Partyflock

Forumonderwerp · 705149
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die dit ok vinden binnen hun relatie, is het mogelijk om met een ander te kussen terwijl je een relatie hebt.. Zijn er mensen die ook zo'n afspraak hebben gemaakt met hun partner?

Waarschuw beheerder
donateur
(n)

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker Not Done!!!:no:

ik vind dat vreemdgaan en vreemdgaan=Moeve

Waarschuw beheerder
donateur
(N)
Waarschuw beheerder
ik vind van niet dan is het gewoon geen relatie meer

Waarschuw beheerder
donateur
zo dat gaat dr bij mij niet in hoor: no way!

Waarschuw beheerder
je hebt niet voor niks een relatie met iemand vind ik dan.

Waarschuw beheerder
Dacht ut niet!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Idd das niet echt de shit he.

Is ook respectloosheid tegenover de ander en dit telt zwaar mee in een relatie vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
nee vind ik niet kunnen !!!
Waarschuw beheerder
ik vind het niet kunnen.......
Waarschuw beheerder
Vind t echt niet kunnen, dan kun je beter geen relatie hebben....
Waarschuw beheerder
valt toch echt wel onder vreemdgaan dacht ik zo...

Waarschuw beheerder
I think i have monogamy, i think i caught it from you people

nee ff serieus, ik vind dat niet kunnen, waarom heb je dan een relatie met diegene?? Ik zeg lekker dumpen of vrijgezel blijven dan kan je je tong overal ongevraagd insteken

Waarschuw beheerder
:no: noway! zoenen = vreemdgaan... vreemdgaan = geen respect hebben = opsouten

logische redenering toch ;-)

Waarschuw beheerder
ligt eraan wat je verstaat onder kussen, toch?
als het vriendschappelijk is vind ik het wel kunnen...(op de wangen dan he ;))
maar anders inderdaad....opzoute

Waarschuw beheerder
Nee dat mag niet!!!

Waarschuw beheerder
ja als het over vriendschappelijk kussen gaat (drie kussen op de wang) dan is het een ander verhaal maar denk niet dat dat bedoelt wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
3 op de wang okay...maar 2 op de wang en 1 op de mond,is al not done!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 op wang en 1 op mond werd heel vaak gedaan in de groep waar k mee omging, maar k doe het nu niet meer omdat ik n vriendin heb... terwijl het wel normaal geaccepteerd wordt binnen de groep ( maar k weet niet hoe mijn vriendin daar over denkt, dus doe ik het niet ).

Waarschuw beheerder
ik heb een keer meegemaakt dat ik met mn vriend ergens liep tussen een paar kroegen en dat er ineens een of ander wijf aan kwam rennen, springt op mn vriend en pakt hem recht op zn bek :S
tja...toen had ik ook wel ff zoiets van....
"euh...hallo??"

was de ex vrouw van zijn beste vriend, had haar toen nog nooit gezien, maar ik zal haar ook nie snel vergeten dankzij deze actie ;)

Waarschuw beheerder
Ik kus soms nog wel is een goede vriendin gewoon op de mond...

Maar dat is toch anders dan vreemdgaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kus soms nog wel is een goede vriendin gewoon op de mond...

Maar dat is toch anders dan vreemdgaan?

NEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

is NIET anders dan vreemd gaan het IS vreemdgaan pfff hallo wordt wakker??!??

Waarschuw beheerder
Het is vreemdgaan :gaap:

Met zoon hoofd als jou heb je ook vast neit veel vriendinnen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Het is vreemdgaan

Met zoon hoofd als jou heb je ook vast neit veel vriendinnen

mijn hoofd staat hier niet ter discussie..
ON topic blijven s.v.p...

Zoenen met een andere vrouw dan je eigen partner als in tongen! is vreemd gaan..

maar goed.. zal er bij zetten dat het mijn mening is ok?

heb je ook vast neit veel vriendinnen

Ow veel vriendinnen??
Heb ik ook niet nodig.. 1 is voor mij genoeg.. maar nu jij je zo aan het profileren bent.. kan je dus niet genoeg krijgen van 1 vrouw.. duidelijk.

1 zin- JE GAAT DAN VREEMD!! punt uit en zo is het.
Neem dan geen relatie.

Waarschuw beheerder
wat moet ik met iemand anders!!!

als ik het mooiste leukste en bveste meissie
van de wereld al heb!!!!

sorry jongens!!!
haahaha
ik bof gewoon!!!

hou van jouw!!

:lief:
Waarschuw beheerder
Als je een open relatie heb en eerlijk ben tegen elkaar dan kan het ;)

Heb je een gewone relatie is dit uiteraard "not done" (n)

Waarschuw beheerder
Ik vind dit ook echt nie kunne, als je het nie kunt late om met anderen te zoenen moet je ook nie aan een relatie beginnen. Ik zou het zelf ook echt nie pikken! Maar 3 kusse op de wang moet kunne toch, als iemand jarig is ofzow..?

xxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoenen met een ander is ook het ergste,zoenen beschouw ik zelf als iets heel erg intiems :jaja:
dus in mijn ogen kan het zeker niet.

Maar tuurlijk moet je gewoon 3 kusje op iemands wang kunnen geven of een lekkere :knuffel: :D

Waarschuw beheerder
donateur
noway! zoenen = vreemdgaan... vreemdgaan = geen respect hebben = opsouten

Ben ik het mee eens, behalve opsouten 8) ...opZouten
Waarschuw beheerder
Nee breezah ;)

Waarschuw beheerder
zoenen is een vorm van kennismaken:P
dat moet wel kunnen vin het nie zo'n big deal....
Waarschuw beheerder
Neej zo breezah is elegal helemaal niet!

Waarschuw beheerder
Nee,in mijn relatie kan dat niet!
Waarschuw beheerder
Neej zo breezah is elegal helemaal niet!

Oh okee...8)

Waarschuw beheerder
breezah light dan:P

Waarschuw beheerder
wat een jaloers kippetjes gedrag weer zeg. je kan een hele goede vriendin toch best een zoen op d´r mond geven. dat deed ik altijd wel en mij vriendin van toendertijd ook gewoon bij goede vrienden.
vind er altijd nog een verschil tussen zitten of je een zoentje op de mond geeft of iemand aflebbert

Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die dit ok vinden binnen hun relatie, is het mogelijk om met een ander te kussen terwijl je een relatie hebt.. Zijn er mensen die ook zo'n afspraak hebben gemaakt met hun partner?

Nee vind het ook niet kunnen...waarom wil je dit weten????? (dit verstaat men onder) Vreemdgaan
Je hebt toch een relatie met iemand omdat je van dr (L) en om dr geeft ...je kiest niks voor niks iemand wie bij je past...waarom zou je een andere moeten kussen :frusty:

blijf dan vrijgezel

3 (K)(K)(K) op de wang tot daar aan toe maar op de mond :nee:

Ik zet mijn relatie daarvoor niet op het spel...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk is het mogelijk. Maar als je het doet ben je gewoon fout bezig. Als je een relatie hebt dan moet je respect hebben voor elkaar. Zoenen met een ander is gewoon vreemdgaan en dus RESPECTLOOS!!!!
Waarschuw beheerder
je kan een hele goede vriendin toch best een zoen op d´r mond geven.

Geef piXXure hierin gelijk,doe ik ook bij sommige vriendinnen,het is maar een kusje,wat nix betekend verder.

Waarschuw beheerder
donateur
m.a.w. haast 90% van partyflock is er mee eens.. dat het FOUT is.
mensen die dus hun handen en tong niet thuis kunnen houden.. gaan dus vreemd. Duidelijk.
En nee nee nee natuuuuuuuuuurlijk bedoelde de topicstarter niet het zoenen zoals je op een verjaardag doet Duh!! hahaha kom mensen.. dat is toch wel duidelijk te lezen lijk mij.

Waarschuw beheerder
je kan een hele goede vriendin toch best een zoen op d´r mond geven
-----------------------------------

ik moet eerlijk toegeven dat mij dat wel eens gebeurt,en nee dat heeft niks te maken met dat ik een hele stoere jongen ben....don't start....

goede vriendinnen moeten dat mogen van mij hoor,ik heb er geen bezwaar tegen als mijn vriendin een kus op dr mond krijgt van een vriend waar ze van kleins af aan al bevriend mee is....maar zie ik ook maar 1 millimeter tong de verkeerde kant op gaan,trek ik zn kop van zn romp.....dan is het niet vriendschappelijk meer......
laatste aanpassing

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
vrienden worden?
Waarschuw beheerder
:nee:

ik vind dat vreemdgaan en vreemdgaan=Moeve

(Y) inderdaad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
SLECHT !!!!!!!!!!!!
zowiets komt tog nie eens in je op ..
als je een relatie begin betekend dat dat je gaat voor die persoon en niet dat je ook maar ff andere mense kan lope scheppe..
blijf dan vrijgezel!

en djidon een kus op de mond is anders als zoene tog !?
als t goeie vriende zijn moet kus op de mond kunne maar zoene met een ander is tog wel ietsie anders vind ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goede vriendinnen moeten dat mogen van mij hoor,ik heb er geen bezwaar tegen als mijn vriendin een kus op dr mond krijgt van een vriend waar ze van kleins af aan al bevriend mee is....maar zie ik ook maar 1 millimeter tong de verkeerde kant op gaan,trek ik zn kop van zn romp.....dan is het niet vriendschappelijk meer......

JUISTUM(y) :jaja: Een vreemde hoeft dat toch echt niet te flikken dacht ik zo!

Waarschuw beheerder
donateur
kusje op de mond kan best :jaja:

als bekenden dan idd!

Waarschuw beheerder
nou.....ik ken er zo onderhand wel een paar hier....
Waarschuw beheerder
gewoon eerst voorstellen dan ken t he :x

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk......of een goed gesprek hebben op MSN...hhahahahahahahahhahaaaa!!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 op de wang en 1 op de mond,is al not done!!

pfff wat een gezeik zeg
ik zoen alle mensen waar ik close mee ben gewoon lekker op hun mond. of vaste feestvriendjes ofzo.. betekend niets, is wel lief :yes:
als iemand daar niet mee om kan gaan, is dat niet mijn probleem dacht ik zo.

blijf dan vrijgezel

waarom? als 2 mensen een relatie hebben, en ze vinden het allebei ok dat ze af en toe met anderen zoenen, maar komen uiteindelijk altijd weer bij elkaar uit omdat ze elkaar het leukste vinden.. wie ben jij dan om te zeggen dat dat fout is, dat ze vrijgezel moeten blijven?
dat het niet jouw ding is kan ik inkomen, maar dat een ander dat heel anders ziet moet je ook proberen te begrijpen vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
idd nancy, tis maar net wat voor afspraken je er onderling erover hebt ;)
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk......of een goed gesprek hebben op MSN...hhahahahahahahahhahaaaa!!!

Euhm ja weet wat jij bedoelt jij etter ;) :x en daar ken nog meer he :jaja: ;)

ik zoen alle mensen waar ik close mee ben gewoon lekker op hun mond. of vaste feestvriendjes ofzo.. betekend niets, is wel lief

Ja en nee,,,,, je houdt toch rekening met je vriend/in lijkt mij. Ik zou t ook niet leuk vinden als mijn vriend veel meiden op de mond een zoen geeft (ik zeg netjes 1 keer dat ie dat moet laten en daarna ziet ie t wel als ie der mee doorgaat :bloos: ), doet hij maar lekker op de wang :jaja: zoals ik dat ook altijd doe :jaja: (op de wang geen probleem voor mij ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een vriend maar zoen wel met mijn vriendinnen.

hij vid dit niet erg zolang het maar niet met een andere vent is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat is dan miss voor iedereen verschillend
ik vind dat als je een relatie heb dat je dan genoeg heb aan elkaar
je ben tog voor elkaar gegaan dus vind ik dat t ok geen nut heeft om andere mense te zoene
zou daar nie eens behoefte aan hebbe

maar k snap dat jij der anders over denkt maakt ook helemaal niet uit
tis maar goed dat niet iedereen ut zelfde is tog:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:nee:, :nee: en nog is :nee: !

:[

Waarschuw beheerder
Ja en nee,,,,, je houdt toch rekening met je vriend/in lijkt mij. Ik zou t ook niet leuk vinden als mijn vriend veel meiden op de mond een zoen geeft (ik zeg netjes 1 keer dat ie dat moet laten en daarna ziet ie t wel als ie der mee doorgaat ), doet hij maar lekker op de wang zoals ik dat ook altijd doe (op de wang geen probleem voor mij )
--------------------------------
en daarom ga ik dus alleen naar feesten....
geouwehoer altijd!

hehehe en ja Dragon(v) op MSN maak je soms enerverende dingen mee

Waarschuw beheerder
tis net wat jezelf wil toelaten of wil accepteren.

ik zoen alleen vriendschappelijk lip op lip, maar dus never geen tong.
mijn vrouwtje ook niet.

simpel.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en nee,,,,, je houdt toch rekening met je vriend/in lijkt mij. Ik zou t ook niet leuk vinden als mijn vriend veel meiden op de mond een zoen geeft (ik zeg netjes 1 keer dat ie dat moet laten en daarna ziet ie t wel als ie der mee doorgaat ), doet hij maar lekker op de wang zoals ik dat ook altijd doe (op de wang geen probleem voor mij

ik vind dit dus echt regelrecht gezeik, ik zou iemand keihard uitlachen als dat tegen me gezegd werd. hallo, ik ga niet in kruizen lopen graaien of stiekem proberen toch nog mn tong erin te proppen! in het dagelijks leven zoen ik alleen mn vrienden op de mond, dat doe ik al jaren. het zijn niet voor niets vrienden: ik hou van ze, maar het zal nooit meer worden. als iemand daar niet mee om kan gaan is dat jammer voor hem vind ik, want ik ga dat niet veranderen. komt ook alleen maar voort uit onzekerheid denk ik.

op feesten is de sfeer sowieso intiemer, dus dan zoen ik ook aardig wat mensen op de mond. ik maak daar gewoon niet zo'n probleem van, en ik zou het niet trekken als iemand dat wel doet.
ik wil best rekening met mensen houden: verder dan dat gaat het niet. maar als dat al te ver gaat... dan zoeken ze maar een ander vriendinnetje.
Waarschuw beheerder
Helemaal met Nancy eens :jaja: mooi gesproken meid ;)

Geen gezeik aan je harses :no: dan is het gelijk exit :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou Nancy, ben blij dat jij mijn vriendin niet bent, beetje elke gast lopen zoenen op z'n bek, maak ik nog meer kans op een koortslip ook. Ik zou zoiets juist niet accepteren, in een relatie ga je voor elkaar en zoen je alleen elkaar vind ik en vrienden kan je ook met een knuffel of een zoen op de wang duidelijk maken dat je om ze geeft. Een zoen op de mond accepteer ik nooit. Waarom zou je in hemnelsnaam intiemer met je vrienden willen zijn en de mond van een gewone vriend willen voelen? Ik hoef het speeksel van een of andere gozer niet te proeven op de mond van mijn vriendin, gatver, opzouten met dat intieme gedoe zeg ik dan. Ik doe het zelf namelijk ook niet met vrienden. Vind het nergens op slaan als je een relatie hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ kingoftrance: het gaat ook niet om iemand intiem zoenen,gewoon ff een vluchtig kusje op de mond,zonder enige betekenis.
Waarschuw beheerder
en daarom ga ik dus alleen naar feesten....
geouwehoer altijd!

hehehe en ja Dragon(v) op MSN maak je soms enerverende dingen mee

Whahahahahha.... zo is dat ;)

ik vind dit dus echt regelrecht gezeik, ik zou iemand keihard uitlachen als dat tegen me gezegd werd. hallo, ik ga niet in kruizen lopen graaien of stiekem proberen toch nog mn tong erin te proppen! in het dagelijks leven zoen ik alleen mn vrienden op de mond, dat doe ik al jaren. het zijn niet voor niets vrienden: ik hou van ze, maar het zal nooit meer worden. als iemand daar niet mee om kan gaan is dat jammer voor hem vind ik, want ik ga dat niet veranderen. komt ook alleen maar voort uit onzekerheid denk ik.

Dat heeft zeker niet met onzekerheid te maken, misschien bij andere wel. Ieder zo zijn ding..gelukkig!! En ik ken ook meiden, al ken ik ze heel goed, die ik nooit een zoen zou geven omdat ik geen koortslip hoef,,dus laat staan dat mijn vriend hun een zoen geeft op hun mond...no way :no:

op feesten is de sfeer sowieso intiemer, dus dan zoen ik ook aardig wat mensen op de mond. ik maak daar gewoon niet zo'n probleem van, en ik zou het niet trekken als iemand dat wel doet.
ik wil best rekening met mensen houden: verder dan dat gaat het niet. maar als dat al te ver gaat... dan zoeken ze maar een ander vriendinnetje.

Op feesten is de sfeer uiteraard intiemer, het is net hoe jezelf bent, zo simpel is het gewoon. De 1 toleerd weer hele andere dingen waarvan jij misschien weer denkt van; DAT ZOU IK DUS NIET DOEN, en dan verklaart die persoon jou voor gek en lacht je in je bek uit :jaja:

Ieder zijn ding dus %) en het is maar net wat je van elkaar pikt....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
precies, er komt geen tong of speeksel aan te pas hoor. gewoon bij het begroeten of weggaan: dag lieffie, kus!

ik vind daar niets fouts aan :)

Waarschuw beheerder
Moraal van dit verhaal :

Steek je leuter in een kleuter.
Waarschuw beheerder
Is ook niks fouts aan, als je daar beide geen probleem mee heb is er toch ook niks aan de hand :D
Waarschuw beheerder
Moraal van dit verhaal :

Steek je leuter in een kleuter.

MOTS, jij krijgt een koekje want geil ben je toch niet.......... %) :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan ik dus NIET om lachen MOTS........

Waarschuw beheerder
Dan ga janken Djion,

As if I care !!!!!

hehe ja lekker een koekje.
Waarschuw beheerder
hahaha jezus Nancy jij bent me er een, aandachtvragertje dus, daarmee maak je vast vele mannelijke vrienden die doorkrijgen dat jij dat wel leuk vind. je hoort denk ik niet tot de meerderheid. Heb je wel een vaste relatie? Als jij nie echt lange vaste relaties hebt gehad moe je je eens afvragen waarom...ik weet het antwoord al.

Moet er niet aan denken als mijn vriendin zomaar tegen een vriend zou zeggen : " dag lieffie" om 'm vervolens op z'n bek te zoenen.
Waarschuw beheerder
" dag lieffie" om 'm vervolens op z'n bek te zoenen.

(Y) precies,,,,moet ik ook niet aandenken,,,,zou denk ik zeggen van; hoor ik dat nou goed!!!! :@

Waarschuw beheerder
Iemand dood maken met een blije mus..........

Waarschuw beheerder
ik heb een vriend, maar toch als ik goede vrienden of vriendinen tegenkom geef ik die gewoon een zoen op hun mond.
dat doe ik altijd al, en hij heeft er geen probleem mee omdat hij weet dat hij de enige is voor mij.

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha jezus Nancy jij bent me er een, aandachtvragertje dus, daarmee maak je vast vele mannelijke vrienden die doorkrijgen dat jij dat wel leuk vind. je hoort denk ik niet tot de meerderheid. Heb je wel een vaste relatie? Als jij nie echt lange vaste relaties hebt gehad moe je je eens afvragen waarom...ik weet het antwoord al.

Moet er niet aan denken als mijn vriendin zomaar tegen een vriend zou zeggen : " dag lieffie" om 'm vervolens op z'n bek te zoenen.

in het dagelijks leven zoen ik om precies te zijn 1 man op zijn mond. ik noem mensen niet snel vrienden. dat duurt misschien 1,5 seconde en er komt geen speeksel of tong aan te pas. waar hebben we het over %-)
op feesten zijn het er misschien een paar, meer de mensen die ik elk feest tegenkom en mee optrek. mijn vrouwelijke vriendinnen zoen ik overigens ook op de mond: dat mag zeker wel? :z

anyway.. jij vind mij te losbandig, ik vind jou te bekrompen. dan zijn we er klaar mee toch?
ik ga me niet lopen verdedigen tegen argumenten waarvan ik vind dat ze kant noch wal raken.

Waarschuw beheerder
ban, slot, die !!!

Waarschuw beheerder
donateur
op feesten is de sfeer sowieso intiemer, dus dan zoen ik ook aardig wat mensen op de mond.

i know :kwijl: ;p

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan je niet maken tegenover je vriendin hoor traxx! weet je wel hoe respectloos dat is!
het duurt vast niet lang meer, als je van die losbandige typjes als mij steeds kusjes op je mond blijft accepteren

;-p

Waarschuw beheerder
donateur
Tot nu toe nog van geen enkele ( zie eerder in het topic ), maar mag tog wel n uitzondering maken, want zo zoenen we al n jaar ofzow :p

Maar btw, tis wel al vreemgaan in mijn ogen, dus doe k het niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waarom? als 2 mensen een relatie hebben, en ze vinden het allebei ok dat ze af en toe met anderen zoenen, maar komen uiteindelijk altijd weer bij elkaar uit omdat ze elkaar het leukste vinden

idd.. dat is in het begin.. dat is misschien zelfs nog na 1 jaar MAAR! jij nog ik noch hun kunnen in de toekomst voorspellen.

Voor het zelfde geld zoent die vrouw men een man en gaat ze meer voelen.. dat is NIET van te voren te bespreken.
Net als zeggen je mag niet verliefd worden een gevoel is en NIET van te voren te bespreken is.

het is vreemdgaan.. en nee er iets in zien.. nope.. geen respect voor ook.
ga dan geen relatie aan.. simpel.

Waarschuw beheerder
Ik vind zoenen al vreemdgaan dus :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
fonk, ik vind nog steeds dat het niet aan jou is dat te bepalen. als het mensen gelukkig maakt, so what?
jij nog ik noch hun kunnen in de toekomst voorspellen.

gelukkig is dat wel het geval bij relaties waarbij iedereen monogaam is :x
dat gaat gelukkig ook nooit fout, en er krijgt nooit iemand behoefte aan een ander :x

ik ben trouwens NIET voor een vrije relatie, ik zou dat niet kunnen handelen, maar hoe hier gereageerd wordt vind ik gewoon achterlijk.
als mensen daar gelukkig mee zijn, moeten ze het vooral doen vind ik :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is maar zoenen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe ik niet aan mee

Waarschuw beheerder
Als je SAMEN besluit dat je een open relatie wilt, dan heb ik daar geen problemen mee.

Natuurlijk bestaat de kans dat je verliefd wordt op iemand anders, maar die is er ook als je geen open relatie hebt. Niets is ooit zeker, helemaal niet in de liefde...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe daar niet aan
Waarschuw beheerder
ik vind als je er beide geen problemen mee hebt dan moet het geen probleem zijn. Van oorsprong zijn we niet monogaam en waarom zou je je sexueel niet tot een ander aangetrokken kunnen voelen? Als je een goede relatie hebt houdt dat wel wat meer in dan alleen het sexuele aspect. Het gevoelsaspect en het vertrouwen dat vind ik de belangrijkste basis van mijn relatie. De sex is uitstekend dat is dus mooi meegenomen. Maar leifde gaat verder dan dit, dus sex is nog niet eens het belangrijkste. Ik ben van mening dat zoenen en eventueel sex met iedereen kan waartoe je sexueel toe aangetrokken voelt. Ik denk dat vele het niet goed vinden omdat ze gewoon bang zijn iemand te verliezen en gewoon jaloers zijn. Mijn idee is dat dit gewoon eigen belang is. Als je zeker over jezelf en je relatie bent hoeft zoenen met een ander geen probleem te zijn. Ik denk dat het juist prikkeld kan werken binnen je eigen relatie ...

Waarschuw beheerder
Ik ben het eens met Tech-LiZZ...

Waarschuw beheerder
ME2 :D

:respect:

Waarschuw beheerder
nee king of trance stuurt lieve boze PB´tjes naar mensen die ooit eens een keer in een forum een opmerking richting zijn vriendin maken..

het is maar waar je al jaloers van wordt..

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het niet passen als mijn vriendin andere jongens op de mond zoent, ze doet het wel eens maar ik vind het minder.
Maar ze moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk.
maar je kan natuurlijk te ver gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van mening dat zoenen en eventueel sex met iedereen kan waartoe je sexueel toe aangetrokken voelt

maar waarom zou je dan een relatie aan gaan?

Tuurlijk kan je als je een relatie hebt ook gek worden op een ander.. maar met een OPEN relatie wordt je (of nee is de mogelijkheid om gekker te worden op een ander eerder aanwezig)

Drugs is slecht.. en niet gezond.. je hoeft er idd niet dood aan te gaan.
maar XTC (te veel) kan ook het einde betekenen van een leven van iemand.. laat ik het zo zeggen met bijv Hero kom je eerder aan je einde dan door een gezond leven.

Tuurlijk moet iedereen het voor zichzelf weten.. en iedereen moet ze mening ook hebben.. ik geloof alleen niet dat het goed is voor je relatie.

als je idd na 2 maanden weer een ander hebt.. en na 1 week weer etc enz. dan praat je ook niet over een relatie als huis boomn beest. dan ben je in mijn ogen ook niet serieus als je EN een relatie wil EN vrij wil omgaan met jan en alleman.
Waarschuw beheerder
Nancy ut Toverpopje 9 september 2004 10:38

2 op de wang en 1 op de mond,is al not done!!

pfff wat een gezeik zeg
ik zoen alle mensen waar ik close mee ben gewoon lekker op hun mond. of vaste feestvriendjes ofzo.. betekend niets, is wel lief

blijf dan vrijgezel

waarom? als 2 mensen een relatie hebben, en ze vinden het allebei ok dat ze af en toe met anderen zoenen, maar komen uiteindelijk altijd weer bij elkaar uit omdat ze elkaar het leukste vinden.. wie ben jij dan om te zeggen dat dat fout is, dat ze vrijgezel moeten blijven?
dat het niet jouw ding is kan ik inkomen, maar dat een ander dat heel anders ziet moet je ook proberen te begrijpen vind ik.

Hier ben ik t dus helemaal mee eens :yes:...

Wat kunnen sommige mensen moeilijk doen over een onschuldige kus op iemand zn mond en dan ben je ook nog meteen een aandachttrekker :S...
Ik zoen goeie vrienden en vriendinnen ook altijd op de mond en vooral met stappen, zie niet in wat hier verkeerd aan is... Het heeft niks te betekenen en is gewoon vriendschappelijk, leuk toch als je band met je vrienden zo goed is dat dat kan...
En idd, als je een relatie hebt met iemand en je spreekt dat af, dan zie ik ook t probleem niet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Qtie: daar gaat dit topic niet over.

dit topic gaat over zoenen als in tongen.. gevoel en liefde en geilheid tonen aan een ander dan JOU eigen vriend op dat moment, zonder dat JIJ daar iets van weet als je bij op een zaterdag thuis zit of met jou vriendinne uit bent op een ander feest.

DAAR gaat dit topic over.. want iedereen weet ook wel dat zoenen als vriendschappelijk wel effe heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders is zeg!! hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tongzoenen met een ander vind ik echt wel vreemdgaan en kan ie gelijk oprotten
maar een kus op de mond bij een goeie vriend of vriendin tsja moet kunnen
een heeeeeeeeele gewone kus dan heO:)
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Waarschuw beheerder
donateur
Tongzoenen is vreemdgaan...
Waarschuw beheerder
2 fonk:
Ik dacht toch echt dat ik had geschreven dat ik met beide eens was, volgende x toch iets beter lezen :yes:...
Waarschuw beheerder
Reactie op Fonk: een relatie houdt wel wat meer in dan alleen sex! Bij jou blijkbaar niet dus.
Mijn relatie biedt mij geborgenheid en vertrouwen en begrip, dat is iets waar een sexrelatie niet voor staat, dat is puur lust en spanning en genot.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Qtie
Dus.. jij gaat een relatie met een man aan.. jongetje in dit geval.. maar jij eist van hem dat ie het prima vind als jij achter ze rug om gaat zoenen of zelfs sex hebt met een ander?

Ik snap jullie echt niet.. hoe kan je het in godsnaam daar nu mee eens zijn..?

Dus jij vind het prima dat jou vriend een andere vrouw zou zoenen zonder jou bijzijn en of weten.

*zeer opmerkelijk*

Waarschuw beheerder
donateur
Reactie op Fonk: een relatie houdt wel wat meer in dan alleen sex! Bij jou blijkbaar niet dus.

als je goed hebt gelezen.. zeg ik dat het DOORGAAN met de mogelijkheid van zoenen.. iemand idd tot sex over kan gaan ja.

ik niet.. want ik zou absoluut dit voor geen meter goed keuren!!

En nee relaties zijn meer dan sex.. maar OPEN RELATIE.. lees es terug.. iedereen heeft het over zoenen.. niet over het voeren van een diep gesprek met een 3e.. snap je?

en zoenen (kan) in velen gevallen door gaan tot meer.. als jij een man zoent en jij wil meer omdat je je goed voelt die avond... plus je in je kop hebt OPEN RELATIE m.a.w. ik mag doen wat ik wil.. zal je die stap ook eerder zetten.. dan iemand die TROUW is aan zijn vriend.

Waarschuw beheerder
Zoveelste al slotje:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mag niet :nee:

Waarschuw beheerder
ik zou t ni doen!!
en hij zou t bij mij ook ni moete probere!! :no:

Waarschuw beheerder
ik vind het echt vreemdgaan gaat er bij mij niet in ...

Waarschuw beheerder
Dat moet kunnen, dan geef je ook meteen aan dat je bij haar tekort komt.
Of je doet het om haar jalours te maken. :)
Waarschuw beheerder
2 Fonk:
Ik denk dat je toch echt een bril moet gaan aanschaffen :yes:
Zeg ik ergens dat ik dat van zo'n "jongetje" (tsss, jongetje, je lijkt zelf nog wel een jongetje en vooral een hele oversexte) eis??? NEEEEEE!!! Zeg ik dat ik achter zn rug om zoen/sex??? NEEEEE!!!

ik zeg alleen dat
als 2 mensen een relatie hebben, en ze vinden het allebei ok dat ze af en toe met anderen zoenen, maar komen uiteindelijk altijd weer bij elkaar uit omdat ze elkaar het leukste vinden
ik t daarmee eens ben! Iets heeeeel anders

Ik adviseer je om iemand zn replys toch eens beter door te gaan lezen, als we t hebben over de pot verwijt de ketel zeg :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Qtie:

daar ben ik het ook mee eens.. en dat is in mijn ogen geen vreemdgaan.. omdat HIJ er dan van af weet.

Dus sorry als ik je verkeerd heb 'gelezen' ben ook een mens hehehe.

Mar effe duidelijk:

1. ik ben niet over sext
2. ik ben geen jongetje
3. idd dat zeg jij niet.. moet je ook niet doen.. want je kan dat niet uit iemand opmaken door wat lettertjes op je scherm.. daar voor moet je der persoon beter kennen.
Ik zou dat ook niet over jou of andere doen.. omdat ik die mening niet kan onderbouwen en hij dus 9 van de 10 keer geen feit is.

Wel geef ik in al mijn reply's mijn idee over dingen.. een beetje slim mens kan daar heus wel uithalen dat ik niet alleen voor sex ga. Integendel ik heb dat wel effe gehad mocht je dat willen weten.

Mij zal je hier ook niet horen zeggen NEUKEN??????? of Geile PB's zien sturen.

Maar goed.. het laatste gedeelte geef ik je ook gelijk in :

ik zeg alleen dat
als 2 mensen een relatie hebben, en ze vinden het allebei ok dat ze af en toe met anderen zoenen, maar komen uiteindelijk altijd weer bij elkaar uit omdat ze elkaar het leukste vinden

allebij OK is dus vreemdgaan.. MET acceptatie (herstel)_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat kunnen sommige mensen moeilijk doen over een onschuldige kus op iemand zn mond en dan ben je ook nog meteen een aandachttrekker

tja inderdaad

Maar goed even on-topic, ik vind het niet gelijk het einde van je relatie als het een keertje gebeurd onder bepaalde omstandigheden. Ik praat niks goed maar ik zeg nooit nooit...ga niet mijn relatie daar voor opgeven. Wel moet je je wel afvragen waarom zoiets gebeurd want waarschijnlijk zit er iets niet goed in je relatie..

Waarschuw beheerder
Neeh zoenen is bij mij vreemdgaan.. en dat weten we allebei dat we dat niet hoeven te doen.. mja dat is bij iedereen anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zoenen is bij mij ook vreemdgaan en voor hem ook
ik vind het niet kunnen .
Waarschuw beheerder
donateur
absoluut niet

Waarschuw beheerder
Als je de behoefte heb om te zoenen met een ander vind je je partner blijkbaar niej genoeg.. en van het een komt et ander dus.. :X
Vind et knap als mense dat zo kunnen afspreken met elkaar en zich daar ook aan kunnen houde zou et zelf denk ik niet kunne :S

Waarschuw beheerder
ik ben zelf tegenstander van monogamie....
veel zoenen dus
Waarschuw beheerder
Ik had niet verw8 dat dit zo snel zou gaan... heel wat antwoorden gehad..Wel mooi om te zien dat eerst iedereen erop tegen is, en dat er dan een iemand komt die het van een heel andere kant bekijkt, waardoor er wel sommige zijn die dat nog niet echt hadden gedaan en vervolgens het ook wel toelaatbaar vinden... Ik zelf denk dat het best mogelijk is allemaal, zolang je er een goeie afspraak over maakt met je partner... Nancy ut toverpopje en Tech-lizz, ik heb echt wel veel gehad aan jullie antwoorden, niet dat ik graag wilde horen dat er ook mensen waren die net zo denken als ik, maar je hebt je gedachten over het onderwerp goed kunnen verwoorden.. thnx hiervoor!

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
Als mijn vriend met een ander zou zoenen, schop ik hem gelijk de deur uit...

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan er pas een afspraak over maken.. als jij (man) of jij (vrouw) het van te voren kan bespreken.

"zeg schat ik ga even naar hem toe.. ok? voel me wel tot hem aangetrokken.. is het okee als ik met hem zoen?"

Hoe veel stellen doen dit? spreken dus van-te-voren af dat het zoenen met een ander prima is??

Ik denk vrij weinig hehe.

Maar als je dit doet ga je idd vreemd.. en spreek je dingen af van te voren.. dus is het vreemd gaan met acceptatie tussen jou en je partner.

Je kan gewoon onmogelijk iemand gaan zoenen anders dan je partner.. en dan achter af zeggen ja.. 'ik mocht toch zoenen met een andere gozer??'
'Wij hebben toch een open relatie?? dat vind je toch oke??'

9 van de 10 keer zal hij zeggen : JA maar zeg dat dan effe van te voren..
hahahaha.. dat kan dus NIET!! mensen.. dan kan alleen als je samen uit ben.. en de situatie is daar en JIj dat tegen hem zou zeggen.. dan kan hij zeggen JA of NEE.

Zo simpel is het.. en iedereen die dat niet in ziet gaat vreemd.. en zal in mijn ogen 1 partner gewoon niet waard zijn. het is namelijk allemaal onzin.. als je van elkaar houd heb je geen behoefte aan sex met een ander (zonder dat jou vriend(in) dat weet van te voren)
Zo wel: ga je vreemd en zal je relatie op een dag over zijn.. omdat elk mens verliefd kan worden.. dat heb je gewoon niet in de hand.. want dat is een gevoel wat tussen 2 mensen kan ontstaan.. of je nu een relatie hebt of niet.

Denk zelfs dat je eerder verliefd kan worden op een 3e als je een relatie hebt.. dan dat je vrijgezel bent.. zie een ander topic daar over:)

m.a.w. in mijn ogen erg fout om vreemd te gaan.

Waarschuw beheerder
Die gast heeft een heel lang verhaal geschreven en jij zegt:

bla bla bla :S

Nou lekker boeiend eigenlijk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Als de gene waarmee ik een relatie heeft gaat zoenen met een ander trap ik haar per direct de deur uit! :[

Waarschuw beheerder
zelf vind ik het niet kunnen.

Maar wat ik wel altijd grappig vind is dat er mannen zijn die het wel erg vinden als hun vriendin met een man zoent, maar het niet erg vinden als hun vriendin met een vrouw zoent. Denken ze dan dat er een trio'tje inzit ofzo ???

geez !!
Waarschuw beheerder
ik mag van
ijn vriend wel met een andere vrouw maar niet met een andere man, prcc wat trens ennemie zegt, ik vind het ook raar, weet dus ook nie of ik het ooit zou doen..
Waarschuw beheerder
dat noem ik vreemd gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
bla bla bla :s

Ik heb dus lekker gelijk.. hehehe
Kom maar es met een tegen argument:P
Waarschuw beheerder
Beste Fonk,

ik vind niet dat je gelijk hebt. ik vind dat je er een erg groot punt van maakt. iedereen moet toch zelf weten wat ie doet. ik wil alleen aangeven dat echte liefde wel wat dieper zit dan de sex. ik blijf van mening dat als je lichamelijk een keer tot een ander aangetrokken voelt je dit best bespreekbaar kunt stellen binnen je relatie. ik vind niet dat je zomaar met iedereen kan gaan lopen zoenen en sexen. dat heb ik nooit gezegd. en trouwens daar heb ik ook geen ervaring mee.
en trouwens, jij vind het volgens mij wel erg belangrijk dat je gelijk behaalt...

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zoenen met iemand anders als je dat met je eigen vriend/vriendin kan !

slaat echt nergers op :nee:
Waarschuw beheerder
ik merk op dat de meeste het niet oke vinden. het valt me ook op dat het vooral personen van rond de 20 jaar zijn. op die leeftijd keurde ik het absoluut af zoenen met een ander. ik heb nu 7 jaar een realtie er is nu een sterke vertrouwensrelatie ontstaan en allebei zijn we zeker van elkaar. mocht 1 van ons een keer met een ander willen zoenen dan is dat zeker bespreekbaar. in de maatschappij heerst de gedachtengang dat we alle monogaam zijn en vreemdgaan wordt als slecht ervaren. maar eigenlijk wordt deze gedachtengang je een beetje opgelegd/ je weet vaak niet beter. indien mensen kiezen voor een zogenoemde "open relatie" denk ik niet dat een ander dan kan zeggen dat je dan beter geen relatie kan hebben of dat het geen echte liefde is; liefde gaat een stuk verder...

Waarschuw beheerder
donateur
je heb best gelijk ! als je echt van iemand houd maak je daar geen punt van nee ken het best wel hoor heb zelf ook een lange relatie gehad maarja het doet je toch wat heh als je vriend/vriendin dan toch met een ander zoent! het is nu uit met me meisie en het enige wat we hebben is nog genot in bed met elkaar enzo maar tjah we zijn ook allebei vrijgezel niets een "open relatie" dat slaat ook nergens op vind ik :nee:
Waarschuw beheerder
ik ben echt geen voorstander van vreemdgaan, maar ik kan er gewoon niet tegen dat men zo kortzichtig denkt. ik vind dat je soms gewoon wat ruimer moet denken en niet altijd iedereen maar moet afkeuren die ergens anders over denkt.
Waarschuw beheerder
Ik vind als je een goeie relatie heb dat je dat nie mag doen.. gewoon een kus bij een goede bekende vind ik wel kunnen als je et wel doet kan ej net zo goed geen relatie starten..

Waarschuw beheerder
not done.... :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben echt geen voorstander van vreemdgaan, maar ik kan er gewoon niet tegen dat men zo kortzichtig denkt. ik vind dat je soms gewoon wat ruimer moet denken en niet altijd iedereen maar moet afkeuren die ergens anders over denkt.

hulde! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
en trouwens, jij vind het volgens mij wel erg belangrijk dat je gelijk behaalt...

omdat ik gelijk heb. Ik ben idd koppig ben 100% stier. maar ik heb dit zelf een paar keer gezien bij vrienden.

als je zoals het topci zegt zoent (met tong) met een ander ZONDER!!!!!!!! dat JOU vriend het weet ga je vreemd. das 1.
2 is.. dat je NOOIT van te voren kan zien wat het wordt met een ander.
Misschien wil jij idd alleen praten aan de bar.. kan? maar straks wil die jongen met jou zoenen.. je verteld het je vriend niet WANT het mag buiten je relatie om.. prima.. tot er een man komt die GEK op jou wordt.. DAN heeft je vriend een groot probleem

en ja ik heb gelijk. en nee het hoeft idd niet te gebeuren.. maar met zo'n houding is de kans groot!

das mijn mening en idd iedereen moet lekker doen wat ie wil.. maar lees het forum topic door.. je zal zien 90% dit niet wil in een relatie.

Waarschuw beheerder
Als je t afgesproken heb van te voren oke, zo niet dan ben je een triest figuur, en heb je geen respect voor elkaar.
Waarschuw beheerder
Als je een sterke relatie hebt, dan is het best wel mogelijk om met een ander te zoenen, dankzij die openheid, ga ik er nu veel anders mee om, ik heb niet zozeer de behoefte om met een ander te zoenen, maar op de een of andere manier heeft het ervoor gezorgt dat de spanningen die je hebt als je vreemd zou gaan er niet meer zijn. Wat ik nu zeg is heel persoonlijk en dus ook mijn visie, net zoals iedereen er zijn visie op heeft, je kan dus niet mensen hier gaan vertellen dat ze het fout hebben, het is immers een visie en daardoor geen feit. Polygamie blijkt hier nogal een taboe te zijn onder verschillende personen en daar heb ik ook wel respect voor, maar tevens heb ik ook respect voor mensen die het wel zijn en daar bepaalde redenen toe hebben en die op het forum zetten. Bedankt daarvoor!

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet kunnen! Als ik hoor dat mijn vriend rond loopt te rommelen is het over! :bloos:

Waarschuw beheerder
Dat kan echt niet :no:!!!
Kzou het echt heeeel moeilijk hebben als mijn vriend dat gedaan zou hebben en als ie er heel veel spijt van zou hebben en ik het dan wel "moet" uitmaken :O
Ik heb geen idee of ik dat wel of niet zou kunnen doen,maar daarintegen kan het gewoon niet klaar :)

Waarschuw beheerder
nee dat gaat echt te ver...

Of het moet met een meid zijn dat vindt me vriend niet erg...

Waarschuw beheerder
donateur
:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt niet :no:

Waarschuw beheerder
Als ik een relatie heb ga ik niet met een ander kussen.

Zou ook niet willen dat mijn partner dat zou doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Zoenen met een ander is vreemdgaan en dat accepteer ik dus echt van z'n leven niet!

Waarschuw beheerder
ik vind ook dat zoenen met een ander ook echt vreemdgaan is, en dan mag die opdonderen, daar heb ik zo'n hekel aan
Waarschuw beheerder
ja..NEE!! wat heb je voor een vage relatie als je dat ok vind :|
Waarschuw beheerder
Als ik een vriendin heb en ze kust met een ander dan kan ze oprotten.Het is of 1 iemand maar niet meer.

Waarschuw beheerder
als je een goede relatie hebt dan wil je niet eens met iemand anders zoenen lijkt mij maar mocht het toch gebeuren dan is het over en uit!
Waarschuw beheerder
donateur
ik merk op dat de meeste het niet oke vinden. het valt me ook op dat het vooral personen van rond de 20 jaar zijn. op die leeftijd keurde ik het absoluut af zoenen met een ander. ik heb nu 7 jaar een realtie er is nu een sterke vertrouwensrelatie ontstaan en allebei zijn we zeker van elkaar. mocht 1 van ons een keer met een ander willen zoenen dan is dat zeker bespreekbaar.

Je hebt gelijk. Tuurlijk iedereen is tegen vreemd gaan (vooral veel jongeren zijn zeer strikt), maar in de praktijk ligt het vaak anders en ziet niet iedereen het zo zwart wit..

Ik zelf ben ook geen voorstander van vreemdgaan want ik weet hoeveel schade het kan aanrichten..als het gaat om een onschuldige zoen, dan wil ik het liever niet weten mits het iets betekende..

Waarschuw beheerder
nee!!!!
Waarschuw beheerder
Als mijn vriend daar behoefte aan heeft moet hij dat vooral doen alleen dan is hij mij daarna wel kwijt!