Partyflock

Forumonderwerp · 709745
59419x bekeken

Artiest ZWEMLES
Waarschuw beheerder
VHP (l)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Voelen we um al hangen mannen?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, geen fabriekspis...
Als we aan het bier gaan doen we het goed: Belgisch!

Waarschuw beheerder
En hoeveel slok je er dan achterover op zo'n avond?
Waarschuw beheerder
ja belgen zijn te dom om een fabriek te runnen....die pissen der zelf wel in...

Waarschuw beheerder
Hihihihihiiiii....

Waarschuw beheerder
laatste tijd zit ik vaker aande vodka :P 2 weken geleden halve fles vodka puur, 10 bier en 3 glazen vodka....man man wat was et gezellig in die top40 negertent

Waarschuw beheerder
In die toestand zou ik me nog vermaken in de ski-hut!

Waarschuw beheerder
haha, ja, in zo'n tenten is het alleen leuk als je zo klem zuipt dat je de volgende dag alleen nog maar weet dat het gezellig was, voor de rest alles zwart... a la carnaval, maar dat kennen jullie niet in het noorden of wel?

PS :respect: Grolsch :respect:

Daar zit tenminste smaak aan :yes:

Waarschuw beheerder
Grolsch roeleert van alle bieren inderdaad het meeste ja!

Carnaval=zuipfestijn!
Waarschuw beheerder
tla tla tla [img cacheid=0000310a0000f5907a003d6d1a007bc9f0]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/02.gif[/img]

Waarschuw beheerder
haha, ja, in zo'n tenten is het alleen leuk als je zo klem zuipt dat je de volgende dag alleen nog maar weet dat het gezellig was, voor de rest alles zwart... a la carnaval, maar dat kennen jullie niet in het noorden of wel?

nee kennen we niet...ook nooit van gehoord op tv ofzo...want wij hebben toch geen kabelaansluitingen hier ;)

Waarschuw beheerder
Maar wel seinpalen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uuuh, ik denk dat je op de verkeerde website zit schat, of wil je een privefeestje vieren?
Waarschuw beheerder
lol morguh is al feest :vaag:

Waarschuw beheerder
haha zeker zeker...vanavond is dat bier toch niet zo goed gegaan haha :S dus morgen lekker regge in utreg met veel drugs want ben wel gabber natuurlijk haha ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gabber is dood, hardcore leeft
Waarschuw beheerder
donateur
Alles leeft zolang t aanhang heeft...

Waarschuw beheerder
donateur
Maar de gabber zoals het was in de echte gabberperiode '93-'98 is dood, wat je nu hebt is een opleving net als punk, hippy, rock 'n roll, etc. dat zijn periodes geweest die altijd nog aanhang hebben maar we leven nu in het heden en niet in het verleden (helaas)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
daar kunnen meningen over verschillen.

Dat kan je ook van mode zeggen, trends uit de jaren 70 en 80 zijn terug. Maar we leven in het heden en niet in het verleden. Dus eigenlijk is mode dood.

Dat zelfde kan je inderdaad ook over gabbers zeggen. Maar ik denk niet dat het dood is. Vanaf ongeveer 2003 is het weer springlevend!!!

Zoek maar op tussen al die verslagen, collumns, artikelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Gabber is de gabbercultuur> die is dood, hardcore is springlevend idd...

maar wat betreft mode; mode is geen cultuur maar onderdeel van een cultuur en vernieuwt telkens dus gaat nooit dood.
Hardcore vernieuwt ook telkens en zal niet dood gaan maar de gabbercultuur die bij hardcore hoort is wel over en sluiten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en toch zie je een hoop oude stylen terugkomen hoor in de party scene net als gisteren striktly hardcore kom je toch een hoop oude garde tegen

Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar het nieuwe is er vanaf, zoals je al zegt: 'ouwe' garde
Waarschuw beheerder
ja maar toch als je die oude stylen weer terug ziet komen is t toch wel ff gaaf hoor

Waarschuw beheerder
gabbercultuur is niet dood.... een deel is veranderd en een deel bestaat nog alleen is het erg klein

en oude stijlen komen niet 'terug'...er zijn altijd nog aanhangers alleen weten de mensen die de mode volgen het niet omdat het geen mode is

Waarschuw beheerder
dan zou je moeten zeggen dat et leuk is dat oude stijlen weer groeien...

maar ik vinnut zelf maar niks die massale zooi
Waarschuw beheerder
zo kun je t ook stellen maar dat neemt nie weg dat t nog steeds gaaf is om er tussen te staan en flink los te gaan

Waarschuw beheerder
zo kun je t ook stellen maar dat neemt nie weg dat t nog steeds gaaf is om er tussen te staan en flink los te gaan

Leg mij maar eens haarfijn uit wat er nou precies zo gaaf aan is!

Ps. een onderwerp als mode is uiteraard flink van jouw gading, ofniet NBC? ;)
Waarschuw beheerder
ik weet niet of je t ooit heb kunnen ervaren maar gewoon de mix van lichten lazers en stampbeats en alles op t zelfde ritme zien gaan is een te gek gezicht zeker als je op een podium heb gestaan en je ziet die stampende massa is gewoon kicke gezicht tenminste vind ik

Waarschuw beheerder
Maar dan kan je net zo goed naar een r&b of rock party gaan want daar heb je dat ook!
Waarschuw beheerder
is voor n gedeelte zeker zo maar gewoon de sfeer op de party`s is niet te evenaren vind ik tenminste t is net 1 grote familie en dat is juist t gave ervan

Waarschuw beheerder
dat gevoel had ik toen het 'dood'was veel meer eigenlijk...nu teveel scheve gezichten, maja...ik vermaak me nog steeds altijd...

en die bass lichten rengdengdeng is gewoon 1 en al adrenaline, los !! vanavond :yes:

Waarschuw beheerder
Dat verhaal van 1 grote familie is allang passe hoor. En 1 grote familie is de tros ook. En als je bij Vroom&Dreesmann winkelt voel je je er ook uit en thuis!

Beetje rare vergelijkingen maar toch! Die dingen die jij opnoemt zijn ook elders te zien/beleven.

Waarschuw beheerder

daar heb je dus helemaal gewoon gelijk in, dat hoor je me ook niet anders beweren :D

Waarschuw beheerder
Jippie,, lichtjes kijken!!! Kan je ook naar de kermis voor gaan dacht ik zo.. :yes:
Waarschuw beheerder
als ik op een party ben kom ik altijd weer mijn oude/nieuwe maatje`s tegen en ook al hebbie mekaar 6 jaar nie gezien zodra je binnen ben is t heeeeeee ze is weer terug (bijv.)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar om even in het gabbergevoel te komen:
Ik ga mij vanavond ook eens even verwennen met raggende kickdrums en overstuurde juno's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dokter> je komt ze nog wel tegen... de neef tussen de wazis ;)

beetje speld in hooiberg idee, maar ik kom nog genoeg mensen die dat gevoel nog wil willen uitdragen en dat doen...net als ikzelf... ik zal nooit pissed op iemand zijn op een feest, ik kom om te feesten met eengezinden...

je gaat in jouw kerk toch ook niet iedereen beuken...
Waarschuw beheerder
volgens mij ken je t beeld niet of heb je t nooit ervaren maar t is meer als lichies kijken het is gewoon de complete mix die t compleet maakt en dus gaaf

Waarschuw beheerder
donateur
als ik op een party ben kom ik altijd weer mijn oude/nieuwe maatje`s tegen en ook al hebbie mekaar 6 jaar nie gezien zodra je binnen ben is t heeeeeee ze is weer terug (bijv.)

Wat heb je er aan, die oppervlakkige partyvrienden? Helemaal geen ene klote...

Zo zie je ze 6 jaar niet, en als je mekaar tegenkomt: heeeeeeej zoooooo das lang geleden :S

Waarschuw beheerder
juist en als nou alleen de mensen die dat gevoel er van krijgen zouden gaan, zou de sfeer al beter zijn...

blijven die mensen die komen omdat et stoer is enzo lekker weg, gaan die maar op de kermis lichtjes kijken en marokanen lastig vallen ofzo

Waarschuw beheerder
nbc> dat snap je of juist niet.... dat is juist dat gevoel van eensgezindheid... de famillie

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap het dondersgoed!
Ik loop al lang genoeg mee om te weten wat het gevoel is en wat het doet, maar als je het 'nuchter' bekijkt is het 1 grote nepzooi, die grote feesten en alles eromheen...

dat is juist dat gevoel van eensgezindheid... de famillie

Mijn familie is mijn familie, niet een of andere vage gabber die mijn aussie zo mooi vond en daar hebben we 2 uur over geluld...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dat is nou juist t gevoel met de meeste ben je opgegroeit of heb je op school gezeten en op deze feesten kom je ze dan weer tegen ik heb nog geen enkel concert meegemaakt dat je gewoon daar loopt en iemand die je kent je gedag zegt alleen op partys hebbie dat dus wel want t maak niet uit hoe of wie of wat je ben je bent gewoon 1 net als alle anderen in n relaxte sfeer

Waarschuw beheerder
de neef tussen de wazis

Wheheheh,, snoei grappige opmerking!

je gaat in jouw kerk toch ook niet iedereen beuken..

Deze ook trouwens!

2haagse,

ik vind gewoon dat het leven uit mooiere dingen bestaat dan uit feesten. Op de lange termijn maakt het je namelijk meer leeg dan gelukkig!

Waarschuw beheerder
De stand is trouwens 2-2 !

Waarschuw beheerder
donateur
Precies Dok,

Ik kijk nu terug op 12 jaar feesten en het heeft me eigenlijk geen ene reet opgeleverd behalve wat mooie herinneringen beinvloed door psychedelische chemicalien...
Alle ECHTE vriendschappen die ik heb opgebouwd komen echt niet van gabberfeestjes door het hele land...
laatste aanpassing