Partyflock

Forumonderwerp · 709745
58872x bekeken

Artiest ZWEMLES
Waarschuw beheerder
VHP (l)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Dulce....
Mietje :9
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, stiekem wel :jaja:
Waarschuw beheerder
maar ga nu meestal naar hardstyle of club al moet ik zeggen dat ik bij die clubfeesten soms in slaap val maar het publiek is wat minder extreem zal ik maar zeggen

Wordt het misschien toch weer eens tijd op een Hardcore feest te gaan kijken ;P
Waarschuw beheerder
ik zou naar hard base gaan maar ik was ziek... daar moest een hele gare terror zaal zijn geweest.. ik ben gewoon bejaarde laat me toch ahhhhh
heb nog een misteryland tattoo op mn rug staan vroeger was dat hardcore maar nu is dat slap feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Werd er daa terror gedraaid dan ? :s
Waarschuw beheerder
Ik durf het niet te zeggen, kon zelf helaas niet gaan.
Maar ik hoor van bekenden die zijn geweest dat ze het allemaal een goed feest vonden dus... ik weet het ook niet.

Maar er zijn nog genoeg andere feesten om eens te gaan kijken :D
Waarschuw beheerder
ja een vriend van me werd gek dus het zal wel
die is nu getrouwd kinderen en gaat maar 1 keer per jaar.

Jaaa legio zo veel feesten dat ik niet eens weet waar ik moet gaan...
Waarschuw beheerder
Sjah ken je wel zeggen, Hou het iig maar bij de feesten waar ik al geweest ben en ga zo op z'n tijd maar eens een nieuwe proberen. Want kiezen wordt eigenlijk al te moeilijk

Waarschuw beheerder
Ik vind je wel wat stoer doen hoor Dulce.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan de laatste tijd ook niet meer kiezen hoor :nee:
Er zijn zoveel feesten en ze kosten allemaal zo veel geld :(
Waarschuw beheerder
idd vooral dat kosten plaatje.

Maar gelukkig is er bij ID&T een lampje gaan branden:yes::D
ik vraag te veel geld voor een kaartje.

Een kaart voor Innercity kost voor de bezoeker 55,50 euro. Laatst las ik op een website een verhaal van een jongen die beschreef wat een feest hem kost: 55 euro kaart, 30 euro trein, geld voor een nieuw shirt om aan te trekken, 30 euro drankjes en sigaretten. Die jongen was al het geld dat hij per maand overhield, kwijt aan het feest. Daar komt nog een keer het effect van de euro bij. Alle prijzen zijn nu in euro’s, maar de salarissen of studiefinancieringen zijn niet verdubbeld.
Bron: Nieuwsbrief ID&T

Waarschuw beheerder
Veel naar feesten gaan draagt vast niet bij aan je innerlijke rust. Of wel Satanica?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind je wel wat stoer doen hoor Dulce.

Volgensmij ben je weer ruzie aan het zoeken Doktor :[
Waarschuw beheerder
donateur
Veel naar feesten gaan draagt vast niet bij aan je innerlijke rust. Of wel Satanica?

Jawel O:)

Waarschuw beheerder
Ruzie zoeken? Weer? Helemaaaal niet he!

Ik zeg alleen wat ik vind, hoe zij op mij overkomt. Als dat ook al niet meer mag tegenwoordig..
Waarschuw beheerder
neej kijk maar uit voor je een kogel moet vangen :P

Waarschuw beheerder
Dat zou een gemis voor heel partyflockend Nederland zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
Laatse kwartiertje was wel aardig terror op Hardbass, zowel muziek als volume :S

Waarschuw beheerder
Wie het kleine niet eert,,, ;)

Waarschuw beheerder
donateur
zei hij tegen zijn vriendin toen hij zijn onderbroek liet zakken

Waarschuw beheerder
Toch hoorde ik je zusje niet klagen hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij ben je in de war met je eigen zusje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee hoor! Het was een meisje met perfect gecombineerde kleding dus het moest wel die van jou zijn geweest!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel zeker van niet want jij had nooit met mijn zusje mee uit gemogen.
Ze valt namelijk niet op mannen met te grote zonnebrillen

Waarschuw beheerder
donateur
Ach dat kun je nooit tegen gaan, zo heb je nu toch ook:
APC
jawel hakkende wijven op puntschoenen
etc etc...

Mij kan het niet schelen.. ik feest rustig verder :)

Het leven begint pas op het moment
dat je je niets meer aantrekt van wat
andere mensen over je denken

Waarschuw beheerder
Maar gisteravond heb ik m'n bril speciaal nog af gedaan! Anders kon ik haar immers ook niet goed zien schreeuwen en krijsen van genot..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat jij per ongeluk de kinderboerderij ben binnengelopen nadat je je bril afdeed...
Zijn lenzen nix voor je?

Waarschuw beheerder
Lenzen draag ik al! Vandaar dat ik in de kinderboerderij al gauw het verschil zag tussen wat schaapjes en je zusje..

En gelukkig hadden ze daar lekkere zachte stro liggen waar ik jouw zusje op comfortabele wijze van de nodige pleziertjes heb kunnen voorzien!

En ze zei dat ze nog nooit zo'n enorme genodsstaaf had meegemaakt!
Waarschuw beheerder

:yes::yes::respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk had je net als altijd weer veels te veel gezopen omdat mijn zusje je had afgewezen, en heb je uit frustratie met je zatte kop een varken liggen naaien.
Nu heb ik gehoord dat jij in Veenendaal algemeen bekend staat als 'dierenvriend'.
Sjors ik vind het al zielig voor die arme beestjes dat jij misbruikt van ze maakt maar dat je het hier op internet gaat lopen verkondigen is de droevigheid ten top.

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat wij beiden wel weten wat er echt gebeurd is. Het is ook niet niks wat ik allemaal met je zusje heb uitgespookt...

Dat je het hier op partyflock niet openbaarlijk wilt toegeven vind ik dan ook niet minder dan begrijpelijk hoor!

Sjors ik vind het al zielig voor die arme beestjes dat jij misbruikt

Hoe verklaar je dan dat ze nu nog krom loopt en enorme moeite heeft met zitten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil niet weten wat jij allemaal in dat varkenshok hebt uitgespookt met die arme dieren.

je wil het graag aan me kwijt he? Waarom open je geen apart topic over je fetish?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of een voor jou genaamd: hoe bescherm ik mijn zusje tegen doktor Know met zijn grote tampeloerus?

Waarschuw beheerder
donateur
Dokter Know, je bent een grote tampeloerus das wat anders...
maar die stinkende briefabriek bij jou tussen je benen is geen topic waard :no:

Je kan beter een topic openen: "Ik neuk met dieren als ik dronken ben, is dit ziek?"

Waarschuw beheerder
Je zusje gedroeg zich inderdaad ziekelijk als een wild dier ja! Heerlijk hoor! (y)

Zeg haar maar dat we morgen weer de kinderboerderij kunnen 'bezoeken'!

Waarschuw beheerder
donateur
Dokter Know, je bent een nare jongen!
Eerst loop je onaardig te doen tegen alle hardcore-liefhebbende partyflockende medemensen, daarna maak je jezelf schuldig aan dierenmisbruik en vervolgens beweer je ook nog dat dat arme beest waar je je aan vergrepen hebt mijn zusje is, en je pocht over het formaat van je geslachtsdeel terwijl je mag aannemen dat deze door je jarenlange alcohol- en drugsmisbruik gereduceerd is tot maatje 'koud water'
Is het een slechte jeugd geweest?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bovendien zijn er genoeg grijze muizen, wees gvd blij dat er mensen zijn die er niet "alledaags"" uitzien!

Hallo,

Ik zeg alleen, dat als je er niet tegen kan dat je af en toe wordt aangegaapt, je er dan niet zo raar bij moet gaan lopen, het is toch logisch dat mensen naar je omkijken als je er wazig uit ziet?

geen een stijl/stroming is beter of slechter dan een andere

Hardstyle :yes:

Slechter dan de rest

:yes:

Waarschuw beheerder
Bovendien zijn er genoeg grijze muizen, wees gvd blij dat er mensen zijn die er niet "alledaags"" uitzien!

Hallo,

Ik zeg alleen, dat als je er niet tegen kan dat je af en toe wordt aangegaapt, je er dan niet zo raar bij moet gaan lopen, het is toch logisch dat mensen naar je omkijken als je er wazig uit ziet?

geen een stijl/stroming is beter of slechter dan een andere

Hardstyle :yes:

Slechter dan de rest

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur

Als dat zo was geweest had half Nederland in zn pyama gelopen buiten of naakt (want dat zit immers het makkelijkst en het lekkerst) had niemand het nog geboeid hoe zn haar zit en hadden we niet de moeite gedaan om ook maar een spiegel te kopen.
Dan had je gewoon tegen je baas gezegd: "Go fuck yourself" als hij je voor de duizendste keer afzeikt en had je je niet netjes aangekleed voor een sollicitatie gesprek en netjes ABN gesproken met een lach van oor tot oor.

Het maakt wel degelijk uit hoe anderen over je denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat bij jou de kloof tussen beeldvorming en werkelijkheid nu echt veel te groot is geworden! Je hebt ook veel te veel fantasie jij!

Ik zou zeggen: beperk jij je nou maar tot perfecte setjes combineren dan doe ik waar ik goed in ben, namelijk jouw zusje alle hoeken van de kamer laten zien.

Waarschuw beheerder
ow dat was niet de bedoeling :$
Waarschuw beheerder
donateur

Wat ik al eerder zei, vind ik het ongepast dat als je iemand ziet die er anders uit ziet dan wat jij bestempeld als "normaal" om die dan midden in zn muil aan te zitten gapen.
Dat heeft niks te maken met; moet je je maar anders kleden, nee dat heeft te maken met je opvoeding, je hebt toch vast van je moeder meegehad dat je mensen niet onbeleefd mag aanstaren?

Moeilijk he, al die lettertjes die bij elkaar staan die ook nog eens wat betekenen?

Waarschuw beheerder
Haha, dat kan ik net zo goed van jou zeggen, ik zeg niet dat ik het stom vind, maar je bent zelf behoorlijk achterlijk als je gaat verwachten van andere mensen dat ze jou niet aan gaan lopen gapen, als je er wazig bij loopt. Dat is het enige wat ik wil zeggen.

Waarschuw beheerder
En dat je je daar iets van aantrekt is nog triester

Waarschuw beheerder
Zonder 'raar' gekleden zouden deze waarden niet eens bijgebracht hoeven worden. In die zin heeft Fritz wel gelijk Satanica.
Waarschuw beheerder
donateur
maar je bent zelf behoorlijk achterlijk als je gaat verwachten van andere mensen dat ze jou niet aan gaan lopen gapen, als je er wazig bij loopt

Ik vind wijven met spijkerbroek in hun schoenen en laarzen tot hun kruis er ook niet uizien.
Mag ik die dan wel midden in hun gezicht aankijken en hun nastaren en uitlachen?

Onee, even vergeten, dat is nu mode dus dat is "normaal"
EN ik ben de freak die nagestaart mag worden

En dat je je daar iets van aantrekt is nog triester

Normen en waarden zijn jou duidelijk niet bijgeleerd.
"Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Normen en waarden zijn jou duidelijk niet bijgeleerd.

Mij wel, ik ga zelf ook geen mensen nastaren e.d. Word zelf ook wel eens nagestaart, ja schijt aan. Maar ik heb zelf niet de utopische gedachte dat andere mensen dit ooit niet zullen doen.

Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden

idd, maar verwacht niet dat andere mensen dit ook bij jou of anderen zullen doen.