Partyflock

Forumonderwerp · 704079

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik één ding voorop stellen, ik voel me een rasechte Nederlander. Ik vind Nederland een onwijs tof land, ik zou nergens anders willen wonen en vergeleken met de meeste andere landen hebben we t hier best wel heel erg goed vind ik. Okee, niet álles is hier 100%, maar dat is nergens, dus niet zeuren.

In ieder geval, Nederland is COOL. En ik vind het ook meer dan leuk om in het buitenland trots naar allerlei dingen te wijzen en te zeggen "kijk, dit is Nederlands!" Ik bloei zelfs helemaal op als ik in Chicago een filiaal van Randstad Uitzendburo zie en in de boekenwinkels controleer ik altijd snel of ze wel een cursus Amerikaans-Nederlands hebben liggen. Ook onze eigen bokkepootjes, stroopwafels en chocomel (de enige echte) hebben in het buitenland dankzij mij een populariteit als nooit te voren en mijn koffer bevat dan ook aanmerkelijk minder kleding dan goederen die even tevoren bij Albert Heijn uit de schappen zijn gerausd.

Eén ding wil ik alleen NIET meer tegenkomen in het buitenland en dat is onze ouwe trouwe driekleur. Toch wel raar, want ik heb hier nog ergens een foto waarop ik als 10-jarige trots met een Nederlandse vlag loop te zwaaien (met een inderhaast uit een judoband vervaardigde oranje sjerp om mijn jas gebonden), nét genoeg voor een koninginnedagoptocht uitlopend dat het voor mijzelf leek alsof ze eigenlijk achter *mij* aanliepen. Of misschien wel achter mijn vlaggetje, maar dat maakte in principe geen verschil.

De laatste paar jaar krimp ik in echter elkaar als ik ergens een Nederlandse vlag zie. Want die vlag staat niet meer voor hoe cool Nederland is, maar voor een groep scheeuwlelijkerds die onder het mom van "trots zijn op je eigen land" ons roodwitblauw te pas en vooral te onpas overal op bevestigen. Daarbij dragen deze scheeuwers vaak kleding van een Engels "negermerk" versierd met biesjes in de ENGELSE kleuren (rood wit en blauw) en een AMERIKAANSE legerjas eroverheen, roepen DUITSE leuzen en draaien muziek die oorspronkelijk is verzonnen door zwarte AMERIKAANSE homo's. Verder zijn ze nogal dol op een CHINEES gekleurde spons en (van origine) TURKSE bloemen. Oja, en ze schijnen maar twee van onze twaalf provincies te erkennen, in ieder geval hoor ik ze nooit "Dren-te! Dren-te!" roepen.

Tegen deze mensen wil ik graag zeggen "Zijn jullie nou helemáál dol geworden?!" Ik raak hiervan namelijk nogal in de war. :S

Hoewel, misschien begrijp ik wél wat jullie eigenlijk bedoelen. En misschien krimp ik dáárom wel in elkaar, elke keer als ik tegenwoordig ergens een Nederlandse vlag zie.

Jullie worden bedánkt. (Stelletje nep-Nederlanders.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Darkskywise (y):respect:

het trieste is dat nationalisten ,racisten,nazi`s

enz enz altijd dingen zullen blijven misbruiken voor hun bekrompen ,wereldvreemde doeleinden .
Hitler deed het met een omgekeerde swastika (ik
weet niet of ik het zo helemaal goed schrijf,correcties zijn welkom.) als partijlogo
Hij misbruikte runentekens om verschillende soorten troepen aan te duiden en voor diverse andere zaken .:frusty:

Tegenwoordig worden runen door diverse naziorganisaties misbruikt voor hun logo`s en andere zaken.:frusty:

Veel nazi en wazi`s willen tegenwoordig met keltische kruisen laten zien dat ze nazi zijn
omdat veel keltische kruisen toevallig vaak op een whitepower teken lijkt :frusty:

Lonsdale en andere kleding wordt misbruikt als nazimerk .

De nederlandse vlag wordt misbruikt als teken van nationalisme.
In mijn ogen ben je dan een verrader van je eigen vlag/land ,omdat veel nationalistische gedachtes kompleet tegen wat er in de nederlandse grondwet staat ingaan en de nederlandse vlag moet bij de mensen in binnen en buitenland geassocieerd worden met dat waarvoor nederland staat .
Vrijheid ,gelijkheid van rechten enz enz enz en niet met nationalisme,nazi`s, rasicme enz.De nederlandse vlag zou met iets goeds geassocieerd moeten worden en niet met iets slechts en dat is wat ze er van maken als ze de vlag misbruiken.

Ik zou bijvoorbeeld mijn keltisch kruis graag weer uit dela halen ,maar vanwege zo`n soort figuren kan dat niet meer, omdat ik dan misschien weer eens verkeerd beoordeeldt wordt en daar heb ik geen zin meer in .
Dat is hetzelfde bij lonsdale als het draagt bestaat/is de kans groot dat je verkeerd ingeschat wordt en als wazi of nazi bestempelt wordt terwijl je dat misschien niet bent ,maar dat is erg genoeg de consequentie als je het draagt .Het erge hieraan is weer dat een kleine minderheid het weer verpest voor de grote meerderheid.

HET IS EN BLIJFT ALTIJD EEN KLEINE MINDERHEID DIE DINGEN ZAL BLIJVEN VERPESTEN VOOR DE GROTE MEERDERHEID VAN DE MENSHEID DOOR ZE VOOR HUN DOELEINDEN TE MISBRUIKEN!!!

(Euh tekst is wat langer geworden als dat de bedoeling was ):bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat heb ik ook wel eens hoor ;P

De nederlandse vlag wordt misbruikt als teken van nationalisme.
In mijn ogen ben je dan een verrader van je eigen vlag/land ,omdat veel nationalistische gedachtes kompleet tegen wat er in de nederlandse grondwet staat ingaan en de nederlandse vlag moet bij de mensen in binnen en buitenland geassocieerd worden met dat waarvoor nederland staat. (...)
De nederlandse vlag zou met iets goeds geassocieerd moeten worden en niet met iets slechts en dat is wat ze er van maken als ze de vlag misbruiken.

:yes:

oja, en t is "swastika" ;)

Waarschuw beheerder
donateur
DarkSkywise :respect: !!!!!

Ik ben elke getypte letter met je eens ...

Het enige is dat ik geen raar gevoel krijg bij het zien van een Nederlandse vlag. Ik heb zelf een vlag op mijn kamer, en dat is dan ook alleen voor mezelf, want alleen mijn vriendin komt op mijn kamer ...

Ik was afgelopen weekend bij Decibel Outdoor, en ik was te vinden in de hardcore stage. Op een gegeven moment draaide Catscan, en ineens hoorde ik overal geroepen: "Holland!! Holland!!" en ik zal welliswaar een HALVE zaal met rechterhandjes de lucht in gaan .... Ik heb nog nooit zo'n drang gehad om al die handjes 1 voor 1 te breken ... Is dit nou stoer ?? Is dit nou trots voor je eigen land ?? Met zulk gedrag, kunnen alle mooie feesten afgeschaft worden, want racisme is en blijft STRAFBAAR..

Ik vind het persoonlijk ook erg dom dat mensen die zich gabber noemen, erbij lopen als een nazi (Kisten met witte veters, opgerolde broek, rood wit blauw vlaggetje op de bomberjack) ... Waarom ? Waarom doen mensen dit ? Waarom willen mensen er zo graag bij horen ? Is het gaaf om de 13e in 1 dozijn te zijn ? Of ben je bang dat mensen je anders vinden, en je afstoten ?

Moet je voor de lol eens aan zo'n persoon dat zichzelf gabber noemt, vragen waarom hij dat draagt: "Ja nou vinnik mooi!" Wat is er nou mooi, aan het uiterlijk van een nazi ? Leg mij dat eens uit ... Wat is daar in hemelsnaam nou mooi aan ??

Moet je aan zon gabbermeisje nragen waarom ze de helft van haar kop kaal heeft .. Ze kan moeilijk zeggen dat dat mooi is, want dat is een feit dat het niet mooi is ... Wil ze op Helga de Houthakker lijken, met haar ruiten blouse en haar agressieve hoofd ?

Waarom willen mensen toch zo graag op iemand lijken ? Waarom kunnen mensen niet gewoon een eigen weg kiezen ...Waarom hebben zo ontzettend veel mensen er moeite mee, om zich sociaal op te stellen tegenover andere sociale mensen ?

Nog zoiets achterlijks ... POGO ! Wat is er nou leuk aan iemand moedwillig omver beuken op een feest ? Stel, je loopt in een winkelcenteum met 1 van je ouders of vrienden, en ik spring KEIHARD tegen je op, en je valt, en je hebt pijn aan je arm .. Ga jij het dan leuk vinden ? Vast niet! Moet je dat pikken, ook al vind ik het leuk om zo achterlijk te doen ? Nee, naturlijk niet! Je valt gewoon iemand lastig! Ongewenste intimiteiten heten dat ... Kan GVD niet eens rustig een biertje drinken, of een paar van die lompe kneuzen moeten hem uit mn handen beuken ... :( Mijn kostbare pilsje !!!! :@

Genoeg gal gespuwd .. Er zijn ook goede mensen onder ons, die even een duwtje in de rug nodig hebben, om niet over 1 kam geschoren te worden.

(F) voor jullie !
Waarschuw beheerder
oja, en t is "swastika"

thanks .ik wist het niet meer zo precies,
ik heb het al aangepast.(y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg t idee dat de voorstanders van extreem-nationalistisch vlagmisbruik niet hadden verwacht dat mijn stukje zoveel bijval zou krijgen hahaha (ikzelf trwns eigenlijk ook niet :P )

ik ben toch wel heel blij met sommige reakties :D
Waarschuw beheerder
donateur
ff een stukkie van mijn persoonlijke tekst kopieren

[img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img][img]http://www.benprojekt.de/images/nobackspin.gif[/img]

Nationalist en racist, is iets totaal anders... IK ben ook trots op mijn kikkerlandje, maar ik loop niet met mijn rechterhand in de lucht? mensen die dat in WO2 deden, waren JUIST de landverraders... toch? of heb ik me geschiedenis nu niet goed geleerd??

mijn mening:
Als Hitler had gewonnen, hadden we nu Nagesynchroniseerde TV gekeken, had niemand OOIT van een broodje Shoarma of Döner Kebab gehoord, hadden we allemaal kramp in onze rechterarm en pijn in de keel van het groeten naar elkaar...

Nog iets: in WO2 werden de koppen van de zogenaamde "Un-erwünschten" of "Untermenschen" (joden, homo's, negers enz.) kaal geschoren. SSers/SAers MOCHTEN dat nieteens, omdat DAT het zogenaamde teken van uitschot was!! Het woord "gabber" is afkomstig van Gavé een HEBREEUWS woord, oftewel; JOODS. EN iedereen die buiten het ideaal beeld van Hitler viel, werd gedeporteerd. En ik denk dus ff niet dat Gabbers in het ideaal beeld van Hitler passen, met de joodse naam, en harde muziek. Dit betekend heel simpel gezegd, dat als Hitler WO2 had gewonnen er GEEN gabbers en dus ook GEEN hardcore was geweest.

Je kan et met me eens zijn, of niet... IK ken mijn historische feitjes WEL. En ontken et niet, twijfel je aan wat ik zei, ga maar naar je geschiedenis leraar(es) terug!

genoeg getyped... ik denk dat ik met dit stukje tekst vrienden EN vijanden heb gemaakt, maar dit laatst boeit me geen fuck.

HHH Out.
*End Of Transmission_

Bij Sikkema las ik een goed en kritisch stukje over een 15-jarig jongetje dat gefascineerd is door nazi-rituelen. U weet wel, met de rechterarm omhoog staan, White Power, dát werk. Hij noemt zich een "gabbertje".
Het is de ironie die hier de domheid te kijk zet, want het woord 'gabber' komt nota bene van het Hebreeuwse woord 'gavér', dat 'vriend' betekent.

Het "gabber" knaapje zit vast nog op school. Scholen maken schoolreisjes. Hoewel ze die in het voortgezet onderwijs om onduidelijke redenen nogal eens 'werkweek' noemen geloof ik. Die schoolreisjes gaan al lang niet meer naar Duinrell of de Julianatoren. Nee, die moeten naar het Belangrijke Buitenland.
Ik weet nog wel een originele bestemming voor het "gabber"schoolreisje komende zomer. Lekker naar Oostenrijk.
Naar Mauthausen. "Gabbertje" kan er zijn hart ophalen en daarna in zijn lijf laten omdraaien. Dat is weer eens wat anders dan altijd Parijs, Londen, Rome of Berlijn.

In Mauthausen is een spannende attractie voor "gabbertjes". Een écht voormalig concentratiekamp! Kom dáár maar eens om bij Six-Flags! En je hoeft niet eens in de rij te staan. Je kunt overal zó naarbinnen lopen.
Bijvoorbeeld bij dat ene stenen gebouwtje. Daar hangen vele honderden fotootjes van mensen die nooit meer van hun reisje zijn teruggekomen. Alle muren vol, vele nog in kleine lijstjes. Ze staren je kleurloos aan, in zwart en wit, hooguit verdrietig sepia. En in die schemerduistere ruimte drukt de dieptragische dood van al die mensen op je ziel. Alsof ze allemaal op je gemoed komen staan, één voor één, steeds zwaarder. Tot je bijna geen lucht meer krijgt.
Allemaal gewone 'gabbers' ook hoor, maar dan in de Joodse betekenis van het woord.

O ja, wat "gabbertje" dan absoluut ook even moet bekijken is dat kleine kamertje waar de nieuwkomers medisch werden gekeurd. Dat is namelijk een héél vernuftig kamertje! Daar zat de dokter. En de dokter liet iemand dan netjes rechtop tegen de muur aan staan om te meten hoe lang hij was. Dat was vet cool jongen! Want wat die vent natuurlijk niet wist joh, dat was dat er op die plek een gáátje in die muur zat. Ongeveer ter hoogte van z'n kop. En vanaf de andere kant van de muur kreeg hij dan precies door dat gaatje van een SS-er een nekschot. Gaaf hè?
Of begint je rechterarm nu al wat te zakken..?

Je bent écht de bink jongen, als je daarheen durft, dat Mauthausen. Dat is niet voor watjes! Daar is de Python, of hoe al die misselijk makende pretparktoestellen ook mogen heten, he-le-maal niks bij!
Nee, dán Mauthausen! Als je dáár uitkomt zit je maag in je strot, lijkt het of zo'n python zich om je keel heeft geschroefd en verberg je je gezicht achter je ineens gekromde rechterarm. Want je kunt minstens een uur lang niet meer stoppen met janken...

Dan is het alleen nog maar 'White-Weakness', "gabbertje"..."

/OUT.

gab·ber (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] vriend, maat
2 jongere uit de gabberhousesubcultuur

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
kijk, een vlaggetjesdrager :/

sterk argument hoor kerel... goed onderbouwd ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Geen Lonsdale meer voor mij :no:
Ik draag het nu al een tijd niet meer.
Draag gewone truitjes (veel leuker :D), een bootcut-broek, maar wel doccies of undergrounds.
Ik voel me hier fijn in en wat anderen dr van denken interesseert me niet.
K heb geen zin meer om over straat te lopen met mijn vader en voor nazi uitgemaakt te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
het welbekende blauwe lonsdale-polootje is rechtstreeks uit het magazijn van de Hema gehaald... moet je s op zaterdag de Hema inlopen, staat t vol met die shirtjes!

Heb t op thunderdome wel s tegen zo'n gabber gezegd (dat zn lonsdale shirtje makkelijk te verwarren is met het t-shirt van het Hema-personeel... hij stond uiteindelijk bijna te huilen :devil: "waarom doe je nou zo???" Hahahahahahahahhahaaha

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was afgelopen weekend bij Decibel Outdoor, en ik was te vinden in de hardcore stage. Op een gegeven moment draaide Catscan, en ineens hoorde ik overal geroepen: "Holland!! Holland!!" en ik zal welliswaar een HALVE zaal met rechterhandjes de lucht in gaan .... Ik heb nog nooit zo'n drang gehad om al die handjes 1 voor 1 te breken ... Is dit nou stoer ?? Is dit nou trots voor je eigen land ?? Met zulk gedrag, kunnen alle mooie feesten afgeschaft worden, want racisme is en blijft STRAFBAAR..

Ja, we gingen even wat drinken halen en stonden er tussen :s :s

Dat was voor ons de reden om weg te gaan uit de hardcoretent en er niet meer terug te komen.
Daarbij was de sfeer bij Jump en Early Rave 10x beter (en daar werd ook niet flauw gedraait).
Waarschuw beheerder
donateur
DarkSkywise (G.R.M.O.F.P.) (y)

Vroeger nam je je vlag mee op vakantie als een soort van herkenningspunt voor andere Nederlanders die daar zaten,Nu hebben ze der helaas andere gedachtens bij.
Ben ook trots dat ik uit Nederland kom en een Hollander ben,Maar ben zeker niet trots op het gedrag van mede bewoners.
Wat bereik je der mee op rood/wit/blauw te dragen en je hand in de lucht te steken of altijd en overal Holland te roepen:S
Helemaal niks alleen maar Narigheid die je zelf uitlokt en wat dus naar mijn idee ook de bedoeling is.
Heb der maar 1 woord voor,KNEUZEN dat zijn het

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als mensen dat leuk vinden..laat ze lekker...zolang jij het niet doet...hoef je je er ook niet aan te storen

Waarschuw beheerder
donateur
als mensen dat leuk vinden..laat ze lekker...zolang jij het niet doet...hoef je je er ook niet aan te storen

Hoe kan je je er niet aan storen als een groot deel van de zaal HOLLAND HOLLAND staat te roepen met zn handje omhoog??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heel simpel.....gewoon meedoen
Waarschuw beheerder
donateur

Kan je al zien wat voor zielig figuur je bent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan maar zielig
wat boeit het nou wat jij van mij vind:S
Waarschuw beheerder
donateur
dan sluit ik me bij cleo aan, zijn er al 2 mensen die openbaar toegeven dat ze je zielig vinden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het hoeft jou ook niet te boeien wat ik van je vind,Geef alleen mijn mening

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat moet jij weten..ik geef ook mijn mening!
Waarschuw beheerder
donateur
alleen is jouw mening een lachertje, en nog strafbaar ook :)

Waarschuw beheerder
Naar mijn mening, maken mensen zich weer druk om niets. Je kunt overal wel iets achter gaan zoeken. Leef je eigen leven en doe wat je zelf wilt doen en ga je niet druk maken om hoe anderen leven.
Waarschuw beheerder
donateur
geef je je mening uit je eigen idee of omdat anderen die mening hebben aangezien je graag andere nadoet

Waarschuw beheerder
donateur
De eeuwige discussie:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
strafbaar???

dat slaat nou 3x nergens op:S

en ik geef me mening uit eigen idee
Waarschuw beheerder
donateur
artikel 1 van de nederlandse grondwet zegt dat niemand gediscrimineerd mag worden... en het schenden van iemand's grondrechten is zeeerrrr strafbaar...

en ik kan uit jouw reacties al opmaken dat je zo'n wannabee bent :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat krijg je dervan als je met andere meedoet dan ben je een Wannabee:P

Waarschuw beheerder
nu overtreden jullie zelf artikel 1 ook :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou dat begrijp je dan helemaal verkeerd....
en dat grond wet intereseert me al helemaal niks...
en als ik discrimineer..dan hebben ze het er zelf nagemaakt....
en als mensen HOLLAND gaan roepen....mooooiiiii
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar wat begrijpen we nu vekeerd dan,nu geef je het alweer toe dat je het der mee eens ben wat der gebeurt,dus begrijpen we schijnbaar niks vekeerd

Waarschuw beheerder
:respect: Jij moet collumns gaan schrijven voor de metro ;) (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou weet je wat

laat de mensen lekker in hun eigen waarde..of ze nou wel of niet met hun handje in de lucht lopen te wapperen....
Waarschuw beheerder
donateur
Als die mensen die hun handje in de lucht deden dat nu ook eens deden en rekening hielden met de mensen die daar niet van gedient zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er zijn zoveel mensen ergens niet van gedient...
maar waaar maak je je druk om...:S
Waarschuw beheerder
donateur
Waar ik me druk om maak is dat ik kom om te feesten en niet platgedrukt te worden door mensen die allemaal mans hun hand in de hoogte te moeten doen zonder effe logisch na te denken wat de betekenis dervan is .
Want wat heb dat eigenlijk nou met feesten te maken?
Enigste wat der door komt is dat andere der tegenin gaan en der weer ruzie komt,Jog wat een gezelligheid weer dan,en Achteraf loopt iedereen te janken dat het een kut feest was en dat der geen sfeer hing en der alleen maar rellen waren
Rara hoe kan dat allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
en als ik discrimineer..dan hebben ze het er zelf nagemaakt....

"Ze." Ziehier de DEFINITIE van racisme: een komplete menselijke ondersoort ("ras" is ouderwets) beoordelen op de handelingen van een aantal individuen die je kent of waarover je gehoord/gelezen hebt.

Toch wordt iedere NEDERLANDER wettelijk geacht deze te kennen. Oeps, nou heb je jezelf net geïdentificeerd als anti-Nederlands. :P

En dan tóch een vlag? tsssssssss......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

PIEP PIEP .. Mijn wazi detector begint te piepen .. !!

Waarschuw beheerder
2 La-Cilla: (Y) jij zegt wat ik denk!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch wordt iedere NEDERLANDER wettelijk geacht deze te kennen. Oeps, nou heb je jezelf net geïdentificeerd als anti-Nederlands.

ik hoef het grondwet niet te kennne..wat daar allemaal staat boeit me niet...ik maak me eigen grondwetten wel....
en anti nederlands....hoe kom je er bij:S

omdat ik me misschien niet aan DE regeltjes hou????

ga toch weg zeg....alsof jij zo heilig als de paus bent!

*nikkie* (Y)
Waarschuw beheerder
donateur

Yeah right, meelopen met n groep die nog te dom is te snappen wat ze na proberen te doen... :gaap:

je zou dit volk moeten horen piepen als de eigen rechten (die zijn vastgelegd nl. in diezelfde grondwet -een woord wat overigens aan elkaar geschreven dient te worden, voorafgaand door 'de' en niet 'dat'-) overtreden worden, dan is die grondwet maar wat makkelijk en o zo fijn dat ie er is...

*insert kotssmiley*

*Nikkie* hou je mond dan maar als anderen het woord voor je doen, stompzinnigheid ten top!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef het grondwet niet te kennne

Nog zo'n mooi bewijs van domheid, onwetendheid is geen excuus als je wordt opgepakt... :gaap:

Waarschuw beheerder
Tjaa ik ben het gewoon compleet met dr eens. HEb niks toe te voegen. Kan het dan wel nog een keer allemaal herhalen maar heppie ook zo weinig aan he. Maar als je dat graag wilt wil ik dat wel speciaal voor jou doen hoor Tinkerbell! Persoonlijk vind ik DAT nogal stompzinnig om 2x hetzelfde te melden!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tinkerbell

hou jij je nou maar bezig met Webmistress/drugsvoorlichtster van je...
daar kom je misschien beter over.....!
Waarschuw beheerder
donateur
*oeps sorry meneer de agent wist niet dat dat niet mocht,want de grondwet boeit me namenlijk niet.
Want ik maak me eigen grondwet wel,Zielig geval

ehh Nikkie niets beledigent hoor,maar omdat de rest met hun hand omhoog gaat staan doe je automatisch maar mee?
Dan mag je voortaan ook wel niet op puntlaarzen naar feesten gaan want daar heb dat soort namenlijk een hekel aan,Dat soort waar jij mee je hand in de lucht gaat doen
Waarschuw beheerder
donateur
Het grondwet?
Waarschuw beheerder
donateur
La-Cilla! Wees blij dat die der zijn,kunnen je misschien nog een keertje helpen als je teveel heb genomen en je weet niet wat je moet doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hou namelijk niet van regeltjes

en wat jij doet moet jij lekker weten....cleo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
te veel heb genomen?????????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou ook niet van alle regeltjes,Maar soms is het erg goed dat ze der zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Cleo, afgaand op de antwoorden hier hebben ze ongeveer dezelfde herseninhoud als n walnoot..... zijn nog te stom om onze quizjes uberhaupt te kunnen lezen ;) laat staan dat ze de info kunnen snappen :jaja:

1 voordeel: als je zo weinig hersencellen hebt zijn ze extra snel afgebroken, dit probleem zal zichzelf dus oplossen omdat de runderen binnen n paar jaar kwijlend en incontinent de dood zal vinden...

in dat opzicht waren nazi's dus net ff slimmer, die gebruikten geen drugs of alcohol....