Partyflock
 
Forumonderwerp · 708274
­ Nederland
Heb me vermaakt maar:

Australian komt niet binnen ???? WTF... Dit kan dus echt niet heh ! Waar zijn jullie mee bezig... Ik heb er 2 gezien die de toegang met Aussi wer ontzegd....

Ook vestjes e.d. komen er niet in....

Redenen misschien:
- Dat je er wat onderaan kan hebben...
Antwoord: Dan kijk je er toch ff onder :[

En ik heb gehoord dat er met ritsen wordt geslagen ????? Ja hoor... Met mijn ketting sla ik harder :S... En riemen dan ???

Voor de rest kan ik me geen redenen bedenken !

Sjees... Ik had bijna zelf een aussi aangedaan... Ontzegging betekend dan wel je doodsvonnis :[

Wie heeft het nog meer gezien ??? Belachelijk voor woorden dit
dus we moeten allemaal maar braaf stil zijn en moh een kut beleid laten hebben en zodra je er wat van zegt kom je niet meer binnen...

wat denk je wel man... als ze dat gaan denken dan zijn het echt wazi's!
*From The Beach*

van mij mag je bombers kopen tot je scheel ziet.
Maar Art of dance wil niet dat je met jassen naar binnen gaat. Maar je kan je eigen helemaal lens kopen aan bomber.
En binnen mee rond kan lopen.
Dan heb k zo iets van uuhh,...

Tja,...

Alles weigeren of niks weigeren.

Maarja aangezien dat Art of Dance zich aan hun terplekke gamaakte regels houd,.....

Waar zijn wij mee bezig !
laatste aanpassing
 
Weten jullie wat nog het mooiste is aan het hele verhaal??

Dat mensen als Rollie en Tha Clown de meeste kritiek hebben op de dingen die fout zijn gegaan bij de afgelopen MoH, en plaatjes en andere dingen lopen te maken die onmiddelijk weer verwijdert worden, aangezien ze in strijd zijn met het beleid van PF omdat ze extreem rascistische denkwijzes associeren met AoD en MoH...

Terwijl ze alleen maar goede en geweldige waarderingen hebben gegeven aan de edities van MoH in het verleden waar ze bij waren...

En ze niet eens bij de editie van afgelopen zaterdag waren!!!!

Ze hebben voornamelijk kritiek op het feit dat er mensen binnen waren die er "wazi-denkwijzes" op na houden, terwijl bijna alle mensen die er wél geweest zijn zeggen dat de sfeer ontzettend goed was, en dat alle wazi-figuren zich érg rustig hielden en ze weinig gemerkt hadden van hun aanwezigheid!
nieuwe kritiek


WAAROM kon je niet pinnen, je mag toch verwachten dat je op een feest van dit formaat gewoon bij een stand of voor bonnetjes kan pinnen
1. met zo'n slecht deurbeleid, waarbij alles wat maar met wazi's geassocieerd wordt naar binnen wordt gelaten werken ze zoiets zelf in de hand (ik heb trouwens geen van ide plaatjes gemaakt, maar dat terzijde)

2. Mijn geweldige waarderingen waren voor MoH feesten in de Hemkade, totaal niet te vergelijken met de MoH feesten van nu, mede omdat er ook een totaal andere organisatie achter zat

3. Als ik van tevoren al een voorgevoel heb dat een feest als dit er één is waar ik me ga lopen ergeren aan het publiek, dan ga ik niet nee (Want het is wel duidelijk dat, zeker op grote feesten, het deurbeleid al tijden lang slecht is, en zeker niet *alleen* bij AoD)

4. De wazi-figuren hielden zich érg rustig? Fijn, maar ze waren dus WEL binnen ... terwijl ze, als het duerbeleid gevolgd zou worden zoals op de flyer vermeld stond, ze helemaal niet op zouden vallen of niet eens binnen zouden zijn

Maar zoals al eerder door mij gezegd: Op een MoW feestje zien ze mij nooit meer ....
 
*From The Beach*, vond jij de gang van zaken op Moh wel kunnen? Ik ga al sinds 1995 naar feesten en heb er al bijna 300 bezocht. Voor mij was dit echt 1 van de slechtste feesten.
Ze hebben voornamelijk kritiek op het feit dat er mensen binnen waren die er "wazi-denkwijzes" op na houden, terwijl bijna alle mensen die er wél geweest zijn zeggen dat de sfeer ontzettend goed was, en dat alle wazi-figuren zich érg rustig hielden en ze weinig gemerkt hadden van hun aanwezigheid!

----------------------------------

lees!! ik heb kritiek op masters vanwege regels die ze opstellen die ze niet nakomen !!!! ik ben op moh in eindhoven geweest en daar heb ik het zelf meegemaakt...
ik heb een leuk feest gehad omdat ik met goede vrienden was enz enz blabla

ze zetten zelf op hun flyer dat er geen kisten in mogen blabla
ze zeggen zelf dat ze er wat aan gaan doen

ZEG DAT DAN NIET ! het gaat me puur over het BELEID van wel zeggen en niet doen! HET IS TOCH EEN FEIT DAT JE MET BRETELS NAAR BINNEN KON? HET IS TOCH EEN FEIT DAT ER OP DE FLYER STOND DAT HET VERBODEN WAS?

over me plaatje ik post die niet omdat pf er gezeik van kan krijgen wat moh erover denkt zal me een rotzorg zijn...
 
Rollie... ik zeg toch niet dat je gweigerd gaat worden? Ik zeg alleen dat als je dat soort plaatjes post, je niet alleen MoH als organisatie treft, maar grotendeels AoD, aangezien dat gewoon hetzelfde is!

En dat het dan scheef is om nog wel naar 'n feest van hun te gaan!

je mag best kritiek hebben, graag zelfs, daar kan 'n organisatie alleen maar van leren... maar als je er niet eens bij bent geweest, en de goede sfeer daardoor niet eens mee hebt kunnen maken, maar toch meelult met 'n paar mensen die er wel zijn geweest, en dan bovendien nog 'ns zulke plaatjes post...

:S

Nee, sorry, dan ben je gewoon érg kinderachtig en ondoordacht bezig!

Ik werk niet voor AoD en ik verdedig ze puur en alleen omdat ik ze oprecht 'n goede organisatie vind hebben, die kwalitatief goede feesten neerzet! En de meeste kritiek die hier gegeven word is berust op gebeurtenissen die AoD moeilijk had kunnen voorkomen. Smmige punten zijn terecht, maar door dat soort plaatjes e.d. zeg je dat AoD moedwillig vraagt om rechts-extremeistische denkwijzen op hun feesten, en dat is niet waar!
ik vind moh kinderachtiger door regels niet na te komen die ze zelf maken.... en nou poe poe heb 2 keer 1 plaatje hier neergezet de andere heb ik niks mee te maken

die met die adelaar... rest heb ik niet gepost.


mindcontroller is een heel ander concept met een heel ander soort mensen... ik vind het ook klote dat het uit de fun is. maar omdat het goede feesten zijn met een goede sfeer en normale mensen die erop af komen (zoals jij en ik)

en ok... ik geef toe plaatje is iets te... wil ik desnoods ook nog wel excuses voor aanbieden
laatste aanpassing
Ze zijn alleen niet toegelaten naar binnen omdat WWS dat als "jas" zag en dat mocht niet naar binnen!


Hoe kan je een Jas verwaren met een Trainingjack?...
Dat heet geen jas!

leren


Ze zijn flink hardleers dan....
laatste aanpassing
 
Ze hebben voornamelijk kritiek op het feit dat er mensen binnen waren die er "wazi-denkwijzes" op na houden, terwijl bijna alle mensen die er wél geweest zijn zeggen dat de sfeer ontzettend goed was, en dat alle wazi-figuren zich érg rustig hielden en ze weinig gemerkt hadden van hun aanwezigheid!


Wow, jij mag alle berichten wel eens overnieuw gaan lezen.

Smmige punten zijn terecht, maar door dat soort plaatjes e.d. zeg je dat AoD moedwillig vraagt om rechts-extremeistische denkwijzen op hun feesten, en dat is niet waar!

Dat idee krijg je echt wel...
laatste aanpassing
 
Tha Clown>>>

1>> Niet "alles wat met wazi associaties opriep" werd binnen gelaten, en als je er geweest zou zijn, zou je dat ook kunnen be-amen!

2>>Er zit helemaal niet 'n andere organisatie achter! De belangrijke beslissingen, zoals het deurbeleid, worden nog steeds door dezelfde persoon gemaakt!

3>>Dat begrijp ik, en dat doe ik zelf ook!

4>> "als het deurbeleid gevolgs was"... maar nogmaals, als het aan AoD lag, dan was dat deurbeleid ook zeker gevolgd! Het was WWS die dat niet deed, en het enige wat AoD daaraan had kunnen doen, was per 2 beveiligingsmensen nog 'ns 1 persoon van de organisatie neerzetten die hun werk controleert! Maar aangezien de samenwerking met WWS niet nieuw is én WWS toch 'n gerennommeerd bedrijf is, mag je er toch wel vanuit gaan dat tijdens zo'n evenement er goed vakbekwaam personeel staat wat zich aan de regeld houdt? En die regels waren zeker wel bekend bij WWS, want ze hebben zelfs hier op PF 'n topic geopend over de dresscode en het deurbeleid 3 weken geleden!

O ja joh?!>> Nee, ik vind het ook zeker niet kunnen, maar nogmaals... IK heb m'n uiterste best gedaan zaterdag tijdens m'n werkzaamheden om het wazi-uiterlijk van die personen te verwijderen en de vlaggetjes van bombers af te trekken bij de ingang, maar in m'n eentje kan ik niet alle mensen van WWS verbeteren...

Wijze les voor de volgende editie is dus dat er niet van uit gegaan kan worden dat de beveiliging hun werk goed doet!

Rollie>>> Nee, het was geen feit dat er geen bretels naar binnen mochten, en nee het is geen feit dat dat op de flyer stond. Ik heb "as we speak" 'n flyer voor me, en bretels staan er niet op! Evenals rood-wit-blauw.

Maar dit was wél verteld tegen WWS, dat deze items geweigerd moesten worden!
 
Arty>>> Ik heb het hele topic "hoe was MoH?" doorgelezen en daar zijn de mensen die de sfeer niet goed vonden, op 2 handen te tellen onder meer dan 500 reply's! Dat noem ik toch wel "betrouwbaar"!

Hardcore_lover>> er was verteld dat jassen niet mochten... Dat de beveiliging daar ook trainingsjasjes onder rekenen is idd 'n ongelooflijk stomme zaak voor 'n bedrijf wat vaker op dit soort feesten staat!
ik kan me herinneren dat er no racist wear op de flyer stond

ieder normaal mens weet wat daar onder verstaat word
 
-No footbaal shirts
-no army boots(dat is dus idd fout gegaan, maar zoals je kunt lezen in deze topic wat geopend is door 'n medewerker van WWS die aan het werk was op MoH, was dit wél bekend bij WWS!
-No political statements
-No drugs

Dat staat erop.
18 September is het zover. Het moment waar alle hardcore freakz op zitten te wachten. Masters of Hardcore zal gaan plaatsvinden in 1 van de mooiste evenementenlocaties van Nederland. Meer dan 25 nationale en internationale hardcore artiesten betreden het podium en zullen de ultieme battle aangaan met elkaar.

De bezoekers van de laatste Masters of Hardcore in Eindhoven kunnen er over mee praten. Ondanks de reputatie van de locatie, zorgde Masters of Hardcore voor een geluid dat werkelijk de speakers uit knalde. Naast een oogstrelend podium en een dikke laser- en lichtproductie, zorgde met name het geluid voor een geweldige sfeer op dit evenement.

Nu is het de beurt aan het Thialf-stadion in Heerenveen om te worden omgeturnd tot de grootste Hardcore Arena van Europa.

Het Thialf-stadion zelf heeft flink wat verbouwingen ondergaan, zodat de geluidsoverlast naar de bewoners flink wordt ingedamd. Daarnaast heeft Art of Dance ervoor gekozen om extra geluidswallen te creeren van grote zee-containers, die ervoor zorgen dat het geluid wordt tegengehouden. Dit alles zorgt ervoor dat Masters of Hardcore in het Thialf-stadion zelf helemaal los kan gaan. Door een groot aantal extra speakers te plaatsen in het gehele stadion, zal Art of Dance de sfeer creeren die je van Masters of Hardcore gewend bent.


GEEN WOORDEN, MAAR DADEN !!!!
Hardcore_lover>> er was verteld dat jassen niet mochten... Dat de beveiliging daar ook trainingsjasjes onder rekenen is idd 'n ongelooflijk stomme zaak voor 'n bedrijf wat vaker op dit soort feesten staat!


Okay als ik ervanuit kan gaan dat dit eenmalig is wil ik het lichjes nog door vingers laten glijden over de aussies... (behalfe het weggooien)

De sfeer was flink goed daar was ik ook verbaasd over omdat de wazi's volgens mij enkel de tribunes in beslag namen.. Achja maar je zal mij niet zosnel meer zin op een MoH..

Zie je wel weer op Hardcore Gladiators (Het enigste feest waar ik 3 dagen lang nonstop een zware Piep had ;)) En de Uitsmijters enkel keken naar wat voor schoenen en kleren je aanhad :D
Je kunt de fout echt niet bij WWS leggen !

Je moet altijd duidelijk zijn !
Als ik aan security door zou geven dat ik geen jassen binnen wil hebben, dan zeg ik daar uitdrukkelijk bij dat trainingsjasjes daar buiten vallen !!!

Dat is toch logisch !! Dus gewoon slecht geregeld ! Tevens staat het NIET in het deurbeleid ! Waar staat dat je geen jas aanmag ... En dan wel hypocriet jassen binnen verkopen :(

Daar komt dan ook nog bij dat het ECHTE deurbeleid faalt !

Waar ben je dan mee bezig...

Ik verwacht een gratis feest als excuus ! En dan alleen voor Aus en Cavello dragers !
laatste aanpassing
ik wacht ook op een bericht van art of dance

QJOE DENS heeft het al gedaan :respect: voor hun!!!
 
PIN-TRG>>>Waarom kan die fout niet bij WWS gelegd worden?

heb je al op de topic gekeken die 'n medewerker van WWS zelf geopend heeft drie weken geleden over de dresscode?

>>>KLIK<<<

Daar waarschuwt hij voor het dragen rood-wit-blauw en andere dingen... dat je dan niet binnen gelaten word... en toch hebben ze ze binnen gelaten! :/
 
Hardcore power>>> Dat gebeurt naar alle waarschijnlijkheid morgen.... er wordt dan iig uitleg gegeven.

Maar besef wel dat het probleem bij Q-Base van logistieke aard was... dat heeft niets met het deurbeleid te maken.
maakt niet uit ze hebben allebei een fout gemaakt om het zomaar te zeggen

en Qjoe dens is zo sportief om die fout gelijk toe te geven

jah art of dance heeft heel wat meer uit te leggen!!

deurbeleid
geluid
rest organisatie o.a garderobe v.i.p :S

echt zo jammer wat er zaterdag gebeurt is :(
 
Ooh, maar dat is AoD ook wel hoor, maar de leiding van AoD zit niet zoveel verschillende fora af te struinen naar kritiek 1/2 dagen na het feest als de mensen van Q. ;)
 
Nee want wij zijn natuurlijk niet (meer) hun doelgroep.
Dus waaro zou je nieuwsgierig zijn naar de afloop van je eigen feest.
geld is binnen, de rest boeit niet?
dit gaat echt te ver allemaal idd
heb t ook gezien

opflikkere met Masters
vind t erg dat ik dit moet zeggen hoor
maar t is echt een kut feest geworden:S:S
 
Zie je wel weer op Hardcore Gladiators (Het enigste feest waar ik 3 dagen lang nonstop een zware Piep had ) En de Uitsmijters enkel keken naar wat voor schoenen en kleren je aanhad


Alleen maar maxxies (Y)

Ik verwacht een gratis feest als excuus ! En dan alleen voor Aus en Cavello dragers !


Lijkt me een goed plan ja!!
 
Arty... is goed jongen... blijf jij maar weg als je zo denkt over AoD!! :S
Ik snap ook niet dat mensen zomaar hun jasje in de kliko gooien... HALLO, zo'n jasje is je toch wel wat meer waard dan een willekeurig hardcore-feest? Vaak de waarde in geld alleen al, maar bij de jasjes die mensen al jaren hebben (las ergens dat iemand een jasje dat ie al sinds 1996 had had weggegooid) zit daar toch ook een sentimentele waarde aan?
 
Ja... dat zei ik ook al. :/

Als ik moest kiezen zou ik op zeker buiten blijven met m'n aus! :jaja:
 
Ik ook nog niks.. :S
B2S :respect:
Ik heb ook nog geen mail teruggehad met m'n vraag over dit onderwerp, maar er stond hier ergens dat er morgen een algemene reactie kwam meen ik?
Ik heb ook nog steeds geen antwoord :no:

En ben wel benieuwd naar de algemene excuus-reactie (ik ga maar uit van een standaard blabla schuld-afschuif-verhaaltje, dan kan het alleen maar meevallen)
De algemene reactie zal zijn zoals de vorige keer


uhm mja uhh daar kunnen wij niets aan doen want het is zo druk en we doen hard onze best om zulke mensen deruit te zetten en uuh ja uhh daar kunnen wij echt niets aan doen hoor want er zijn zoveel mensen en we doen alles tegen die skinheads mja dat doen wij ja
laatste aanpassing
bla bla bla bla bla bla bla.........

beetje steeds hetzelfde hier maar tja zal ook blijven want iedereen heeft er een andere blik op.

van rijen geen last, zelfs na het fouilleren kwamen we erachter dat je je trui in de lockers moest legge want binne was er geen jasseplek(stond NIET goed aangegeven vond ik persoonlijk) en me vriendin en maat vroege ff wat aan securty en mochte deze gewoon in de lockers legge.

Vond gewoon dat die bonne beetje slecht geregeld waren (uberhoud al dat je echt overal bon voor moet hebbe:S) en dat de muziek VEELS VEELS te ZACHT stond, zeker als je dan zegt als organisatie dat het geluid helemaal top zou zijn zoals in eindhoven. 1 ding is zeker geluid van afgelope keer in eindhoven haalde deze moh zeker niet.

dus ik heb er van geleerd en geef voortaan wel € 40 uit aan 4 verschillende feesten waarvan er misschien wel 4 goed/slecht zijn dan 1 feest die goed/slecht kan zijn.

en naar de mensen die ik er heb gesproken was ik zeker niet de enige die het slecht vond en deze mensen waren ook zeker niet op 2 handen te tellen..

van wat mensen aanhadden lekker boeiend, je moe maar lekker aantrekke wat je zelf lekker vind. en als je geen wazi's tegen wil komen moe je vooral naar zo'n feest gaan, je weet dat ze er zijn. zou hetzelfde zijn als dat je niet van donkere mensen houdt en naar een R&B feest gaat:S maar tja dat is wederom mijn mening.

en ik vindt wel dat de schuld van het "misverstand" bij de organisatie ligt, zij geven immers de orders, en als er dingen onduidelijk zijn dan moet je deze weer kunne vragen maar dat schijnt nogal heel moeilijk te zijn of zo:S...

blijf het gewoon allemaal vaag vinden en blijft gewoon een klote feest . uit
 
Goh... da's de tweede keer dat je AoD belachelijk maakt terrorsmurfin... vorige keer ook al bij MoH meen ik.

Ik heb vanavond contact gehad met iemand van AoD en die wist me te vertellen dat de mailtjes morgen gelezen worden... dus ik neem aan dat ze dan morgen ook op z'n vroegst met 'n reactie komen.
Ik zie wel ik hoop een goed andwoord maar als ik mocht kiezen voor het leven van mij aussie... Had ik het leven van mijn aussie gekozen, Tis maatjuh 50 ik ben nu ruim 56 zegt genoeg over het leven van haar.. :)

Aussie belangrijker dan een feest :D Zo hoort het ik was wel blij dat ik hem van Tom in mijn kluisjuh kon stoppen :D
godverdomme wat een trieste kutzooi... dalijk worden maxjes ook nog verboden en ben je verplicht kisten te dragen
Het heeft niets met art of dance te maken! Ze doen het zelf. En inderdaad :) Ik maak diegene " belachelijk" omdat ze Onze scene belachelijk maken :)

Ik heb niets tegen organisaties! Maar ik heb wel wat tegen organisaties die onze scene verneuken :) En je kan lullen wat je wilt! Ze hebben gezegt dat ze der wat aan doen maar ik zie het ze hebben het weer bewezen.

Ik ben niet diegene die ze belachelijk maakt Dat doen ze zelf.

Je wou zeggen dat iedereen die hier post Art of dance belachelijk maakt?

Denk niet dat die mensen hier voor niets gaan posten hier omdat ze het zo geweldig vonden dat hun aussies werden afgepakt en dat mensen binnen liepen met breteles en wp kettingen! En mij er nog van verwijten dat ik ze belachelijk maak nou sorry ik voel me totaal niet aangesproken.


Ik heb dit keer geen plaatjes geplaatst maar ik vind wel dat ze nu eens dat bord voor hun kop moeten weghalen en is niet alleen aan zichzelf moeten denken.

Heleboel mensen zijn dit zat heb je dat zelf niet door als je de reacties lees.
Wat is het nou voor bullshit om australians af te pakken sjonge jonge das het zelfde dat ik zogenaamd iemand kan dood maken met me haar elastiekje moet ik voortaan ook nog me veters uit me schoenen doen omdat ik der dan iemand mee kan wurgen,
Of moet ik zo nog even doorgaan,

Ze moeten nou gewoon eens wakker worden en eens naar die mensen gaan luisteren die normaal willen feesten!


Vind het jammer zoals ik al eerder zei in mn mailtje die ik had gestuurd ze hebben altijd wel goede locatie en altijd goede line up maar de mensen die ze toelaten verneuken alles! En die moeten ze gewoon gaan weigeren!

En niet de mensen die een beetje in oldstyle gaan in een australian jasje.

Heel veel organisaties proberen dat terug te brengen en wat doen hun hun pleuren die aussies en weet ik veel fucking in de prullebak!

Vind je dit normaal ik niet!
lalalalala :P
laatste aanpassing
das ook weer overdreven rollie :9
nog even een aanvulling op het bericht van From The Beach* Het is geen belachelijk maken :)

Weet je wat het is?

Wij proberen hun nou eens duidelijk te maken dat we het anders willen!
Dat de feesten beter kunnen worden! ZONDER DIE LUI en ZONDER DEZE ACHTERLIJKE DINGEN DIE ZIJN GEBEURT

die dingen horen gewoon niet.

Dus als je laat blijken dat het zo niet kan is het belachelijk maken.

Oke misschien breng ik het verkeerd maar het is niet bedoeld om hun zwart te maken.

Als ik hun wou zwart maken had ik dat wel anders gedaan hoor :)
Misschien moeten we ze juist WEL *zwart* maken ... dan komen de wazi's iig niet meer :yes:
 
Rollie... heb je geen argumenten meer, waardoor je het op deze toer probeert?

Had je toch iets hoger ingeschat jongen...

En Terrorsmurfin... Er zijn geen aussies weggegooid zonder dat diegene daarmee instemde!

Als je de topic doorgelezen had, had je kunnen lezen dat de mensen van WWS verklaard hebben iedereen voor de keus gesteld te hebben hun jasje nog in 'n locker/auto te gooien... wilde ze dit niet, dan moesten ze hem de eerste paar uur tijdens de controle hun aus afgeven.. dit is gebeurt totdat AoD hier hoogte van kreeg, toen zijn deze praktijken gelijk stopgezet, want het besluit die aussi's in te weigeren kwam niet bij AoD vandaan, maar bij WWS!

Bovendien heeft WWS verklaard op de hoogte te zijn geweest van de dresscode tegen rascistische uitingen, dus als ze alsnog binnen zijn gekomen, is dit wederom aan hun te danken! :frusty:
ok sorry :P

geintje :P

zal het weghalen :D

heb eigenlijk wel gezegd wat ik wilde zeggen :D
laatste aanpassing
Ja maar waarom gebeurt dit elk feest dan?

Kijk ik snap best wel dat je niet alles kan weigeren.

Maar als die beveiligings shit zich niet aan de regels heb gehouden waarom worden ze daar niet op aangepakt.

Dit is niet de 1e moh is gebeurt. En waarschijnlijk hebben ze hetzelfde beveiligings bedrijf ingehuurt.

Sorry maar als ik een feest geef dan zorg ik dat de mensen zich aan de regels houden :)
laatste aanpassing