Partyflock

Forumonderwerp · 703682
3650x bekeken
Betreft: locatie: the-site
Waarschuw beheerder
[img]http://www.the-site.be/images/the-site.jpg[/img]

Iemand bekend met deze geweldige tent uit Wuustwezel te België??
Ze draaien er o.a. te vette vage jump-style, denk aan producties van Dj-Furax, Champ-E-on...

zeker de moeite waard om eens langs te gaan!!

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:D

je komt er alleen moeilijk binnen.
tenminste.. eerst wordt je auto ondersteboven gehaald :[

en toch vinden ze niks O:)

8)

en idd leuk tentje.. erg belgisch qua muziek :jaja:
:bounce:
Waarschuw beheerder
whahah, inderdaad...
maar het drugsgebruik loopt er de laatste maanden echt verschrikkelijk de spuigaten uit, ik geef The-Site niet zo lang meer als het zo door gaat....
zonde :(
Waarschuw beheerder
donateur
daaro?
dacht dat ze echt goed oplette..
lope ze nog :vaag: daar?

Waarschuw beheerder
donateur
best goed te doen ja goeie muziek (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
t is een f#ck end weg
maar vin t idd erg gezellig altijd

lekkere blije muziek :D

Waarschuw beheerder
donateur
blije muziek hahaha inderdaad
Waarschuw beheerder
Blije muziek wtf. Gaan jullie naar een andere tent?

Wuustwezel is wel keihard de hardste. Dikke jump en tek. Wel veel gebruikers en lonsdale figuren maar daar kijk ik al lang niet meer naar.

Met een Juup in den hand, de hele avond je naar de tering jumpen, toch?

:vaag: = (y)
Waarschuw beheerder
Blije muziek!?
whahah..

ze draaien echt wel bot door, en het geluid is zeker goed te noemen..
die lompe figuren komen er ook steeds minder nu, en in de cgill banken is het ALTJD lachen!
the Site heerst gewoon, klaar
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al vaker gezegd.. The Site is een toffe tent. Misschien denk je dat er vaag volk binnen staat maar het merendeel zijn echt toffe mensen. Goeie sfeer op de dansvloer die helaas heel soms wordt verpest door vervelende half trippende mensen.

Muziek is vet... Bjorno (die helaas ergens anders gaat draaien) & Dark-e verzorgen de lekkere plaatjes... Licht en geluid is goed ondanks dat het een kleine discotheek is.

Bangelijk gewoon. Zoals ze in vlaanderen zeggen.
Waarschuw beheerder
Jep the site rules! _O_

Waarschuw beheerder
Als het gaat om echte kwaliteit hoef je in elk geval NIET naar The Site te gaan.
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je dat??

betere jump als in The Site bestaat niet :no:

Waarschuw beheerder
De uitstraling van de gehele discotheek, het personeel, het hele concept, de kwaliteiten van de DJ stelt totaal niks voor. Elke week dezelfde muziek. En het volk wat er komt is ook niet meer leuk. Agressief sfeertje hangt er daar.

Waarschuw beheerder
Freaks!!
Waarschuw beheerder
Hele vette tent :yes:

Egt lekkere muziek, denk aan versnelde jump- en hardstyle :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toen de oude Club X nog in dat pand zat was het een stuk beter:)

Waarschuw beheerder
Club X heeft nooit in dat pand gezeten! Club-x zat een stukje verderop.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leugenaar!
Waarschuw beheerder
ja jij denk... :gaap:

En het volk wat er komt is ook niet meer leuk. Agressief sfeertje hangt er daar.

ga toch weg man.......
sfeer is altijd toppie man!

Waarschuw beheerder
Daarom is er elke week een vechtpartij. Ik woon er heel vlakbij en kom er af en toe omdat de muziek me opzich wel aanspreekt. Maar heb al zo vaak meegemaakt dat je midden tussen een vechtpartij staat. Het ene dorp tegen het andere dorp, die tegen die blablabla. Drugsinvallen etc. En ow wat is het toch gezellig..

Waarschuw beheerder
The site zit nu in het pand waar eerst de cartouche zat. En club-x zat minimaal 100 meter verderop. En om op roberto's verhaal in te gaan, hij heeft idd gelijk, als je alleen al naar het gastenboek kijkt, zie je dat het niveau lekker laag ligt daar.

Waarschuw beheerder
Ben er welis geweest best strakke tent daaro
Waarschuw beheerder
Ben er 2 weken geleden geweest. Echt een hele goede avond gehad. Heb jme er net zo goed vermaakt als op een feest. echt een toptent daar.

Uurtje rijden, maar dan heb je ook een goed weekend.
Waarschuw beheerder
indd....

The-Site is gewoon gaaf, die vechtpartijen worden zwaar opgeblazen!
ik kom er bijna iedere week, en die vechtdingen zijn zeer spaarzaam!

Waarschuw beheerder
the site rulezzz ja :D elke week :D
Waarschuw beheerder
Wat wordt er toch weer veel gezeurd over The Site! De enigste tent in de omgeving waar je de hele nacht door jump/tekclub en wat hardstyle hoort! Daar komt men ook voor.
Bevalt het niet dan ga je toch gewoon naar die homotent in Hoogstraten. (y)

Je maakt toch zeker je eigen feestje? Wat boeit een strakke feestganger of een opstootje nou?

Gewoon lekker jumpe met een Juup in den hand ;)

Waarschuw beheerder
Wij gaan gewoon lekker naar cherry moon of naar the oh! Is wel iets verder maar wel 10 keer gezelliger!

Waarschuw beheerder
Kijk als je nou verder er op in gaat. Maar een echte kwaliteit discotheek is het absoluut niet. Best OK, de muziek hoor. Maar trek eens een keer verder het land in en kijk wat je tegen komt. Je moet misschien wat langer rijden maar zeker meer kwaliteit, en ook jump en french techno.

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me volledig bij Roberto19 en devlieg aan :jaja:

The Site :bah: liever naar een goede club in plaats van een zo'n 3e rangs disco met slechte dj's , simpel volk , eentonige muziek (week in week uit hetzelfde) en een enorme lousy aankleding!
Waarschuw beheerder
De site is altijd gezellig, de aanklleding doet er niet veel toe (zeker ook zoon debiel die ieder jaar naar SeNsAtIoN gaat :gaap: ?? )

het geluid is ook nog eens top, en ze draaien er Jump als nergens anders.
cherymoon is al helemaal een kut tent!

Waarschuw beheerder
Aankleding doet er niet altijd toe, maar het draagt wel bij aan de sfeer. En als ze nergens anders in Belgie Jump draaien ben je inderdaad nog nooit verder geweest als the site..
Waarschuw beheerder
The Site is zeker een KUTTENT. Ik hou ook niet (meer) van de muziek die ze er draaien maar voor de rest heb ik er ook helemaal nix positiefs over te zeggen nee...

Waarschuw beheerder
De muziek is op zich wel oke, maar t volume staat er zooooo ontiegelijk hard!
De week nadat je er geweest bent lopen je oren nog te piepen :D

Waarschuw beheerder
donateur
(zeker ook zoon debiel die ieder jaar naar SeNsAtIoN gaat ?? )

Zegt wel weer iets over het niveau van de gemiddelde persoon die zich uitstekend vermaakt in The Site.. O:)

het geluid is ook nog eens top, en ze draaien er Jump als nergens anders.

Cd's of vinyl opzetten kan ik ook wel, mixen kunnen ze gewoon niet in the site einde discussie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er nog niet geweest maar Jump is altijd (y) en als het geluid er idd zo hard staat ga ik er zeker een keer kijken.

Toen de oude Club X nog in dat pand zat was het een stuk beter

The Site zit in het oude pand van de Cartouche rechts daarnaast zat een shoarmatent ( nu een ander soort club ) en daarnaast Club-X
Waarschuw beheerder
ja klopt ja... en het geluid staat best hard over het algemeen (Y)

Zegt wel weer iets over het niveau van de gemiddelde persoon die zich uitstekend vermaakt in The Site

:gaap:

mensen zoals jij heb ik zowiezo liever niet om me heen :no:

Waarschuw beheerder
Daarom vind je The Site waarschijnlijk ook zo leuk :P
Waarschuw beheerder
The siet is gewoon een vette tent, waar ze lekkere jumpstyle draaien.
beter als die rommel in NL.
enigste fatsoenlijke tenten in NL zijn Zino/matrixx
Waarschuw beheerder
Cartouche was al super fout en ik hoor dat je er nu zowat over de pillen kunt lopen (n)

Waarschuw beheerder
Sterker nog je kunt er in zwemmen en de gehele lonsdale collectie aanschouwen. Vooruit de muziek is ok.
Waarschuw beheerder
Valt allemaal best wel mee..
veel praatjes.

Waarschuw beheerder
De helft doet ook net alsof inderdaad.
Waarschuw beheerder
the site is toch gewoon een ballentent man. Die paar keer dat ik er geweest ben stond ik binnen een half uur weer buiten. Dat zegt wel genoeg denk ik.

ff een samenvatting:

Dj's: klote kunnen niet eens mixen en ze draaien elke week dezelfde platen
sfeer: gaat wel iedereen is wel lekker los daar
geluid: bagger staat wel hard maar veel te schel (ze hebben er nog stage accompany boxen van de oude cartouche)
Bekenden: genoeg bij mij uit de buurt gaan er veel mensen naar de site maar ook alleen maar omdat er in de buurt niks anders te doen is.

Waarschuw beheerder
af en toe best wel oke
Waarschuw beheerder
Misschien dat we volgende week weer us een kijkje gaan nemen daar :D
Waarschuw beheerder
je kun er best eens een keer langsgaan haha maar is niet bepaalt een super vette tent
super klein en heel erg warm....
Waarschuw beheerder
Nah de warmte valt wel mee hoor, en anders moet je gewoon ff bij die podiums gaan staan...
genoeg "wind" daar :yes:
tevens doen ze in de zomder aan beide kanten de deuren open :)

Waarschuw beheerder
wat lullen julie nou met lonsdale, er loopt bijna niemand met lonsdale, en ook al loopt iedereen met lonsdale, stoor je je eraan? dan rot je toch lekker op.....!

site is zeker wel vet, maar je moet er niet elke week naar toe gaan....

wel veel dezelfde platen, ook dezelfde platen die meerdere keren voorbij komen op 1 avond... maar over het algemeen is The-Site wel vet!
Waarschuw beheerder
JayTD 9 september 2004 13:44

donateur! Ik sluit me volledig bij Roberto19 en devlieg aan

The Site liever naar een goede club in plaats van een zo'n 3e rangs disco met slechte dj's , simpel volk ,

Beroep: helpdesk medewerker...

en u moeten we serieus gaan nemen??

haha, over simpel volk gesproken zeg, wat ben jij een zielig mannetje :yes:
iedereen die in the site is vind jij dus "simpel"
Vent, ga lekker mensen assisteren met het instaleren van een gloeilamp :gaap:
kijk eerst wat je zelf hebt bereikt voordat je andere afzeikt, stumperd

Waarschuw beheerder
ok ok mensen, nu even allemaal lief doen he! gossie!!!

Ok the site:

ik kom er zelf regelmatig, ofwel om te stappen of om te werken!

Drugs: ja dat wordt daar veel gebruikt, maar goed waar niet? *ben er zelf ook geen voorstander van maja*

Sfeer: er is regelmatig een vechtpartij dat klopt, maar gebeurt dat ook niet overal?

Volk: Apart, sommige inderdaad een beetje simpel als je het mij vraagt maar LANG NIET IEDEREEN!!! *maar naar mijn mening is iedereen die drugs gebruikt een beetje simpel...*

Muziek & Dj's: Daar valt niets over te klagen! die doen het gewoon weg super en draaien heerlijke muziek!!! ok het volume staat soms misschien wat hard, maarja moet je maar niet naast de boxen gaan staan, dat scheelt misschien ;-)

Om een lang verhaal kort te maken ;-) ik vind het leuk zo af en toe in the site te zijn, heerlijke muziek die gedraait wordt! en als ik daar ga stappen kom ik niet voor het volk, maar gewoon om te feesten! Dus ik let niet op een ander en heb daarom misschien ook geen ruzie daar!! En tja als je het mij vraagt trekt deze muziek zowiezo een beetje de verkeerde mensen helaaassss... kijk maar op grote party's!!!

Maar voor de mensen die lange tijd niet in the site geweest zijn, ga zeker nog is terug en oordeel dan nog een keer, er is veel veranderd!
En mensen die er nog nooit geweest zijn, ga zelf oordelen en ga nie op een ander zijn/haar mening af!

Waarschuw beheerder
Ik kraak het ook niet af, ik vind de muziek goed. Maar alleen om de mensen die the-site helemaal fantastisch vinden ff wakker te schudden. Want het is gewoon een simpele discotheek. Je heb veel meer discotheken in Belgie waar jump gedraaid word en waar wel kwaliteit is.

Waarschuw beheerder
the site is nu eenmaal geen super grote discotheek nee (helaas) en de grotere discotheken die zijn vaak toch ruim een uur rijden...

kweet niet of je de lambo kent in maldegem!
Dat is ook site muziek (dj bjorno draait daar ook!) maar dan groter!!! www.the-lambo.be dat is ook een super tent! maja wel bijna 2 uur rijden... maarrrr zelfde muziek, zelfde dj's duzzz denk nie da het met kwaliteit te maken heeft maar eerder met capaciteit!
Waarschuw beheerder
Wat een tegenvaller gisteren! :no: :( (n)

Het kan zijn dat het de vorige keer TE goed was en dat ik er met teveel verwachtingen naartoe ging (vorige keer bijna de hele avond Jump en amper platen dubbel)

Nu werd er in het begin lekker Jump gedraaid (die platen hoorden we later op de avond weer), maar later werd bijna de hele avond Hardstyle gedraaid. En daarvoor kom ik niet naar The Site :no:

Dat er een paar groepen pogoende, agressieve Qleuters zijn, kan ik nog mee leven, maar de muziek is me nog wel het meeste tegengevallen :(

Dit kan ik overal luisteren, dus de meerwaarde van The Site is gisteren compleet weggevaagd. Jammer :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:-D het lag dus niet aan onze dj dark-e !!!1
want die draaide in het begin en aan het einde...
tussen door heeft dj marcky gedraait!! vandaar even een wat hardere muziekstyle!!

dj dark-e rulezzzzz

volgende keer dus gewoon weer komen, want hijs de resident dj daaro!!! whoppaaaa

ennuh was je der gister ook? ik ook :-D en von het ech wel gezellig!!! ben nu allen moe :gaap:

Waarschuw beheerder
the site is wel leuk om af en toe naartoe te gaan, maar zeker niet voor elke week. alleen de retro avonden stellen niet veel voor. een tijdje geleden gingen we er speciaal op zo'n avonden heen omdat er dan heel goed en heel hard gedraaid werd. de sfeer was dan ook altijd (y)
maar tegenwoordig draaien ze op de retro avonden juist dezelfde platen dan op een gewone avond. dat slaagt dan natuurlijk wel dik tegen als je verwacht dat er de hele avond vette retroplaten worden gedraaid
Waarschuw beheerder
DJ Marcky kan volgende keer beter in Nederland gaan draaien want wij ontvluchten Nederland en gaan naar Belgie juist voor een onvergetelijk en zaagloos avondje.

Het begin was zeker ok, die hardstyle periode irriteerde me wel. De Jump enz kon me daarna nog een beetje bekoren, maar bij 'All the ladies' zijn we snel naar buiten gerend.

Waarschuw beheerder
HAHA dj marcky is ook een belg hoor :-D dan weet je dat!!!

ennuh je kan niet altijd alles hebben qua muziek, er is naar mijn idee niet 1 tent die constant jou favo muziek kan draaien, er is nog meer volk aanwezig! dus als er dan een paar platen zijn die je niet aanstaan... sorry maar dan is dat toch echt jou probleem!

dus niet meer zeuren nu, maar party!!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
The Site = Jumpstyle :yes:

dat die mafkees lekker in Nederland gaat draaien ofzo :gaap:
Waarschuw beheerder
Ik kan veel hebben, waardeer veel muziek, maar 1,5 uur hardstyle achter elkaar...nee dat kan ik op een zaterdagavond niet hebben, zeker na die vorige superavond.

Wij kennen Marcky van C-dance en nog van de Highstreet. Hij draaide wat jaartjes terug echt goed en had een goeie platenkeus.
Maar 2004... Hij is echt van het padje af :(

De Juup smaakte weer geweldig, zoals altijd :D
Waarschuw beheerder
Juup uit de fles voor een muntje.
oow ja Nico, die set hebk inmiddels al helemaal zwart gedraaid! :respect:

Waarschuw beheerder
nun juupske op zun tijd heh mannen :yes:
Waarschuw beheerder
Vanavond weer volle sjas aan de juupkuhs :yes:

Waarschuw beheerder
tuinmanneke, waar sta je meestal??? kben er vanaaf als goe is ook!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er vanavond ook. Met een verjaardag komen we vanuit ossendrecht met een buslading vol. Dat wordt gezellig!

Waarschuw beheerder
gezellig! ga weer druk worden dan vanavond!!! CYA on the dancefloor!!! :bounce: (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was gister zeker druk en zeker gezellig!
Marcky heeft gisteren heel goed gedraaid vond ik.
Het was precies zoals het moest. Veel jump met hier en daar wat hardstyle.

Gewoon Bangelijk! Haha

Waarschuw beheerder
ja twas een goeie avond gister in the site :yes:

wel erg druk, maar ook super gezellig!! en wat je zegt, er is super gedraait, niet alleen door marcky maar ook zeker door dark-e!!! HEERLIJK!!!

ennuh PatB ken jij Ronald ook??? Ik heb gister nog wel beetje rond gekeken, maar geen idee hoe je er uitziet... duzja niet tegengekomen...:-s

ennuh tuinman... hoe vond jij het??? kheb jou ook nie gezien :(

misschien de volgende keer beter he!!!! (K)ies

Waarschuw beheerder
woeiiiiiiii :bounce:
Waarschuw beheerder
Nee sorry, was helaas niet van de partij :no:
Heb mijn heil gezocht in de plaatselijke "stamptent" (lees: omgebouwde kroeg met 5 boxxen) :gaap:
Volgende week ben ik er alweer niet! :S
de week daarop ga ik naar Outblast..

Daarna ben ik uiteraard weer van de partij.
en euhh, ik sta meestal voor het meest linkse "dansblok" zeg maar... tegen het opstapje aan :yes:

Waarschuw beheerder
dan weet ik wel waar jij ongeveer staat ja... heb je geen foto erges??? misschien dat ik je wel van gezicht ken...

ennuh waarkwam jij okalweer vandaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard was dark-e weer goed! Zeker te weten.

Ik ken wel een ronald.Maar weet niet of je die ronald bedoeld.De ronald die ik ken komt uit ossendrecht....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja die was ook met jullie bus mee, donker haar heeft die! is wel dezelfde denk ik zo!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan was dat die Ronald Ja...
We waren inderdaad ook met een bus...

Maar het was gewoon mega gezellig!Denk dat we maar weer snel de site gaan bezoeken.

Waarschuw beheerder
da lijk me goed plan :-d snel weer komen!!!
Waarschuw beheerder
Nou, er staat een foto op me profiel, en in me persoonlijke tekst, en die is nog in the site gemaakt ook :yes:
ken niej missen dacht ik zo ;)

Waarschuw beheerder
ja kzag het al ja... je komt me op zich wel bekend voor... zal de volgende keer is wa beter opletten ;)
Artiest {SHOWLIST artist 14828, 55940}
Waarschuw beheerder
is best wel lachen al die comment :)
toch paar zaken: noem mij maar is een paar tenten waar elke week andere muziek gespeeld wordt, das gewoon nergens maar dan ook nergens, en de meeste mensen willen gewoon hun plaatjes hore, dus speel je die ook, er is een smscomputer voor iets en als je je stoort aan iets kan je da altij melden via email, smscomputer of het site-forum...
ten tweede: idd de dj's kunnen geen plaat aaneen mixen, grow up jongen en kom het zelf doen, ik word ziek van muggezifters die op elk detail zitten te letten ipv het geheel te aanschouwen, een dj is iemand die het volk amuseert, ben jij iemand die zich ni amuseert, spijtig, maar het zit elke week afgeladen vol dus zullen er ook mensen zijn die zich wel amuseren..de beste stuurlui staan aan wal zeggen ze, das hiermee weeral aangetoond :)
grtn

Waarschuw beheerder
en zo ist en nie anders :D

en twas gister wel te zien da de mensen zich geamuseerd hebben!!!
wat een drukte EN sfeer EN uiteraard GOEIE MUZIEK :D :yes: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
to dark-e:

er zijn echt wel tenten waar elke week nieuwe muziek te horen is. Ik zal er een paar noemen;

1. club xtralarge
2. umania
3. zino (marcel en francois hebben altijd de nieuwste platen.
4. matrixx

ik weet niet wat er verandert is maar de eerste 2 jaar was het niveau van de dj's bedroevend slecht hoor jongen.

the site is voor de mensen hier uit de buurt gewoon de tent waar ze als eerste mee in aanraking komen, dus daar heb je al veel klandizie van.

Ik heb wel respect voor de manier waarop jullie jump proberen groot te maken. Tis mijn muziek niet maar die stijl is toch wel een beetje groot geworden in the site. (er komen tegenwoordig hele bussen uit rotterdam enzo is het niet)?

Die Erik Jorrisen die lacht zich rot joh drie jaar geleden was tie bijna failliet en nou draait ie elke zaterdag weer vol.
Waarschuw beheerder
sorry, ik ben zelf nog maar sinds november 2003 in the site, mijn eigen muzieksmaak ligt nog ergens anders dan jump, nl meer trancy, progressive dingen; kben nog wel ne redelijk jonge kerel, maa om nu te hore zegge da de djs ni kunne mixe, da vondik toch wel wat overdreven :)
Waarschuw beheerder
to dark-e ik bedoelde ook eigenlijk meer de platenkeuze van de dj. Kijk als je elke week komt en je kunt op een gegeven moment de klok erop gelijk zetten welke platen in welke volgorde gedraait worden, dan zakt de spreekwoordelijke broek wel af.

Dat je van andere stijlen dan jump houdt kan ik wel horen in je producties ja, die zijn namelijk super. producelast, hypnotical summer en goes on zijn stuk voor stuk goede jumpplaten met veel trance invloeden.

Greetz en ga zo door
Waarschuw beheerder
is waar, maar das toch al een tijdje anders ze...heb eerst tijd met bjorno om de beurt een plaat gespeeld, da zorgt toch al voor meer afwisseling, en nu sta ik eigenlijk alleen als resident, en komt marcky elke week anderhalf uur à twee uur spele..en kome toch hope nieuw plate voorbij, maar zoals ik al zei, mensen willen ook hun lievelingetjes horen, en das ni alleen bij ons..:)
en btw Bedankt! :)
Waarschuw beheerder
Wij hebben het in ieder geval iedere week weer opnieuw naar onze zin!
the site is echt uitgegroeid tot een top-tent :yes:
Jammer dat sommige mensen hier maar doelloos, als een kip zonder kop, achter iedereen aanhobbelt, maar dat is (heb ik het afgelopen jaar gemerkt) een typisch PF trekje.
de eerste roept kut, dan roept de rest het ook..
roept de eerste gaaf, dan neemt het topic een hele andere vorm aan, jammer is dat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja een mens is nu eenmaal een kudde dier...

Waarschuw beheerder
Waarom loopt iedereen elkaar achterna. Iedereen heeft toch z'n eigen mening...:S

Waarschuw beheerder
schijnbaar is men soms toch bang om ECHT voor zijn/haar mening uit te komen als hij/zij merkt dat andere mensen een andere mening hebben!!!

maaruh mij kan het niet schelen, ik zeg lekker wat IK vind, en wat een ander ervan denkt...... BOEIEND!!!! :D
Waarschuw beheerder
als je iets tegen the site hebt ga dat dan niet in deze thread posten maar dump je afval in andere threads of andere disco's ...

:P
Waarschuw beheerder
mooi gesproken knaap :9
wie gaan er zaterdag allemaal weer??
Waarschuw beheerder
kga binnekort denk weer keer langs met paar maten om kristof ff gedag te kome zegge :D

Waarschuw beheerder
vanavond nog eens een kijkje nemen se
see ya!!
Waarschuw beheerder
was het weer knallen gisteren mensen!?

Waarschuw beheerder
knallen? das nog zacht uitgedrukt!!
twas weer zeker de moeite!!
Waarschuw beheerder
nou ik kom er al drie jaar elk weekend,behalve de weekenden dat ik na n feest ben!!
ik vind t r super,echt mijn discotheek!!
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Leuke tent :D

nog niet zo veel geweest maar zeker leuke afwisseling als er keertje geen feest is of matrixx rustig (tsja das om de hoek hè ;p)
Waarschuw beheerder
zo is dat...
ik mis het heel erg, al maandje niet geweest, zaterdag weer Outblast..
de week erop kom ik weer langs!
4 sure! :yes:
Waarschuw beheerder
(Y)

aankomend weekend tiesto in concert (das trance.. ja dat weet ik ;p maar wil het keer mee gemaakt hebben :yes: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik gewoon weer eens na the site!!

Waarschuw beheerder
ik ga dit weekend uhhhhh dak het nog niet weet?! :nee:
kzie het wel!!!

Loontje is ieder weekend wel te vinden in the site ja... kzie der altijd wel :bounce: en :kusje:! :D
Waarschuw beheerder
ikee wel or op n goei nummer :bounce:

en met mn sgatje t liefst altijd :kusje:
:kusje2:
:knuffel: :hug:
Waarschuw beheerder
het word wel weer iedere week drukker heb ik vernomen, het moet niet zo zijn dat alles overvol gaat raken, das echt naar gewoon :yes:

Waarschuw beheerder
hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch altijd??? :D :bounce:
Waarschuw beheerder
twee weken geleden toen met die bus toen was t echt te druk!!

wie is r welles met t 1,2,3 jarig bestaan geweest nou das echt de leukste keer bij the site mar wel super druk!!

Waarschuw beheerder
IK IK IK :D haha

en 2 weken terug was het goed druk inderdaad... maarrr wel super gezellig of niet dan?!?!?!
Waarschuw beheerder
ja was echt leuk twee weken geleden!!

Waarschuw beheerder
het is altijd leuk je moet het zelf leuk make

Waarschuw beheerder
dat is een ding wat zeker is :D gezelligheid moet je zelf maken :yes:

Waarschuw beheerder
wel laten weten dan het cr@zy bouncer :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
site.. altijd weer relext
Waarschuw beheerder
The site, mijn stamdiscotheek. Het is er sinds een jaar echt zo vooruit gegaan!! Iedere week weer gezellig. Top (Y)

Moet er snel maar weer naartoe, is al weer te lang geleden...

Waarschuw beheerder
Hmm vond het een half jaartje geleden nog goed te doen! Leuke mensen enzo maar de laatste tijd is het een stuk minder... Maarja komende zaterdag zal ik er wel weer binnen staan ;)
Waarschuw beheerder
weer bolle bak ambiancce zaterdag in the site denk!
ik ga naar Outblast, misschien zie ik wel wat mensen op de after in de Zino!
groettuhhh (Y)
Waarschuw beheerder
http://users.skynet.be/RobSan-Records/Music/Dj%20Sets/Ivan%20Sets/ivanset02.htm
Waarschuw beheerder
leuk mixje...
gisteren was het weer gezellig in the-site, wel jammer van die hardstyle! en DRUK! pfffffff
Waarschuw beheerder
vandaag nog mensen volle gas Jumpen!?
Waarschuw beheerder
ik was rbij or di weekend,was weer n zeer geslaagde avond!
Waarschuw beheerder
Damn, wat was het weer goed vannacht! :respect:

Na de teleurstelling van vorige keer (veels teveel Hardstyle), heb ik weer ultiem kunnen genieten van de vele Jump die voorbij kwam! (y)

Dark-E....Respect! (y)
Waarschuw beheerder
Ja, het bleek weer volle bak ambiancce te zijn in Wuustwezel!

Waarschuw beheerder
Ja klopt, we ging weer lekker los he Harry. Die Jump doet je brains goed.
Mooi is dat dat er steeds meer respect komt voor Jumpstyle. Gelukkig ieder zijn eigen ding.

Darkie dark e het ging lekker los bedankt
Waarschuw beheerder
En Nico zat verdomme thuis! :(

Volgende keer ben ik er weer bij hoor boizz ;)
Waarschuw beheerder
Het was weer een topavond gisteren, met Sinterklaas :D

En er werd weer zwaar relaxt gedraait!!

:respect: to the DJ's

Waarschuw beheerder
en hebben jullie de nieuwe DVD al gezien?
ik heb hem daarstraks effe gekeken, is wel proper gedaan proficiat ;)

Waarschuw beheerder
klopt ja dat die uit is... ik schijn er ook regelmatig in voor te komen :$ moet zeggen dat ik hem zelf nog niet gezien heb, maar dat komt nog wel!!! :yes:

Waarschuw beheerder
jepzzz

Waarschuw beheerder
Is er met kerst nog wat te doen in de Site?

Waarschuw beheerder
uiteraard... kzou zeggen kijk ff op de website!

http://www.the-site.be

Waarschuw beheerder
op kerst was het weer fijn in de site :p
schoon volk en bangelijk goeie muziek :d
Waarschuw beheerder
Ben net terug van de site :D

heb weer een geweldig avondje vol vette jump gehoord :D

Waarschuw beheerder
De Site is zkr wel een vette tent...

Kom er alleen de laatste tijd te weinig :S

Waarschuw beheerder
donateur
ZEKER VETTE TENT!!!!! ik kom er best veel!!
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag was het ook weer Volle gazzzz (Y)
Waarschuw beheerder
Is een klein stikrelaxte tent(Y), is echt de moeite waard om effe te gaan kijken!!
Veel plezier!
Waarschuw beheerder
wij gaan vnaaf !! :P

Waarschuw beheerder
hoi partypeople ,ben zaterdag naar the site geweest(was al lang geleden) en inneens begon men daar te filmen ????? weet iemand hier de bedoeling van ??
wrs een reclamefilmpje ofzow ...
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, zag het ook ja. Misschien voor een 3e dvd ofzo. Of gewoon wat nieuwe filmpjes die ze dan weer op die schermen daar laten zien de hele tijd, doen ze wel vaker volgens mij.

Het was trouwens weer een top avond (Y)

Waarschuw beheerder
aja da zou best kunnen indd indd (y) avond
Waarschuw beheerder
Het was van tevoren aangegeven dat ze zouden filmen, best irri moet ik zeggen. Die lijers achter die camera belemeren mij telkens het uitzicht op dat groepje chicks voor me ;)

Dit is nog niets vergeleken met de BBC, ben je lekker aan het jumpen, word je opeens vriendelijk gevraagd plaats te maken voor een paar circus acts, uitgevoerd door de Belgische familie Tokkie (y) :D
Waarschuw beheerder
was idd voor de 3e dvd.. :P
Waarschuw beheerder
Ik heb me trouwens weer uitermate goed vermaakt afgelopen zaterdag :D

Waarschuw beheerder
Ik heb me trouwens weer uitermate goed vermaakt afgelopen zaterdag

ja ik ook wel en der stonden daar weer een paar heerlijk lekkere wijven in mijn zicht :p :d nie normaal seg!

Waarschuw beheerder
en gaan we vanavond ook weer???
Ikke wel :D maar moet werken! :O
duss let maar is goed op of je me ziet ;P
Ik weet ZEKER dat je mij ziet vanavond namelijk hahaha O:)
Waarschuw beheerder
laatst weer geweest, was 10 keer niks.. veel te veel hardstyle enzo
Waarschuw beheerder
Er wordt naar mijn weten nooit langer dan 1,5 uur hardstyle gedraaid en dat is altijd tussen 2 blokken dikke jump door :D

Vanavond Retrooooooooooooo :P
Waarschuw beheerder
laatste tijd is het gewoon 10 keer niks in the site.. :no:
Waarschuw beheerder
Ik kan het me echt niet voorstellen!

Vanavond weet ik meer...
Waarschuw beheerder
Ja retro is mijn ding, het moet wel erg slecht zijn wil ik iets negatiefs hier droppen morgen ;)

Waarschuw beheerder
Ik ook :P
Laatste keer, en dat is al wel ff geleden dat ik er met Retro party was werd er geen Retro gedraaid. Pas vanaf een uur of 4 werden er een paar knallers op de draaitafels gelegd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 15:41:
Laatste keer, en dat is al wel ff geleden dat ik er met Retro party was werd er geen Retro gedraaid. Pas vanaf een uur of 4 werden er een paar knallers op de draaitafels gelegd.

Haha gisteren ook :D
Toen de zaal nog leeg was werd er goede retro gedraaid, nouja niet echt hele oude plaatjes...
Maarja af en toe een retroplaatje, ik hoopte stiekem op sex o phone en die kwam er...

Ja het was wel een gaaf avondje gisteren (y) Alleen iets meer retro is niet teveel gevraagd denk ik.
Waarschuw beheerder
Hmzzz.... ook maar weer eens afreizen dan! :d
Waarschuw beheerder
Kansloze kinder dope disco die site :frusty:
Waarschuw beheerder
zegt de man die naar X-Qlusive · DJ Pavo
gaat :d

gehehe

Waarschuw beheerder
Alleen de muziek is leuk.

Waarschuw beheerder
donateur
De muziek is super!! Alleen vind ik de locatie nog steeds te klein :/

Maar ik ben niet iemand die daar elke week te vinden is, echt niet!!

Waarschuw beheerder
ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig vind aan de site!
de gemiddelde leeftijd is 15 / 16.
t is veel te klein!
de muziek is al niet geweldig maar hoe daar gedraaid wordt is helemaal erg!
ik kan alleen maar zeggen dat t zwaar BAGGER is daar!
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren was het er weer te warm en te druk maar het was weer geweldig. Goede muziek, lekkere sfeer. Wat wil je nu nog meer!
Waarschuw beheerder
Het was gisteren weer vet gezellig, en de muziek was weer top!!

Alleen kon ik merken dat tegen het einde alle leuke platen al gedraaid waren en begon de muziek wat in te kakken.

THE SITE MOET GROTER WORDEN!!!!!! Hij barst bijna uit z'n voegen met al die mensen erin. Al is het een paar vierkante meter erbij, dat zou al flink schelen. Maarja gemeente Wuustwezel gaat nooit en te nimmer toestemming geven voor een fikse uitbreiding.
Waarschuw beheerder
hmmz, een antwoord op sommige mensen: punt 1 ivm die retro..ik heb int begin van de avond allemaal retroplaatjes gespeeld, maar ni de harde dingen zeg maar..en een hele nacht zou hopeloos zijn, de meerderheid zit daar ni op te wachten, ten tweede wordt er idd weinig hardstyle nog gespeeld, ikzelf heb de voorbije weken hoogstens 2 hardstyle platen gespeeld..vandaar misschien ook de laatste reactie: naar het einde toe ga ik wat meer techy dingetjes spelen,om het tempo ff iets lager te leggen, maar het toch drivy te houden, nochthans, als je tot het einde blijft weet je wat je het laatste half uur kan verwachten: een paar retrohitjes, soms een trancebom, en helemaal op het eind een paar echt harde knallers, althans...dat is de bedoeling ;)
en zij die er niets aan vinden, tja..wat doen we eraan, we doen ons best voor iedereen en er zit wekelijks, ondanks genoeg concurrentie, een hoop volk binnen, het is bijna altijd gezellig en mensen die plaatjes aanvragen worden op hun wenken bediend, of het moest de zoveelste zijn die zijn industrial of ander soortachtig hardcore stampplaatje wil, want daar doen we niet aan mee..ik reken op begrip hiervoor LOL :)
Soit, mijn mening
grtjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kristof Van den Berghe op maandag 6 juni 2005 om 01:46:
en mensen die plaatjes aanvragen worden op hun wenken bediend,

:D
Op retro party kwam ook wat oldschool voorbij en ik smsuh boi's interface en niet draaien :(
:P
Nee maar tis geweldig om je hier om de 2 maanden of zo weer eens flink uit te leven. Sfeer vind ik persoonlijk niet echt super. Leeftijd mediaan loopt erg uiteen. Echt niet 15/16 wat ik net boven las.
Die knallers van Lobotomy doen het geweldig bij iedereen onze compagnon P-Kay :D heeft genoten. Wel zou beetje meer north french mogen draaien. Fox 2000 zone 52 beetje de iets vage platen. Maar ja voor ieder wat en daar zitten ze niet allemaal op te wachten.
:respect: en tja op feesten is het altijd warm en geslikt word overal.
Waarschuw beheerder
of het moest de zoveelste zijn die zijn industrial of ander soortachtig hardcore stampplaatje wil, want daar doen we niet aan mee..ik reken op begrip hiervoor LOL

Heel goed (Y). Had het er toevallig gisteren nog met wat vrienden over dat er zaterdag echt weer top werd gedraaid. Vooral die stijl van snel platen achter elkaar inmixen zonder een nummer te lang laten uitlopen. Echt super!!

En dat er af en toe een een vette hardstyle knaller of trancey los gaan plaat tussendoor komt kan ik alleen maar toejuichen! In de begin jaren van de site kwamen nummers als push -Universal nation, junk project -controll etc. ook vaak genoeg voorbij.

Dat er aan het begin van de avond oude rustige retro nummers werder gedraaid is juist ideaal om een publiek warm te krijgen lijkt mij. Hoewel het natuurlijk wel een wat "moeilijkere" stijl is, die een hoop mensen wellicht saai zullen vinden.

Maar ik blijf vinden dat er steeds beter gedraaid word in the site. Te bedenken dat er ook nog een tijdje ski-hut muziek en R&B is gedraaid in een grijs verleden haha.
Waarschuw beheerder
ja, weet je, je moet ergens kiezen voor een bepaalde stijl hé..en bepaalde dingen zou een klein percentage wel willen, maar geen overdreven gehak dus bij ons....en die platen als universal nation enz die passeren nog wel regelmatig, voor 12 uur weliswaar, of iets voor zes uur..het is snachts nimeer haalbaar vanwege het tempo..maar ik speel het zelf ook erg graag zo'n nummers, net als die van armin van buuren, tiesto, marcel woods, marco v enzovoort :)
En de tijd da er skihut enz werd gedraaid, tja, lang geleden hé, da kan je nog in weinig belgische discotheken terugvinden, gelukkig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 06:52:

Deze had ik nog ni zien staan..ik denk echt wel da er bergen french tek wordt gespeeld, marcky speelt meer hollandse jump enz denk ik, maar tussen halfvier en half zes hoor je bijna niet anders dan french techno..lobotomy, greg c en al die kleine nevenprojectjes, Seb b, en ga zo maar verder..en de sfeer hangt echt van week tot week af, deze zaterdag was er superveel sfeer, om zes uur handjegeklap, maar er zijn ook weken dat minder is..maar om eerlijk te zijn blijft geen enkele discotheek daarvan gespaard :)
en drugs zit overal ja..zo denk ik er ook over :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kristof Van den Berghe op maandag 6 juni 2005 om 01:46:
of het moest de zoveelste zijn die zijn industrial of ander soortachtig hardcore stampplaatje wil, want daar doen we niet aan mee..ik reken op begrip hiervoor

Hehe respect voor de dj :respect: :D

Achja dat Nederlands gezeik op alles slaat ook al door naar Bels. Ik zou me er niets van aantrekken, want the Site is elke week goed gevuld. Bovenstaande kritiek slaat naar mijn mening nergens op.
Een feest begint altijd bij jezelf, daarna pas zijn de muziek en bier belangrijk. :bier:

Wij genieten nog altijd bij elk bezoek aan The Site. Alles is perfect: koude Juup, afwisselende muziek....
Alleen dat stomme blok in het midden voor de booth, die moet echt een keer weg.

Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 6 juni 2005 om 12:01:
Maar ik blijf vinden dat er steeds beter gedraaid word in the site. Te bedenken dat er ook nog een tijdje ski-hut muziek en R&B is gedraaid in een grijs verleden haha.

Holy shit hey, nouja ik hoor al een tijdje niet meer 'All the ladies on the floor' ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Owja nog iets:

Als Dark-E & Marcky echt slecht zouden draaien, verkeerde platen erop gooien en het publiek niet aanvoelen, zouden zij beiden niet op de betere, grotere feesten staan!

Waarschuw beheerder
Ben gewoon geen fan van The Site, ik hoor Dark-E wel op de feesten idd ;) (-> Geronika's Dancenight een paar weken geleden, was erg gaaf!! )
Waarschuw beheerder
sweety citeer 4 juni 2005 17:25
t is veel te klein!

mooie uitspraken, goede argumenten vooral (y) :S NIET dus :[

mens, ik wil wedden dat je in je hele leven misschien 1 keer in the-site bent geweest, ant wat jij hier wegzet is de grootste bull die er maar bestaat! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 06:52:
Die knallers van Lobotomy doen het geweldig bij iedereen onze compagnon P-Kay :D heeft genoten.

Damn :D ja die gingen er wel in :D:D

Gewoon heel de avond relaxte muziek :respect: dat had ik al een hele lange tijd niet meer meegemaakt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 17:25:
t is veel te klein!

idd! ik vind er ook niks meer aan, the site heeft z'n beste tijd wel gehad :/

Waarschuw beheerder
site is rlxt :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
zekers ben bijna elke week van de partij
Waarschuw beheerder
Komaan zeg, gaat nu de jeugd dat net komt kijken, zeggen dat het afgelopen is met The Site? :/

Als het niet je tent is, ga dan voor de verandering eens ergens anders heen.

Wij maken vooraf het uitgaan altijd de keuze 'wat willen we horen, wat willen we doen?'. Voor een hard, energiek avondje met veel Juup gaan we naar The Site. Voor de techno gaan we naar de Cherry...

The Site draait nog steeds goed, de muziek is nog steeds in orde, 5 euro entree is top, de Juup staat altijd koud, dus ik zie het probleem niet.

Afwisseling zou voor sommige zeikerds een goed advies zijn ;)

Waarschuw beheerder
go dark-e, go dark-e :P
De Site is gewoon spring je wous muziek, en terecht. Einde discussie. Dark-E ga zo door menneke ;)

Waarschuw beheerder
Ik benieuwd!!!

Qua muziek/dj's hoef ik niet te twijfelen, want die zijn goed :bounce:

Zeker ff koekeloeren daaro!
Waarschuw beheerder
ja, en ik heb laatst fotos gekeken en daar stonden toch een partij mooie vrouwen op, asjemenou! :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor.. Nu gaan de mannen vanavond weer naar The Site.. Net nu ik een vermoeiende dag achter de rug heb.

Vanavond dus geen Site voor mij, maar binnenkort vast weer wel :9 Zolang ik deze keer maar NIET de Bob moet wezen :)
Waarschuw beheerder
THe-Site Ruled gewoon

En volgens mij ruled gewoon iedere club van the-clubs

en waarom vind ik dat?

omdat die muziekgenre's me echt goed liggen ;)

Waarschuw beheerder
geweldige tent the site :D
Waarschuw beheerder
:yes:

over het algemeen goed te doen, jammer dat er steeds meer hardstyle bijkomt..

Jumpuhhhhhhhh :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort ga ik ook maar weer eens :D
Waarschuw beheerder
Hardstyle? Dat zou zeer jammer zijn. Ik ben al blij dat ik dat zagende Nederland kan ontvluchten en mijn toevlucht kan vinden in de betere Belgische clubs...

Nu Dark-E en Marcky vertrekken hoop ik wel dat er goede, jumpende vervanging komt, want hardstyle is een misselijkmakende sound die niet bij België hoort...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
correctie: nieuwe hardstyle ;)
Waarschuw beheerder
You're right :D
Waarschuw beheerder
Houdt Belgie (zoveel mogelijk) Hardstylevrij!

Dat kan je die beste mensen niet aandoen :no:
En ons ook niet, dan moeten we nog verder weg rijden :d

Waarschuw beheerder
Ik blijf hoor Vage Nico ;-), alleen Kristof vertrekt...

Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 24 september 2005 om 18:45:
Nu Dark-E en Marcky vertrekken hoop ik wel dat er goede, jumpende vervanging komt, want hardstyle is een misselijkmakende sound die niet bij België hoort...laatste aanpassing 24 september 2005 18:45

Waarschuw beheerder
Ja ik las het bericht wat te gehaast, maar ik kwam er al achter dat het Coone was die met Dark-E vertrok ;)

Dan is er gelukkig niet een totale leegloop in the Site...
Waarschuw beheerder
bwa Dj Pat B gaat dat goed opvangen :)

komt helemaal goed ;)

Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag was het weer erg gezellig in the site :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:10:
afgelopen zaterdag was het weer erg gezellig in the site

En druk niet te vergeten!

Trouwens, de 22e zal het ook weer druk en gezellig worden! Met marcky birthday party:

https://partyflock.nl/party/49657

[img width=235 height=328 cacheid=0001061800022b60af57569e1a00ffd244]https://partyflock.nl/images/upload/32687_regular.jpeg[/img]

[img width=235 height=328 cacheid=0001061900022b61f9c3e2681a00ffd244]https://partyflock.nl/images/upload/32688_regular.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pat B op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:14:
Met marcky birthday party:

Is er dan ook gratis champagne :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pat B op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:14:
de 22e zal het ook weer druk en gezellig worden! Met marcky birthday party

zal het gelijk in m'n agenda zette :D
Waarschuw beheerder
Eerst zaterdag overleven :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op dinsdag 4 oktober 2005 om 18:19:
Eerst zaterdag overleven

nog verzoekjes nico? Max b grant of iets in die zin?
Waarschuw beheerder
Ik zat meer te denken aan Phillipe Rochard, Pat :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal je toch moeten teleurstellen. Die heb ik allemaal niet. Bij mij zit er geen enkele hardstyle plaat in me koffer!

Waarschuw beheerder
donateur
:D (Y)
Waarschuw beheerder
Jammer van het volk dat er tegenwoordig binnenstaat :yes: Over t algemeen zware ruiters, ziekelijk gebeuren daar op de parkeerplaats, onderhand een complete jaarmarkt op Dope-gebied...

Muziek is niet verkeerd, België = Jumpland nr.1 (y)

Lekker dichtbij, steenworp afstand als ik 2 daagjes oefen!
Stanklucht daarbinnen moeten ze es iets aan doen, ruik je kleren maar de volgende dag :yes:
Kon een leuke tent zijn...
P.s. kunnen qua beleid nog wat van Highstreet leren(alleen qua beleid hè), dan hoeven ze ook niet zo jaloers te zijn op de bar-omzet daar ;-)

Al met al zware buchttent :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Porka toch :O :P
Waarschuw beheerder
Ja de ventilatie is gewoon slecht, net als de inrichting: dat stomme blok voor de booth, die klote ingang waar het altijd veels te druk is...

Tijd voor een grote verbouwing als je het mij vraagt :D

Waarschuw beheerder
Het is een gave tent met goed muziek alleen het tis er altijd zo fucking warm die airco kan wel wat beter!!
Waarschuw beheerder
gisteren zou ik weer gaan, maar helaas vlak voor vertrek ziek afgedropen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er om 5 uur langsgereden, maar ben er niet eens meer ingeweest.. Dat komt volgende week wel weer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 18:06:
Ik ben er om 5 uur langsgereden, maar ben er niet eens meer ingeweest

je had nog ff moeten binnen stappe joh! Was nog aardig gezellig dat laatste uurtje haha... maar allee, tot volgende week dan maar he!

Waarschuw beheerder
donateur
Normaal laten ze dan rond dat tijdstip toch geen mensen meer binnen? Of wel dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 18:04:
Normaal laten ze dan rond dat tijdstip toch geen mensen meer binnen? Of wel dan?

waarom ni :-D tuurlijk wel
vanaf 4u is den inkom weg..
het is enkele keren gebeurd dat ik pas om half 5 - 5uur binne stap,
al stap ik om 5 voor 6 binne
6uur = 6 uur ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weet ik allemaal niet, ben er 9 van de 10 keer al voor 4 uur binnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
altijd maar dat "laat binnen gekom"..
feestje begint al om 10 uur hoor haha....

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat heb ik ook één keer gedaan: Om 10 uur binnenstaan.. Sta je daar met zn 3en :vaag:
Waarschuw beheerder
des te meer plaats om goed over en weer te springen whaha !!
Waarschuw beheerder
donateur
wat lul je van Rijswijk??
Waarschuw beheerder
donateur
ieder weekend feest in de jumping partyplace to be! En vooral 10 dec... allemaal afkomen zou ik zeggen.

https://partyflock.nl/party/50603

[img width=327 height=235 cacheid=0001da4800044b9e651e5f361a010ff06e]https://partyflock.nl/images/upload/36850_regular.jpeg[/img]

[img width=327 height=235 cacheid=0001da4900044b9ff811be401a010ff06e]https://partyflock.nl/images/upload/36851_regular.jpeg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The site is toppie hoor...ga er nu al ong 3 jaar na toe en kblijf het een goei tentje vinden
Waarschuw beheerder
donateur
K ga vaak naar the lambo maar ben nog nooit naar the-site geweest ga er binnekort naar toe.. maar de reacties uit mijn ongeving zijn (Y)

Waarschuw beheerder
Site is gewoon heel gezellie :D
Ennuh, de gezelligheid maak je zelf he ;)

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag was het ook zeker weer gezellig!!
Twas gezellig druk en een goede sfeer (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En zaterdag word het ook weer superrrr :cheer: