Partyflock

Forumonderwerp · 704423
226 volgers · 1491569x bekeken
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Vraag hier maar hoe welk nummer heet! Vermeld wel even het genre erbij :9
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Wie kent de naam van een hardstyle nummer met de text van het nummer zombie..
What's In MY HEAD.....enz

voor de 465x :P dj duco : in my head

Ik zoek de titel van het nummer waar Luna mee opende op Qlimax, is een erg bekend nummer. Tenminste ik ben er niet geweest maar als je het intro filmpje luisterd, hoor je een deuntje als hij opkomt en dat nummer zoek ik!

dj isaac - focus (derb mix) iig daar opende hij mee de intro was van q-dance/qlimax zelf!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had eigenlijk al wel verwacht dat iedereen zou vragen naar DJ Duco nav XXlerator waar hij ook weer voorbij kwam...

:9
Waarschuw beheerder
ja ik ga het even in het vet zetten ofzo!!

nr met cranberries - zombie vocal = DJ DUCO - IN MY HEAD!!!!!!

zo overmorgen nog een keer denk ik!! herriner je me eraan kamikazi als ik eht vergeet:P
Waarschuw beheerder
donateur
Geen probleem Nomizz, we zetten het gewoon elke dag een keer neer :yes: :P

Waarschuw beheerder
Ik ken het nummer van die Dj Duco niet, maar dat ze nu weer zo zielig zijn om een nummer wat ook al in de hardcore gecoverd is OOK weer een hardstyle-cover van te maken... *zucht* dan wil ik em denk ik niet eens horen... Net zoiets als die verschrikkelijke hardstyle remix van Drop It zeker :/ Zo graaft de hardstyle toch zijn eigen graf GVD!
Waarschuw beheerder
nouja ik keek er eerst ook zo tegenaan!!! maar hij knalt gewoon gruwelijk!! zit een soort hardcore kick in en zit errug goed in mekaar!! ook draait de hele track neit om die vocal!! alleen in de 1e break zit die!! En vooral het einde ramt zo heerlijk achtermekaar door :lief:

ene die drop it is echt TE triest :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken het nummer van die Dj Duco niet, maar dat ze nu weer zo zielig zijn om een nummer wat ook al in de hardcore gecoverd is OOK weer een hardstyle-cover van te maken...

Ik noem het altijd "cheap pop" tracks... gewoon omdat iedereen los gaat puur omdat ze iets bekends horen...

Dat is altijd al zo geweest met alle covers, daarvoor hoeft de track niet eens goed in elkaar te zitten, maar zodra iets "herkenbaars" in het nummer voor komt is het al snel een bommetje :)
Waarschuw beheerder
alleen mogen ze trouwens van mij die andere track van duco ook weleens gaan draaien!! MY D MY D MY DJ!!! MY DJ!! :bounce:

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
wordt je ook af en toe gestoord van, van dat nummer
:/

Waarschuw beheerder
ik zoek dus een nummer met het sampletje van clannad,

het zelfde sampletje van het nummer:Dj Jappo vs. Lancinhouse - EXLAXL

maar dan gaat het anders, er zijn stukjes uitgeknipt, en je hoort heel lang het begin toontje, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

ik hoop dat julie er iets aan hebben

(Y) :d
Waarschuw beheerder
is het echt niet een van die remixen?

anders kan het nog chosen few - kold dayz zijn maar die hoor je niet echt vaak

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
ik zoek dus een nummer met het sampletje van clannad,

het zelfde sampletje van het nummer j Jappo vs. Lancinhouse - EXLAXL

maar dan gaat het anders, er zijn stukjes uitgeknipt, en je hoort heel lang het begin toontje, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

ik hoop dat julie er iets aan hebben

Is de Neophyte & Evil Activities remix:yes:

Waarschuw beheerder
B.A.L. en de unexist remix dan??

Welke vinyl is da?

Waarschuw beheerder
ik zoek een nummer, met de sample ( precies dezelfde stem als is this is real life van paul ) these things i haven't told you...was te horen @ thunderdome..iemand die meerdere nummers kent met die sample?? hoorde dat ie van placid k zou zijn en nog uit moet komen. maar dat weet ik dus niet zeker :)
Waarschuw beheerder
Dr is zo'n reclame met zo'n gozer die mp3's op ze telefoon luisterd, iedere keer ander nummer terwijl die loopt en iedere keer ander kapsel krijgt, maa op een gegeven moment komt dr een nummer waar ook een hardcore verzie van is...

Ik wil weten hoe dat nummer heet en van wie het is...

Waarschuw beheerder
DJ Killah - The Night

Waarschuw beheerder
thnx :)

Waarschuw beheerder
Kamikazi 5 december 2004 15:57

donateur! maar als je het intro filmpje luisterd

Waar kan ik dat filmpje zien/horen? Dan check ik het ook even

Hier kun je dat luisteren, het is ongeveer op de helft:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/727525

dj isaac - focus (derb mix) iig daar opende hij mee de intro was van q-dance/qlimax zelf!!laatste aanpassing: 6 december 2004 08:39

Thanks maar dat is niet de juiste, waarschijnlijk heeft qlimax het nummer dan gedraaid, het publiek roept luna luna luna en dan hoor je het deuntje!

Waarschuw beheerder
mah ik zoek de naam van een nummer, waarvan ik altijd d8 dat het testaa was van peaky pounder (mah die is het dus NIET )
Het is een zwaar chaotisch en redelijk snel industrial nummer, en dan hoor je zon gozer zeggen: "I got it, i got it, this is better"

Beetje D-Passion achtig... dus ik begin aan mezelf te twijfelen nu

d-passion - following concept

B.A.L. en de unexist remix dan??

DT6 Rmx = Unexist Rmx

:bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DT6 Rmx = Unexist Rmx

Nou nee hoor, ik heb nu een DT6 remix en een Unexist remix en het zijn echt 2 aparte nummers

Waarschuw beheerder
ow das nieuw voor mij, maar dt6 is toch unexist?

Waarschuw beheerder
Ik weet het niet?

Waarschuw beheerder
jawel:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
k hoorde net nummer op 538, dance remix ofzo van dat NS reclame spotje nummer "all the leafs are brown"
die tekst zit ook stukje in het nummer, maar dan ff sneller
titel en artiest via pb danku :)
Waarschuw beheerder
donateur
Royal Gigolo's - California Dreaming

Waarschuw beheerder
Dat vind ik ERG knap, dat je die Royal Gigolo's vandaag pas voor het eerst hoort! Daar word je namelijk het laatste half jaar al helemaal mee dood gegooid overal... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:$ whehe maar tnx
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand misschien hoe dit nummer heet en van wie die is?
Waarschuw beheerder
donateur
heyya heyya you want the beat heyya heyya you want to party

ongeveer op deze wijze, Charly Lownoise draaide 'm ook op Qlimax
Waarschuw beheerder
tjah dt6 en unexist zijn de zelfde mensen, maar ze draaien anders, anders maakt dt 6 toch geen remix van jappo??
Waarschuw beheerder
gister werd der op thunderdome door DJ Smurf een nummer gedraaid beetje aant einde van zijn set... ik dacht te horen dat ie van noisekick was maar welke weet ik niet... volgens mij is het een versnelde versie van EXLXAXL alleen weet het niet cker...

wie weet hoe dit nummer heet?

alvast bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
beetje domme omschrijving, maar:

piecepiecepiece fuckita piecepiece fuck everebody (en dit de hele tijd zo door, zo'n beetje)

lekker snel tempo, beetje zelfde stijl als, DJ Bike - Pass me

wie o wie...

Waarschuw beheerder
WOODY 6 december 2004 17:54

donateur! beetje domme omschrijving, maar:

piecepiecepiece fuckita piecepiece fuck everebody (en dit de hele tijd zo door, zo'n beetje)

lekker snel tempo, beetje zelfde stijl als, DJ Bike - Pass me

wie o wie...

DJ Neophyte & Evil Activities - To You Who Doubt Me

Waarschuw beheerder
evil activities - to you who doubt me
of
evil activities - to you who doubt me (tommyknocker rmx)
Waarschuw beheerder
Nou nee hoor, ik heb nu een DT6 remix en een Unexist remix en het zijn echt 2 aparte nummers

klopt heb ze ook en lijken echt totaal niet opmekaar

Waarschuw beheerder
Rot rot rotterdam, rot rot rotterdam, rot rot rotterdam, r r r r r r rotterdam.

?

Waarschuw beheerder

Evil Maniax - We Are The Creators Of Hardcore (Bodylotion Remix).mp3

Waarschuw beheerder
Het eerste nummer dat Gary D op in Qontrol draaide met de I'm Gonna Diss You Right Now sample er doorheen
Waarschuw beheerder
gister werd der op thunderdome door DJ Smurf een nummer gedraaid beetje aant einde van zijn set... ik dacht te horen dat ie van noisekick was maar welke weet ik niet... volgens mij is het een versnelde versie van EXLXAXL alleen weet het niet cker...

wie weet hoe dit nummer heet?

alvast bedankt

weet iemand ut al..??
Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens Thunderdome.. Draaide The Vizitor een nummer..

Met de tekst.. Pogo in the Pit... Hakkuh bla bla bla bla bla bla Drokz label is death.. Iets in de richting..

Weet iemand welk nummer dit is? 8)
Waarschuw beheerder
heyya heyya you want the beat heyya heyya you want to party

ongeveer op deze wijze, Charly Lownoise draaide 'm ook op Qlimax

ik denk dat je bedoelt..........OW YEAH....YOU WANNA ROCK......OW YEAH YO WANNA ROCK.... WITH THE BEST....

Hardheadz - Wreck the remix (Beholder & Max Enforcer mix)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zoek de titel van het nummer waar Luna mee opende op Qlimax, is een erg bekend nummer. Tenminste ik ben er niet geweest maar als je het intro filmpje luisterd, hoor je een deuntje als hij opkomt en dat nummer zoek ik!

Bedoel je dat hardrock nummer? Dacht eerst dat het Eye Of The Tiger was, maar volgens mij is dat hem niet...

Je bedoelt neem ik aan die track met dit gitaar riff erin??

Waarschuw beheerder
[QUOTE] Het eerste nummer dat Gary D op in Qontrol draaide met de I'm Gonna Diss You Right Now sample er doorheen [/quote]

De beste hardstyle plaat met deze sample is: Jam - Right on!

Zijn nog 1 of 2 andere plaatjes met deze (uitgekauwde) sample uitgekomen meen ik, maar die zijn het luisteren niet eens waard..

Hoop dus dat je deze bedoeld! :bier:
Waarschuw beheerder
nee het is 1 van die tracks van gare D/sam punk/dizzmaster zoiets!!1 als ik hem zo nog niet weet zoek ik hem als ik thuis ben wel ff op
Waarschuw beheerder
donateur
Het eerste nummer dat Gary D op in Qontrol draaide met de I'm Gonna Diss You Right Now sample er doorheen

Bazztard - Diz You Right Now (Gary D Original Hard Bazz Club Mix)

Waarschuw beheerder

Evil Maniax - We Are The Creators Of Hardcore (Bodylotion Remix).mp3

Ja die is het dus niet:(

Tijdens Thunderdome.. Draaide The Vizitor een nummer..

Met de tekst.. Pogo in the Pit... Hakkuh bla bla bla bla bla bla Drokz label is death.. Iets in de richting..

Weet iemand welk nummer dit is?

Wilde gok: No Mercy feat. Drokz - Cunt Records Is Dead
Waarschuw beheerder
(Y) heel goed goudquipje
Waarschuw beheerder
donateur
Moet eerlijk zeggen da'k die Bazztard track grijs gedraaid heb :$
Waarschuw beheerder
titel van het nummertje wat je hoort op id&t onder de reclame vav Trance Energy 2005?
Waarschuw beheerder
Rank 1 - Beats At Rank 1 Dotcom