Partyflock

Forumonderwerp · 706682

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Toen de moeder van 'onze' Kezman voor weet ik veel wat uitgemaakt werd, moest hij zich niet zo aanstellen van de NOS ("Hoe durft hij zich een sterspeler te noemen").

Nu de supporters van den Haag eens de waarheid scanderen, is opeens het hek van de dam... Nee, dit kan echt niet meer... :x NOS :x
Onzin! Laat die mannen toch roepen wat ze willen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Champion :gaap:...

Zulke losers bedoel ik nou net! :yes:

Zou echt is mn schedel laten lichten als je zulke zinvolle antwoorden kan geven!
Waarschuw beheerder
:gaap:

;)
Waarschuw beheerder
Je hoeft niet slim te zijn om voetbalsupporter te worden!
Waarschuw beheerder
Nee en dat is juist t probleem!

Eigenlijk zouden ze er cursussen voor moeten maken! :yes:

Waarschuw beheerder
Joden doen tegenwoordig zelf aan propaganda... Heel dat gezeik over Sylvie de hoer van de NOS en de KNJB is om de rellen bij de jeugd te doen vergeten
Waarschuw beheerder
Nu bij LOI:

Voetbalsupporter in 10 eenvoudige stappen

Of:

Spreekkoren voor gevorderden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tsja, spreekkoren... Het is al jaren aan de gang.
Waarom moet er NU ineens worden opgetreden!?
Ik ben zelf Ajacied, maar zie weldegelijk in dat er onderscheid wordt gemaakt.
Kezman z'n moeder mag gewoon een hoer genoemd worden, maar Sylvie Meijs mag niet in combinatie met datzelfde beroep worden genoemd. Wat is het verschil?
Als je echt een prof bent, stel je je niet aan en ga je voetballen. Neem sportief revanche met een goal en steek je middelvinger op naar Midden-Noord. Dan pak je ze beter!
Als er wat tegen spreekkoren gedaan had moeten worden, had dat jaren geleden al moeten worden gedaan! Nu is het te laat!
Waarschuw beheerder
^
|

Helemaal waar!

Waarschuw beheerder
Den Haag probeert zichzelf steeds in te dekken en andere dingen er bij te halen. Ga achter je club staan en niet constant de tegenstander erbij halen. Dat je dat een paar keer doet...maar heel de wedstrijd...
Den haag stond bij mij altijd hoog in mn lijstje van clubs waar ik graag een uitwedstrijd bezoek. Maar wat een misselijkmakend publiek weer afgelopen zondag ...

Waarschuw beheerder
waar maken we ons eigenlijk druk om...
we zijn nu ondertussen toch wel gewend dat er alleen maar naar MIDDEN NOORD wordt gekeken..

en wat is er nah erg aan dat er wordt geroepen;
Silvie is de hoer van amsterdam?????????

tegenwoordig mag je de waarheid ook al niet meer zeggen!!!

heb zin in vrijdag... ben benieuwd wat voor discoklanken we nu weer te horen krijgen!!
vind wel dat als ze dan toch muziek gaan draaien er ook weer drank geschonken mag worden :bounce:

Waarschuw beheerder
to Roberto19

jij bent zeker zelf erg misselijkmakend als je niet eens je foto op je profiel durft te zetten..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin 't wel prachtig hoor... Ik bedoel, er wordt nu nog meer aandacht gegeven aan de leuzen tegen die silvie de hoer dan dat als er Hamas geschreeuwd wordt :S :S :S

Waarschuw beheerder
Doe normaal man, het is toch niet gezond dat ze die Ajaxieden zo fucking hebben lopen afzeiken? Waar gaat het nou om? Voetbal toch? Toch niet om Sylvie Meijs? Ik vind het een uiting van zwakte. De scheids had gewoon moeten zeggen dat als die ADO gasten zo door gingen, ADO de wedstrijd niet af mocht spelen en ze met 0 punten er vanaf kwamen. 3-3 of niet. Dit volk versta ik onder LOSERS. (Als andere supporters dit doen in deze mate vind ik dat dezelfde regel moet worden toegepast. Het enige probleem is dan, waar ligt de grens...)

de grens ligt waar jij over heen bent gekomen

Waarschuw beheerder
Dit volk versta ik onder LOSERS

ik versta jou onder losers..
het heb haags bloed, maar je lult met iedereen mee..

zondag was geen uitzondering op andere wedstrijden
en het gebeurd bij elke wedstrijd en bij elke club!!

en ja dat het bij ons zondag wat duidelijker te horen was, komt doordat wij allemaal achter onze club staan. iedereen deed mee, heel MIDDEN NOORD ging los, en ach mede daardoor 3-3 :D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
1. Schelden doet geen zeer (en zeker niet als je miljoenen verdiend en zij niet, dan lach je daar om).

2. De politie had veel meer problemen gehad als ze de wedstrijd gestaakt zouden hebben. Dus teken van zwakte van de politie. Staken??? ff kijken wat we nu dan gaan doen... hee kijk ajax-supporters.

3.KNVB (waar is uw fatsoen) ziet voetbal supporters graag met een oranje kaas op hun hoofd zich gedragen als klapvee.

4. Ik (wij) luisteren als jaren naar vuurwerkgeluiden, ooit iemand over gehoord??????

Waarschuw beheerder
Wat zingen die ajakkes lui als ze in de kuip zijn allemaal, Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.
Nee daar hoor je niemand over, of dat witche die kakkerlak nelisse moest schoppen tijden de warming up.
Dat maakt allemaal niks uit natuurlijk, maar nu is het het lievelingetje van media land ajakkes, en dan is het allemaal zo verschrikkelijk en spreekt iedereen er schande over.

Schelden doet geen pijn, stelletje mietjes daar in Adam

Waarschuw beheerder
donateur
Silvie is de hoer van amsterdam?????????

Ze komt tog uit Breda.... Damn,... de intelligentie van voetbalsupporters is ver te zoeken

Waarschuw beheerder
inderdaad, wat denk je als ze de wedstrijd hadden gestaakt...

hahah er was niet voor niks zoveel politie en ME
dat had zo uit de hand gelopen... de politie heb niet voor niks tegen Deetman gezegd dat de spreekkoren wel mee vielen...:D:D:D

zelfs de politie durfde het niet aan om het stil te leggen :D:D:D

Waarschuw beheerder
Gaan ze binnenkort ook al een wedstrijd staken als men het aloude hi ha hondelul begint te zingen? :d

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* sommige mensen zullen het nooit leren..... btje jammer maar weer.
Waarschuw beheerder
2Traxx...

damn wat ben jij dom gooz...

hehe zeker putjesschepper:D

wat een opmerking zeg:D:D:D nerd

Waarschuw beheerder
komt tog uit Breda.... Damn,... de intelligentie van voetbalsupporters is ver te zoeken

en volgens mij komen de grootste hoeren ook uit harlingen..

maar dat is iets wat jij weer beter weet..

we zitten weer op het zelfde niveau
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zingen of niet volgend jaar speelt den haag gewoon weer in de gouden gids divisie :D
Waarschuw beheerder
haha...

we are staying up...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en het gebeurd bij elke wedstrijd en bij elke club

Maar 't is pas erg als 't tegen Ajax gericht is...

Waarschuw beheerder
Breda? Daar komt toch ook zo'n hoerige DJ vandaan? ;d

Waarschuw beheerder

Groote hoeren zijn meestal omgebouwde kerels.

Waarschuw beheerder
donateur
hehe zeker putjesschepper

toevallig nog steeds student aan een universitaire opleiding

[img]http://www.confuzed.nl/smileys/schater.gif[/img] nice comeback.
Waarschuw beheerder
Bobje (topicopener) vergeet even wat de hopjes allemaal scandeerden richting Kezman denk ik. :D:D
Waarschuw beheerder
jongen houd jullie is bezig met voetbal
Waarschuw beheerder
Nee da weet ik heel goed. Maar toen stelde de NOS dat Kezman zich niet zo aan moest stellen!!!

Da's precies wat ik bedoel!

Waarschuw beheerder
ja !Haas! jij zal dat wel weten..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel een puntje dat het wederom om ado fans ging.
Waarschuw beheerder
Dat je goed kan leren heeft niets met je domme opmerking te maken...

nogmaals... putjesschepper;)

Waarschuw beheerder
Jij zou of jij zal?

Waarschuw beheerder
???

Waarschuw beheerder
donateur
Dat je goed kan leren

:no: right back @ yah
Waarschuw beheerder
zult

Waarschuw beheerder
Kezman kreeg later in het seizoen nog wel een bloemetje voor zijn moeder.
Krijgt Rafel deze nu ook voor Sylvia?
Waarschuw beheerder
Vrijdag wordt de wedstrijd stil gelegd als we zeggen dat ze boeren zijn :|

;)

Waarschuw beheerder
hahah nah inderdaad....
wordt gezellig vrijdag, misschien zetten ze de muziek wel nog harder :bounce:
Waarschuw beheerder
Kezman kreeg later in het seizoen nog wel een bloemetje voor zijn moeder.

Is dat zo? Van wie?
Waarschuw beheerder
word er zo schijtziek van.. t is te lang geleden dat er iets gebeurde in het voetbal, maar nu wordt van elk dingetje weer een ramp gemaakt. spreekkoren zijn er en zullen er altijd blijven!! daar zal niks aan veranderen, welke maatregel je ook neemt. t is verdomme emotie.. wat wil je dan? de hele wedstrijd "boe boe boe" gaan roepen? dan denk Koeman dat ze hem lopen uit te schelden (en ja dat heb ik ff geleend van een ADO-supporter, ik zeg maar zo beter goed gejat dan slecht bedacht) wij moeten ook allemaal maar slikken dat wij k*nk*r-utrecht zijn.. nee daar wordt niks aan gedaan.. Neuzen mogen blijkbaar zingen wat ze willen maar de rest van NL moet zich rustig houden.. optyfe!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(y)(y)(y)(y)(y)

Waarschuw beheerder
hahaha :respect: Roef
Waarschuw beheerder
zo.. dat was ff een frustratie wegwerken zeg.. word hier echt schijtziek van...

Waarschuw beheerder
heeej roef..

jullie gaan toch ook niet janken he volgende week :D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Zingende neuzen? Nieuwe strip van S&S?