Partyflock

Forumonderwerp · 703669

hoi
ga voor de eerste keer naar een technofeesje >> 13 nov. I LOVE TECHNO aanrader of niet?? help me ;)

mja wat denk je zelf..

ILT is HET techno-event van europa! Voor een eerste technofeest helemaal niet verkeerd dacht ik dus zo ;)

Dit word alweer mijn 6de editie en ik weet nog mijn eerste keer. SUPER!! :bounce:
laatste aanpassing
ik denk niet dat jij techno leuk vind...
ik heb ff in je profiel gekeken, en als dat in mijn achterhoofd neem ga jij toch zeggen wat een stelletje huppelkutjes... en je zult ook vrij veel puntschoenen zien op een technofeest!!!

groetjes Je\/\/e
laatste aanpassing
tja ik vond het vorig jaar al behoorlijk commercializerend zootje...werd zelfs gevochten! heb ik echt nog nooit gezien op een techno feesie...ik zou zeggen kom naar technova festival de 11 das echt een leuk techno feesie...maar als je een groot 'kuddevolk' techno feesie wil, ja dan is het wel leuk ja...(ps ik ga zelf ook hoor daar nie van maart is niet het hoogtepunt van me partyciele jaar ofzo...)

ja heb ik nog al hore zegge...:d en dan heb je ook zo van die mense die zegge "je bent voor hardcore daar hoor je niet thuis" mja schijt aan hebbe zeker:yes:

en je zult ook vrij veel puntschoenen zien op een technofeest!!!

Het feest is in belgie hoor. Daar lopen echt niet veel van die modepoppetjes rond.

puntschoenen:nee:
ja dat wel...als je een beetje van het hardere houd zou ik zeggen ga naar teqnology, veel Q-dance volgelingen dus daar draaien ze dan meestal wel wat harder...al is de lin-up dit keer ook een beetje freaky

Het feest is in belgie hoor. Daar lopen echt niet veel van die modepoppetjes rond

ECHT WEL!!!
laatste aanpassing

in belgië lopen er veeeeeeeel rond!!!:yes:
ja heb ik nog al hore zegge... en dan heb je ook zo van die mense die zegge "je bent voor hardcore daar hoor je niet thuis" mja schijt aan hebbe zeker

gewoon gaan kijken, maar je moet er absoluut niet heengaan met de instelling "ik haat huppelkutjes" want dan is er geen bal aan!!!

techno roeleerd!!!
Megadruk, maar heerst wel een mega goed sfeertje.
en het water is gratis by the way!!!
laatste aanpassing

ja heb je gelijk in jevve...lukt me wel(hoop ik);)

gratis?? dan moet ik cker gaan!!;);):d
haha idd, je moet trouwens niet te vroeg weg gaan, wij gingen vorige x iets eerder weg om de drukte voor te zijn...hadden we als laatste in de rij politie controle!!! moest die maat die terugreed een uur allerlij testen doen...op een been hinkelen enzo, heb je net 8 uur staan stampen hehe, en we hebben gewoon alles gefilmd! die agent flippen haha dus...wou ik ff kwijt
geen techno voor mij... :S

neej is niet leuk as je zo na 8u stampe bij die rotte flikke moet staan...:smja als je alles op band hebt kun je derna er cker nog hard om lache:yes::d:d

ja matthew...zouw ni goed zijn als iedereen voort zelfde was eh;);)ik ben der ook nier voor maar men kamerade gaan der heen en vroege ofk een keertje meeging:yes: nouw ja zoiets probeer ik dan ook :d:yes:(y)
techno moet je leren luisteren zeggen ze toch??

nou ik heb het wel geleerd nu en ga me op I Love Techno zeker wel vermaken maar het is niet te vergelijken met een hardcore feest.

There ain't no party like a techno party .........

Ik ben ook zeker aanwezig !

ik weet niet wat er van gaat kome...we zulle wel zien:yes:maar meestal als ik goei kamerade bij me heb dan maak je toch het feesje zelf?:yes:!!dus ik zal het wel overleven denk ik zo;):9
jij wel?...nou ik niet denk ik...:smoke::bier::xtc: maar heb de kaartjes al klaar liggen
laatste aanpassing

nou als jet zo bekijkt...:xtc::xtc:
Hmmz 3x op een écht techno feest geweest, en ik ben 3x bijna in een autisme blijven hangen :frusty:

het is gewoon mijn muziek niet, maar das bij een ieder verschillend uiteraard ;)

dan loopt het miss ook wel fout;);)

Ik weet wel dat ik er met mijn eerste technofeest echt in moest komen maar als je het eenmaal door hebt is het beter dan alles :yes:
kben er nog niet geweest, maar het lijkt me wel een prima eerste feestje zeg
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
techno'se dan :9

Werkzaam bij Rage-Online
schijnt een geweldig feest te zijn

als ik jou was zou ik eerst een keer naar Awakenings gaan :)
idd ga naar awakenings of naar teqnology
Ligt eraan welke soort Techno ze draaien, je hebt zoveel stijlen. Kvind zelf de meeste techno niet zo behalve die echte pure stijl die gewoon constant als een locomotief doorgaat, kan het niet echt omschrijven. Kun je ook lekker op gaan als je van andere harde stijlen houdt. Maakt je helemaal in trans.
laatste aanpassing

Waarom naar Belgie gaan voor je eerste techno feest als er in NL net zoveel te beleven valt in november...

wil niet zeggen dat ILT geen goed feest is hoor 8) dat zeker niet!

techNO :frusty:

Schijtbagger
laatste aanpassing

techno :S

hoe kan je dat nou een feest noemen
iedereen staat maar wat als een zoutzak wat wazig voor zich uit te kijken!
is toch geen feest!
maarja vindt je het gek met die muziek
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

willen alle bekrompen mensen nu dit topic verlaten

zekerweten !

stelletje kortzichtige bedweters
TECHNO :lief: (y) !!!

Mensen die Techno niks vinden <:ga lekker in een ander topic lopen K*NK*REN :@

Just say NO to TECHNO ;)
So let's GO Everybody Lisents 2 TECHNO :D :@

Neeee de mijne klinkt duidelijk beter ;)
ben r nog nooit geweest, maar t schijnt echt gruwelijk te zijn :)

knallen! 2 september 2004 23:00
techno

is toch geen feest!

Bek dicht homo en opzouten uit dit topic!
Artiest Manzel
knallen! 2 september 2004 23:00
techno

is toch geen feest!

nee ik ga naar feesten om duizende kerels in een ontbloot boven lijf te zien :s

laatste aanpassing
T zou verboden moeten worden !!:bah:

2 Nikkie:ja je hebt idd gelijk ,die van jou klinkt bter in d mond,maar mijn tekst is daarintegen Veeeeeeeeel Bter :yes: ;)

Gewoon een paar :bier: extra en Techno klinkt ook (y) :D

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Techno is echt kut....

Allemaal niet komen, het is het niet waard, jullie hebben het toch niet naar je zin....

Zonde van je geld, koop geen kaartje.... Hoe hard je het ook probeerd, het blijft kut-muziek :yes:

2 Sniezz: Tjaaa smaken verschillen gelukkig. Ik vind het dikke baggermuziek iig!!
laatste aanpassing
he mars,long time no see gozer!!!

Een paar biertjes extra en techno klinkt(y) !!!

voor TECHNO :lief: heb je geen bier nodig!! :@ :@ :@ ;
Idd ieder z eigen smaak nikkie!:)

Maar geloof me:r komt een dag dat je j overgeeft aan TECHNO :lief: :D

idd daan...

wil ook nog even beamen dat je je beter niet kan laten verleiden/verlagen door techno, :vaag:......met zn hoge prijzen, lelijke technohelga's, rare niet te plaatsen geniale bassloops, vieze clicks en claps, tering geile niet meer uit je kop weg te denken highhats, supergezellige mensen, dope locatie's, iedereen met zn eigen technomoves, dj's die maar blijven opbouwen....tot aan de climax....waarbij iedereen zo maf hard uit zn dak gaat :lief:

nee aub mensen.....ga niet naar techNO......

doe ik ook niet O:)