Partyflock
 
Forumonderwerp · 706109
vond het een geslaagd feest.

snel binnen , de plaatsen waar ik was steeds goede sfeer.

de muziek top de classics die ik wilde horen en ook veel early hardcore.

vince zeker hoogte punt wat een techniek heeft die gast en de platen keuze :).

rob & mc joe big respect zeer goede set en ze laten zich niet afleiden door irritante mensen die drinken gaan gooien. ik werd er persoonlijk wel pissed over.

de dream team vond ik tegen vallen komen voor het geld volgens mij niet om een goede set neer te zetten.
Top feest!!!
Super snel binnen. Door een ingang aan de zijkant. Aan de voorkant stond nog wel een lange rij. Zeker die ingang met Resurrection over het hoofd gezien.
Goeie sfeer, geen ongeregeldheden meegemaakt, een hoop mooie vrouwen, goeie muziek, volume okay!
De vloer was glad, maar dat wisten we van te voren
Ben niet op mijn bek gegaan,wel 2x bijna. Die gladde vloer is voor mij geen probleem. Als je val sta je toch gewoon weer op. Goeie speed en herbals, de pilsen smaakte opperbest. Het fouilleren was treurig! Maar dat was geen verassing. Ik had in mijn brillekoker een vlindermes kunnnen meenemen, als ik dat zou willen, want er werd niet in gekeken. Maar goed maakt mij niet uit. Dit feest krijgt van mij een 8
hoorde van iemand dat de schoenen uit moesten.
gelukkig bij mij niet 8)
laatste aanpassing
ik moest me schoenen wel uit doen :P

Ook voor het eerst maarja we waren er al vroeg stond geen rij..
 
(y) super feestje ben nu net thuis :S
 
pff stoeipoesje...wat wordt ik moe van jou...
en ja misschien heb ik wel een profiel aangemaakt voor dit.
wou het al eerder maar die domme simpele reactie's van jou heb ik het meteen maar gedaan!!!

ik reageer nog steeds ondanks ik weet dat jij er weer een geweldig antwoordt op gaat geven (eentje van jou niveau)
er zijn hier mensen die ervan balen dat hun vriend of vriendin klappen krijgt voor niks...
dat zou bij jou of jou vriendje moeten gebeuren, maar dat zal niet want jij kijkt "gruwelijk naar die mensen en steekt je middelvinger op, en dan zijn ze allemaal bang van jou" ghehehehehe TUURLIJK..
jij bent er zo en van nu veel en grote praatjes, maar in het echt verschuild achter je internet of je vrienden op feestjes!!!!!!!

en met de opmerking van jou "" leg eens uit" laat je maar weer eens blijken dat je niet echt bijster slim bent, ondanks dat je hier op gaat reageren zoals "leg uit" "proest"
het lijkt wel of je iedere eerlijke mening een opmerking moet geven, wat in jou ogen STOER lijkt....ghehehehehe nou nou stoere meid hoor, tot dat jij eens een klets krijgt van dit soort gasten, of jij van de trap afdondert, wat hoop ik dat ik dat mag mee maken....

onee ik vergeet....jij bent te stoer en te slim natuurlijk!!!!!
Wist ik wel..
Valt ook niet op ofzo :P

Enniewee
ik reageer nog steeds ondanks ik weet dat jij er weer een geweldig antwoordt op gaat geven (eentje van jou niveau)
er zijn hier mensen die ervan balen dat hun vriend of vriendin klappen krijgt voor niks...
dat zou bij jou of jou vriendje moeten gebeuren, maar dat zal niet want jij kijkt "gruwelijk naar die mensen en steekt je middelvinger op, en dan zijn ze allemaal bang van jou" ghehehehehe TUURLIJK..
jij bent er zo en van nu veel en grote praatjes, maar in het echt verschuild achter je internet of je vrienden op feestjes!!!!!!!


Als jij eens beter zou leren lezen had jij allang begrepen dat ik het over de FUCKING vloer had..

Dus ik weet niet wat je bijdehand zit te doen over dat als 1 van mijn vriendjes geslagen zou worden want daar heb ik helemaal nooit iets over gezegd

Dus om nog even duidelijk te zijn ik had het over de FUCKING VLOER
laatste aanpassing
Zal ik het woordje nog even voor je spellen?

Vloer

V-L-O-E-R
echt niet.

Floer
F-L-O-E-R



Floer wat jij wilt schatje (L)
 
Wist ik wel..
Valt ook niet op ofzo

Dit soort reactie's bedoel ik nou, lekker makkelijk, simpel eigenlijk....
zodat iedereen denkt van wow die durft...
en misschien heb ik het niet goed gelezen over DE N.E.U.K.E.N.D.E V.L.O.E.R, maar ik bedoel eigenlijk jou bericht inhoud...
ERREUG weinig!!!!
(controleer ff mijn spelling poesje, misschien kan je daar weer wat op aanmerken)
je kijkt wel naar de berichten, maar eigenlijk snap je er niks van...of beter gezegd "je wilt het niet begrijpen"
ik bedoel dus:
als een van jou vrienden geslagen zou worden uit het niets, zou jij wel gewoon een GRUWELIJK feest hebben....yeah right!!!!


Was echt goed feestje..!
De muziek boven was overweldigend, echt goed gewoon.. (misschien volgende keer de zalen omdraaien ;) )
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
stoeipoes heeft gewoon gebrek aan aandacht...
verder doet ze mee aan de race wie de meeste vriendjes heeft...
oplossing is het beste door gewoon te negeren....
Iedereen vind die vloer kut


Like Hell! Ik ben dol op de vloer van de HMH, die glijdt tenminste!!! Beter dan bv. Borchland waar je je knieën verdraait omdat er van die kloterige vloerbedekking ligt!

De vloer van de HMH :respect:
 
Leuk feestje!

ik was al 2x naar HQ geweest....
deze keer heb ik toch echt de classics gehoord!
niet alleen maar de hardcore classics maar echte oldskool en rave! Yves was koel! en Stanton vond ik ook geweldig! dj Rob heb ik beter meegemaakt! maar voor een Rotterdammer maakte hij er toch een vet feestje van in A'dam! (flesjes gooien is neit terecht!!) verder heb ik eindelijk weer is een andere set gehoord van de Darkraver! (Y) al had ik ook wel graag een paar echte jumpers gehoord! :P

Ik vond het geluid alleen minder deze keer hoor!
vaak hoorde je alleen de bass maar... en vielen de geluidjes een b-tje weg op de 8tergrond.... verder was de vloer (ZOALS ALTIJD IN DE HMH!!!) zwaar glad... maar ja....

Wat me nog het meeste opviel was het lonsdale gehalte :D
andere edities zag ik er vet veel... maar deze keer was het echt minimaal! 8) (Y)

*edit*
wel vind ik de sfeer echt minder op deze feesten.... als de dj een vette plaat draait gaat niet het hele publiek uit zn dak.... of gooit niemand zn handen in de lucht.... de beleving op zo'n feest is echt matig gewoon!!
laatste aanpassing
SOA boy 13 september 2004 00:38
pff stoeipoesje...wat wordt ik moe van jou...
en ja misschien heb ik wel een profiel aangemaakt voor dit.....


o dus je geeft toe een fakert te zijn 8)

ban voor jou onderweg dan (F)
 
Als jij eens beter zou leren lezen had jij allang begrepen dat ik het over de FUCKING vloer had..


En ik maar denken dat er tegels liggen :S
Tja: ik stond boven aan de trap, ik knipper met m'n ogen, en opeens lig ik beneden :s

Het ergste: m'n biertje onderweg natuurlijk ook om gegaan :(
HouseQlassics was dit keer vallen en opstaan voor mij!


Maar toch: was weer een geweldig feest!
 
Houseqlassics vond ik helemaal (Y) !!!!!! :jaja:

Een beetje vreemd, maar zo lekker!!!!!! :-D

Weet iemand of de live-sets ergens te downloaden zijn?

(K)
Artiest SummA
helaas geen livesets...op geen enkele (top)site gereleased... (is ook niet uitgezonden meen ik)

of er moeten nog bootlegopnames gemaakt zijn...

iemand ??
laatste aanpassing
 
Oh ....is dit het grote HouseQlassics topic...
Zo teruglezende lijkt het eerder op "het grote stoeipoes topic" :S

Get a life :flower:
laatste aanpassing
 
Yves de Ruiter en Stanton waren geweldig! Wat erna kwam in de grote zaal vond ik minder..

In het zaaltje boven kon je je ook goed vermaken
 
Dit jaar waren er tenminste echte old skool classics: Ik bedoel als je early rave wilt horen is er monenteel genoeg keuze!

Bijna elk feest heeft wel een early rave zaal, of je gaat naar mind controller.

Maareh voor mij is HouseQlassics altijd de start van het "winterseizoen" in partyland: zijn tenminste die overdag festivals afgelopen!

Samenvatting:
HouseQlassics :respect:
Ik vond het Helemaal geweldig! Vooral vince en the dreamteam. alleen jammer dan die vectpartijen :/ merja ik vermaak me tog wel :P
 
Bobje krijg je van mij een nieuw biertje, dat je compleet ranzig bent is niet zo erg maar je bier gdvr!!!

Maykie volgende keer weer lekker stampen :bounce:
ik sta nog steeds te dansen, zijn jullie al thuis dan ;-)
Lekker, een nieuw pilsje...
Wel Bavaria deze keer hè!
SUPERFEEST!!!!

Lees m'n verslagje maar!
Toen Darkraver kwam meteen naar boven "gevlucht". Stond Vince geloof ik een partij te draaien :D (Y).
 
@bami_hoer....

**of topic mode**

ik ben geen faker...
misschien dat jij dat zo ziet, maar dan wil ik wel een andere discussie aangaan.
ik wilde mij al aanmelden, maar toen ik dit las gaf het de doorslag....
ik ben ook naar HQ geweest, en zoals zovelen geergerd aan aan bepaalde dingen...
als dan 1persoon alleen maar dom kan reageren op een mening van andere ga ik daar mee in discussie.
maar jullie kennen elkaar natuurlijk zeker???? dat zal het zijn want ik geef netjes een reactie, en ik zou een ban moeten krijgen....jaja
terwijl iemand die hier al langer zit, mensen gewoon mag afzeiken mmmmm vreemd of niet....

**on topic mode**
Hq viel mij een beetje tegen helaas
 
Hq viel mij een beetje tegen helaas

Een beetje? :X:X:X
laatste aanpassing
Heb me uitstekkend vermaakt alleen wat een vechtpartijen zeg!! Is zo jammer dat dat tegenwoordig altijd het zelfde liedje is...
Ik vond het een superfeest!! Ik heb geen een rel gezien! von de sfeer eigenlijk wel goed. Ik heb ook heel de nacht alleen maar staan dansen! Wat een muziek zeg!! Werd supergoed gedraaid! Op de naar de volgende HQ!!
 
Ondanks ik het een zwaar kut feest vond,heb ik toch maar de foto's online gezet:

www.real-lunatic.com
Ik zeg eerlijk, het was niet mijn feestje...
had er wat meer van verwacht, en zeker niet dat er zoveel gevochten zou worden...
had ik in 10jaar feestjes nog niet meegemaakt:-s

volgend feessie beter :yes:
Ben idd van Houseqlassics ook een ander sfeertje gewend... Maar toch een dikke 10!
 
erg onverwachts feestje voor mij mijn vrienden verraste me met een kaartje:D
dus dan is een feestje altijd wel leuk
alleen ik vond er geen bal aan :S
mooie kutsfeer daaro iedereen knalt maar tegen elkaar aan, ik zie gewoon blauw op me bovenarmen
vroeger zei men nogweleens sorry als dat gebeurde.
HmH hoeft effe niet meer voor mij:(
 
Ik vond het een super feest, muziek vond ik super en ik heb van de rellen etc. gelukkig niks gemerkt!!! vond het een topper!!!! (y) (y)
sfeer was indd niet op zn best :no:

k moest trouwens ook mn schoenen uit doen bij de fouillering :/ gelukkie goed afgelopen :P
Gruwelijke avond en een superset van Armani maakte het helemaal af.

Till the next classics
 
bring that shit back one more time


the silence


raveworrrrrrlllllddddddd

flesh is the fever


ok allright



allemaal gehoord echt super (y)
laatste aanpassing
Ik vond het zeker wel een top feesie.
Van de vechtpartijen heb ik bijna niks gemerkt.
Ja 1 keer in de grote zaal toen 3 of 4 jongens begonnen te vechten voor mn neus.

Eikels, die gasten die het altijd weer verpesten met hun gevecht.

Maar goed ik hem me verder prima vermaakt.
vondt het gewoon super! begin van de avond werd er een beetje soft gedraait maar toch wel begrijpelijk aangezien het toch wel houseclassics waren! Maar later op de avond was het toch wel het dreamteam die de avond voor mij persoonlijk maakte! ff mijn laatste energie eruit hakkuh geweldig :D (alleen was het wel weer erg glad, tapijtje misschien een idee??)
Verder geluid vond ik goed wc weer gratis (y)
Alleen die vechtpartijen heb ik gemist want heb helemaal niks gezien!
Ja glad hè! Elke keer kijken of ik niemand op z'n bek zag gaan, dan kon ik lachen, en toen lag ik opeens onder aan de trap :s
stoeipoes volgens mij heb ik jou ook nog zien lopen vanavond. met die jongen van je forumplaatje!!

Same here :)

Feest was verder super!!! :bounce: Muziek klonk lekker! :yes: Alleen viel de Dreamteam wel tegen! :/

2x vechtpartijtje gezien, 1x stond ik boven bij Planet Internet en zag ik ff een gast beneden door een hele groep in zn gezicht geschopt worden! Wel lullig, maar ík heb in ieder geval een topavond gehad 8)
laatste aanpassing
 
Ik heb echt wel genoten van het feest :D:D..
Jammer van die vechtpartijen verpeste altijd alles!!! :(
 
Het zag der ook zwart ...um ehhh wit van de envelopjes :-s. Echt de wc lag er vol mee, wat een gezicht :D