Partyflock

Forumonderwerp · 705689
663x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Waarschuw beheerder
Zo jammer hè... kijk dat Paul Elstak.. :no: nou comercieel wil worden met z'n TMF clippies daarmee basta.. mààr dat Outblast en Korsakoff :respect: dat nou ook gaan worden dat gaat wel heel erg ver.. ze staan gewoon op nr 1 van The Box.. :S dacht dat het net zo goed ging.. maja.. blijkbaar gaat iedereen € tekens zien.. strax is er geen Underground meer maar komt Enzyme X met een nr op TMF.. :S moet toch niet gekker worden hoor..

Zo dat moest ik ff kwijt.. :o

Schande gewoon.... :no: 't zou verboden moeten worden... was het maar weer net als vrougâh.... toen je poepen nog met een lange "oe" schreef... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tis een Ramp, het leven heeft geen zin meer :/
Waarschuw beheerder
Ow ik snap hem juist hartstikke goed, wat zou jij doen als je ergens veel geld mee zou kunnen verdienen!!!!?!?!?!
Tis alleen wel jammer, maarja dat hou je altijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*pakt z'n galg uit de kast , want het leven heeft geen zin zo*
Waarschuw beheerder
Wat ik zou doen..?? Nou ik zou iig niet 1 of andere domme clip voor die clubtrutten maken zodat ze ook naar mijn soort feesten gaan.. :no: daar komt gewoon ruzie van... en dat ken niemand ontkennen..
Waarschuw beheerder
Maja wie ben ik hè.. zo zie ik het gewoon.. vinnut gewoon jammer.. :(

Waarschuw beheerder
Wat ik zou doen..?? Nou ik zou iig niet 1 of andere domme clip voor die clubtrutten maken zodat ze ook naar mijn soort feesten gaan.. daar komt gewoon ruzie van... en dat ken niemand ontkennen..

Zo gaat dat keer op keer weer al generaties lang met alles...
Waarschuw beheerder
donateur
ontken ik wel, waarom zouden er op deze manier geen nieuwe mensen, die normaal niet naar dit soort feesten komen, met hardcore in contact komen..
Waarschuw beheerder
donateur
mijn soort feesten Whoehahahahah

je zit zelf verkeerd, moet jij niet naar de inschrijfdag op het plaatselijke gekkenhuis?

Proest, wat een knuppel 8)

Waarschuw beheerder
neej je heb idd wel gelijk het isz jammer want zo krijg je wel meer mensen die eigenlijk niet van hc houden maar om het feest heen gaan die gaan dan die wazi's uitlaggen en andersom en daar kraag je ruzie van
dan is sbs dr als eerste bij en staan wij weer in een slecht daglicht!!!
beetje jammer ma ja dr is nix aan te doen
gewoon afwachtenm todat de rage voorbij isz en het weer underground komt :jaja:
Waarschuw beheerder
headbanger heeft ook een clip opgenomen voor the box
Waarschuw beheerder
Ja ik snap wel hoe jij denkt met dat er door zulke clips alleen maar weer meer mensen worden aangetrokken en dat het een soort reclame is waar ook nep-feestmensen op afkomen, maarja dat kan je nooit voorkomen...

Ik weet alleen ook zeker dat Outblast vroeger misschien ook wel zo dacht, maar dat als jij in zijn schoenen zou staan en je wist hoeveeel je ermee kan verdienen, dat je dat dan effe niets meer kan schelen hor.

En ik vind het wel tof eens een Normale clip te zien, ipv van zo'n kots r&B gejank
Waarschuw beheerder
grappig dat alleen de HC clips worden afgezeken terwijl de sensation black anthems nooit worden afgekraakt... :P ( of de hardstyle nrs bij rythemnation)
Waarschuw beheerder
Hardstyle.. :no:
2 Stampertje ;).. luister maar naar [NL] Hc_Kelltjuh© {DAB} zij snapt ut teminste...

Waarschuw beheerder
achja.... commercie en kom je overal tegen....

ik denk dat de groenteboer ook baalt als de goedkope bloemkolen van de edah op tv komen.....

MAAR DAAR GAAT IE TOCH OOK GEEN FORUM VOOR OPENEN
Waarschuw beheerder
Jij daar in tegen snapt het niet of wil het gewoon niet zien.. :| daarom ga je ook naar Decibel..... :p
Waarschuw beheerder
zal wel weer zo'n hype zijn. denk niet dat alles over de kop gegooid gaat worden omdat een paar zo nodig bij tmf willen. gaat vanzelf weer over, zien ze het juiste licht weer :P
Waarschuw beheerder
Ik moest gewoon ff me ei kwijt.. ik persoonlijk vinnut niet kunnen.. wat jullie denken boeit me niet.. dat doe ik gewoon... en als het je niet zint.. zeg dan gewoon nix.. sja.. net zo simpel....
Waarschuw beheerder
2 Harimau... ik hoop het.. maar je zal wel gelijk hebben.. daar twijfel ik eigelijk niet aan.. ;) maar eerst zit iedereen te zeggen dat Hardcore dood is en nu zie je het inene weer overal op tv en kom je overal weer die clubtrutten tegen.. ik weet het moet me eigen niet zo spannen.. maar ja.. mag ik ook is... ben altijd al vrolijk.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zou hetzelfde doen als ik zon bekende DJ was, anders ben je ten 1ste een dief van je eigen portomonnee.

Als je zoveel geld kunt verdienen om is een "keer" commerciëel te gaan zou ik dat zeker doen.

Trouwens DJ paul heeft het toch goed bekeken, is een paar jaar commercieel gegaan, heeft lekker centen gepakt en zit nu weer in de zogenaamde "underground Scene".. Dus ja ik geef Outblast groot gelijk.

Waarschuw beheerder
Ik zie liever hardstyle of hardcore nummers op the box in plaats van al dat trance. :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ik zou doen..?? Nou ik zou iig niet 1 of andere domme clip voor die clubtrutten maken zodat ze ook naar mijn soort feesten gaan.. :no: daar komt gewoon ruzie van... en dat ken niemand ontkennen..

Hier kan ik me wel enigsinds in vinden, instroom van feesten van nieuwkomers is al zo groot laatste tijd. Maar uit deze lading mensen zullen er wel weer blijvertjes tussen zitten. Het is immers wachten tot het weer over de top gaat, en het niet meer 'in' is om hardcore fan te zijn.

Velen zullen afdwalen, meeloper ben je immers niet voor even maar voor je hele leven O:) Het is gewoon afwachten dus :yes:

Side note: Komt u maar *
Waarschuw beheerder
boeiend of ze nou op tmf of the box komen :S waar maken jullie je druk om? alsof de wereld vergaat als er ook andere "mensen" naar dat soort feesten gaan!! k zie het probleem echt niet hoor!!
Waarschuw beheerder
nou...
sandra;)?
niet alles moet commercieel worden.
want als strax alle mooie underground feesten (waartoe ik ghosttown toch ook nog wel reken) zo lekker commercieel gaan als MOH nu al doet. dat verneukt gewoon de hele dance scene.
dan blijft er straks meer weinig over om heen te gaan en "sterft" bijvoorbeeld de hardcore (omdat het nu daarover gaat blijkbaar) zoals het al eerder bijna dood was door de commercie, voor een 2e keer.
en dat is erg zonde

verder begrijp ik je antwoord wel meis;)
:kusje:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsja, of ze een clip maken of niet, dat is hun keuze. maar heel erg commercieel is dat helemaal, want je moet echt niet denken dat dat hun bakken met geld gaat opleveren, echt niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja maar das toch juist leuk als weer meeer mensen naar dat soort feesten gaan? dan heb je ook kans dat weer meeer mensen die muziek gaan waarderen.. hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar! ksnap het probleem nog steeds niet eingelijk!! :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mja...
het werkt lastig;)
maar als er meer mensen heengaan zijn er juist mensen (waaronder ik) die er niet heen willen vanwege de populariteit.
ik ga liever naare en feestje ter grootte van houseqlassics of ghosttown... veel betere sfeer dan met 50.000 mensen staat te hossen.
natuurlijk ben ik ook wel op die megafeesten geweest en kom dr soms nog wel eens.
maar liever niet als wel:)

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
het is verschrikkelijk ben er helemaal ziek van wat erg wat erg!!!wat moet ik nou :(
Waarschuw beheerder
volgens mij.... :P blazen jullie dat probleem ongelooflijk op.... :jaja: tis juist leuk als er meeeer mensen naar zo feest komen? teniminste vind ik wel.. maarjah das dan weer mijn mening :)
Waarschuw beheerder
daarom verschillen meningen schat:P
Waarschuw beheerder
ben je schat niet :[ ....8)

maar als iemand me nou us ff uitlegt wat probleem is als er meer mensen naar een feest toe komen???!!! :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Geef ze groot gelijk.... En je favoriete muziek op tv, daar is toch niks mis mee ?? Zie het hele probleem niet.
Waarschuw beheerder
Eerst werdt er altijd gezeikt dat hardcore te weinig waardering door de media ,muziekzenders en radio kreeg, en dat het zo jammer was dat tmf hakkuh werdt afgeschaft en nou komen er eindelijk weer eens clips met echte hardcore op de tv en dan is het weer niet goed omdat dat zogenaamde"" undergroundgevoel"" weer verdwijnt.
:vaag: :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij.... :p blazen jullie dat probleem ongelooflijk op.... :yes: tis juist leuk als er meeeer mensen naar zo feest komen? teniminste vind ik wel.. maarjah das dan weer mijn mening :)

Je moet het zo zien, die nieuwe mensen top en aardig (y) maar een deel van die nieuwe mensen behoren tot het meelopers genre, die alles doen om populair te worden.

Wat zal je gaan zien, wij als echte muziek liefhebbers maakt het niet uit hoe we ons kleden of hoe we erbij lopen. Het gaat immers om de muziek. Maar hun zullen ons niet zien, nee hun zullen voornamelijk onder de indruk zijn van het ' geruit blousje, kisten en pogo fenomeen. Oftewel die groep breid zich in verhouding 2 a 3x sneller uit dan de normale liefhebber. Groep word groter trekt weer mensnen aan. En zo beland je in een 'vicous circle'

Todat dan de echte liefhebbers het zat beginnen te worden, dus alleen nog maar naar de echte underground feestjes gaan ( misschien in de toekomst feestjes met verplichte dress code ) De menigte word minder, de meelopers hoeven zich niet meer uit te sloven en doen alsof ze alles zijn. Dit doen ze immers allemaal en ze weten van elkaar hoe ze zijn. Oftewel hun interesse valt weg. Hele scene (commerciele) zakt in elkaar. En de undergrounders beginnen weer met het langzaam opbouwen van hun ding.
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang er geen Mosselmannen, Gabberpieten en Gabberwijfie's op TV komen, is er niets aan de hand :nee:

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd ermee

Waarschuw beheerder
Toevallig zag ik op bounzz de mosselman voorbij komen een tijd geleden :P
Waarschuw beheerder
Zullen we nu met zn allen voor een trein springe :(
Waarschuw beheerder
k trek t echt nie als t commercieel word kunne ze me net zo goed nu gelijk afschiete...
Waarschuw beheerder
erg jammer ja.. maja wat doe je eraan!!
Waarschuw beheerder
O Fortuna ... DOTF 10 september 2004 18:57
mja...
het werkt lastig
maar als er meer mensen heengaan zijn er juist mensen (waaronder ik) die er niet heen willen vanwege de populariteit.
ik ga liever naare en feestje ter grootte van houseqlassics of ghosttown... veel betere sfeer dan met 50.000 mensen staat te hossen.
natuurlijk ben ik ook wel op die megafeesten geweest en kom dr soms nog wel eens.
maar liever niet als wel

Dát bedoel ik nou.. ;)

Waarschuw beheerder
wat verschrikkelijk zeg...t zou idd verboden moeten worden...wat een schande...echt niet normaaaaaaaaaaal...

:S

Waarschuw beheerder
Wat hebben jullie liever de hele dag Trance & R&B of 1 maal per week op The Box of Bounzz TMF Hardcore & Hardstyle nummers?

Van mij mogen wel meer HS & HC nummers commercieel worden.

Sinds '98 tot nu alleen maar trance of R&B en dat zie je 24 uur per dag.

Het is tijd voor een verandering :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tijd dat ze het afschaffen ja... :o

Wat zal je gaan zien, wij als echte muziek liefhebbers maakt het niet uit hoe we ons kleden of hoe we erbij lopen. Het gaat immers om de muziek. Maar hun zullen ons niet zien, nee hun zullen voornamelijk onder de indruk zijn van het ' geruit blousje, kisten en pogo fenomeen. Oftewel die groep breid zich in verhouding 2 a 3x sneller uit dan de normale liefhebber. Groep word groter trekt weer mensnen aan. En zo beland je in een 'vicous circle'

Ik behoor ckerz niet bij het ´geruit blousje, kisten pogo´ fenomeen.. :no:
Maar ik behoor ook cker niet bij de normale liefhebber... dus dat is slap gelul ouwe.. :p

Maar ik geef wel toe dat die groep zich snel uitbreid.. en dat komt juist door die wannabee TMF wazi´s... het zal de tijd wel zijn.. :/

Hardcore zit van binnen en dat ken je niet uitten met stof of linnen.. :D

Waarschuw beheerder
Dat komt omdat de meeste mensen van tegenwoordig van zulke muziek houden...dan stijgt het wel naar de top...nr 1 op tmf of wat dan ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ik vind het niet erg hoor:) hoor dat clippie vaaak voorbij komen en als ik m zie krijg ik alleen maar meer zin in moh:D mogen van mij ook wel meer nummers op tv komen:yes:

Waarschuw beheerder
ik vind t ook jammer dat het nu op tv komt, de echte hardcore liefhebbers hebben geen tv nodig om van de muziek te genieten en nu komt er alleen maar meer nep-volk :S
Waarschuw beheerder
donateur
ach dr zijn honderden goeie hardcore nummers die voor mij ook nie op tv hoeven te komen maar die paar nummers die doen ut m ook niej toch...vind dat nummer van outblast en korsakoff wel goed kunnen aangezien moh voor de deur staat:)

Waarschuw beheerder
wat een ramp zeg:S