Partyflock

Forumonderwerp · 705149
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die dit ok vinden binnen hun relatie, is het mogelijk om met een ander te kussen terwijl je een relatie hebt.. Zijn er mensen die ook zo'n afspraak hebben gemaakt met hun partner?
Waarschuw beheerder
Als ik een vriendin heb en ze kust met een ander dan kan ze oprotten.Het is of 1 iemand maar niet meer.

Waarschuw beheerder
als je een goede relatie hebt dan wil je niet eens met iemand anders zoenen lijkt mij maar mocht het toch gebeuren dan is het over en uit!
Waarschuw beheerder
donateur
ik merk op dat de meeste het niet oke vinden. het valt me ook op dat het vooral personen van rond de 20 jaar zijn. op die leeftijd keurde ik het absoluut af zoenen met een ander. ik heb nu 7 jaar een realtie er is nu een sterke vertrouwensrelatie ontstaan en allebei zijn we zeker van elkaar. mocht 1 van ons een keer met een ander willen zoenen dan is dat zeker bespreekbaar.

Je hebt gelijk. Tuurlijk iedereen is tegen vreemd gaan (vooral veel jongeren zijn zeer strikt), maar in de praktijk ligt het vaak anders en ziet niet iedereen het zo zwart wit..

Ik zelf ben ook geen voorstander van vreemdgaan want ik weet hoeveel schade het kan aanrichten..als het gaat om een onschuldige zoen, dan wil ik het liever niet weten mits het iets betekende..

Waarschuw beheerder
nee!!!!
Waarschuw beheerder
Als mijn vriend daar behoefte aan heeft moet hij dat vooral doen alleen dan is hij mij daarna wel kwijt!