ik zoek de titel van een oldschool nummer met de text :
beyond the edge you will find me
i'll give you everything (herhalend)
waarschijnlijk samples uit hellraiser
weet iemand welk nummer ik bedoel ??
in dit filmpje is het nummer te horen vanaf 24 minuut 30
ik zoek het hardcorenummer waar Stan van Eminem in gemixed is
Wie o Wie Weet hoe de Hardore nummers heten met de Samples Uit de film "The Boondock Saints"??
bijv : "you People Have Been Chosen To Reveille Our Existince To The World!!!"
en wie deze film nog nie gezien heb, is Zeker een aanrader
Alvast Bedankt
ik ben op zoek naar een dance nummer
het refrijn gaat zo; i got to talk to you got to talk to me i got to talk to you got to talk to me i got to talk to you got to talk to me..
weet iemand welk nummer dit is ????
Dj E-Rick & Tactic - Meet Her At The Thunderdome?
Welcome, to another edition of thunderdome,
Dj E-Rick & Tactic - Meet Her At The Thunderdome?
Die van Dano (dreamteam)is met dat hoge stemmetje
Ik zou bijna zeggen dat het alleen maar Dano - Welcome to the Thunderdome of 50% Of The Dreamteam - The Thundertheme zouden kunnen zijn...andere nummers met die teksten zou ik echt niet waiten
Zou het niet de intro kunnen zijn van deze cd:
http://www.musicmeter.nl/album/137940
Is namelijk wel een intro, een gouwe ouwe, geproduceerd door The Dreamteam, en komt ook nog eens de kreet 'Thunderdome' naar voren ?? Is slechts een gokje hoor
niemand
Breng jij bij deze
Revolting Against en Reload in diskrediet??...Oehh Dangerzone mang!!!
Nee oke, die platen die jij zoekt zijn wel onmogelijk te vinden als je het mij vraagt
Mare volgens mij zoek je toch die intro van die TD cd die ik je gaf
Ben namelijk nog steeds opzoek naar de track met de tekst 'You're nothing, you're nobody.. You're an stupid dream!'
Ik heb net het filmpje geplaatst, 4 posts hierboven.
Ja ik wait, kon ik ook nergens wat van terug vinden
Owja ik zie hem nu pas staan ja, dat was idd degene die ik bedoelde mag ik mezelf nu ook in het rijtje van bovengenoemde Flockers plaatsen?
PS. Wel komisch dat je de naam van Rotterdams Gespuis niet geciteerd hebt in bovenstaande post nuff said
Ik ken het ja
Van mij wel, ik ben niet zo moeilijk
Hij doet altijd zuur tegen mij, vraag me niet waarom.
Zal ie een reden voor hebben denk ik
Dus probeer me er gewoon netjes van te distancieren.
Die is idd wel verrotte moeilijk swa
Propz 4 the highest rocker _0_
Hij is niet jouw kameraad brada, jullie zetten die zware fittie met z'n beiden, iwz!
Misschien moeten jullie de vredespijp roken, en overal zand over gooieng
hoe heet dat nummer met: "this is the way we cross the party" erin? tenminste zoiets kwam er in voor.
Ik zoek een oud hardcorenummer, ongeveer 10/12 jaar oud (prehistorie dus)...
In het nummer wordt een zin gezegd:" I can controll your mind" of iets van "I controll your mind"...
Iemand ideeen of suggesties? Ken iemand die er al heeeeeeeel lang naar op zoek is
staat op club x dacht ik
Breng jij bij deze Rotterdams Gespuis, Revolting Against en Reload in diskrediet??...Oehh Dangerzone mang!!!
Nee oke, die platen die jij zoekt zijn wel onmogelijk te vinden als je het mij vraagt
Dr. Z-Vago - I control your mind?
DJ Jappo - Control Your Body
Ben namelijk nog steeds opzoek naar de track met de tekst 'You're nothing, you're nobody.. You're an stupid dream!'
die vocals zitten in ieder geval in "Total Recall"