ok ok mensen, nu even allemaal lief doen he! gossie!!!
Ok the site:
ik kom er zelf regelmatig, ofwel om te stappen of om te werken!
Drugs: ja dat wordt daar veel gebruikt, maar goed waar niet? *ben er zelf ook geen voorstander van maja*
Sfeer: er is regelmatig een vechtpartij dat klopt, maar gebeurt dat ook niet overal?
Volk: Apart, sommige inderdaad een beetje simpel als je het mij vraagt maar LANG NIET IEDEREEN!!! *maar naar mijn mening is iedereen die drugs gebruikt een beetje simpel...*
Muziek & Dj's: Daar valt niets over te klagen! die doen het gewoon weg super en draaien heerlijke muziek!!! ok het volume staat soms misschien wat hard, maarja moet je maar niet naast de boxen gaan staan, dat scheelt misschien
Om een lang verhaal kort te maken

ik vind het leuk zo af en toe in the site te zijn, heerlijke muziek die gedraait wordt! en als ik daar ga stappen kom ik niet voor het volk, maar gewoon om te feesten! Dus ik let niet op een ander en heb daarom misschien ook geen ruzie daar!! En tja als je het mij vraagt trekt deze muziek zowiezo een beetje de verkeerde mensen helaaassss... kijk maar op grote party's!!!
Maar voor de mensen die lange tijd niet in the site geweest zijn, ga zeker nog is terug en oordeel dan nog een keer, er is veel veranderd!
En mensen die er nog nooit geweest zijn, ga zelf oordelen en ga nie op een ander zijn/haar mening af!