Partyflock

Forumonderwerp · 706812

Het schijnt dat ze op Q-base groene stickers op je arm gaan plakken, en zodra die paars worden kunnen ze zien of je aan de zooi zit of niet:s

En dit is geen geintje! :vaag: wie heeft daar meer over gehoord?
Niet dat ik naar Q-base ga, maar vind het een beetje ziek worden met dat strenge beleid..:S
Wij moesten ook stoppen bij die fuik maar alleen rijbewijs laten zien en autopapieren en we mochten weer doorrijden.
Er waren meer controles dan bij NL feesten, maar dan met name op de terugweg. Ik zat in een bus en heb het allemaal niet meer meegekregen, we ware op tijd weg. Direct van vrienden gehoord achteraf dat er steeds plukken auto's de fuik in moesten en dat de bestuurder gecontroleerd werd als er een vermoeden was van gebruik (grote pupillen of erg rooddoorlopen /vage ogen of dranklucht).

De controles heen heb ik niet gezien, en wat veel mensen voor controle aanzagen bleek een ongeluk te zijn geweest waarbij een hoop hulpdiensten bij aanwezig waren.

Ik heb de undercovers waar hier over gesproken wordt niet gezien, nog iemand anders er over gehoord en ook niet gezien dat er mensen zijn afgevoerd. Ik heb wel het grootste deel van de mensen strak zien staan.

Verder was het bizar om te horen hoe duitse agenten in het Nederlands met elkaar aan het praten waren.

De fouilleer was in Nederlandse stijl duidelijk gericht op wapens en niet op drugs en zelfs dan nog erg laks. Ik had mijn tasje met dingen als paracetamol en dergelijke uit mijn zak gehaald en hield het in mijn hand met mijn armen boven mijn hoofd. Er is niet eens naar gekeken... :/ Er hadden 100 pillen in kunnen zitten en niemand die er naar kraaide.

Er werd vrij openlijk geblowd, slikken/snuiven deden de meesten wat meer achteraf dan anders. Als ik bevestiging krijg van de undercovers uit bronnen die ik direct ken en vertrouw, zal ik een volgend keer beter opletten. Nu ga ik er van uit dat het meer grootspraak is.

En Andre, oudere (EO) jongere, ik hoop dat je genoten heb van je gestang, of dat je er in ieder geval goed aan verdiend heb. Grusse! :gaap:

heb wel mindere verhalen gehoord over controles ook binnen door polizei in burger en er werd gefilmd dus ik zal nooit meer op eigen vervoer gaan,bus is safer en sneller ;-)
nou ik ben zelfs zonder kaartje binnen gekomen bij Qbase en ben ook helemaal niet gefouilleerd wij liepen namelijk per ongeluk om 19.45 al door een 1 of ander hek die open stond naar binnen en toen stonden we opeens al op het terrein!! :S :S
Echt heel vreemd...

ik ben helemaal niet gefouilleerd ze vroegen alleen of ik drugs bij me had toen zei ik maar nee toen kon ik verder lopen

Neem maar van mij aan niemand heeft zich ingehouden hehe controles bij de deur stelden ook nix voor.