjes tegen onze open mind!



Lekker hersenloze opmerking weer :D
 
wel je rechter handje in de lucht gedaan hé
 
Ik krijg er zo langzamerhand een puntmuts van..

puntmuts? :/
 
ceb@s het gaat hier niet over wat ik gisteravond heb gedaan hoor....
 
boeie...
 
:no:
 
heb je wel je kisten gepoetst en je wp ketting om
 
Lekker hersenloze opmerking weer


en dat zegt een wazi :vaag:
 
Eigenlijk zijn ze wel lachwekkend, die 16 / 17-jarige hardcore-pf'ers met hun bleke koppies en stoere kleding.

Maar indd niet teveel over zeggen, want anders achtervolgen ze je met hun opgevoerde scootertjes en krijgen we allemaal Br33Z4H- flesjes tegen onze open mind!


en dan allemaal denken dat jullie allemaal beter zijn als die hardcore mensjes :D:D
 
maar jij vind het arische-ras toch beter?
Lekker hersenloze opmerking weer


Ow ja joh?
 
ik ben niet eens arisch heb wel blauwe ogen maar ben niet blond :p
maar weet niet of je het door heb maar deze discussie gaat niet over mij
Maar kijk et mooiste vind ik nog de opmerking,.., Kop kaalscheren lonsdale,.. ow wat zijn het toch een meelopers haha echt geweldig dat soort figure lach ik al helemaal uit...

want diegene die dat zeggen lopen zelf mee met de mode..degene die dat zeggen zijn grotere meelopers als die kale w-be nazi's

je hebt echt nazi's en neppe
maar die figure in die mode kleding daar zit geen verschil tussen,.. er zijn nog altijd meer van dat soort figuren als lonsdale types.

als het echt meelopers waren geweest zoude ze er wel als jullie uitzien