Het nummer wat ik bedoelde is trouwens niet van Buzz Fuzz maar van Dano
Dano - 120 - 9000 Bpm
ik ben opzoek naar een nummer (hardcore)http://www.youtube.com/watch?v=txCNGfZYMGE die komt in dit filmpje voor, het nummer komt op het laatste van het filpmje dan loopt diegene die filmpt de grote zaal in en dan hoor je dat nummer al het is zon vrolijke korsakoff melodie zeg maar
maar ik hoor het wel
alvast bedankt
kun je die link dan nie ff geven? ik kreeg hem namelijk niet gevonden
Vraag hier maar hoe welk nummer heet!
Javi Boss - The Kids Aren't Alrightlaatste
op welke cd staat het, of alleen die ene spaanse singel van hem.
Korn - Wait and Bleed
is dat niet van slipknot het orgineel?
wie weet hoe dat nummer heet die gedraaid qwerdt dooor tommy knocker en paul elstak op masters of hardcorre gisteren die sound track van de film scarface
Als je naar www.b2s.nl gaat en dan de dj panic live set afknalt hoe heet dan in godsnaam dat nr dat je halverwege de set hoort na dit nr begint zo'n gast er doorheen te lullen met outland rotterdam blablabla ik ben zo gelukkig als ik hoor hoe dit nr heet!!!ze zeggen iets van hit em hit em hit em en dan komt die te erge beat haha alvast bedankt allemaal!!!!!!!
Als je naar www.b2s.nl gaat en dan de dj panic live set afknalt hoe heet dan in godsnaam dat nr dat je halverwege de set hoort na dit nr begint zo'n gast er doorheen te lullen met outland rotterdam blablabla ik ben zo gelukkig als ik hoor hoe dit nr heet!!!ze zeggen iets van hit em hit em hit em en dan komt die te erge beat haha alvast bedankt allemaal!!!!!!!
Boven welke letter moet dat rode streepje staan? Ik hoor wel iets over Outland wanneer het rode streepje boven de E van next zit, maar dan hoor ik niet iets van hit em hit em ofzo . Het nummer dat ik daar hoor is: Evil Activities - Sick of my life
Jij bedoeld die plaat van Dano denk ik 120 - 9000 BPM
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer wat in dit filmpje als eerste wordt afgespeeld.
Styl: House.
http://www.youtube.com/watch?v=vICmGkU2lBg