Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 11:45:
Vorig jaar stond Sigur Rós er, één van mijn alltime favoriete bands.
Bovendien komen er ook wel interessante dingen in de X-ray zoals vorig jaar Pivot, een experimentele band van het Warp label, en ook nog een of andere Ambient Noise act, ben de naam ff kwijt.
Bong-Ra, Scotch Egg en Promo die ook TOA pokoe's draaide.
Allemaal geen standaard meuk toch.
Bong-Ra sloot ook af met Pure Darkness, als ik het me goed herinner. Heb i.v.m. gebrek aan oordoppen en een ontzettend klotetyfusgeluid in die hangar na een tijdje de tent verlaten toen, maar gelukkig vlak voor het einde weer naar binnen gegaan...
Geluid stond tijdens Promo ook gelukkig wat zachter, maar zo'n extreme ragenbeuk set had ik nooit van hem verwacht zeg... Dacht dat ie rustig ging opbouwen met veel Rude Awakening en experimenteel werk maar het was echt vol de buek erin met allemaal rmamelwerk wat ik (toen nog) niet eens kende. Maarja, na Bong-Ra kon ie ook moeilijk weer op 145 BPM beginnen.
Hoe dan ook zou TOA op Lowlands echt perfect zijn, loop nou al maanden met dat idee rond. Iedereen in die X-Ray vindt het helemaal het einde, gegarandeerd. Zeker met wat One Seven Five- en gerelateerd materiaal ertussen.