Partyflock

Forumonderwerp · 706682

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Toen de moeder van 'onze' Kezman voor weet ik veel wat uitgemaakt werd, moest hij zich niet zo aanstellen van de NOS ("Hoe durft hij zich een sterspeler te noemen").

Nu de supporters van den Haag eens de waarheid scanderen, is opeens het hek van de dam... Nee, dit kan echt niet meer... :x NOS :x
Onzin! Laat die mannen toch roepen wat ze willen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, beetje zingen tegen elkaar kan geen kwaad, houdt je scherp en alert ;)

Liedjes mbt mensen die kanker hebben of dood zijn, hoeven van mij ook niet zo :(

Oplossingen zijn prima, maar laat ze daar eens mee komen dan :)
Dat gejank overal over kan iedereen wel :)
Waarschuw beheerder
:@ Mag hopen dat deze onzin snel weer over is. Elke zogenaamde expert mag op tv z'n kortzichtige mening verkondigen om zichzelf in een goed daglicht bij een publiek te zetten dat gvd nog nooit een stadion van binnen heeft gezien.
Kom de hele dag al mensen tegen die niet eens weten of een bal nou vierkant of rond is, die het hoogste woord hebben over die vreselijke spreekkoren. Argh...

Gelukkig is het al bijna weekend ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Liedjes mbt mensen die kanker hebben of dood zijn, hoeven van mij ook niet zo

(y) idd dat mogen ze voor mij ook wel weglaten aangezien er bij mij in de familie ook deze zaken aan de gang zijn en daar wil niemand mee in aanmerking komen!

Voor de rest vind ik het allemaal wel best:)
Waarschuw beheerder
ik ben een hoer :yes: ole ole ole
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben je pimp :)
Waarschuw beheerder
Dat wisten we al ouweHOERtjuh;)

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
T wordt eens tijd dat degene die zich overal druk om (willen) maken, dat eens gaan doen om de ECHT belangrijke dingen.... Nou effe en je mag helemaal nix meer roepen/zeggen/denken....
Waarschuw beheerder
donateur
Oblivigator: HOU JE MOND ! :@
Waarschuw beheerder
Als het spelers van andere clubs zijn hoor je de NOS niet. Net zoals gisteren alleen maar weer mensen van die club uit ... op t.v.

Waarschuw beheerder
Whoops.. ik bedoel eigenlijk al die bijdehandjes op het binnenhof e.d.!!!
Waarschuw beheerder
Zinghooligans de gekste.

Kan me niet herinneren dat ze ooit zo'n heisa hebben gemaakt van een rel. Zal wel met de normen van de heren en vrouwen journalisten en politici te maken hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoeveel weken blijft dat gejank over schelden nog doorgaan :/

Waarschuw beheerder
donateur
wie was die Silvie dan waar ze over zongen in den Haag ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat blijft nog wel doorgaan dat gezeik

:jaja:
Waarschuw beheerder
zeiken gaat door

Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n snotneus als van der Vaart treft het maar met zo'n kanjer

ik wist wel dat je GEEN smaak had !

Waarschuw beheerder
donateur
ik wel hoor !
ik vind het dus echt geen lekker wijf en als iemand dat wel vindt: oke, maar tis mijn smaak niet.

ik vind het net een miniatuur barbiesmurf, met te veel make up op.