Partyflock

Forumonderwerp · 707718
Waarschuw beheerder
6 november heb ik met dynamike en terrorhawk een feessie georganiseerd!!!
wat vinden jullie van de line-up??
Waarschuw beheerder
houden de line -up lokaal hebben de ervaring dat dit t beste aanslaat!!!of zien jullie liever bekende namen op een kleiner feest??
Waarschuw beheerder
combinatie regio DJ's en 1-2 grote namen :yes:

Je vraagt wat we van de line up vinden... Euhm welke??? ;)
Waarschuw beheerder
dj wizard
dj jeckle (utopia)
dj dynamike
dj dennis the menace
serious impact
duncan
mad mike vs schmitz

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
zou iets voor mij zijn :9
Waarschuw beheerder
donateur
Dynamike heeft al een klein "imperium" hier in de buurt met een vaste aanhang. Terrorhawk heeft ook al een feest georganiseert dat iedereen die daar was zal heugen. ( zelf gemist :() en Da fonzz weet ook van wanten dus dat zit wel goed!

Wizard :)
Waarschuw beheerder
thnxxx ruud awakening knalluh gaan we daar zeker t zijn de kleinere feesten maar meestal SUPPERRR gezellig en snoeihard!!!
Artiest {SHOWLIST artist 48828, 21699}
Waarschuw beheerder
Ja hard en veel snoeien ??
:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Mét n heggeschaar :devil:

imperium

Volgens mij hebben we n naam voor t volgende feesjuh :)
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
hehehe komt voor november nog een bootleg uit van Insomnia heb ik ''gehoord'' ;P
Waarschuw beheerder
Dien verrekte Fons timmert een mooi feesje in mekaar, hem kennende zal het wel een goei gezellig feesje worden...... Ben zeker van de partij, als er tenminste ook BRABANDERS mogen komen....????
Waarschuw beheerder
totalloske GEI ALTYDDD JONGE DEH WEET JUH!!!!
we gaan daar effe de grond laten trillen echt!!!!!!!!!!!!guaranteed hardcore power 100% die hards !!!!!
Waarschuw beheerder
zekers man.. we gaan hier duchtig feesten
ik zal ook eens kijken of ik er nog leuke deco kan ophangen.. maar dat gaat wel goed komen denk ik

owja voor de mensen uit haelen/horn/beegden/wessem/thorn
wat ik heb vernomen word er ook een party bus geregeld. maar hier later meer over
Waarschuw beheerder
en zow houden we t topic still standing!!!
limburg HARDCORE!!!!

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
tsja, kheb al feest dan in zuidlaren velocity. die line-up is pas egt bruuuuuuuuut !!!:D:D
Waarschuw beheerder
Nee janjos daar vroegen we niet om t gaat hier om onze limburgse makkers limburg united still standing strong and still strong represented...
limburgse trots!!!
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Haha dit wordt zeker weer een knaller!

Een feest zoals het hoort te zijn: niet te groot, gezellig, goed geluid, en veel bekenden!

:d
Artiest {SHOWLIST artist 57746, 29655}
Waarschuw beheerder
zekkkkkerzzzz vet.....egt wel!!!:P
Waarschuw beheerder
zijn net nog op locatie geweest en WAT IS dit een vette locatie jongens!!!!!!komt een vet geluidje te staan waarschijnlijk tegen de 3 a 4kw!!!!!duzzzzzz .....warning seriously
EARDAMAGE!!!!
Waarschuw beheerder
er zal een goeie opbouw van stylen zijn die avond te beginnen met"serious impact"die jump mixen mmet classics en hardstyle daarna duncan aanvullend met classics dennis the menace zoals we van hem gewend zijn a la jump/old skool/early rave opbouwend naar hardcore,dynamike neemt t over met hardcore en industrial hardcore idemdito voor jeckle (gewoon lekker hard beuken)wizard staat ook garant voor het ragguh/stampuhh...en de mannen "mad mike and schmitz!!!zullen jullie t oude rotterdam gevoel geven en als jullie willen ook nog wel wat INDUSTRIAL STRENGHT voor de liefhebbers laat t maar horen???
Waarschuw beheerder
moet er wat terror gedraaid worden of niet?????
Waarschuw beheerder
donateur
Terreur helemaal op t einde :9
Waarschuw beheerder
he?? wie roept mij :P

Waarschuw beheerder
donateur
aaah, partybus .. hmm intressant :)
Waarschuw beheerder
partbus moet je bij wie zijn???vraag t aan terrorhawk

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
hussel is in da housez.....

b.a.l.o.n.n.e.k.e.s :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
nah ik kan et allemaal combineren. Eerst naar Outlaw4Life - dan ffkes naar Budel en dan maar ff kijken in Maaseik...

met dank aan Dynamike (weekendPlenner) ;)

En ik durf de battle wel aan Fonzziee
Waarschuw beheerder
donateur
Oehw !? :9
Artiest Jeckle
Waarschuw beheerder
donateur
zekers jah.....:)
Bels bels bels
Waarschuw beheerder
nou denk dat dit niet doorgaat hustler want mc the hardest komt ook en ga niet met 3 man die avond mc en lijkt me een beetje overdreven
Waarschuw beheerder
mc da fonz is back
kicks his rimes behind da track!!
coming in a seriouzz hardcore sensation!
giving you da insomnia nation!
bringing back da old feeling of da bass
nomather what colour nomather what rase
we only need da real hardcore people in da place!
swing back da sphere
i"l be here
and you jump , pump , and stump around da stage!
tha dj"s spinning da hard new rage!!
crossfading your mind with da evil temptation!
you will hear,feel and bring back da insomnia nation!!!
Waarschuw beheerder
local heroez!!
persoonlijk allemaal zwaar okeej en lekker vette setjes t is een eer om dit aan te vullen
Waarschuw beheerder
Maaseik op de hardcore-kaart, ben s benieuwd of t daadwerkelijk zolang zal openblijven want de flikken zijn niet bepaald gastvrij wat dat betreft.

Maarja eindelijk eens geen vervoersprobleem, gewoon lekker de fiets op :)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens de mensen van Fuego zélf blijken de plaatselijke " Gendarmes " :) best relax te zijn met " besloten " feesten en mag er de hele nacht gefeest wordt ... mits de overlast buiten meevalt en daar proberen we dan ook wel voor te zorgen (y)
Waarschuw beheerder
zeker mike houden dan ook wel een strak deurbeleid!!
zetten arnold schwarzenegger aan de deur met sylvester stalone binnen loopt jean claude van damme duzz mensen !!watch out whehehe zal wel meevallen!!
Waarschuw beheerder
we verwachten gewoon van jullie (feestbeesten)dat jullie een beetje rekening houden met onze kleine regelzzzz want die zijn er bijna niet duzzz allz flexxx maar pogo kan tot op een bepaald niveau niemand er mee lastig vallen duzz eigenlijk liever niet er zal niet worden gefouilleerd!!!en wij zijn zelf ook feestbeesten duzz maar relaxte sfeer is verreist en dat weet ik zeker dat gaat lukken gezien de mensen die t organiseren en komen gezien de line up!!
Artiest Qwote
Waarschuw beheerder
"komt een vet geluidje te staan waarschijnlijk tegen de 3 a 4kw!!!!!"

wil niet zeiken ofzo. maar vind je dat veel?? is dat voor de hele zaal of per set per kant??

Greetzzz Ruud,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm wat denk je dat de capaciteit is ? :)

By the way ... n vlieger met torens op onze flyer leek ons toch nie zon goed idee :9
Waarschuw beheerder
FUCKING DJqwatte wat kom jij kankeren ???
rot toch op met je commentaar laat ons dat maar regelen wie ben jij om daar over te oordelen is geen sporthallen zuid en er mogen maar ronde de 300 350 binnen wat wil jij dan neerzetten professor sound??
Waarschuw beheerder
wil niet zeiken ofzo. maar vind je dat veel?? is dat voor de hele zaal of per set per kant??
tsssss heb 2,5 kw gehad voor 200 man en dat was op half vermogen en toen werd er al gezegd dat t geluid te hard stond duzzzz tyf op met je comment!!!!!
Waarschuw beheerder
kan hier niet tegen mensen die weer komen zeiken als daar speakers staan van rond de 3000 watt zeg 4000 nou sorry maar weet zeker dat dat voldoende is en vraag maar aan de mensen hoe t geluid was op bass invasion!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Fons does rustig en stuur m n PB als t je nie bevalt ... nie in deze topic ... je jaagt de mensen nog weg dalijk ! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan er niet tegen dat er weer iemand komt zeiken snappez vouzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
Rellen! :D

Maar Dynamike: wat besloten feesten betreft zijn ze wss wel relaxter, hiernaast staan ze ieder jaar om half 2 voor de deur dat t zachter moet haha maarja is hier midden tussen de woningen natuurlijk :p
Waarschuw beheerder
donateur
Maak dan ook nie zon herrie :)
Waarschuw beheerder
i m proud to present to you to you!!!
da sounds of insomnia!!!
we wanna bring back da old feeling!!
bring back da sphere!!!
that s why youre here!!
one united hardcore nation!!!
are you ready 4 da insomnia sensation!!!
prepare yourself 4 one banging set!!!
it s gonna make your ears bleed do you wanna bet!!
da dj s are standing clear!!!
they can smell your fear!!!
we make you paranoid like an android!!!
you ll never sleep again INSOMNIA!!!!
Waarschuw beheerder
ben eff aan t denken welke vetter is voor een track!!???
Waarschuw beheerder
mensen help een handje plzzzzz
ze lijken wel op elkaar maar moet bepaalde aspecten bij elkaar houden en weet niet welke vetter klinkt in een track of een combi kan ook
Waarschuw beheerder
ja uuuhm..

ik ben eigelijk niet zo'n dichter..\
vind ze alle 2 wel vet
Waarschuw beheerder
Ja mensen het ziet er naar uit dat er idd een party bus zal zijn naar dit feest
de route zan zij:
Haelen,Horn,Beegden,Heel,Panheel,Wessem,Thorn -> maaseik

de prijs is nog niet bekend maar die zal rond de 15 euro kosten incl entree

meer info snel.

wil je alvast een plaats reserveren? mail ff je naam ,opstap plaats en email adres naar fd-t@djhost.nl met als onderwerk bus.
Waarschuw beheerder
Hmzz...

Dan is ook XXlerator (Pavo+Zany+Alpha Twins) voor 10 euri's in de MatriXX (superlocatie)

Wel goed idee...(Y);)

Waarschuw beheerder
donateur
ook leuk, maar de reis erheen kost ook wat :P

gewoon de keus, een 'standaard' feest of een underground met alle toppers van onze regio ! :yes:
Waarschuw beheerder
kijk die line ups ik snap wel dat mensen eerder gaan voor de "grote namen"!!!
maar de sfeer die hangt op een klein regionaal feest is toch een slag anders en de jongens die wij uitkiezen om te draaien zijn stuk voor stuk toch knallers op hun eigen manier !!!
Waarschuw beheerder
het is wat exclusiever !!!en kijk de prijzen !!!
dat vind je nergenzz nergenzzz!!!!
en wat muziek betreft geloof maar dat t echte knal beuk rag en stampwerk voor bij komt een beetje a la underground en de echte die hards hebben dit t liefste niet allemaal dat commerciele!!!!!
Waarschuw beheerder
Op zich goed feest hoor...;)
Maar hardstyle is meer mijn stijl.....;)

Hardcore is ook vet, maar als je jarenlang maandelijks 2 of meerdere van die feestjes hebt gehad (om ff zo te zeggen) wil je wel us een keer wat anders....:yes:

Wizard en dynamike en dennis the menace heb ik al vaker gehoord...;)en ze zijn Super :)

Ook top zijn de consumptie prijzen en tijden....

Keep Up The Good Work..:bier:
Waarschuw beheerder
en zekerzzz da menace rocking with tha best!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
over welke naam zou ik het nou kunnen hebben hehehehe

insomnia natuurlijk hehehe
naam komt zelf's in meerdere concepten voor hehe ;)

maar iig, de prijs van je feesjuh is erg netjes (y)
alleen de DJ's zijn bij mij niet echt bekend dus kan daar geen mening over geven hehe

succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben echt n hele woensdagavond liggen brainstormen en uiteindelijk moest de knoop worden doorgehakt ... t is ook moeilijk om n goeie maar vooral nieuwe naam te bedenken ...

Voor de rest ... 1 euro voor n Belgisch bierglas met inhoud leek ons idd nie verkeerd :9

En we hebben voor deze 1e editie gekozen voor t concept " local heroes " dus tsja ... t is ook n beetje regio gebonden maar dat neemt nie weg dat iedereen welkom is !

We gaan ook gewoon van eigen krachten uit dit feestje ... dr is al overal zoveel te doen dus daarom maken we t allemaal wat relaxer voor de bezoekers ...

Ow de info over de party bus gooi k straks online :)
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben echt n hele woensdagavond liggen brainstormen en uiteindelijk moest de knoop worden doorgehakt ... t is ook moeilijk om n goeie maar vooral nieuwe naam te bedenken ...
-------------
ach, wat maakt het uit hehehe

succes iig
Waarschuw beheerder
naja bus plaats plus entree kost dus 13 euro !!

dus gaan met die banaan of manderijn of aardbei of wat anders
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou voor een gros pijnboompitten gaan
Waarschuw beheerder
dit zijn prijzen jongenzz zo kom je ze nooit meer tegen feesten voor die prijzen t zou een regel moeten worden en weet je wat t trieste is t word alleen maar duurder!!!!
vroeger kocht je nog een kaartje voor 30 40,- gulden!!!dat is nu 40 euro!!!!FUCKED UP!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ok komt ie dan ( hm waar ken k die ook alweer van ? gheghe ) ...

We hebben een partybus geregeld ... vertrek in Haelen om 20:00 uur en in Maaseik om 06:00 uur ... de route is als volgt ...

Haelen
De Hut

Horn
Parkeerplaats Snooker- en Poolcentrum Hornerhof

Beegden
Markt

Heel
Bushalte tegenover de Rabobank

Panheel
Parkeerplaats Van Aarsen

Wessem
Bushalte tegenover Herensalon Jaques van Kessel / café De Hook

Thorn
Bushalte op de Wal

Maaseik (B)

Als je een plaats in de partybus wilt reserveren dan kun je je bij 1 van de volgende personen opgeven ...

Daniel Henske
Beegden

Fons van Rijt
Molenstraat 27
Neeritter

Marco Knoops
Haelen

Mikel Houben
Flamentstraat 1B
Thorn

Nico Laemers
Neel Doffstraat 1
Buggenum
of
Van Heutszstraat 54
Roermond

Neem voor het gemak een papiertje mee met duidelijk je voornaam, achternaam, opstapplaats en e-mail adres op ... de kosten bedragen 13 euro (inclusief entree) ... je krijgt dan van ons een bevestiging per e-mail met alle gegevens ...

De deadline is donderdag 4 november 2004 ... tenzij de bus dan al vol zit natuurlijk ... dus wees er snel bij ...

Het moge duidelijk zijn dat dit alleen voor de bezoekers die in deze regio wonen interesting is :)
Waarschuw beheerder
lijkt me dat die bus zo vol zit aangezien de belzuh pilskus 1,-euro zijn duuzzz mensen ben dan ook verstandig pak die bus!!!!!want dat word niet drinken ,niet schudden of buizen maar GIETEN!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zojuist n mail naar 250 mensen uit de regio gestuurd dus dat komt nog wel ;)
Waarschuw beheerder
to dennis the mennace als dit zo'n mixje wordt als je oldskool mix op haelen.tk dan ben ik aanwezig supermixje.
Waarschuw beheerder
whaaa die mix is echt lekker jump en oldskool dodelijke combinatie,deze jongens horen op de grote feesten te draaien,hier zit inzet en gevoel voor de muziek in.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ja flink housse he :p
Waarschuw beheerder
donateur
dennis is master in oldscool classics draaien :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jongenzz als jullie maar iets weten da menace is da skilzzmaster op t gebied van de ouwere stylen and believe me i know it!!!!
Waarschuw beheerder
Ooooh wel een bus daar, maar geen over Budel..... Nou fraai !! Maar ik red me wel, das me nog altijd gelukt, als ik maar nie in slaap val achter het stuur net als vorige week zondagmorgen!!! Op de parkeerplaats bij het AC restaurant gelukkig, is toch wel raar, je omt aan op een lege parkeerplaats, anderhalf uur later schiet je wakker op een volle parkeerplaats vol dagjesmensen..... Nou die dagjesmensen keken nogal al raar toen ik ( nachtjesmens ) daar wakker schoot.... Maar wel een bus of geen, ik kom toch wel...
Waarschuw beheerder
die jos en waar kwam die weer vanaf volgenzz mij was ie een minuut of 20 nog bij mij FOEI joskuh!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dennis zorgt hopelijk voor een Xtreme Oldskool setje :) en dan maakt wizard het af :K
Waarschuw beheerder
we hebben ook nog altijd mr jeckle en dynamike die t ook zeer goed doen!!!
Waarschuw beheerder
We hebben ook nog altijd mr jeckle en dynamike die t ook zeer goed doen!!!

wie ??? :P:P:P
Waarschuw beheerder
tjjjjaaaaaa WIE trekhawk!!!!!!
heb dr veel zin in!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
I know I know, en ik weet dat hun hun mannetje ook staan :)

Maar mijn favorieten van de avond zijn toch zeker de "teacher" and his "apprentice"
Waarschuw beheerder
donateur
ja mensen word weer een super en vaag feestje :yes: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja Henske heeft de hele avond wel wat om naar te kijken :P ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nuttige link

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Dus ook ballonnen aanwezig:):):):)
Mooi!!!
Waarschuw beheerder
en blaas dat rubber ding weer vol en genieten !!!!
Waarschuw beheerder
genieten doe ik wel als mijn track gedraait word :P
Waarschuw beheerder
donateur
ballonnen ballonnen ik word helemaal paranoia he he b)
Waarschuw beheerder
je bent al gek genoeg
Waarschuw beheerder
henske wel een beetje nuchter blijven anders krijgen we allemaal van die foto s zoals bij mij whehehe
Waarschuw beheerder
donateur
ook als ik niet nuchter ben maar ik goeie foto's da fonz ;)
Waarschuw beheerder
wij maken altijd goeie foto's :P

ps het email adres van fd&t is ook weer berijkbaar
Waarschuw beheerder
donateur
Terrorhawk> berEIkbaar.... ;-)
Waarschuw beheerder
tjaa wat moet ik daar weer aan toe voegen ja nico leer tiepen!!whehehe!!!
Waarschuw beheerder
15 oktober 2004 01:24

zegt die tijd genoeg?
BIEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR
Waarschuw beheerder
donateur
proost !!!
Waarschuw beheerder
hey!!

haha oeps!! verkeerd gevallen blijkbaar... had al sinds 6 oktober niet meer gekeken,

"het was maar een vraag" ik regel zelf ook feesjes voor c.a. 350 man maaruh wij zitten dan op 10kw PER KANT EAW geluids set... en dat knalt enorm!! dat weet ik uit eigen ervaring en daarom vroeg ik juist of jullie dat veel vonden..
maarja... dat er hier een paar zijn die meteen denken dat ik dat negatief bedoelde kan ik niks aan doen.. toch??

en btw 2 dynamike.. tja die posters waren... ahum iets te grof ja... maarja... nou praat er niemand meer over...dus...
loat goan loat goan..

suc6 verder met organiseren ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Idem ;)
Waarschuw beheerder
donateur
De bus begint al te " lopen " :)

Waarschuw beheerder
donateur
Insomnia maakt al deel uit van veel partynamen....

ik zou iets orgineels verzinnen als ik jullie was (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zie mn post op 8 oktober 2004 19:02 ... gaak verder geen woorden meer aan vuil maken :)
Waarschuw beheerder
ja is mischieennn ookk geen originele naam maar met zo n naam als psyco en mania en rave en hysteria heb ik t ook wel gehad
Waarschuw beheerder
nee maar met zo n plaatje van remus ben je wel origineel wil je zeggen rannzer
Waarschuw beheerder
donateur
mensen mensen, er word hier geen ruzie gemaakt he :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Henske de wereldverbeteraar :)
Waarschuw beheerder
Met henske is ut alleen mer ellende.. (grapje hoor) nie da j dalijk nog ruzie gaat maken met mij.

K heb zin in BIER da wou k ff kwijt..
Waarschuw beheerder
beeeeerrrrrr nog eff wachten en dan hubbe wuhhhh jupiler tap of chrital tap duzzzzz zoepppuuhhhhhh
Waarschuw beheerder
Tis Cristal Fons, Christal is een waspoeier. Het een is om te zuipen en het ander voor in de ....
Waarschuw beheerder
donateur
als je er maar zat van word..... :bier:
Waarschuw beheerder
jospihhhhhh wah benduh gei toch unne fijne mens!!!!!whehehehe heb wel zin om meh jou-----------------------die te doen wat zijn t streepjes huhhhhh maar zijn zwart denk ze maar witttttttttttt
Waarschuw beheerder
keeep the forum jumping!!!still standing strong moet toch iets neer zetten mag niet te ver zakken duzzzzzz..............
Waarschuw beheerder
donateur
Dan doen we t zo ...

" Up O:) "

;)
Waarschuw beheerder
donateur
even weer omhoog pushen :yes:
Waarschuw beheerder
Zal wel aan mij ligge mer waar gaat dit over??
Waarschuw beheerder
snaas volgenzzz mich geit t nurgenz mier euver mer jeh!!!motten dit forum toch een bietje dreienduh hoiuh snappie en dan kriegsuh van die lekkere onderwerpen !!!
Waarschuw beheerder
maar eff wat anders BALONNEN zijn geregeld duzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
daar was ik nu op aan het wachten hehehe :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
balonnen = koppijn = dus kut. als je koppijn wil moet je gewoon bier drinken. bij de weg: Jupiler???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:bier:

Fons wat is t biermerk ook alweer want dat vroegen ze op t TW forum ook al ?

Waarschuw beheerder
Je weet mijn antwoord FONZ
Het word weer een vet feesjuh!!
Loat die limburgers mer hun gang goan!
Waarschuw beheerder
donateur
Definitely :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon al bijna zover ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hm dat was wel een érg blije post :9

Waarschuw beheerder
donateur
kinderlijke emoties komen omhoog bij sommige als ze aan leuke dingen denken

:D
Waarschuw beheerder
donateur
freak ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Jah daar stond eerst n ander plaatje maar deze is eik ook wel lachen :9
Waarschuw beheerder
check duzz boven hehehe!!!tjaaa nog 1 weekend!!!
Waarschuw beheerder
Ja denk dat ik ook wel aanwezig ben ... :P

Enneuh bonnen 1 euro ? :bounce:

Kan wel geslaagde avond worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
kan zeker niet beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel beter......
GRATIS!!!;)
Waarschuw beheerder
dan doe mij er ook maar 1 :P
Waarschuw beheerder
donateur
:p ;)
:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
voor niets gaat de zon op ;P
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dat je niet n originele naam kon verzinnen ipv de naam van de organisatie van vrienden van mij te gebruiken.... :S
Waarschuw beheerder
kweet nie.. hebben jullie de copyright rechten dan ook? zo neej dan kunnen we het dus nog vrij gebruiken.
Mijn naam word ook gejat op inet.. ken je helaas niks tegen doen. en zeker niet als je woord gebruikt.
Waarschuw beheerder
donateur
ja, die hebben ze idd....
Waarschuw beheerder
nou sorry maar een beetje laat staat al 2 maanden op tnet duzzz nokken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
achm ik zal t ze wel ff melden, achteraf kan er ook nog schadevergoeding betaald worden hoor, maak je daar maar niet druk om...

en daarbij, ik maak zelf wel uit wanneer ik nok of niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Doe toch niet zo moeilijk mensen, hun organisatie heet insomnia en niet het feest. En als ze de rechten hebben is dat als organisatie naam en niet als feest naam. Toch??
En trouwens voor een klein "regionaal" feestje zo moeilijk doen???
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaaa zeik zeik zeik, maak je anders ff lekker druk over ee klein feestje in maaseik, het is niet dat er 20 000 man op af komen ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
precies «on topic»
Waarschuw beheerder
donateur
als er n beetje normaal was gereageerd had ik dat ook niet neergezet... Ze hebben de naam zowel als organisatie als als feestnaam geregistreerd...
Waarschuw beheerder
donateur
Excusemoi voor t reageren van MC Da Fonz ... was nie nodig geweest ( @ Fons > beetje relaxer reageren s.v.p. ) ... als je deze topic even door leest kun je zien hoe we aan deze naam zijn gekomen ( en was je reactie eik ook overbodig ) ... verder denk ik dat iedereen wel weet hoe moeilijk t op vandaag is om iets nieuws te bedenken ... en dan heb k t nie alleen over de benaming van een feest !

Amsterdam / Maaseik is n behoorlijke afstand ... ging t om iets wat in n straal van 50 km problemen zou veroorzaken dan was t idd n ander verhaal ...

Tsja en om elke benaming ( voor wat dan ook ) direct bij t Benelux Merkenbureau te droppen ... neem maar van mij aan dat dat n duur grapje wordt ...

Zo dat misverstand is weer opgelost ( hopelijk ) :)
Waarschuw beheerder
ok ik heb ut ff na gekeken
de naam insomnia staat op naam van....

Name: SPARKLING WINE INTERNATIONAL LIMITED
ID No: 58197
Natural or legal person: Legal entity
Address: Suite 25A, level 25 Arbuthnot Business Centre 2 Arbuthnot Road
Town: Central
Country: HONG KONG
Correspondence address: SPARKLING WINE INTERNATIONAL LIMITED Suite 25A, level 25 Arbuthnot Business Centre 2 Arbuthnot Road Central HONG KONG

en INSOMNIA (dus hoofdletters) staat als bedrijf op naam van..

Name: RED CORAL CATERING LTD.
ID No: 29271
Natural or legal person: Legal entity
Address: 6, Whitefriars Aungier Street
Post code: 2
Town: Dublin
Country: IRELAND
Correspondence address: RED CORAL CATERING LTD. 6, Whitefriars Aungier Street Dublin 2 IRLANDA

dus jullie hebben niet echt veel rechten. ook al mochten jullie de naam in NL hebben dit feest is in belgien..

Mvg
Waarschuw beheerder
sorryy hoor maar zie boven reactie en wat is tegenwoordig wel origineel
Waarschuw beheerder
ok ook ff de KvK na gekeken

Insomnia events staat er in (dat betekent niet dat jullie copyright hebben op die naam trouwens) en een stuk of 10 de naam Insomnia zelf..
maar zoals ik al zei de KvK geeft jullie geen copyright.
dus helaas deze naam mogen wij gewoon gebruiken..
Waarschuw beheerder
donateur
Back on topic :)

Nog n week !
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahahahaha­hah sorry lach me een sixpack of mag dat ook al niet meer?
Waarschuw beheerder
donateur
Joawaal :9
Waarschuw beheerder
heineken SixPack ?? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Krieg toch ? :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Net op tijd betaald :)

1 euro bier + fd-t = Buis
Waarschuw beheerder
Da buus worden komt wel goed. oeps k drink nooit bier denk k, ofzowiets.

Waarschuw beheerder
donateur
hey hallo fons
hoe is ie, ik ben ook weer van de partij gaat weer een super feestje worden, hou wat balonnen over voor mij hé...
Waarschuw beheerder
donateur
sssssssst :)
Waarschuw beheerder
komt wel goed chantal!!!!!!
nog 6 dagen tjaaa ben echt benieuwd !!!!!
en had nooit gedacht dat dit forum zo zou groeien man heb ik toch nog een forum geopend wat de moeite waard izzzz.....
Waarschuw beheerder
donateur
We zorgen r wel voor dat t de moeite waard is ;)

Counting ... ... ... ...
Waarschuw beheerder
HOUSTEN we got a problem..
we lost radio contact with lost fonz. i repeat we lost radio contact we lost fonz..

Copy that insomnia please continu as planned..
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg terreurvogel dat engels van jou moet ook weer s nodig onder handen worden genomen he of was t weer :bier: time ? ;)
Waarschuw beheerder
houston here da fonz......
speak.....
radio contact is installed....
Waarschuw beheerder
This is Housten speaking.. dont forget to text de muren woensdag :S
Waarschuw beheerder
no i wont forget but youre gonna help me dokuzzz!!!!
maaruh trekhawk dit mag niet in t forum duhhhhhhh!!!!!
just kidding.......
200!!!!!!!!
waat een crap maarja still counting....

Waarschuw beheerder
donateur
het forum loopt zeker goed, maar ja limburgers kunnen gewoon goed feesten fons dat weet je toch....en zeker limburgers in belgië dat gaat weer helemaal los

Waarschuw beheerder
ik wil ook meeeeee, is er niet nog 1 plaatsje in de bus of toevallig iemand die me nog ff wil halen en brengen vanuit echt en trug??
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zal ik in ieder geval veel te buis voor zijn vrees ik :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
sorry had je ook graag komen halen...:P maar ja sluit me verder aan bij mikel..........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Me 2, en achterop me fiets tocht het best wel :P
Waarschuw beheerder
wurdj toch mer laupuh dan is neet zoe ver vaoet echt huur noa maaseik.....whehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
lache topic

lekker hakken zaterdag
Waarschuw beheerder
Lekker kortbij en t bier een euro............heujj.
Word wel gezellig feestje
Waarschuw beheerder
donateur
Das wel de bedoeling :)

:bounce:
Waarschuw beheerder
menzzzen word zeker knalluuhhh!!!!t word hakkuhzaagguhstampuhhhottsuhhknotsuhhhknarsetanden­gekkebekkentrekkensnatzaensnuivenslikkenpillenbikk­enfeestenbeestendoortrekkenenzenzenz!!!
Waarschuw beheerder
en niet te vergeten zoals de cliniclown uit IT (stephen king)do you wanna balloon!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
he he ;)
Waarschuw beheerder
Volgende keer ook aanwezig, heel goed initiatief....:yes:

Maar XXlerator :bounce: stond al langer op de planning duss...

In ieder geval veel suc6 zaterdag en ik hoor het nog wel....:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dank u :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wie staat er eigelijk als beveiliging?

Henske? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Henske regeltj (y)

[img]http://www.edelmannederland.nl/upload/foto/PR756gr.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag n Nederlands-Limburgse volksverhuizing naar Belgisch-Limburg :)

[img]http://std-stade.de/bilder/limburg.gif[/img]

Wat moet die banaan eik hierboven ? :s:s:s
Waarschuw beheerder
gheghegheghe mikel wat zijn dat foor j pegjes!!!!ik zeg maar 1 ding nog 2 dagen en boing boing skriiieeeuuuwww bang bang djennngggg klingggg klongggg tets tets ragguhhhhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
Uit betrouwbare bronnen heb k vernomen dat r n nog dikker geluid komt te staan aangezien de animo boven verwachting groot blijkt te zijn :D

Waarschuw beheerder
ik heb al n beetje geregeld. moet ff kijke of iemand me kan brenge ma dat zal wel lukke.
en ik kan met iemand mee trug en anders de taxi voor 15 euro, valt nog mee he, kunne we zeker niet misse!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hier wordt " geregeld " :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog f en dan is t zover ... k ga maar s slapen want dat zal van zaterdag op zondag nie snel gaan gebeuren vrees k :)
Waarschuw beheerder
donateur
yep yep vandaag is de grote dag :P
zal n knallende nacht worden hehe :xtc:
Waarschuw beheerder
kort mer krachtig. Lekker freaken vanavond. Kom mer allemoal 8ter mich aan, toet toet
Waarschuw beheerder
snaaaaaaaaaassssssssssssss ich volg dich waal!!!!en nicol luptj auch waal achter dich aan!!!ghegheghegheghe!!!
FEEEEEEEESSSSTTT

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ouderwets freakuh!!!!!!!

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
juistem :$
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat ik er wel zin in heb :p

Voor degene die met de auto komen: ik geloof dat de sportlaan opgebroken is op dit moment want er zouden werken van start gaan ofzo dus dan moet je eh... ergens anders langs ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nog 4 uurtjes...
Waarschuw beheerder
ik hoop dat de oldskool en jump zal overheersen op dit feestje maar ik vrees dat,ze weer snel willen gaan beuken,stampen of wat dan ook.maar bij dennis tha mennace ben ik bij,oldskool4life
Waarschuw beheerder
donateur
it's showtime :) ;)
Waarschuw beheerder
tsjaah hele planning door elkaar gelopen uiteindelijke bestemming word maaseik... hopelijk weer dikke lachkicks bouwe met die belgskes :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu f thuis ... t ziet r allemaal érg vet uit ( we beginnen klein en eindigen hopelijk groot gheghe ) en r staat n heel dik geluidje dus hopelijk komt alles goed :)

Het vinden van de locatie is nu idd iets moeilijker omdat ze aan de weg aan t werken zijn maar Fuego ( de locatie dus ) staat hier en daar duidelijk aangegeven !!

Alléh tot seffes danne he (y):9
Waarschuw beheerder
Was wel vet feesje, heb me zekers vermaakt.....
Waarschuw beheerder
Yep zeker erg tof, niet verwacht dat er zoveel volk zou zijn en al zo vroeg.

Duncan draaide lekker veel oude stijl en veel Ruffneck, Dynamike vond ik lekker openen met Unleash The Fury.

Had wel wat moeite om Duncan en Dennis The Menace uit mekaar te houden, volgens mij was t Dennis die Sunbeam - Outside World draaide :)

Sja en verder wel lachen met Fonz z'n opmerking over die White Power kettinkjes: "oprotten gvd, geen rascisten hier" en dan ff geluid uit: ja ik vind ook dat ze moeten oprotten maja... :D

Waarschuw beheerder
donateur
logisch dat het vroeg druk was als er toen al een bus was aangekomen ;)
Waarschuw beheerder
vanaf 1 uur was het wel beter... zo een feestjes maak je aleen maar in belgie mee whaha (Y) lachuh joh
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net thuis ... wat n tering zooi ! morgenmiddag terug om alles op te ruimen :s ... en wat is r weer veel gesloopt ... kinders kinders toch ... niemeer gedragen ? :9

Ik ga pittuh ... ajuus !
Waarschuw beheerder
Jammer dat mensen het weer beetje moeten verkloten door dingen af te breken, heb er zelf niks van gemerkt maar wij waren rond 4 uur door.

Was wel glad, zag geregeld mensen schuiven en tegen de vlakte gaan :p
Waarschuw beheerder
Leuk feestje!
Goed vermaakt. Alleen jammer dat iedereen al zo vroeg naar huis ging :(
Waarschuw beheerder
Was lekker feestje gistere.
Vond geloof ik dj duncan de beste plaatjes leggen weet nie zeker of hij dat was met dat scarface truitje.
Waarschuw beheerder
ik wist wel voor wie ik moest gaan absoluut dennis tha mennace,wat een platenkeuze,jumpingtime,control the universe,toen stil,en dan komen met the tunes van outside world,dance to tha house,whaaaa,gek man kijk als je zo gaat draaien zie ik deze dj liever,dan bv een dj paul,dana,en al die bejaarde afgeschreven dj 's bijelkaar,kortom het is tijd voor dennis te draaien op bv nightmare in rotterdam.
Waarschuw beheerder
Was denis the menace inderdaad wat ik bedoelde.

Waarschuw beheerder
de freaks hebben zich inderdaad weer lekker laten gaan zaterdag :P maar was weer goeie (Y)
Waarschuw beheerder
knallen was t zekerzzzzzzzzzzzzzzz alleen wat een puinhoop man en alles afgebroken!!!!
Waarschuw beheerder
maybe ther s gonna be a next time maaruh dan met meer controle!!!!man wat hebben ze de boel afgebroken !!!weet dat je dat een beetje kunt verwachten maarja....
Waarschuw beheerder
donateur
Ey fonzz man, volgende keer wil ik zeker weer helpen als jullie weer hulp nodig hebben. kraad aleen aan om een paar breeje gasten continu aan die deur te laten staan.

Wel respect voor jouw hoe je die mietjes ( Lmpe boeren met hun bretels en wp kettingen) Gelijk zei waar het op stond, kdenk dat daardoor een hoop zanik is bespaard!
Waarschuw beheerder
Dr MOET een vervolg komen gvd, laten we ons feest afpakken door een paar idioten die alles willen afbreken? Nee toch :(
Waarschuw beheerder
ruud respect man!!!!is toch niet nodig wekt alleen agressie op niet en dat willen we niet we willen feesten!!!!hardcore4life respect 4 da real hardcore people not 4 da people that disturbe our pleasure and music!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ist en nie anders :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore & anders niks!

Ik ga volgende keer wel aan de deur staan B)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001335c00014a81a7338683a1a00748896]http://www.stuorg.iastate.edu/rca-barker/pics/old/2000-2001/Security.jpg[/img]

:9
Waarschuw beheerder
HUmz.. wat kost die 1,5 persoon??
Waarschuw beheerder
donateur
Betalen met ...

[img cacheid=001335fc0014afe27cd045361a0074a989]http://www.hiok.com/gifs/airmiles.gif[/img]

;)
Waarschuw beheerder
mensennnnnnnnn check agenda!!!3 dec bass invasion my birthday!!!!!!o.a dj wizard,dennis the menace,jeckle,dynamike,jac,beunanski,t-mot,d=p+cer,......
5,- entree duurd ong tm 5 6 uur!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Present :bier:

Fons is t goed als k met té veel bier op ga draaien ? :9

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat het op een vrijdag is fons, ik moet werken zaterdag, zal wel weer een super feestje worden
Waarschuw beheerder
Jaa ik kom ook wel als ik durf.......
Waarschuw beheerder
mensen als jullie insomnia goed vonden dan zullen jullie ook weer teverden zijn over bass invasion duzzzz....alleen is de opbouw nu techno duzzzz