wat was het eerste nummer dat je van TOA hoorde?
ik ken nog meer dj;s die begonnen zijn met hardstyle en nu zwaar industrial zijn ehheheh
ik noem maar geen namen
Die werd toen toch op die newgroup gepost
Daar kan ik hem me van herinneren iig hehe
ik ken nog meer dj;s die begonnen zijn met hardstyle en nu zwaar industrial zijn ehheheh
ik noem maar geen namen
Best leuk spul ?!? Die mix van Simon is heldhaftig... Daar begon de ellende zo ongeveer allemaal mee...
Antichrist RIP. Gelijk gek van de sound van TOA.
TOA op lowlands
eerste keer dat lowlands dan iets interessants heeft daar
kut festival
het Warp label
Promo
standaard meuk
Tim B
Uitspraak van Innsu op dinsdag 12 mei 2009 om 11:45:
Promo
Uitspraak van Innsu op dinsdag 12 mei 2009 om 11:45:
standaard meuk
ben er echt op uitgekeken
is er trouwens een link met die Warp filmmakers en dit label?
ben er echt op uitgekeken
Die filmgasten van Warp maken soms clips en artwork van Aphex Twin als ik me niet vergis.
Die "move as one" vind ik ook niet zoveel aan
Pivot
het Warp label
veel vage shizzle toch?
is er trouwens een link met die Warp filmmakers en dit label?
Die filmgasten van Warp maken soms clips en artwork van Aphex Twin als ik me niet vergis.
Warp heeft een film productie bedrijf.
standaard veelzijdig dan. Ik heb er niets meer mee iig.
Antichrist RIP is de versie van The DJ Producer.
Kracht van TOA is juist het progressieve in hun hardcore style. Die "move as one" vind ik ook niet zoveel aan
aangezien hidden ook wel mat artworks bezig is voor hoezen e.d. vraag ik me eigenlijk af in hoeverre de heren geïnteresseerd zijn in kunst?
Aan de mensen hiet hoef ik het toch niet te vragen denk ik...geen interesse.
zoja? vertel.......
Die set op Lowlands van 'm had ook jij denk ik wel vet gevonden hoor
Je bent nog gewoon serieus in dit soort dingen ook he?
Voor die tijd was dat júist progressief
zoja? vertel.......
Voor die tijd was dat júist progressief
De core in die tijd vond ik een beetje op elkaar lijken. Je had naar mijn mening niet veel onderscheid tussen stylen. Er was happy hardcore en rotterdam type hardcore. De track van TOA is wel een beetje duister, maar nog niet zo duister zoals het hoort . Tegenwoordig zijn er veel core afsplitsingen, wat ook logisch is omdat de muziek zich al aardig ontwikkeld heeft. Maar goed, wie ben ik . Ik zat in die tijd op de basisschool dus tja
Tof dat jij voor anderen beslist dat ze niet geinteresseerd zijn in kunst.
Je kunt nog niet eens dorische- van corinthische stijl of renaissance- van bijv. art nouveau of gothiek onderscheiden
Mike, doe niet zo interessant... je weet er geen flikker van.
Je kunt nog niet eens dorische- van corinthische stijl of renaissance- van bijv. art nouveau of gothiek onderscheiden. Laat staan dat je dan wat zinnigd kunt vertellen over kunst.
Ehm, rotterdamse hardcore, amsterdamse en haagse hakkuh. Je kont duidelijk verschil horen aan de style.
Zelfs hardcore uit het noorden klonk anders (g-town madness e.d.)
Of wilde je zeggen dat we hele serieuze gesprekken kunnen voeren op het gebied van kunst- en bouwgeschiedenis wanneer we naar boekingen toe rijden?
Musea kun je schudden, die heb je no-way meer bezoch
Of wilde je zeggen dat we hele serieuze gesprekken kunnen voeren op het gebied van kunst- en bouwgeschiedenis wanneer we naar boekingen toe rijden?
Je zal maar niets te doen hebben