Partyflock

Forumonderwerp · 708108

Ik vond t :bounce: super :D
Maar muziek had harder gemogen :S

Wat vonden jullie er van?

(K)
ik vond het helemaal super :bounce: !!
Erg vet aangekleed (Y) Geen rel gezien...Geluid vond ik prima, had idd best wel harder gemogen maar goed je kan niet alles hebben denk ik dan :)
Opzich was het wel een ok feestje,kon er alleen moeilijk inkomen na die trance set van outblast en korsakoff

en het geluid was gewoon brak, achterin kon je gewoon een gesprek voeren, later op de nacht ging het volume nog wel wat omhoog maar volgens mij greep de begrenzer steeds in (die hard knallen??)

en het foulleren was klote, die gast keek ff naar me, loop maar door, hup zo 3 mensen gewoon niet eens in d'r portomonee gekeken, slaat nergens op
laatste aanpassing
Sfeer was wel ok.......

Maar wat een zielig kk feest egt zo erg dit zou de masters zijn maja de masters afganger is ut gewoon!
Ik vond we wachtrij te lang heb in totaal 1.5 uur moeten wachten voordat ik binnen was en muntjes(papiertjes) had, Geluid viel me niet echt tegen ofzo, voor de rest vies geweldig :D
Artiest Vexer
Was wel leuk.

Aankleding was cool, leuke "extra's" (kickboxen en freefight tijdens Angerfist, origineel!)....daar is wel aandacht aan besteed.
En ik heb genoten van D-Boy vs. Delta Nine en Drokz vs. Akira.

Maar ik had echt veel meer verwacht, vooral omdat de laatste MOH in Eindhoven wel goed/prima was.
Geluid was teleurstellend (je kon vooraan praten), Nosferatu vs. Endymion te vroeg op de avond (nergens een timetable gezien btw), gezeik in de rij om een aussie jasje...terwijl een pipo voor me wel met z'n bretels naar binnen mocht, blabla.
Had er meer van verwacht van vannacht.
was gewoon machtig
maar ik had van neophyte meer verwacht
Dat kon niemand van de beveiliging me ook uitleggen. 't enige wat ik kon verzinnen is dat je met een aus jassie met iets als een telefoon erin of sleutels toch een redelijke klap uit kan delen. maar das wel heel vergezocht lijkt me.

hahhahaha of ik me aus ga verneuken met bloed of mijn phone naar de klote moet slaan .... nee dit is zwaar tegenvallend voor security :S ... mijn aus is me heilig :P

trouwens hoe was de vip/oldschool area ????

Was tof feestje, de mooiste set vond ik:

Akira VS Drokz (weet niet of et drokz was maar akira weet ik cker)

Lekker :)

maar muziek had wel anders gekund, iets luider en van meerdere kanten muziek. en net als wat Phantom zei, die harde knallen, behoooooorlijk irri.

super feestje gehad:D
alles in de fik:D:D:D
akira vs drokz was zekers wel hard jah daar ben ik et met Link eens :D
Was wel leuk alleen ik mocht niet in me Aussie rondlopen :S

Want de rits ofzo is gevaarlijk :S

Ik persoonlijk vond het vooral in het begin erg agressief :(

Veel te lang moeten wachten op dat we naar binnen konden..

Muziek vond ik wel redelijk... geluid was niet echt super.

Verder heb ik het wel heel leuk gehad met mijn lieve vriendinnetjes en vriendje :D gelukkig konden we er zelf nog wat van maken ;p

extra: terug reis in de trein was ook geen succes. We waren "ontspoort" dus hebben ongeveer een half uur stil gestaan, daarna overgestapt in een andere trein... ;P Was ook weer een leuke belevenis vond ik zo 8)
haha voor jou dan de trug reis bij ons was het de heen reis toen een of andere idioot aan de noodrem trok en daardoor hadden we een half uur vertraging :(

super feestje gehad
alles in de fik

:D zijn er ook foto`s van? :p
ik heb t er onwijs naar me zin gehad. ram van t padje... t volume had alleen wat HARDER gemogen... voor de rest, top avond!
ik vond het een leuk feest, maar geen super feest
ik was nog niet binnen of ik kreeg opmerkingen over mijn roze beenwarmers
sta ik 5 min binnen probeert een of ander wijf achter mij mijn beenwarmers in de fik te steken
sloeg echt nergens op
voelde me daarna niet echt meer fijn met die dingen, dus heb ze maar afgedaan
moet iedereen dan op zo`n feest in Lonsdale lopen??

nah dat waren wij die dat gedaan hebben, en omdat jullie nu gvd maar es moeten snappen dat;

1. nee johan gielen draait niet op masters
2. je kunt het ook overdrijven en vooral op hc feesten qua barbie-look
3. kledingvoorschrift = GA ALS GABBER
4. zuurstok roze is gvd voor flikkers!!! snap dat nou es dah!!!!
5. kan me niet voorstellen dat jullie clubkutten voor een hc-feest komen, misschien meer tijdverdrijf om iets te doen te hebben
6. flikker dood!! :dood:
laatste aanpassing door een beheerder
sta ik 5 min binnen probeert een of ander wijf achter mij mijn beenwarmers in de fik te steken
sloeg echt nergens op

Haha, ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar ik denk dat ik wel weet wie het was hahaha...Roze beenwarmers in de fik!

Vond het feest verder wel goed, alleen het geluid was minder, nog slechter als normaal in Thialf vond ik.

Vond het ook wel klote dat je zolang moest wachten in de rij op het begin, dacht je dat je er was, moest je nog een vet lange rij wachten!!:S

Terugweg was minder, jongen bij ons in de bus ging out, stuiptrekkings enzo heel eng, langs de vluchtstrook, ambulance erbij. Maar tis allemaal wel goedgekomen. Maar wel vertraging van ong. een uur :S

Oja, nog 1 ding niet te vergeten:
Bij de fouillering was er een jongen. Het was er echt zo 1 die al jaaaaaaaaaaaren meeloopt. Hij had een aussie aan. Moest ie z'n jasje uitdoen :S Toen gooide die security 'm in de vuilniston :S Nou daar hebben wij ff een stokkie voor gestoken!!!
We hebben gezegd dat het echt onzin is dat hij met z'n aus niet naar binnen mocht. Is toch de gabberkleding van vroeger?? Wat al zeker niet aanstotend is?
En die jongetjes van 16 die met Lonsdale en kisten lopen mochten wel naar binnen!! Echt stom gewoon!(heb verder niks tegen lonsdale, maar snap HIER dus echtNIKS van!)
Waarom zouden er geen vesten/trainingsjasjes aanmogen???
Dit is de eerste keer dat ik zoiets achterlijks heb meegemaakt.

Na eentijdje zeuren kreeg ie zijn aus wel terug!! Hij helemaal blij!!:D
laatste aanpassing
Allereerst te lang in de rij gestaan om naar binnen te mogen,
vervolgens 3 kwartier in de rij gestaan voor drankbonnen..:vaag:
Er dan achter komen dat het volume én tempo veelste laag ligt..

Volume is helaas niet beter geworden..:no:
Na 3en werd het tempo gelukkig wel opgevoerd en dat heeft een hoop goed gemaakt..!
Alleen wat deden die knallen steeds tussendoor??:/

En hebben nog meer mensen zich ge-ergerd/rot gelachen om die ene danseres die weinig danste, alleen maar met t publiek bezig was en zich echt TE arrogant gedroeg..:vaag: ?!
laatste aanpassing
zwaar klote feest geluid ging helemaal nergens over en de line up was helemaal verkeerd ingedeeld bass-d & king matthew na droks vs. akira :s
tis dat ik er gratis was anders had ik tog mooi 45 euries verziekt

vip was later op de avond wel ok. nosferatu vs. Darkraver was een erg leuke combinatie paul en buzzie waren ook goed

al met al wel naar m`n zin gehad omdat er zoveel kk debielen rond liepen en ik me eigen weer helemaal kapot gelachen heb :D

en nog ff iets die pogo kk debielen moeten lekker rocker ofzo maar pogo hoort niet bij hardcore
@nne @gressie 19 september 2004 10:51
sloeg echt nergens op

nah dat waren wij die dat gedaan hebben, en omdat jullie nu gvd maar es moeten snappen dat;

5. kan me niet voorstellen dat jullie clubkutten voor een hc-feest komen, misschien meer tijdverdrijf om iets te doen te hebben
6. flikker dood!!

wel een van de domste forumberichten dat ik heb gelezen .... laat toch iedereen lekker in zijn waarde ..... gatverdamme :kots:

Angerfist :kwijl: lekker apart en duister!!

6. flikker dood!!

Vind jij jezelf niet een heeeel klein beetje extreem triest? :s
Ben blij dat ik niet al teveel gemist heb.

Vind het een beetje trieste zaak van art of dance dat ze in een speciale nieuwsbrief laten weten dat er het zelfde geluidssysteem wordt gebruikt als in eindhoven 20-03-04

Geluid is altijd al een drama in het Thialf, en een organisatie moet toch weten dat je voor een hal zoals het Thialf heel wat meer audio equipment mee moet brengen dan voor het beursgebouw.
laatste aanpassing

blij te horen dat ik niks gemist heb

6. flikker dood!!

Laat iedereen lekker in zn waarde !!!
Ik kleed me waar ik me lekker in voel en of dat nou als "clubkut" is of niet... ik doe me niet anders voor dan ik ben. Ik blijf mezelf ongeacht wat iemand van mn kleding vind !!!! Let gewoon lekker op je zelf zeg :S Maak je niet zo druk zeg :(

Het was wel super :P Alleen dat tyfes domme loketje bij station was nix !!!

dikke vette kut ik vond het meer masters of hardstyle nooit meer masters

6. flikker dood!!

Mensen zoals jou moesten ze bij aanvang meteen afknallen en in de container flikkeren.

Artiest The Carcass
6. flikker dood!!

to onze 28 jarige heikneuterin :Anne Agressie
gedraag je op zon kinderfeest jah
kutkind van 28
beetje triest gedrag , en JIJ bepaalt wat ik draag ??
zeker lid van de bretel + wazi club ofniet ??
sletje van de meelopertjes
laatste aanpassing

kut feest, dj VS dj. moeten ze gewoon niet doen.
veel dj's kunnuh an geen eens meer goed draaien.
geluid was slecht.
en er was gewoon bijna gen sfeer.

relaxed sfeertje, ik had graag wat onbekendere nummers gehoord en het geluid was niet echt hard.

6. flikker dood!!

Triest hoopje mens!

Beetje jammer weer. Had met mezelf afgesproken om nooit meer naar Thialf te gaan, maar voor Masters maakte ik een uitzondering. Stom, wat een k*tfeest vergeleken met de andere edities. Geluid was kut, voorin kon je gewoon met elkaar praten. De platenkeus was voor het grootste deel van de avond zwaar standaard. Er was veel publiek van "ik heb het op de box gezien, dus ga ik ook maar", waardoor er veel mensen stil stonden. Het was te druk. Overal rijen (3 om binnen te komen en dan nog bonnen halen), een achterlijke wc-kaart, warm. Het was het geld niet waard.
Maar idd, afzeiken is te makkelijk. Vond Akira vs Drokz echt zeer vet. Zag je gelijk ff wie de diehards waren en hadden we eindelijk ff de ruimte. Sfeer was wel goed vond ik. Damn, positieve punten noemen is best lastig.
Geen MOH meer voor mij en Outblast wat doe je??? Wil je nu echt alleen maar gaan draaien voor het "grote publiek"?? Wat een ontzettend slechte shit, dieptriest.
Ik ga crashen en dit zo snel mogelijk vergeten.
MoHahahahahahahahahah; Spoetnik wist het allemaal al vantevoren....

Het is toch te gek voor woorden als je het e.e.a. al weer leest.. geen aussi ? zijn ze helemaal gestoord ?

Moh speelt mooi in op de hype "hardcore". Reclame's; Unleash the beast clip; krijg je allemaal nepperds op het feest van en dat komt het feest mijns inziens zeker niet ten goede. De organisatie lacht zich rot want 15000 ( ? ) betalende personen hahahahahahahhhhhhahha en ik lach me ook rot.
laatste aanpassing
Verder wel een mooi feest! Vette aankleding, relaxed publiek (wazi's hielden zich rustig) en de muziek was wel cool!

Minpuntjes waren de kluisjes en de fouillering. Waarom in godsnaam aussies weigeren en witte bretels en spinneweb shirts toelaten.

Art of Dance make up your mind!

Volgende keer weer Thialf ;-)
Bij de fouillering was er een jongen. Het was er echt zo 1 die al jaaaaaaaaaaaren meeloopt. Hij had een aussie aan. Moest ie z'n jasje uitdoen Toen gooide die security 'm in de vuilniston Nou daar hebben wij ff een stokkie voor gestoken!!!
We hebben gezegd dat het echt onzin is dat hij met z'n aus niet naar binnen mocht. Is toch de gabberkleding van vroeger?? Wat al zeker niet aanstotend is?
En die jongetjes van 16 die met Lonsdale en kisten lopen mochten wel naar binnen!! Echt stom gewoon!(heb verder niks tegen lonsdale, maar snap HIER dus echtNIKS van!)

Waar gaan we heen :vaag:

toen Emmelding zo zat te verkondigen dat het allemaal zo mooi en all that zou worden dacht ik al bij mezelf; is die wel eens naar een feest in thialf geweest? 't is daar gewoon kut. geluid voorop!
laatste aanpassing

vond het geluid echt tegenvallen, ik verwachtte heel wat met dat gelul over die zee containers maar nee hoor t was gewoon kutgeluid :S
maar verder....over het algemeen werd er niet echt lekker gedraait, soms ff weer wel
promo draaide echt het slechtste van iedereen! :S
sfeer was heel goed :D , zaal zag er ook supervet uit
wel jammer dat natuurlijk bass d en king matthew weer moetsen afsluiten en al helemaal na drokz en akira :[:[ DEBIELEN!!!!!!!!!!!!!!

maar ik heb me er zeker wel vermaakt....maar had er veel meer verwacht en vond de vorige masters kwa feest zelf echt veel beter
laatste aanpassing
Dat Vuurwerk (die knallen)
werd ook een beetje irritant na een tijdje!

En geluid viel nog wel mee, als je maar op de juiste plaats stond!

blij dat ik niet ben geweest.

het was misschien wel niet zo vet als dat het verwacht was, maar ik ben zeker wel blij dat ik WEL heen ben gegaan... ik heb nog niemand horen zeggen dat die zich daar niet vermaakt heb dus...
blij dat ik niet ben geweest.

Beetje triest.....

Hoe ken je nou zeggen dat je beter nietgeweest bent:S

Als je er dus niet geweest ben:S

To @nne @gressie:
Gelukkig begrijp jij heel goed hoe het leven in elkaar zit.. Opmerkingen als flikker dood zijn alleen wel heel sneu! Het gaat in dit geval alleen om een kledingstuk dat wordt gedragen door iemand anders. Wat is het probleem... wie bepaald hoe een ander er wel of niet mag uitzien?
JIJ NIET DUS...

Daarnaast had je ook een echte vrouw kunnen zijn en de discussie aangaan, ipv zomaar weg te lopen. Stoer hoor met je vrienden iets doen bij iemand terwijl die ander het niet eens kon zien... wees dan ook een echte meid en was blijven staan ;)

In dit geval is het goed afgelopen, want het had ook anders af kunnen lopen. Je had wel blijvende schade kunnen aanrichten.
6. flikker dood!!

28 jaar mensen, 28 jaar... :no:

Leuk man :D
Die zogenaamde anti-club kut vrouwen zijn vroeger verstoten in de klas ofzo.

Volgens mij word je al op jonge leeftijd ermee geconfronteerd en worden ze al buitengesloten :D

Het is allemaal jaloezie....
Stiekem als zij de kans kregen liepen zij er ook 'normaal' bij!

EEN AL AL JALOEZZIEEE!

Blijf lekker clubkut spelen ;) Jij ziet er dan lekker normaal uit en je zit lekker in vel, iets wat zij absoluut niet kunnen hebben!

p.s
Aan alle anti-clubkutten hier:
Als jullie aan de lopende band werken of 'vakken vullen' begrijp ik het volkomen; mijn excuses voor mijn bovenstaande bericht.
laatste aanpassing

eric moh
triest kerel?
na wat ik lees heb ik wel m,n bedenkingen.

Hij had een aussie aan. Moest ie z'n jasje uitdoen Toen gooide die security 'm in de vuilniston Nou daar hebben wij ff een stokkie voor gestoken!!!

:|

:no:

Het is allemaal jaloeze....
Stiekem als zij de kans kregen liepen zij er ook 'normaal' bij!

denk je nou echt dat IEDER gabberwijf daar jaloers op is ????

:no: weet t wel zeker van niet!
klubkutten moeten trouwens gewoon zelf weten hoe ze eruit zien hor maar wat jij zegt is gelul

Leer eens lezen >' anti-club kut'< wijven!

Heb het niet over ALLE gabbervrouwen. Ik heb over die figuren die overal lopen te verkondigen dat 'clubkutten zus en clubkutten zo zijn'
laatste aanpassing