Partyflock

Forumonderwerp · 704079

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik één ding voorop stellen, ik voel me een rasechte Nederlander. Ik vind Nederland een onwijs tof land, ik zou nergens anders willen wonen en vergeleken met de meeste andere landen hebben we t hier best wel heel erg goed vind ik. Okee, niet álles is hier 100%, maar dat is nergens, dus niet zeuren.

In ieder geval, Nederland is COOL. En ik vind het ook meer dan leuk om in het buitenland trots naar allerlei dingen te wijzen en te zeggen "kijk, dit is Nederlands!" Ik bloei zelfs helemaal op als ik in Chicago een filiaal van Randstad Uitzendburo zie en in de boekenwinkels controleer ik altijd snel of ze wel een cursus Amerikaans-Nederlands hebben liggen. Ook onze eigen bokkepootjes, stroopwafels en chocomel (de enige echte) hebben in het buitenland dankzij mij een populariteit als nooit te voren en mijn koffer bevat dan ook aanmerkelijk minder kleding dan goederen die even tevoren bij Albert Heijn uit de schappen zijn gerausd.

Eén ding wil ik alleen NIET meer tegenkomen in het buitenland en dat is onze ouwe trouwe driekleur. Toch wel raar, want ik heb hier nog ergens een foto waarop ik als 10-jarige trots met een Nederlandse vlag loop te zwaaien (met een inderhaast uit een judoband vervaardigde oranje sjerp om mijn jas gebonden), nét genoeg voor een koninginnedagoptocht uitlopend dat het voor mijzelf leek alsof ze eigenlijk achter *mij* aanliepen. Of misschien wel achter mijn vlaggetje, maar dat maakte in principe geen verschil.

De laatste paar jaar krimp ik in echter elkaar als ik ergens een Nederlandse vlag zie. Want die vlag staat niet meer voor hoe cool Nederland is, maar voor een groep scheeuwlelijkerds die onder het mom van "trots zijn op je eigen land" ons roodwitblauw te pas en vooral te onpas overal op bevestigen. Daarbij dragen deze scheeuwers vaak kleding van een Engels "negermerk" versierd met biesjes in de ENGELSE kleuren (rood wit en blauw) en een AMERIKAANSE legerjas eroverheen, roepen DUITSE leuzen en draaien muziek die oorspronkelijk is verzonnen door zwarte AMERIKAANSE homo's. Verder zijn ze nogal dol op een CHINEES gekleurde spons en (van origine) TURKSE bloemen. Oja, en ze schijnen maar twee van onze twaalf provincies te erkennen, in ieder geval hoor ik ze nooit "Dren-te! Dren-te!" roepen.

Tegen deze mensen wil ik graag zeggen "Zijn jullie nou helemáál dol geworden?!" Ik raak hiervan namelijk nogal in de war. :S

Hoewel, misschien begrijp ik wél wat jullie eigenlijk bedoelen. En misschien krimp ik dáárom wel in elkaar, elke keer als ik tegenwoordig ergens een Nederlandse vlag zie.

Jullie worden bedánkt. (Stelletje nep-Nederlanders.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weet nog wel dat toen ik 16 was... oei... 13 jaar geleden.. Naar Spanje ging en we ook een vlag aan ons balkon hadden hangen... Maar niet met verkeerde bedoelingen.... Afgelopen jaar schaamde ik me dood als ik idd weer een vlag zag hangen,,,

Triest eigenlijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel leuk allemaal die verhalen te delen.. maar de realiteit en zelf op een chatbox hier is:

18:31: KaleVandaal: aap noot mies, buitenlanders zijn vies
18:31: terror-speed-hoofd: denk na voor je wat zegt
18:31: ThaDJ: een klein kind !!!
18:31: hollandse_bunny: anne waarom willen ze slaan dan?

18:33: terror-speed-hoofd: jezus dus als een neger ziet met lonsdale sla je hem mc raw is ook zwart en rtc is keigoed
18:33: hollandse_bunny: kut pf

om maar es een voorbeeld te noemen..

Jammer dat daar geen BAN knop zit.. maar goed..

liet ff zien dat dus niet elk mens zo denkt over bepaalde zaken.

Waarschuw beheerder
donateur
** alweer een dienstmedededeling ** :O

Beleidsovertredingen in de Pf Chatroom kun je melden door in t profiel van de overtreder op t envelopje te klikken en datum en tijd van de overtreding door te geven. Geef NIET de beledigende / racistische tekst door, want dan loop je t risico op een automatische ban! Datum en tijd zijn dus voldoende.

** klaar! **
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk en dit vind ik dus leuk om te lezen
Goed topic!

Ik had zelf een aantal jaartjes geleden ook wat van die foute vriendjes, en ik was toen nog nog jong en dom en naief om alles te geloven wat ze zeiden. (het waren dus echt van die wannabe's).
Ik was even op weg om zelf ook een wazi te worden, maar gelukkig duurde het bij mij maar een half jaar, omdat ik me toch maar eens in een aantal zaken ging verdiepen.

Ik snap 'die jeugd van tegenwoordig' aan de ene kant dus wel. Je bent onzeker, je wil graag ergens bijhoren, je durft je vrienden niet tegen te spreken enz.

Maar dan is het dus wel de bedoeling dat je na een poosje zélf gaat nadenken "waarom doe ik dit eigenlijk??"
Sommigen (de meesten misschien wel) doen dit helaas niet, en blijven hangen in dat patroon van haat.

Zo zie je maar dat sommige wel nadenken en dan zeggen van ik wil geen meeloper zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
t is idd wél ff wat anders dan "dit is mijn mening en het blijft mijn mening en meningen van mensen veranderen toch nooit dus deze discussie is zinloos"

ik wist t natuurlijk ook wel, maar meningen kunnen heus wel veranderen... zodra mensen zich tenminste openstellen voor andere dingen dan wat je "vrienden" steeds maar in je oor lopen te brullen ;)

(F) << voor Nomi!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet nog wel dat toen ik 16 was... oei... 13 jaar geleden..

ja meis,de jaren beginnen nu te tellen :P

Gelukkig ben ik nog jong ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja meis,de jaren beginnen nu te tellen

:frusty:

Pas er op he ventje!!

Waarschuw beheerder
Whahahahaha

:kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
(K) trug skatjuh!!

Grmbl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
** alweer een dienstmedededeling **

Beleidsovertredingen in de Pf Chatroom kun je melden door in t profiel van de overtreder op t envelopje te klikken en de betreffende tekst (met datum en tijd en liefst met een klein stukje van de verdere conversatie eromheen, zoals hier dus) naar t meldvenster te kopiëren.

** klaar! **

Dat heb ik eens gedaan, en nooit meer ...

Ik kopieerde een racistische uitlating op de chatbox in een PM naar een Admin .. Weet even de nickname niet meer. Het bericht is nooit aangekomen, en ik had een ban wegens het versturen van racistische termen :frusty:

Dan maar envelopjes en tijstippen voorgeven, zodat jullie het kunnen opzoeken :p

ik heb t ff nagevraagd: datum en tijd van de overtreding via t envelopje doorgeven is voldoende! - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
je moet het ook niet via PB doen maar via het envelopje....

PB's worden door een automatisch systeem gecontroleerd op racistische opmerkingen en daar ben jij dus het slachtoffer van geworden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad doe het via het envelopje kan der niks misgaan

Waarschuw beheerder
donateur
*gaat ff navraag doen* :)

(28 minuten later)

*heeft antwoord binnen* (zie bijgewerkte dienstmededeling)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het word ook steeds triester hier he, alle lonsdale dragers zijn racisten!!

eej Darkwise jongen ga een keer de straat op en kijk zelf eens een keer goed, want je zit hier achter de computer maar een beetjuh interresant te doen terwijl je er geen f*ck van af weet wat er gebeurt op straat.... Ik heb je nu al het meest berichtjes zien zitten typen en je zit gewoon alleen maar achter de computer

Owja laat gewoon iedereen Nederlander zijn zoals diegene Nederlander wilt zijn

Ik draag lonsdale maar ga ook met allochtonen om op school enzo.... me beste maat is een half bloed, ik sta niet met me handje de lucht in en roep ook geen holland, dus ga nou niet zitten zeiken dat iedere lonsdale drager racist is...
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij lees jij niet goed
Hij is juist de gene zegt dat dat niet zo is
Waarschuw beheerder
Begrijpend lezen is een vak apart

Waarschuw beheerder
jaja iedereen die hier loopt te zeiken over lonsdale want het komt er wel op neer

Waarschuw beheerder
ja mede supporters in de steek laten en rennen is ook iets he
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heb je ze niet helemaal op een rijtje ofzo
Der werd juist gezegt dat niet alle londsdale dragers zo zijn
erg jammer voor de "goede" Lonsdale dragers, want die zijn er óók (kijk maar in mijn vriendjeslijst)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DSW- ik vind dat je helemaal gelijk hebt :) :) :respect:
Ik ben er absoluut niet trots op om een nederlander te zijn,maar in zekere zin ook wel een beetje. Want Nederland is misschien geen mooi land,maar wel een goed land :)!
Maar daarom ben ik het ook eens met je,omdat ik er absoluut niet aan denk om een rood wit blauwe vlag op mijn jas te dragen of om zelfs boven mijn bed te hangen :S!
Ik lijk wel gek als ik dit soort dingen doe!

Ik vind het maar zielig allemaal, de meeste zijn wel zooo enorm trots dat ze Nederlanders zijn,maar gaan tog elke zomervakantie naar het buitenland...
Daarbij accepteren de meeste ook niet andere culturen en geloven en vinden ze wel dat zij zelf geaccepteerd moeten worden.
Waarom zouden wij die mensen accepteren als zij alleen hun eigen land accepteren en "prachtig en goed" vinden,maar geen andere landen?

Van mij mag ieder zijn eigen mening hierover hebben en iedereen accepteren zoals zij of hij niet wil.
Maar ondertussen voel ik mijzelf niet een Hollander ,maar een doodnormale Nederlander die ook op deze aarde woont :)

Waarschuw beheerder
donateur
eej Darkwise jongen ga een keer de straat op en kijk zelf eens een keer goed, want je zit hier achter de computer maar een beetjuh interresant te doen terwijl je er geen f*ck van af weet wat er gebeurt op straat.... Ik heb je nu al het meest berichtjes zien zitten typen en je zit gewoon alleen maar achter de computer

"Jongen" *proest*

Eigenlijk zit ik nu op mijn werk en omdat ik iedere 3 kwartier ff pauze moet nemen, kan ik dan mooi tussendoor Pf'en en t forum schoonhouden :) Niet dat dat jou verder wat aangaat, maar gewoon ter informatie. (Oja, en verder ben ik adviseur van twee Kamercommissies en Europa-correspondent van het forum van de Amerikaanse Democratische Partij... hoezo weet ik niet wat er op straat gebeurt? :[ )

En dat ik veel berichtjes typ lijkt me vrij logisch voor een hoofdbeheerder van een forum :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bytheway, waar de NEUK slaat dit op?!?

ja mede supporters in de steek laten en rennen is ook iets he

Waarschuw beheerder
stoer mannetje is dat

Waarschuw beheerder
donateur
geen vriendje van je, neem ik aan? ;)

PS. :hug: << voor Mutz!

Waarschuw beheerder
:D (y) :knuffel: terug :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had zelf een aantal jaartjes geleden ook wat van die foute vriendjes, en ik was toen nog nog jong en dom en naief om alles te geloven wat ze zeiden. (het waren dus echt van die wannabe's).
Ik was even op weg om zelf ook een wazi te worden, maar gelukkig duurde het bij mij maar een half jaar, omdat ik me toch maar eens in een aantal zaken ging verdiepen.

Same here :$
Alleen bij mij was het zo dubbel aan de ene kant stond ik zooooooo open voor iedereen en aan de andere kant voor helemaal niemand.

Het is een fase in me leven vol woede door dingen die gebeurd waren.

Vanuit de mensen die ik toen heb leren kennen zijn er een helehoop omgeslagen en andere niet, maar wat wel opvalt is dat de meeste wazi's echt serieuze problemen hebben en zodra daaraan gewerkt wordt ze ook veranderen.

Sommige hebben dat gedaan, anderen niet...
Waarschuw beheerder
er is een verschil tussen demonstreren en aanzetten tot haat/ discriminatie enz enz

Nogmaals, ik kan ook betogen dat de linkse partijen aanzetten tot haat. Dat zijn maar meningen. Er was overigens geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat het om een haat-demonstratie ging aangezien de demonstratie goedgekeurd was; het mocht enkel niet doorgaan vanwege de dreiging van extreem links. Punt is: het recht om te demonstreren zou voor iedereen moeten gelden. Zo niet, dan ben je aan het discrimineren en dan moet je ook niet zeuren dat de andere partij ook niet helemaal netjes blijft.

Als Hitler had gewonnen, hadden we nu Nagesynchroniseerde TV gekeken, had niemand OOIT van een broodje Shoarma of Döner Kebab gehoord, hadden we allemaal kramp in onze rechterarm en pijn in de keel van het groeten naar elkaar...

Ja, en nu spreekt men in mijn land talen die ik niet begrijp, kunnen we niet eens meer onze meiden in het zwembad laten, mag ik niet eens meer onze trotse driekleur in bezit hebben en hebben we allemaal pijn in de bek van het zuigen van onze criminelenknuffelaars. So what's your point?

artikel 1 van de nederlandse grondwet zegt dat niemand gediscrimineerd mag worden... en het schenden van iemand's grondrechten is zeeerrrr strafbaar...

De grondwet is niet heilig: zelfs de rechter interpreteert het per zaak. Aangezien er vormen van discriminatie zijn die nooit als strafbaar bestempeld kunnen worden is het onzinnig je te beroepen op een inconsistente algemene wet. Als het echt zo simpel was, dan bestonden er geen juristen en waren er geen dikke pillen aan wettenbundels.

en dan nu die vlag... da's eigenlijk ook niet nodig

Er is zoveel niet nodig. Mogen we dat ook allemaal weren uit ons land evenals de vlaggen?

Ik blijf erbij dat het probleem veroorzaakt worden doordat beide partijen niet willen praten. Het blijft op het niveau van moddergooien, maar je ziet niemand naar die gasten toestappen om eens te praten of ze uitnodigen voor een debat. Nee, in plaats daarvan worden de mensen opgeroepen om "het walgelijk" te vinden en het te negeren. Ik zeg: dat gaat nooit werken.

Waarschuw beheerder
donateur
Er was overigens geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat het om een haat-demonstratie ging

Die was er zodra er oproepen om te komen meedemonstreren op de site van het Stormfront verschenen (een organisatie waar een van de organisatoren van de demonstratie duidelijke bindingen mee had). Ook gezien de gemiddelde verschijning van de demonstranten was het volledig duidelijk wat voor een soort demonstratie het zou gaan worden en was de vergunning sowieso ingetrokken. Dus niet alleen kijken naar de foto's van de anti-demonstranten please ;)

het recht om te demonstreren zou voor iedereen moeten gelden. Zo niet, dan ben je aan het discrimineren

Nogmaals, probeer jij maar eens een demonstratie te houden ter gedenking van de dood van Mussert ofzo... zodra demonstraties niet bedoeld zijn om te demonstreren maar om te provoceren of, in t geval van die anti-Martijn-demonstratie, over de rug van misbruikte kinderen heen stemmen te winnen (en dat was echt niet alleen de mening van extreemlinks maar ook van "gewoon links", midden en "gewoon rechts") mag zo'n demonstratie bést verboden worden hoor :P

Er is zoveel niet nodig. Mogen we dat ook allemaal weren uit ons land evenals de vlaggen?

Dus omdat er zo veel misstanden zijn, moet je maar helemaal niks aanpakken? Of ben je nou gewoon de aandacht aan t afleiden?

Ik blijf erbij dat het probleem veroorzaakt worden doordat beide partijen niet willen praten.

We hebben het hier alleen niet over exteem-nationalisten vs. "buitenlanders", maar over extreem-nationalisten vs. mensen die niet goed worden van dit soort vlagmisbruik. En dan is t toch echt alleen de éérste groep die niet wil praten.

je ziet niemand naar die gasten toestappen om eens te praten of ze uitnodigen voor een debat.

Euh... volgens mij zijn we hier nu wel degelijk aan t debatteren waarom onze vlag nou zo nodig op een dergelijke manier misbruikt moet worden, mede omdat het zo ontzettend contra-produktief werkt bij wat ze zeggen te willen bereiken. Helaas komt de bedoelde partij niet verder dan "omdat het mijn mening is en die verandert tóch nooit" :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Euh... volgens mij zijn we hier nu wel degelijk aan t debatteren waarom onze vlag nou zo nodig op een dergelijke manier misbruikt moet worden, mede omdat het zo ontzettend contra-produktief werkt bij wat ze zeggen te willen bereiken. Helaas komt de bedoelde partij niet verder dan "omdat het mijn mening is en die verandert tóch nooit"

(Y) met dat contraproduktieve heb je precies gelijk .

De nederlandse regering is hard bezig met de intergratie van nederlanders van buitenlandse afkomst en buitenlanders die zich in nederland willen vestigen ,daar hoort ook binding met de nederlandse cultuur en gewoontes bij ,dus ook met de nederlandse vlag die in feite het merkteken /nationaal symbool van Nederland is.
Maar als er van die aardappels de vlag misbruiken als haatsymbool jegens buitenlanders is het gevolg dat men de Nederlandse vlag als haatobject tegen hun gaat zien .
Wat weer als gevolg heeft dat ze de Nederlandse vlag als iets slechts zullen zien .
En dan is de link "de nederlandse vlag is slecht ,dus veel nederlanders zullen ook wel, slecht zijn " voor veel mensen denk ik gauw gemaakt.
De meeste nationalisten willen bereiken dat buitenlanders en nederlanders van buitenlandse afkomst zich sneller intregeren in de Nederlandse Maatschappij en zich meer "Nederlands " gaan gedragen.
Maar met de boodschap die ze verkondigen bewerkstelligen ze juist het tegenovergestelde
omdat de gemiddelde allochtoon juist gaat denken dat alle Nederlanders racischtisch zijn en hun niet zoals ze zijn zullen accepteren in de maatschappij,dus zullen ze zich meer ophouden met mensen van hun eigen afkomst en cultuur.
Het gevolg is dat het intergratie proces alleen maar moeilijker wordt en het doel van "de nationalist" nog verder buiten bereik ligt als van te voren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je lonsdale aantrekt, weet je gewoon dat mensen een vooroordeel over je hebben, wil je dat niet...trek dan iets anders aan.

De Nederlandse 3kleur mag je alleen respectvol gebruiken, dus niet om te provoceren of anderen ongemakkelijk te laten voelen.
Rood-Wit-Blauw in je kleren verwerken, de vlag om je heen knopen of op de grond leggen is dus ook onrespectvol (staat allemaal netjes omschreven wat wel en niet mag).

Op een feest kom ik om te feesten en niet om geconfronteerd te worden met politiek. Ik draag geen VVD stropdas op feesten, waarom zou iemand anders dan extreem-rechtse kleren dragen?
Kan mij het schelen wat je bent, als je maar gezellig bent.

Mensen die roepen nationalist te zijn snappen het meestal niet zo goed. Aan de ene kant loopt iedereen te roepen dat Nederland verrot is en aan de andere kant dat ze er zoveel van houden :s :s

Samengevat : wees gewoon lekker jezelf.

Dit heb ik net in een ander topic ook gepost.

Waarschuw beheerder
Alle wazi's zijn gewoon meelopers, ze houden van hardcore en doen zich rasistisch voor en kleden zich zo omdat het stoer is, ik heb ook weleens lonsdale aan maar ik heb niet zulke ideeen en praktijken zoals een wazi ze heeft, als ik "gewoon" ben aangekleed en op een feest loop komen er direct van die jochies (16 - 18 jr) op me af en vragen zich af wat ik hier doe omdat ik er niet zo uit zo als hun :S
Ik ben geen schaap ik voel me gabber en dat pakt niemand van me af!
Ik blijf gewoon naar hardcorefeesten toe gaan, want ik hou van het muziek!

Ik kan tot 1 conclusie komen jongeren maken housemuziek kapot!

(nee niet alle maar 90% wel)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*offtopic*

(F) terug, DarkSkywise :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het gevolg is dat het intergratie proces alleen maar moeilijker wordt en het doel van "de nationalist" nog verder buiten bereik ligt als van te voren.

Ik denk trnws dat vele extreem-nationalisten dat doel dus helemaal niet eens WILLEN en juist dáárom zo provocerend met onze vlag lopen....
Waarschuw beheerder
Ik denk trnws dat vele extreem-nationalisten dat doel dus helemaal niet eens WILLEN en juist dáárom zo provocerend met onze vlag lopen....

Dat veel extreem-nationalisten helemaal geen vermenging en intregratie van ander culturen willen heb je zeker gelijk mee .
Maar ik hoor genoeg van die Wazi figuren vaak genoeg schreeuwen dat allochtonen die al in nederland woonen zich maar moeten aanpassen aan de nederlandse gewoontes en moeten intregeren in onze samenleving.
Dat neemt natuurlijk ook niet weg dat veel nationalisten helemaal geen buitenlanders met een andere huidskleur als de hunne in dit land willen hebben ,want over discriminatie en het weren van buitenlanders met de blanke huidskleur, hoor je toch veel minder als over discriminatie van de wat donker gekleurdere buitenlanders en nederlanders van buitenlandse
afkomst .

Volgens mij zijn veel van die wazi`s gewoon onderbewust jaloers op de donker getinte mensen
omdat zij een natuurlijke donker tint hebben en hun er lang voor in de zon moeten liggen of onder de zonnebank.o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ook zo'n aardige is dat "buitenlanders" zowel onze banen inpikken als van ons belastinggeld leven (volgens mij gaat dat niet zo goed tegelijk)
Waarschuw beheerder
donateur
Even terug gaande naar mijn wazi-periode:

Mijn doelstelling was dat iedereen lekker gelukkig moest worden in zijn of haar eigen land.
Hiermee werd ik eigenlijk zeer sociaal en toch ook weer zo asociaal als de pest.

Ik had er namelijk alles voor over om mensen in mijn eigen land en van mijn eigen soort te helpen en te zorgen dat het helemaal goed kwam ook met sociale zekerheid. Ze moesten natuurlijk eerst wel proberen te zorgen zelfstandig te leven.

Om te zorgen dat het geld binnen Nederland zo effectief mogelijk hier te besteden moesten natuurlijk wel al die buitenlanders eruit (ja sorry klinkt hard en zo denk ik er nu ook niet meer over, maar toen wel) moesten. Die konden dan in hun land weer alles opbouwen en gelukkig worden.

Heb er altijd hard over nagedacht, want wou geen flater slaan en altijd een goede beredenatie hebben.
Die flater sloeg ik dus altijd en die beredenatie wankelde ook van alle kanten en verloor altijd heel logisch de discussies.

Het zat ook niet in mij om zo negatief tegen mensen aan te kijken en ze te benadelen.

Ik heb het geluk gehad dat ik de juiste mensen heb leren kennen die mijn gedachten konden veranderen en laten zien hoe mooi en kleurrijk de wereld is.
Maar als dat er niet is wat dan???

Waarschuw beheerder
donateur
...dan blijf je dus maar steeds in datzelfde kringetje "oostindisch blind" ronddraaien tot óf je ogen uit zlchzelf open gaan óf je definitief blind geworden bent door al die negativiteit... en welke van de twee dat wordt, ligt aan jezelf denk ik.

Jij had het geluk dat je ook voor andere dingen open stond en er niet van overtuigd was dat jouw vrienden alle wijsheid van de wereld in pacht hadden en dat er toch wel iets meer moest zijn dan dat... en dat horen we hier idd van meer mensen: "zodra ik eens goed ging nadenken..." ;)

Maar je zei zelf al, het moet wél in je zitten. En voor sommigen is t nu eenmaal makkelijker om je hoofd te vullen met napraatsel (zoals wazi's in boerendorpjes die misschien één kleurling van dichtbij hebben gezien) dan om eens echt te gaan zitten nadenken, want dat doet soms pijn ;)

Aan de andere kant, op de balletschool zeiden ze al "no pain, no gain" (volgens mij zeggen ze dat ook op sportscholen) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Plus is het zo dat de meeste wazi's echt in de knoei zitten met zichzelf.

Wat is nou makkelijker?

Bij jezelf gaan kijken naar je eigen problemen of er gewoon maar iemand de schuld van geven?
Waarschuw beheerder
donateur
Hun denken dat laatste totdat ze na een tijd door hebben dat hun eigen problemen der niet door verdwijnen,maar ja hoelang gaat daar over heen,de één is sneller dan de ander.
En hoeveel mensen hebben in die tussen tijd al een hekel aan je gekregen?
Waarschuw beheerder
donateur
Vaak telt drugs ook mee.

En zolang je vrienden het ook denken, waarom zou je anders gaan denken.

Je hebt toch je vrienden.

Waarschuw beheerder
Goed Topic:)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat niemand uit mijn vriendenkring van vroeger die richting is op gegaan,we waren echt allemaal van de mensen die kwamen om te feesten en geen zin hadden in narigheid en waar je ook vandaan kwam dat telde niet als je maar gezellig had.
helaas zie je dat steeds minder,maar drom is het goed dat der van deze topics zijn zodat,mensen toch derop worden gewezen en meningen of verhalen van anderen horen
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een reactie op deze actie is, is het feit dat andere groeperingen zich terug gaan trekken in HUN eigen wereld en zo raakt het elkaar steeds verder uit het oog.

Om nog even terug te komen op dat stukje grondwet:

In het basisonderwijs krijg je in de bovenbouw er een beetje basis over en dan komt het nog een keer uitgebreider terug in het voortgezet onderwijs.
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik zelf zie is dat bv op feesten,Mensen toch ander soort feesten op gaat zoeken,En dat de"wazi's " zich minder gaan vertonen daar en zeker niet als ze maar met een kleine groep zijn.
Het wordt namenlijk voor hun ook duidelijker dat mensen der niet van gedient zijn dat hun zo doen
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Maar je ziet ook dat de hardcore mensen op zoek gaan naar andere feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk de "gewone "Hardcore liefhebbers vinden bepaalde dingen ook niet leuk wat ze zien of gebeuren,wrom denk je dat de Oldschool weer zo geliefd wordt

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik zelf zie is dat bv op feesten,Mensen toch ander soort feesten op gaat zoeken

ik had op Awakenings Outdoors (techno dus) twee harcore-vriendjes mee (bij wijze van spreke dan, want ze kwamen eigenlijk uit zichzelf omdat ze er zulke leuke dingen over hadden gehoord)

die zeiden alebei "wat is het hier gezellig!" :O :D

kijk maar naar DAAANTJUH aka Twirly Girly en verwijderd op hun eerste techno-feest (ze staan trwns al op foto 4 en 5 ;) )

http://groups.msn.com/DSW

PS. Daantjuh had overigens gewoon Lonsdale aan en niemand zei er wat van ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja inderdaad,ze gaan toch de feesten zoeken waar wel de leuke sfeer is.
en Londsdale moet kunnen hoor,zolang het maar geen uniformen worden wat ze dragen:P