Ik ben op zoek naar een Nr dat op afgelopen Thunderdome herhaaldelijk gedraaid werd in de futurzaal..
Er zijn wat vocals van de rapper DMX in verwerkt en voordat de bass er in knalt hoor je deze tekst of iets in die richting: `sometimes I wish I knew what life`s all about`
Weinig info, maar ik hoop tog dat iemand erachter komt..
`sometimes I wish I knew what life`s all about`
Ik ben op zoek naar een Nr dat op afgelopen Thunderdome herhaaldelijk gedraaid werd in de futurzaal..
Er zijn wat vocals van de rapper DMX in verwerkt en voordat de bass er in knalt hoor je deze tekst of iets in die richting: `sometimes I wish I knew what life`s all about`
Weinig info, maar ik hoop tog dat iemand erachter komt..
Hey mensen, ik ben nu al een aardig tijdje op zoek naar hoe dit nummer heet: Stukje
alvast bedankt!
kan hem namenlijk nergens vinden
ik ben op zoek naar dit liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=9dVIf0S5lRg
kan hem namenlijk nergens vinden.
alvast bedankt
Ik heb nu al een paar keer een nummer gehoord. Het is een hardstyle nummer. En de melodie lijkt erg sterk op de melodie van 2 Unlimited - No limit. Iemand die een idee heeft.
uuhmmm moeilijk daarna komt in ieder geval het nummer atmos-fear
Oooh, ok dan is het de nieuwe Evil Activities - Nobody Said It Was EasyDies voorlopig nog niet uit. Staat naar alle waarschijnlijk op het album van EA die voor begin volgend jaar op de planning staat. Is trouwens een mash-up met Atmos-Fear die daarna komt maar goed
![]()
weet iemand hoe t nummer heet dat bij 8.30 begint?
http://youtube.com/watch?v=1dzxhIPVhgg
Ik wil alleen maar weten of iemand weet of Tymon - Gucci ergens op vinyl is verschenen..
Op discogs staat dat hij alleen op cd staat, maar wil het toch zeker weten...
thanks alvast!
net op mohradio was er een nummer, klonk erg oldschool, met op een gegeven moment "catastrophy, catastrophy, catastrophy, catastrophy" erin
iemand? redelijk snel nummerlaatste aanpassing 20 december 2007 15:56
Uitspraak van ccc op donderdag 20 december 2007 om 13:53:
Ik heb nu al een paar keer een nummer gehoord. Het is een hardstyle nummer. En de melodie lijkt erg sterk op de melodie van 2 Unlimited - No limit. Iemand die een idee heeft.
Volgens mij was dat Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix). De titel is een gok, maar het viel mij laatst bij een nummer ook op idd.
klopt
ik weet dat dit eik de verkeerde plaats is maar bij de andere reageren ze niet echt weet iemand toevallig waar ik de set van dana en promo op mysteryland 2007 kan aan komen
Dat is em Toppieee!!!.
Wie weet welk nummer Outblast als laatste draaide op TD dit jaar?