Partyflock

Forumonderwerp · 709603
3935x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Eergisteren zijn we er achter gekomen dat ik in verwachting ben, ik zit nu in de 14e week.

Ik wil onze blijdschap eventjes delen met jullie :D:D

Waarschuw beheerder
:flower: gefeliciteerd!!

Waarschuw beheerder
hey gefeliciteeerd :D (F)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben al mama o:) gefeliciteerd :D :flower:

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd!! :flower:
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd (F)

Waarschuw beheerder
Ziek :frusty:

21 en dan al zwanger! :S
Lijkt wel alsof het in begint te worden om al vroeg zwanger te zijn.

sterkte enzo... You'll need it!
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat jij kan oordelen ofdat ik sterkte nodig heb.
Waarschuw beheerder
donateur
U Tok Error jij bent pas ziek dat je daarover oordeeld :[
Waarschuw beheerder
@ U Tok Error, Ik ken heel veel meiden die al vroeg moeder zijn geworden en er nooit spijt van hebben gehad!
Ik vind die opmerking dus alles behalve terecht.

Wouwie, onwijs gefeliciteerd zeg! Wil je weten wat het word?
Heel veel succes tijdens je zwangerschap

Waarschuw beheerder
tjongen jongen wat een opmerking zeg:@

Ik was 19 toen ik me eerste kreeg:@

gefeliciteerd meid (F)
En geniet van je zwangerschap...
Het is de mooiste ervaring wat een vrouw kan meemaken:yes:

(K)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!(f)
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd !!! (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo bijzonder jong vind ik 21 nou ook weer niet hoor u tok terror...een jaartje of 16 das pas jong!

Maar gefeliciteerd :flower:
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd meis!!

geniet er van.. (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo bijzonder jong vind ik 21 nou ook weer niet hoor u tok terror...een jaartje of 16 das pas jong!

en 18 dan??? :p

Waarschuw beheerder
van harte gefeliciteerd!!!!!

Waarschuw beheerder
Pfff.Ga allemaal eff lekker janken zeg. haha :D
Ze kunnen het hier beter "Slijmflock" noemen. Je mag alleen maar aardig doen en geen eerlijke mening ergens over geven. Doe je dat wel, word je gelijk van alle kanten aangevallen.

Ik vind 21 gewoon fucking jong om een zwanger te zijn. Klaar! Dat de vrouwtjes het geweldig vinden verbaasd me ook niks. Die vinden alles wat kleiner dan 50 cm is en 4 poten heeft lief en leuk.

En zoals ik hierboven nog zie dat iemand al 18 & 19 was %-). Op die leeftijd moet je leven, stappen met je vrienden, naar school, werken etc etc. Niet voor de rest van je leven al voor een kind gaan zorgen :S.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik en altijd aardig???Hahaha,dit was gewoon mijn mening en als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat heus wel,ik zit hier niet om vrienden te maken tenslotte.

En ik vind baby's wel lief ja,maar ik hoef ze de komende 10 jaar zelf niet hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je begrijpt wat ik bedoel toch ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat wel,maar ik word graag aangevallen snap je ;)
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd hoor en laat andere mensen niet voor je bepalen of je te jong bent..:D geniet van je zwangerschap:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
ik was 18 :D en leef nog steeds...

Waarschuw beheerder
Dat is weer een ander verhaal :).
Maar mensen die dit soort topics openen waarin ze zwangerschappen, huwelijke e.d. aankondigen kijken alleen maar door een roze bril en denken dat iedereen maar in hun holletje kruipt om ze te feliciteren enzo. Maar geeft iemand zijn mening daarover (waarvoor een forum nog steeds bedoeld is naar mijn mening), word je gelijk afgebrand! :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is weer een ander verhaal .
Maar mensen die dit soort topics openen waarin ze zwangerschappen, huwelijke e.d. aankondigen kijken alleen maar door een roze bril en denken dat iedereen maar in hun holletje kruipt om ze te feliciteren enzo. Maar geeft iemand zijn mening daarover (waarvoor een forum nog steeds bedoeld is naar mijn mening), word je gelijk afgebrand!

Dat is wel zo ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd, ik was net 21 toen mijn dochter geboren werdt, heerlijk een jonge moeder te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd!!!

Er zijn hier nog veel meer zwangere mutsen, kijk maar in t topic Partyflock Fairybaby :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
LEUK! Maar ik zou het zelf neit willen!

U tok terror: Waarom besteed je dan zoveel tijd in dit topic, ga lekker vrij en blij spelen en wind je niet op over de dingen in de wereld, mannetje! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!! Super toch? En als jij er blij mee bent ben ik het ook!
En inderdaad laat iedereen maar lekker zeuren, het is jouw leven.....!!!!

Waarschuw beheerder
Kijk dit bedoel ik nou Gupcore!! :D
1 groot slijmforum hier.

STFU mens en ga Luna stalken ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk heeft U Tok Error zelf een erg miserabel leventje :yes:
Hij gunt een ander dus geen geluk :no:
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk dit bedoel ik nou Gupcore!!

ga je nou :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd echt super joh :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook al mama en was ook met 20 zwanger...en is het beste wat me is overkomen.
en dat zal bij jou ook wel zo zijn!
dus veel succes en geluk(F)
geniet er maar lekker van:yes:

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk heeft U Tok Error zelf een erg miserabel leventje
Hij gunt een ander dus geen geluk

Lul niet slap!
Omdat ik zeg dat ik het maar niks vind om zo vroeg kinderen te hebben gun ik het haar niet??

Van mij part krijgt ze er nog 11. Als zij gelukkig is is alles prima toch!
Ik zou het in ieder geval niet doen.

Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd meid:flower:

geniet er maar lekker van de aankomende dagen/weken/maanden,is het mooiste wat je kan overkomen:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij part krijgt ze er nog 11. Als zij gelukkig is is alles prima toch!
Ik zou het in ieder geval niet doen.

Hou het dan gewoon bij jouw mening dat je t zelf niet zou doen en ga dat meisje dr blijdschap niet verpesten met zulke reacties als die van jou...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd meid!!!!

geniet ervan!
en schijt hebben aan iedereen die je te jong vindt.
heb zelf ook een dochtertje en was toen 22.
we zijn al bezig voor een tweede!!!
Waarschuw beheerder
Hey mister U Tok Error.... last van een complex of een of andere stoornis, doe effe lekker normaal en als je het dan zo erg vind, wat in godsnaam doe je dan op dit forum, ga lekker een eigen forum opstarten met onderwerpen als:
oh ik ben zo zielig
Oh en niemand mag me!
Oh en de wereld is kut!!!
Ja was dan ook gaan studeren, had wat van je leven gemaakt dan had je nu ook geen zorgen en niet de behoefte om anderen ( wel gelukkige mensen) te moeten afzeiken en had je een happy life!

GGGRRR kan dit niet uitstaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 19 toen ik mn oudste kreeg en 21 de jongste. Ze zijn nu 10 en 12 en het gaat (y) met ons!!!

Meid, gefeliciteerd(f)! Geniet ervan hoor! Laat je niet gek maken door mensen zoals U Tok Error!!

Waarschuw beheerder
Ach lik mn reet wijf!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach lik mn reet wijf!

No thank you
Waarschuw beheerder
Mocht je willen...haha! (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd!!! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
U tok Terror: :X Door dit soort opmerkingen is het een ellendige wereld! (klinkt dramatisch maar is zo! ) gewoon leven en laten leven!
Dat iemand er nou voor kiest om zo jong mama te worden is toch helemaal zijn zaak, dat jij het niet zou doen, tja, jij hebt gewoon andere prioriteiten! Net als ik.....

STFU mens en ga Luna stalken ofzo

Wordt je nou opeens gemeen?! Wat zielig ben jij, nu is iedereen tegen jou hè?? :[ crybaby!
En als je dan niks meer weet dan roep je dat mensen hun mond moeten houden?! :X :P :Devil:

En ik stalk liever Luna (volgens jouw zeggen!) dan dat ik nog langer naar jouw forumplaatje kijk!
Doe hem lekker op de negeer stand met zn allen mensen! Krijgt dat mannetje ook geen aandacht meer! :)
Waarschuw beheerder
dank je wel allemaal:D:d

2 u tok terror, dit is geen topic om een discussie te voeren over vroeg kinder krijgen als je de zoekfunctie gebruikt zal je vast een topic vinden waar je je ei kwijt kan, jij mag je mening hebben uiteraard maar meer hoef er ook niet bij te zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
boh hy dit is een blije forom..een meisje die verteld dat ze zwanger is,nou heel leuk voor dr.
maar sommige reakties kunnen echt niet hy bahbah
laat dr toch lekker zwanger zijn en hou je kut commetaar voor je:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precie ben ik helemaal met je eens!!
Maar boefje... hoe voel je je dan?? Last van ochtendziek?? Of valt het nog wel mee??

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :bloem: :D

Waarschuw beheerder
feli
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd (f)
Heel veel geluk :D

Waarschuw beheerder
hartelijk gefeliciteerd.
en trek je er niks van aan, aan die mensen zeggen dat het te jong is.
mijn ma kreeg mijn broer met 17. en is allemaal goed gegaan.
voor mijn 24ste wil ik ook het liefste mijn eerste. maar kan niet in de toekomst kijken.
geniet ervan.

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gefeliciteeerd :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeur!

Van harte geniet ervan!!

:flower:
Waarschuw beheerder
Congratulations! :bah:
Ik wil ook een baby :jaja:
Vind zelf dat ik voorlopig nog ff moet wachten, huisie boompie en dan t beestje pas :9
Heel veel geluk en plezier gewenst! :hug:

Waarschuw beheerder
Idd wat een gezeur:S

Alleen maar omdat ze 21 is en zwanger:S

Hier bij ons zie ik wel eens grietjes van 15/16 jaar die zwanger zijn...Dat vind ik pas jong
Ik vind 21 totaal niet jong:no:
Ik zelf was 19 en wou soms dat ik wel wat langer had gewacht.....

(K) (F)

Waarschuw beheerder
gefeli...hoop alleen wel dat je je kind later leert dat t ik word is...en niet ik wordt...:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook niets als ik hoor dat meiden erg vroeg moeder worden.... maar 21 is op zich wel een prima leeftijd toch? Dus hierbij Van Harte (f)

Waarschuw beheerder
21 is helemaal niet jong! Gefeliciteerd en heel veel geluk! (K)
Waarschuw beheerder
ik was ook 21 toeb ik zwanger raakte,
mijn dochterje is nu 4 1/2 en het is gewoon
super leuk om jong moeder tezijn,
want je voed je kind toch anders op dan
een ouder iemand.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van harte meid!!! ben een beetje jaloers op je!!(op een goede manier hoor!!) geniet ervan!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd (y)
Waarschuw beheerder
En zoals ik hierboven nog zie dat iemand al 18 & 19 was :vaag:. Op die leeftijd moet je leven, stappen met je vrienden, naar school, werken etc etc. Niet voor de rest van je leven al voor een kind gaan zorgen :S

:yes: 21 jr vind ik ook veel te jong.ieder zijn eigen, :bah: maar wat opvalt is dat het vaak meiden zijn die niet doorgestudeerd hebben, want anders wil je eerst nog wel carriere maken lijkt mij!!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :d Ik wacht er nog even mee, maar kijk er zeker naar uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn ook mensen die niet zo nodig een carriere hoeven..
Net of je beter bent als je hebt gestudeerd :s
Ik vind mezelf persoonlijk beter, want ik zorg al 4 jaar voor een kind en heb een heel groot verantwoordelijkheidsgevoel waar heel veel studenten nog wat van kunnen leren.
Nee, je moet je hele studententijd van papa's centjes gaan leven en je volgooien, waarna je 6 jaar over een studie doet en eigenlijk als een groot kind van de universiteit af komt, dat is een goede basis om een kind te krijgen :no: Het gaat erom of je van t kind houdt en dat t gewenst is, niet om je achtergrond of opleiding. Daar kijkt een kindje niet naar :no:
Waarschuw beheerder
Nee begrijp me niet verkeerd, want je bent absoluut niet een betere ouder (of persoon!) als je gestudeerd hebt. Ik zeg alleen dat het mij opvalt (in mijn omgeving), en dat gestudeerden meestal nog even wachten met kinderen nemen/krijgen. Bedoel er verder niets verkeerds mee.
En wat jij zegt over studenten ben ik niet mee eens, maar zo denkt iedereen er weer anders over.

Het gaat erom of je van t kind houdt en dat t gewenst is

dat is het allerbelangrijkste! gewenst door een moeder EN vader :respect:
Waarschuw beheerder
Ja logisch dat mensen die gestudeerd hebben wat langer wachten. Je haalt niet voor je niks een diploma en je bent de eerst komende jaren bezig met je schulden aan het af te betalen, dus een baby kun je er dan financieel dan niet bij hebben :P

Maar ja zo ieder zijn eigen mening ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja logisch dat mensen die gestudeerd hebben wat langer wachten. Je haalt niet voor je niks een diploma en je bent de eerst komende jaren bezig met je schulden aan het af te betalen, dus een baby kun je er dan financieel dan niet bij hebben

Je haalt me de woorden uit mn mond....
Waarschuw beheerder
Ja dat is zeker logisch, eerst geld verdienen, waar je al die jaren voor geleerd hebt! En een baby kun je er dan niet bij hebben..

Meningen zijn goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd meid (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon me op mn 18e ook geen kind veroorloven, maar heb altijd zelf voor mn dochter gezorgd en ik kan zeggen dat ze nog nooit iets tekort is gekomen en ik daarvoor nooit mn handje heb hoeven ophouden en daar ben ik best trots op :yes:
Waarschuw beheerder
en terecht dat je trots bent!! dat zou niet iedereen kunnen!

Maar zoals ik al zei; iedereen heeft andere mening over kinderen krijgen, etc. en dat is ook alleen maar goed!

Ieder kind verdient goede ouders, jong of iets ouder :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd meis!! :flower:
Waarschuw beheerder
Van harte gefeliciteerd meis!!:bah:
Heel veel succes met de zwangerschap (K)

Waarschuw beheerder
gefeliciflapstaart!!!
Veel plezier ermee
Waarschuw beheerder
Nou ik heb wel degelijk gestudeerd zowel mbo als hbo.

Ik heb nu de functie als verkoopmanager wat een zeer goed betaalde baan is. schulden heb ik niet. en ik heb een zeer goede overeenkomst met mijn werkgever. Ik had eerst de plannen om eerst verkoopmanager te zijn en dan volgend schooljaar naar het luchtvaartcollege te gaan, maarja dan raak je perongeluk zwanger. het bekende ongelukje zeg maar.

Het kindje is echt ontzettend welkom, we kunnen het een goede toekomst bieden, we zijn allebei nu lekker jong en fit om genoeg activiteiten te ondernemen met het kind, wat misschien over 5 a 10 weleens anders zou kunnen zijn.

en evil pussy ik vindt het echt heel erg knap van je dat je op je 18e al zo verantwoordelijjk bezig bent geweest, en nog steeds natuurlijk, heb ik echt respect voor(Y)

Waarschuw beheerder
zgefeliciteerd:D!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet je al hoe je je kindje gaat noemen? :)
word je al dik nu? gefeliciteer djoh

Waarschuw beheerder
ik wordt mamma!

mamma kan nog niet echt de grammatica onder controle krijgen kennelijk...

maar goed...

met zoiets mag je eigenlijk niet hatelijk zijn dus toch nog wel mijn felicitaties :flower:

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd wijfie....

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja, gefeliciteerd!!

Waarschuw beheerder
Marjolein:
echt waar.....
Ik wist niet hoe ik moest reageren:S

Sjezus kwam echt als een klap in me hoofd sorry dat ik zo vreemd reageerde.

Als jullie hierkomen wonen kom ik zovaak mogelijk langs!!!

Hou gewoon van jullie:D(L)(L)(L)

Maar nu een paar dagen later ben ik zo blij voor je echt waar dit komt rechtstreeks uit me hart!!!

Weet zeker dat Jij en Gijs goeie ouders zullen zijn en ik zal der zeker ook een beetje bij betrokken zijn hier en daar.

Zal jullie altijd steunen in jullie keuzes ,wist eerst echt niet wat ik moest denken,maar dat weet jezelf ook wel.

Lekker belangerijk trouwens die negatieve reacties,ik wil zelf ook nog geen kind maar dat ga ik toch ook niet in een topic roepen van iemand die zwanger is en dat meld?!!?!?

Bij deze nogmaals GEFELICITEERD Gijs en Marjolein!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Was je bang om te oud moeder te worden??

Jeetje hey, net 21, does normaal! Daaaagg eigen leventje! Ik hoop dat je weet wat je doet, en daarbij, Veel geluk en plezier, dat het maar een gezond kindje mag worden.. (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een rare opmerking van jou Ghislaine,niet iedereen houdt van een druk leventje en je kent de achtergrond van het hele verhaal niet dus je kan niet echt oordelen.......

Peace Roas

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!

(haha... Die Gijs, wie had dat nou ooit gedacht! ;))

Waarschuw beheerder
drom wens ik dr ook heel veel geluk en plezier toe want het is niet zo maar iets wat je beslist om te doen! en dat weet ze donders goed! drom die andere woordjes dr achter ;)

Waarschuw beheerder
Begin van de replie is nogal negatief vind ik,beetje jammer.
Van mij mag je het weghalen geeft totaal geen waarde aan wat dan ook....
Doei

Waarschuw beheerder
donateur
:flower: gefelcitieerd meid!!

:9 ghehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*aangepast*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dank jullie wel voor de lieve en leuke reacties ook voor de pbtjes die ik heb gehad:D:D

Nou Alligrator aka poco loco..Roas ik zit nu echt met tranen in mn ogen, pff nu zit ik dus echt te huilen. Ik zie je snel weer:knuffel:

Omdat ik er vrij laat achter kwam en door mn verleden (heb een nierziekte gehad) hebben we een echo laten maken, het ziet er allemaal goed uit, volgens de verloskundige hebben we 90% kans dat het een jongetje is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd, ben dr zelf ook niet kapot van om jong kinderen te krijgen maar ieder z'n ding he...

enne
Marjolein:
echt waar.....
Ik wist niet hoe ik moest reageren

Sjezus kwam echt als een klap in me hoofd sorry dat ik zo vreemd reageerde.

Als jullie hierkomen wonen kom ik zovaak mogelijk langs!!!

Hou gewoon van jullie

Maar nu een paar dagen later ben ik zo blij voor je echt waar dit komt rechtstreeks uit me hart!!!

Weet zeker dat Jij en Gijs goeie ouders zullen zijn en ik zal der zeker ook een beetje bij betrokken zijn hier en daar.

Zal jullie altijd steunen in jullie keuzes ,wist eerst echt niet wat ik moest denken,maar dat weet jezelf ook wel.

Lekker belangerijk trouwens die negatieve reacties,ik wil zelf ook nog geen kind maar dat ga ik toch ook niet in een topic roepen van iemand die zwanger is en dat meld?!!?!?

Bij deze nogmaals GEFELICITEERD Gijs en Marjolein!!!!!!!

kon je dit niet door de telefoon vertellen ofzo ;)
Waarschuw beheerder
hoezo daar is dit topic voor... om gevoelens te delen.

Waarschuw beheerder
donateur
wat wordt er weer lekker gezeurt:yes:

wees toch blij voor haar,laat iedereen lekker in zijn eigen waarde,en respecteer de keuze van de ander:)

ik leef in ieder geval wel met je mee:kusje2:

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!! (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van harte GEFELICITEERD[/B] wijfiejjjj!!!!!

Ik moet momenteel zelf nog 5 Dagen voor uitrekendatum pfffffff [b]ben het wel zat !!

:jaja: :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
leuk zo een moeder die alleen maar liegt..
goed voorbeeld voor je kind (y)

Waarschuw beheerder
(F)GeFeLiCiTeeRd(F)

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook wat aan de jonge kant, maar je staat achter je keuze dus wens ik je alle plezier van de wereld :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd :)

Waarschuw beheerder
(y) gaaf!!! gefeliciteerd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.gratisanimaties.com/bb11.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Zo jij hebt me ff snel carriere gemaakt zeg, sinds half juni weg bij deeltaxi, toen opleinding stewardes gedaan en aangenomen bij transavia, en nu verkoop maneger bij de Douglas. Wist niet eens dat je een diploma voor schoonheidsspecialiste hebt. Doe je snel.

We stonden op het werk per plex toen we hoorden dat je zwanger was. Succes iig.
Waarschuw beheerder
tjah sommige mensen hebben gestudeerd, zie jij maar eens je studie af te maken.

heb je trouwens je rijbewijs al gehaald na 10 keer afrijden??

laat mij en gijs lekker genieten van onze zwangerschap en ga lekker ergens anders vervelen.
Waarschuw beheerder
Sorry?? Wat is dat nou voor replay??
Waarschuw beheerder
wat is jouw probleem nou eigenlijk??

Waarschuw beheerder
Van harte gefeliciteerd!!!
Waarschuw beheerder
Sorry maar jij begint hier met de hatelijke replays, dus denk dat jij een probleen maakt?? Ik maak alleen maar een compliment over je voorspoedige carriere, en krijg hatelijke dingen naar mn hoofd geslingerd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heyyyyyyyy van harte gefeliciteerd zeg namens mij en m'n vriendin,wij zijn alweer 3,5mnd geleden pappa en mamma geworden van een hele mooie dochter rebecca(foto's bij eigen inbreng)als het de eerste wordt is het nog specialer dus geniet ervan

greetzzzzz

Waarschuw beheerder
Blurkie 25 september 2004 19:28
Succes iig.

En hier kan je niet uihalen dat jouw replie negatief bedoeld is?!?!?!

(Trouwens replay,wat jij schreef,is wat anders dat is namelijk herhaling of...->)[img cacheid=00132b9b001361a88eb036b81a0067e579]http://www.re-play.nl/fotos/groot/2.jpg[/img]

Peace Alligrator

btw:Als je ruzie met iemand hebt is het beter om de persoon gewoon te negeren!!!
Onderdeel van volwassen zijn;)

Gratis tip van me de volgende kost 1euro
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de uitleg over de replay:)

En tja ik mag haar toch best succes wensen?? Dat kan ze best gebruiken bij een zwangerschap, toch?? Als zij dat misplaatst vindt omdat het mijn woorden zijn, moet ze maar geen topic openen op een forum waar iedereen vrij is om op te reageren.

Weet je wat ik pas misplaatst vindt, aan iemand vragen hoe het met haar zieke moeder gaat op PF via PB, maar ondertussen haat wel annoniem PF berichten sturen om haar onderuit te halen. Dat tegelijkertijd...

En over negeren, mevr begon van de week zelf met vage PF berichten te sturen naar mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!!
Ik heb ook al 2 kindje
1 van 3 jaar en 1 van 8 weekies :D

Waarschuw beheerder
Maar Blurkie ik hou nog ontzettend veel van je (L)(L)(L)
Waarschuw beheerder
van harte gefeliciteerd en veel succes het is hartstikke tof ik heb ook een kleine dat is het mooiste wat je kunt overkomen
Waarschuw beheerder
pfff ik wil gaan shoppen voor kleerjes knuffeltjes etc maar ik moet er nog eventjes mee wachten helaas:(

wel zijn we ons eigen al lekker aan het orienteren daarover:D:D das wel erg leuk. ik heb ook al wat positie mode gekeken en er zit best wel wat bij, zal ik binnenkort wel moeten gaan aanschaffen. ik begin nu echt een buikje te krijgen en soms voel ik wat bewegen:D zo'n mooi gevoel:D. heb veel last van een drukkend gevoel onder aan mn ribbenkast en s'nachts last van krampen in mn kuiten, het schijnt dat dat minder wordt en zelfs verholpen kan worden door de spieren spoepel te houden door veel te wandelen en te zwemmen. dus ga ik dat komende week lekker doen.

en oja natuurlijk kijken voor een babykamertje:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk voor je meid :D

De voorbereidingen zijn een van de leukere dingen dus geniet dr van ;)

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Feli :flower:

Waarschuw beheerder
Nu al bewegen te voelen dat is vroeg de gemiddelde krijgt het met 20 weken en met een 2e kindje meestal bij de 16e week... nah jah met 26 weken voel je lekker voetjes tussen je ribben :P

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!, ben zelf papa van 2 kids :D
Waarschuw beheerder
donateur
nah jah met 26 weken voel je lekker voetjes tussen je ribben

ja idd,ik vond dat gevoel heerlijk,en als ik naar bed ging werd zei actief in me buik,en zo viel ik altyd lekker in slaap,en toen ik de kleine had,miste ik me buik en dat gevoel best wel:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd :D :flower:

Maar 21 is behoorlijk jong, ben zelf ook 21 en kan me niet voorstellen dat ik nu al moeder zou worden. Knap als je al op zo jonge leeftijd die verantwoordelijkheid op een goede manier kan nemen (Y) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
En hoelang ben jij al zwanger dan? Dat je al weet dat het een jongetje wordt en dat je er zo zeker van bent dat er nix meer mis kan gaan...
ik vind het een beetje voorbarig om dit nu al op pf te gaan verkondigen want tis wel in eens ineens....

Maar iig wel veel plezier en succes met je zwangerschap
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd :flower:

En 21 jaar vind ik helemaal niet zo jong , vroeger begonnen ze al op hun 16e ofzo , het is pas van de laatste jaren dat mensen zo laat beginnen.

Dit is juist gezonder voor jezelf en het kind . Mijn zus kreeg de hare al op der 20ste en het gaat prima met haar kind en haar :yes:

Geniet ervan :flower:

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd!!! maar weet waar je aan begint!! zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :)
nee gekheid hartstikke leuk!
Waarschuw beheerder
2 Vanity:

Als jij het te voorbarig vindt dat ik dat aankondig op partyflock, dan ga je toch lekker wat anders doen....
Waarschuw beheerder
donateur
je kan slecht tegen commentaar heh..:/

Waarschuw beheerder
donateur
je kan slecht tegen commentaar heh..:/

zijn de zwangerschapshormonen! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht al zoiets ja..:yes:

Waarschuw beheerder
Gijsje!!!!
Wat ontzettend leuk voor je! (En natuurlijk ook voor je vriendin).
Ik had het zelf nooit verwacht, maar helaas zie ik je ook erg weinig de laatste tijd... Ik heb ergens nog wel foto's van ons van 2 jaar terug, haha!

Ik wens jullie in ieder geval heel veel geluk samen met jullie Gekke Gijs nummer 2 ;)
Waarschuw beheerder
:D

Gefeliciteerd!! Erg leuk en hoop dat het een gezond mannetje of vrouwtje wordt!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Congratilations! Hoop voor je dat het een gezond en gelukkig mensje wordt :lief:

Waarschuw beheerder
Gijssie!! :bounce: Marjolein!! :bounce:

Gefeliciteerd!!!(K)

Waarschuw beheerder
ik word ook moeder!! :vaag:

Waarschuw beheerder
idd snel dat je al weet wat ut word

:|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gekke Gijs nummer 2

Ik hoorde altijd dat ik dat was:S;P

Waarschuw beheerder
sinds wanneer kan je met 14 weken al zien wat het word was geloof ik toch altijd nog met 20 weken :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t allemaal erg knap, het weten van het geslacht met 14 weken, t kind onderin je ribben voelen, het kind uberhaupt al voelen...

Ook vooral op je 21e al mbo en hbo te hebben, dan bij de Douglas gaan werken (wat ongeschoold ook kan en zeker niet naar hbo-niveau betaalt) en ik wordt mama neerzetten ipv ik word mama. Dan heb ik mn spelling met mn MAVO nog beter voor elkaar...

Ook een beetje vreemd dat de papa nog niet heeft gereageerd...

Ik vind t allemaal heel vreemd in ieder geval
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier is papa %-)

Ik heb hier niet gereageerd door mensen zoals jij.
Waar maken jullie je druk over?? je kent ons nieteens.

Trouwens als je ongeschoold bent word je geen verkoopmanager bij een winkel. Tegenwoordig vragen ze namelijk al havo voor kassaslet.

De rest die wel normaal heeft gereageerd bedankt voor de felicitaties!

En voor de mensen die me ook echt kennen....Jaja wie had dat gedacht Gijssie vader!! haha :D
Onverwacht maar zeker leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hiervoor gewoon een felicitatie geplaatst en haar gewezen op een ander topic, waarin hier ook gewoon over gepraat wordt...

Ik mag toch gewoon mijn twijfels uiten over dingen die ik een beetje vreemd vind????
Waarschuw beheerder
Ook vooral op je 21e al mbo en hbo te hebben

dit kan wel.ik heb over een jaartje ook mn mbo en hbo op mijn 21e. 1 twijfel minder :P

wanneer kun je normaal gesproken het geslacht herkennen? met 20 weken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel hier verder ook helemaal niks mee, maar uit gewoon mijn twijfels, omdat ik zelf ook zwanger ben en nu dus ook precies hetzelfde meemaak en bepaalde dingen gewoon nog niet eerder heb gehoord zoals dat geslachtsherkennen met 14 weken...

Verder ben ik hartstikke blij voor jullie en hoop ik echt dat t kindje gezond en wel ter wereld komt.
Waarschuw beheerder
Evil Pussy 26 september 2004 18:32
Ik heb hiervoor gewoon een felicitatie geplaatst en haar gewezen op een ander topic, waarin hier ook gewoon over gepraat wordt...

Ik mag toch gewoon mijn twijfels uiten over dingen die ik een beetje vreemd vind??

Wat heeft het voor nut om je twijfels te gaan uiten over iemand die je niet eens kent? Altijd dat eeuwige gezeur.
Waarschuw beheerder
donateur
Er wordt niet gezeurd, er wordt gewoon een vraag gesteld...

Maar goed als jullie dat niet kunnen hebben, veel plezier verder en je kijkt maar
Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee over dat geslachtsherkenning...
Maar als de verloskundige zegt dat het voor 90% zeker is dat het een jongetje wordt dan geloof ik haar ze zal er wel verstanda van hebben lijkt mij. :)
En niet elke zwangerschap is hetzelfde natuurlijk.

P.S. Misschien heeft ie wel me leuter geerfd dan is het niet zo gek dat dat al te zien is. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er nog nooit van gehoord dat je het zo vroeg al kon zien en heb t ook nergens op internet terug kunnen vinden, maar als de verloskundige het zegt is het idd meestal wel waar, anders houden ze hun mond erover.

Ach, en als jouw piemel zo groot is als je zegt dat ie is, zal jouw vriendin t niet slecht hebben en als je zoon m erft, zullen zijn vriendinnetjes t later ook niet slecht hebben. Dus heb je m nu al iets goeds meegegeven ;)
Waarschuw beheerder
Daarom dat bedoel ik :P

Waarschuw beheerder
Evil Pussy 26 september 2004 18:45
Ik heb er nog nooit van gehoord dat je het zo vroeg al kon zien en heb t ook nergens op internet terug kunnen vinden, maar als de verloskundige het zegt is het idd meestal wel waar, anders houden ze hun mond erover.

Als een dokter dat zegt is dat geen 100% gelul
Die heeft daar 10jaar voor gestudeerd!

Waarschuw beheerder
donateur
knappe dokter heeft zij dan!

normaal gesproken kunnen ze het pas zien bij 20 weken.
of is ze al verder dan die 14 weken?

Waarschuw beheerder
Je moet er wel bijzeggen dat jij wel 10jaar medische achtergrond hebt.;)

Waarschuw beheerder
Zker nieuw dat het al met 14 weken kan :vaag:

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAACYUjbQIq0D8klcbt2ShaIBYWq8R0H8O6HyWaocotnirfoynKoNT2NdkH42cndkHhr2!D0USVYOKcM0wGruWAIRxCjPEDUJ46q47ihQ/Mijn%20Jaidev.JPG?dc=4675490745272025460[/img]Dit is mijn Jongste Jaidev die is nu 8 weekies :)

Hij word alleen morgen opgenomen in het VU en Dinsdag geopereerd :(

Waarschuw beheerder
donateur
Erg leuk!!

Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf zwanger,ga nu mijn 38 ste week in;)

en bij mij konden zij dat echt nog niet zien.
ik heb meerdere mensen gesproken,
en het is echt niet mogelijk om in de 14de week het geslacht al vast te leggen!!!
in ieder geval niet voor de 100%.
Waarschuw beheerder
En wat onze verloskundige zegt is natuurlijk dan niet waar....? :vaag:

Kijk geen een zwangerschap is het zelfde, geen een groei van foetus/baby is het zelfde.

Het is nog niet voor de volle 100%zeker, maar de verloskundige zegt dat het voor 90% zeker is.
En wat dan nog..dan blijk t straks een meisje te zijn..zijn wij even blij mee.

Ik snap je punt wel hoor maar dat weten we nu wel, ok.
Waarschuw beheerder
T lijkt wel of niemand hier wat fout mag zeggen in dit forum, hap hap hap.
Waarschuw beheerder
marjolein..

Lieg eens niet zo..
JE kan het NIET weten wat het is, en t feit dat jij dat wel weet, maakt je nog triester..
Liar liar.. zelfde als met je fake maria, die op een spaanse site staat

Kom je aandacht tekort ofzo , met je FAKE Profieltjes en je FAKE zwangerschap

Waarschuw beheerder
Half slikkend partyflock weet het wel hoor!
Waarschuw beheerder
Oh :O nog iemand bij wie maria door de mand is gevallen...
Waarschuw beheerder
donateur
Half slikkend partyflock weet het wel hoor!

Ik kan jou wel vertellen dat ik nog nooit van mijn leven ook maar 1 xtc-pil of wat voor drugs dan ook heb aangeraakt, maar wel al voor de tweede keer zwanger ben en geloof dat ik er dan wel iets van weet.

Ook ik geloof gewoon niet dat je met 14 weken al kan zien wat t geslacht van t kind is, echt niet.
Met 12 weken wordt er pas begonnen met vormen van de geslchtsorganen.

Als het zo is en die verloskundige heeft t gezegd, ben je denk ik wel een soort van medisch wonder....

En Gijs, sorry dat ik me er nu weer mee bemoei, maar ben jij bij die echo geweest???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En is gijs ook mee gegaan naar de verloskundige dan... want 2 mensen zegt meer dan 1...
en als je het wachtwoord weet van gijs.. wat ik ook nog zie gebeuren dan wordt je verhaal helemaal prachtig!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Claire geloof me die heeft ze...
Waarschuw beheerder
Ach ja het zijn maar "mensen" die ons niet kennen die hier onzin vertellen. BLAAT BLAAT BLAAT.

Ik ga morgen de 15e week in:D
Lekker sjoppen voor het huis morgen, en natuurlijk lekker rondsnuffelen voor babyspulletje:D(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja het zijn maar "mensen" die ons niet kennen

Voorlopig ben jij alleen maar een profielfotootje wat verhalen vertelt en weten wij allemaal niet of we nou jou of Gijs of Maria of weet ik veel wie voor ons hebben...
Waarschuw beheerder
donateur
he meiss
gefeliciteerd!!!!

geniet lekker van je zwangerschap het word vooral leuk als het kindje gaat bewegen en je dat dan voelt en ziet!

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat we over 2 weken krijgen:

:'( :'( ik heb een miskraam gehad
Waarschuw beheerder
Evil Pussy 26 september 2004 21:40
Ach ja het zijn maar "mensen" die ons niet kennen

Voorlopig ben jij alleen maar een profielfotootje wat verhalen vertelt en weten wij allemaal niet of we nou jou of Gijs of Maria of weet ik veel wie voor ons hebben...

Wat is nou het probleem eigenlijk? Als je ons niet gelooft oke moet jij weten boeit me niets ik ken je niet.Maar waarom loop je zo irritant te doen? Verveel je je?
Mensen die ons kennen weten wel beter dan jou.

En amber?

Wat is het nou met jou? Ben je gewoon jaloers omdat je weet dat je op je 40e nog steeds geen kind heb omdat je geen degelijke vent kan krijgen? Kan ik wel begrijpen hoor want die verlepte pillenbek van jou op feesten ziet er niet echt smakelijk uit. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Een moeder/vader moet wel beter weten... (hap hap)

Hopelijk gedraag je je wel volwassen als je kind geboren is. We zullen het wel zien over een half jaartje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha nu iemand hier door de mand valt gaan we ff lekker persoonlijk aanvallen, klasse wat een niveau van jou (Y), wat denk je dan pakken we amber zo maar??

Gijs ken jij mij?? Hoe vaak ik jou in real life gezien, en die 2 x dat ik je zag, hoe lang geleden is dat??

Kijk jij maar eens naar dat ''lekkere wijf'' van jou.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
toevallig trouwens dat gijs en marjolein tegelijk online zijn, in hetzelfde forum, en ook nog eens beide even fanatiek reageren op berichten die geplaatst worden.... :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
geniet lekker van je zwangerschap het word vooral leuk als het kindje gaat bewegen en je dat dan voelt en ziet!

die heeft ze al gevoelt:)
Waarschuw beheerder
Er is hier 1 iemand die door de mand valt en dat ben jij met je kinderachtige gedrag.

Ik heb je een paar keer gezien jah das paar maanden terug maargoed veel zal er niet bij jou veranderen hehe.

Marjolein is niet te vergelijken met jou marjolein heeft stijl jij niet.

Waarschuw beheerder
donateur
die heeft ze al gevoelt :)

knap he...
Waarschuw beheerder
~Vanity~ 26 september 2004 21:52
toevallig trouwens dat gijs en marjolein tegelijk online zijn, in hetzelfde forum, en ook nog eens beide even fanatiek reageren op berichten die geplaatst worden....

Zeg klein kind...ik woon met marjolein samen en met ze 2en tegelijk op de pc gaat moeilijk en tjah ik wilde nu ook wel even wat zeggen dus switchte wij even is dat zo gek?
Waarschuw beheerder
donateur
oke haha had het niet helemaal gelezen:d
Waarschuw beheerder
Ach dat je maar gelukkig wordt met die schizofrene vriendin van je.

Waarschuw beheerder
donateur
knap he...

heel knap;)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!! (F)
Waarschuw beheerder
Blurkie 26 september 2004 21:58
Ach dat je maar gelukkig wordt met die schizofrene vriendin van je.

Gelukkiger dan jij ooit zal worden.

En oja ik zou het op prijs stellen als je ophoud met irriteren anders kom ik naar pzn en zet je zo voor lul dat je jankend wegloopt. :)
Waarschuw beheerder
jezus gijs!!!
niet verwacht,

vroeg me laats nog af hoe het samen wonen ging

proficiat! enjoy the little one!
Waarschuw beheerder
Dan zie ik je van de week wel bij PZN verschijnen he, dan hoop ik voor je dat op dat moment niet de verkeerde er is...
Waarschuw beheerder
Dank je wel bibi! :D

2 amber uhhhm de verkeerde??? Wie of wat moet ik me daar bij voorstellen? En wat zou hij of zij dan moeten doen?
Waarschuw beheerder
Trouwens jij loopt wel te dreigen he, dit is al je zoveelste bedreiging deze avond telkens aan een ander adres...
Waarschuw beheerder
Jij moet dan wel een erg gevaarlijke boy zijn.
Waarschuw beheerder
Ik heb dat huppelkutje claire een berichtje gestuurd jah voor de rest niet hoor dus zoveel zijn het er niet.

Geef je nog antwoord op me vragen?
Waarschuw beheerder
Hoezo moet ik gevaarlijk zijn? Waaruit maak jij dat op?

Waarschuw beheerder
Gefeli (f)!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Spannend topic is dit *ga door mensen* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi :D

Nog maals gefeliciteerd en ga door :D

Waarschuw beheerder
donateur
waarom ben ik nou weer een huppelkutje? NIET lief...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
goed voorbeeld straks voor de kleine:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb in het verleden ook wel een dreigementen gehoord van jou aan andere personen dus jij dreigt er volop op los.

Vindt jij gewoon een erg gevaarlijke boy. Dat maak ik nergens uit op dat vindt ik gewoon.
Waarschuw beheerder
Dreigementen van mij gehoord???????? je bedoelt dimitri? ik was niet degene die dreigde hoor haha

Maargoed waarom geef je geen antwoord op me vragen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk omdat als je alles verklapt het niet meer leuk is? En zo te zien en horen hou jij wel van spannig en sensatie...

Waarschuw beheerder
ik voelde me baby met 2 weken al trappen hahahahhahahahahahaha
Waarschuw beheerder
Gijs kom maar gewoon langs. En ik geef geen antwoorden, ik kan nooit nog erger voor lul gaan op het werk dan marjolein, want wat die daar allemaal rondgebreld heeft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die maria was toch verongelukt?? kreeg hele hatelijke pb'tje toen, omdat ik ook door haar fake profiel prikte...

en verder wens ik jullie veel succes en plezier met het kind, wat het ook mag worden... jongen meisje, hermafrodriet of what ever!
Waarschuw beheerder
Ok dan zal ik wel langskomen dan zien we het wel.
Waarschuw beheerder
Okey tot van de week dan maar he:), neem je marjo ook mee??

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is het de bedoeling dat je nu bang wordt Blurkie;)
Waarschuw beheerder
Wij willen de mensen met normale reacties graag bedanken voor de felicitaties en medeleven.

En voor de mensen die dit topic tot op de grond hebben verkneukeld, get a life in godsnaam.

Waarschuw beheerder
donateur
Al deze stress is niet goed voor het kindje hoor...
Waarschuw beheerder
O ja over de verkeerde dat wilde ik eigenlijk nog wel vertellen: Ik en mij stoere power puff girls collega's natuurlijk:D!!
Waarschuw beheerder
jezus mensen hey doe toch even rustig aan!
er is hier iemand blij dat ze zwanger is.....

en ik zou zeggen als je het niet geloofd, wacht dan op de foto's of iets van bewijs...
komt heus nog wel...

ik sprak laatste een jong iemand met een baby, en die zegt dat ie de tijd van zijn leven heeft..

ik hoop dat het allemaal goed gaat bij jullie!!!
leuk!leuk!leuk!

Waarschuw beheerder
Ik kom!!!!!:P
Waarschuw beheerder
Kimmie dat ben ik al natuurlijk:D!!
Waarschuw beheerder
Gijs, ouwe neukteugel! Gefeliciteerd voor jullie beiden! (k)
Waarschuw beheerder
ow jah... als je niet getrouwd bent moet je als vader je eigen kind erkennen! zoek dat ff goed uit qua kosten enzo

Waarschuw beheerder
donateur
als je niet getrouwd bent moet je als vader je eigen kind erkennen! zoek dat ff goed uit qua kosten enzo

Klopt want als je dat niet doet en jullie gaan uit elkaar en de kinderen blijven bij haar dan hoef je nooit alimentatie te betalen :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd :flower:

Waarschuw beheerder
Hmmz ff wat dingen opgezocht..

als je 14 weken bent staat er dit:

Het hoofdje van je kindje is nu ongeveer zo groot als een knikker,
de vuistjes zo groot als een erwt en totaal even groot als een koffielepeltje

En ik geloof echt niet dat je een baby van 14 weken al kunt voelen en al helemaal niet dat het geslacht te bepalen is...
Daar heb je immers de 20 weken echo voor als je wilt weten wat het word maar verder heel veel geluk Geloof het alleen niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik denk, ze houdt gewoon die Gijs ook voor de gek... tenminste aan zijn reacties te lezen is hij ervan overtuigd dat het waar is, maar de feiten spreken boekdelen...

Sneu voor hem...

Waarschuw beheerder
Ok nu we dit weten,wil je een taart ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
een grote slagroomtaart :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel vast een beschuit met muisjes:)
(blauwe)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik graag beveiliging

Waarschuw beheerder
Ik draai wel een drol voor je!!!

(ik ben bijna even grappig als Blurkie hhiihihihi:S)
Waarschuw beheerder
En je bent ook heel goed gelovig

Waarschuw beheerder
Klopt!!

Je houdt nogwel van me toch:$?
Waarschuw beheerder
Ja wa dan??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gesloten op verzoek topicopenerster