Aan doktor know
Al behoorlijk lang erger ik mij aan veel van de (in mijn ogen kortzichtige en voorspelbare)reacties van de hardcore-liefhebbende partyflockende medemens.
Verder nog een reactie op je openingspost.
het is altijd zo van: Trance stinkt,, hardcore will never die,, hardcore da best,, kut r&b,, techno eentonig,, suffe clubkutten,, et cetera et cetera
Ik krijg er zo langzamerhand een puntmuts van..
Ben ik nou de enige of herkennen jullie mijn ergenis??
Ik ben het met je eens dat van die kortzichtige reacties zwaar irritant zijn maar zo´n soort reacties zie ik niet alleen van het hardcoreminded partyflockpubliek voorbij komen
alleen valt het bij deze groep meer op, omdat het gewoonweg op dit moment de grootste groep van users is op het forum.
Dan heb ik het nog niet gehad over kortzichtige reacties die ik vaak genoeg van niet van hardcore houdende flockers voorbij zie komen waaraan je jezelf ook schuldig maakt.
Ên als we het hebben over gabberfeesten dan lopen daar toch voornamelijk drugsslikkende-snuifende-alleen-aan-hardcore-kunnen-denkende-nooit-over-iets-anders-hebbende-kwaadkijkende-zwaar-ongelukkige-primate-apen rond.. En een mooie vrouw (dus niet zo'n half-kerel met kisten, geruite blousjes en half kaalgeschoren kop met zo'n lelijke gabberstaart) zie je daar ook zeer zelden..
Wat ik me afvraag is ga je zelf wel eens naar gabberfeesten of haal je je info alleen van partyflock of van horen zeggen.
Als het het laatste is dan vindt ik je zeer kortzichtig en bekrompen omdat je dan niet eens uit eigen ervaring kan spreken en daarbij is partyflock nou niet echt zon serieuze plek om aan accurate informatie over feesten te komen omdat hier nog wel eens erg overdreven wordt over bepaalde zaken.
Wat de geruite bloezen ,kisten en lonsdale look
betreft is inderdaad niet echt mooi vooral niet bij een vrouw cq meid .
Zolang het hier bij blijft en niet een komplete
nazilook wordt dan is dat ok ,want naar mijn mening is een ieder mens vrij om dat aan te trekken wat hij wil hoe verkeert dat ook mag zijn in andermans ogen.
Datzelfde geldt ook voor het gene wat iemand zegt
of schrijft zolang het maar niet rasictisch of te beledigend tegenover andere medeflockers is.
In mijn ogen ben je zelf nogal bekrompen en kortzichtig en moet je niet eens zoveel op fouten van anderen letten ,maar eerst eens aan je eigen foute gedachtengang werken en niet proberen te oordelen over dingen waar je duidelijk niet alles vanaf weet.
Als jij je irriteert aan de Hardcore4life,techno sucks ,clubkutten reacties , forum bovenschriften en namen dan is dat shit voor je, maar daar moet je denk ik proberen boven te staan en er niet meer zoveel op letten dat is denk ik makkelijker dan hier op partyflock iets aan dit gegeven proberen te veranderen .
Omdat dat in honderd jaar nog niet zal lukken.