Ik zag laatst een plaat in de Midtown liggen, zonder hoes en met de tekst "Early Hardcore €3.50"
1 kant is een track met "This is my territory" en voordat die bass komt "be on your way"
De andere kant een track met o.a. een soort hiphop break en als ie weer opbouwt "Fuck that" Bullseye..i got you in my knightvision"
Iemand?
tis een lange live track van 1uur en 16 min.. hij heet: Defcon1 2006 black09 partyrai
hallo mensen ik ben op zoek Saar 2 titels
in het eerste liedje komt de text voor
dad i just died in your arms tonight!!!
en het 2e liedje
the moment i wake up i put on my make up i save a little pray for you forever whenever
Uitspraak van slager op zondag 11 februari 2007 om 12:25:
en het 2e liedje
the moment i wake up i put on my make up i save a little pray for you forever whenever
Dionne Warwick - I Say A Little Prayer
*Aangezien je er geen genre bij hebt gezet ga ik er even van uit dat je de originele versies zoekt...*
Ik heb gisteren ook een bizar bruut nummer op Masters gehoord. Meerdere malen zelfs. Er wordt constant dezelfde melodie gespeeld, maar er wordt vervolgens de hele tijd aangekondigd hoe hoog het bpm ligt. En dan volgt dezelfde melodie weer. Dat loopt op tot 1000 bpm. Iemand enig idee? Alvast hartelijk dank.
http://rapidshare.com/files/15903997/example.mp3.html
Iemand die deze weet?
weet iemand hoe het nummr heet waar promination in voorkomt ofzo iets? het is een hardcore nummer ?
alvast bedankt
weet iemand hoe het nummr heet waar promination in voorkomt ofzo iets? het is een hardcore nummer ?
Ken wel Tommyknocker - Domination
Geloof niet dat deze specifiek een naam heeft..
Maar bij t ID'en in een ander topic heet ie :
Catscan - Sensation Bpm Counter.. dacht ik
Kijk maar wat je er mee kan
Promo - Born Whappie
Uitspraak van WANGE op zondag 11 februari 2007 om 18:31:
Ik heb gisteren ook een bizar bruut nummer op Masters gehoord. Meerdere malen zelfs. Er wordt constant dezelfde melodie gespeeld, maar er wordt vervolgens de hele tijd aangekondigd hoe hoog het bpm ligt. En dan volgt dezelfde melodie weer. Dat loopt op tot 1000 bpm. Iemand enig idee? Alvast hartelijk dank.
Geloof niet dat deze specifiek een naam heeft..
Maar bij t ID'en in een ander topic heet ie :
Catscan - Sensation Bpm Counter.. dacht ik
Kijk maar wat je er mee kan