Partyflock

Forumonderwerp · 704502

serie programma's waarin de ultieme bruidsgrap wordt verkondigd. Een prachtige jonge vrouw introduceert een verschrikkelijke verloofde aan haar familie en vrienden en vertelt hen het heugelijke nieuws: de bruiloft is in aantocht!
Het geduld van haar familieleden en vrienden wordt op de proef gesteld door het afschuwelijke gedrag van de bruidegom in spe. Het wordt de jonge bruid niet gemakkelijk gemaakt. De familie weet niks van het spelletje en zij moet haar leugens volhouden tot aan het altaar om de prijs van één miljoen dollar in de wacht te slepen.

Vanaf morgen [07-09] om 21:30 op Yorin!
whehe einde was wel erug leuk!

Alleen die amerikanen zijn van die jankers....
Ik had het er anders ook wel moeilijk mee hoor! Wat een top-acteur is dat trouwens zeg. Had ook niet verwacht dat het nog leuk zou kunnen aflopen. Maar wat een slimme zet om het over de boeg van "hechte familie banden" te gooien. Heel netjes. Ik had op een gegeven moment ook de gedacht dat het nep was. Mooie kamaraposes van mensen die wakker worden enzo. Maar denk dat het grootste gedeelte toch wel echt is hoor.
jammer man , ik heb alleen gister d laatste kwartier gezien .

had het wel vanaf het begin willen zien en dan van af de aller eerste aflevering

ik vond het jammer dat je zo weinig zag op het einde korte stukje toen ze alles terugzagen enzo

ik zou nog wel een aflevering willen met hoe het ze nu vergaat en terugblikken met die dikke en dat meisje
ja idd,kijken hoe het met de familie verder is gegaan enz
Dan is er voor jou nog altijd de herhaling op zondag... ik denk dat ik er zelf ook weer naar ga kijken :-)
Was echt wel een lachen programma :yes:

Die familie werd helemaal gek op het eind haha :D
ik vond t zo mooi he..

"I'm not who you think I am"
"....what..?:|"

:P

"wanna hear something funny? I'm married :D"

whahaha
Idd, was helemaal gaaf..

Dat meissie wist effe niet waar ze het had toen hij vertelde dat ie een acteur was.. (Y)

:)
ik heb af en toe dubbel gelegen...geweldig hoe ze het allemaal verzonnen
:respect: super programma...
vooral eergister die finale :D
Jaaaah vooral die finale was behoorlijk heftig. Iedereen van de plaat enzo. En uit eindelijk bleek dat meisje nog als enigste de l*l te zijn ook. Maar ze had er wel 500.000 doller mee gewonnen.

Dat die familie daar in trapte zeg... pfff ik zou zoiets niet na kunnen doen.
hoe laat is zondag die herhaling?

want ik vergeet t elke keer:$
Mooi einde maar voor de rest ben ik het vergeten te volgen