Partyflock

Forumonderwerp · 702586
zat zaterdag naar de radio te luisteren, nou nog nooit zo'n slechte mc gehoord als daar bij de Early Rave. Hij hield nog geen 2 minuten z'n bek dicht. aaaargggh
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Helaas zijn er voor mij tot nu toe maar 2 goeie mc's in NL :-(

Nova en Ruffian :-D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
beetje respect voor MC joe he ;) Mister early rave himself :P " the beat is flown " :respect:
heb een half uur dana en een half uur Digital boy gehoord. dat lijkt me meer als voldoende. Een mc moet niet de hele tijd meelullen.
Als ik iemand wil horen praten ga ik wel naar Cabaret ofzo. Je komt toch voor de muziek of nie???
das waar , maar een mc voegt altijd iets extra's toe aan het geheel . errug vetjes

x-fade: je bent me net voor... 8)
kan wel zijn iets extra's. Maar als je toevallig de sets van zaterdag kan aankomen die op ID&t waren. Moet je die voor de grap maar eens een keer terug luisteren.
mc joe zorgt altijd voor dat extra wat de muziek mist,hij maakt het feest kompleet respect voor the joe mc.

ik hoef al niks meer te zegge!
heb wel een paar setjes ja :D niks mis mee hoor :P
Het is altijd precies hetzelfde bij mc joe, je weet altijd al wat ie gaat zeggen, en je maakt zijn zinnen in je hoofd af...

dat is niet echt origineel meer te noemen

MC Joe :respect:

Af en toe was het wel iets te veel van het goede moet ik deze x ook toegeven :/ , vooral op het eind..
vond Joe tijdens de set van Ruffneck echt ongeloofelijk slecht

moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo weg ben van Joe als mc
maar op DB vond ik hem echt irritant :-/
MC Joe :respect: (1 vd weinige mc's die ik wel kan waarderen)
kan hem overigens niet beoordelen op DB ben daar nl niet geweest :(

maar kan dit niet allemaal in het grote hoe was Decibel topic.

onderhand de zoveelste topic al
ik kan DROKZ ook wel waarderen hoor....

THUNDERDOMEEEEE :D

heerlijk!

:yes: jammer genoeg mee eens..
ik ben ook bij early rave weg gelopen omdat ik me irriteerde aan de mc.
Artiest Lanz
wat een gezeur...

3(!!!) MC's tegelijk op Hellraiser Duitsland.... DAT was pas irritant
Ja klopt ik stond bij darkraver te kijke en die kerol zijn 15minuten constant ut zelfde achtermekaar zwaar irritant
mc joe wat een munk!!!! is trouwes niet de eerste keer dat ie zoiets doet... eerst moesten hij en rob bij ons in discotheek draaien en daarna luna en hij bleef maar ouwehoeren.. ook op momenten dat een nummer helemaal los ging!!!! sorry hor maar dan ben je volgens mij egt een ruk mc als je op de climax van een plaat gaat lope ouwehoeren...

moet eerlijk zeggen dat ik sowieso niet zo weg ben van Joe als mc
maar op DB vond ik hem echt irritant :/

IDD er werd ook meerdere keren uit het publiek geschreeuwt dat ie ze *censor* muil moest houden. En de mensen vreemd kijken naar me maatje want die zat zich echt groen en geel te ergeren. Jammer dat ik geen eieren bij me had O:)

das waar , maar een mc voegt altijd iets extra's toe aan het geheel . errug vetjes

Toevoegen ja, op de stille momenten, NIET tijdens de vocals, NIET tijdens de 'tune', en vooral NIET wanneer het nummer overgaat van de tune in de bass, het zogenaamde hoogtepunt genoemd :[
laatste aanpassing
Vond Joe ook niet zo geweldig op Decibel om het maar netjes te zeggen...
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
3(!!!) MC's tegelijk op Hellraiser Duitsland.... DAT was pas irritant

echt wel, ik stond zelf als enige mc in de 2e zaal, maar ik moest af en toe even gniffelen om het zwaar irritante gedrag van die duitse brulapen...pfffff!!!!

Artiest The Raider
Hij praatte wel wat teveel Joe maar later was ik zo van me padje dat ik maar bleef gaan, toen vondi k het niet meer irri
Op de set van Ruffmeck was hij verschrikkelijk irritant :@
Bleef maar mc-en :x aarggggg en dat op de beste set vad e avond :yes:

Volgens mij zei Ruffneck zelf dat hij moest ophouden (Y) na een half uur ofsow.

Ruffneck :respect: wat een set :kwijl:

ik heb uit ellende de set van Dana er af gezet, wat een schijtbler vent zeg... roept wel tien keer hetzelfde net alsof hij zijn tekst kwijt is..

nee deze mag van mij een omscholing krigjen naar barman..misschien dat ie dat beter kan...

nee deze mag van mij een omscholing krigjen naar barman..misschien dat ie dat beter kan...

Nou nou nou, beetje aardiger mag ook wel..
ja nou ik vond mc joe ook zwaar irritant afgelopen zaterdag vooral tijdens de set van ruffneck heb ik me er ook zwaar aan geergerd en tlulligst aan hem is vroeger zei ie misschien nog wat zinvols maar tegenwoordig zegt ie bv 'yeah'en dan herhaald hij dat een stuk of 10keer :@
ik kan DROKZ ook wel waarderen hoor....

THUNDERDOMEEEEE

heerlijk! :d

:yes:

Jammer dat hij alleen nog voor Thunderdome wilt mc's
laatste aanpassing
ik vond hem ook echt iritant op decibel.
ik vroeg me heel de tijd af of ie ook zo'n bek kon houden

Werkzaam bij Distorted Freakz
Artiest {SHOWLIST artist 7802, 44437}
ik zal geen namen noemen maar er zijn inderdaad mcies die de boel verzieken....
ghehe cliff, misschien tijd voor een keurmerk? :9

Mee eens. Erg irritante MC in de B2S tent (n) Misschien had MC Joe een lul-kick? ;-)
laatste aanpassing
MC Joe heeft gewoon wat.
Ruffian is toch mijn favoriet, hij heeft goed contact met het publiek en de dj's, orginele lyrics en heeft wat meer lef tegenover het publiek (gewoon lekker lopen zeiken als iemand niet mee doet :D).
ruffian is gewoon (Y)
heb hem afgelopen weekend en op decibel gehoord,en op beachBop en allebei de keren was ie top bezig :D

ruffian:respect:
Een mc op de radio komt heel anders over dan live op een party. Het hoort er gewoon bij en ik heb veel respect voor Joe, nostalgie!! Hij was weer lekker op dreef zaterdag!!!!!!!!!!

Ruffian is gewoon psies goed.. niet teveel en af en toe dat btje extra toevoeging..

Luister nu de set van Dana en ben 20 minuten aan het luisteren en die Mc joe heeft cker 16 minuten ervan erdoorheen geluld :S

Slecht hoor :yes:

*edit*

Laat ik het beter zeggen echt baggerslecht, daarbij verpest die dana dr set ook nog is..
laatste aanpassing
mee eens, ik PERSOONLIJK vind em altijd al veel en vooral hetzelfde zeggen, maar dit was echt het top(diepte)punt :s
wat een eensgezindheid allemaal hier :O :)
Luister nu naar de liveset van Dana en tering..hahahaha wat kan die gozer lullen man.

Net of ik naar een rap nummer luister met een harde beat. Werkelijk :D
kheb het eerste kwartier en laatste kwartier van ruffneck niet meegemaakt ma in die tijd vond ik joe gelukkig erg stil

Artiest Renegade
ik heb ludie niet gehoord tijdens de set van dana en ruffneck maar ja misschien iets te veel spraakwater op ???
En de winnaar van mijn MC of the year award is.... MC Joop! NOT!!

Mijn favoriet heeft een naam van 7 letters :kwijl:
Ik ben maar heel vroeg uit de early rave ontsnapt. Ik had al heel vroeg door dat Joe het net iets TE naar zijn zin had. :@
Ik ben maar lekker gauw naar de Hardcoretent gegaan :bounce: (Waar de MC overigens ook niet al te best was)
ik ben ervoor. om alle mc's een gedragscode op te leggen. Alleen nog praten tijdens de DJ wissel. :D

Dan kunnen ze de muziek ook niet meer verpesten.
Ik vond dat hij TE veel zei.

Een minuut achter elkaar 'one two one two one two' of 'partypeople in da house, partypeople in da house partypeople in da house' roepen, heeft voor mij GEEN toegevoegde waarde.

Maar hij doet het uit enthousiasme, dus ik kan het hebben! (y)
even voor de duidelijkheid, Boik, wat jij zegt, dat vind ik ook de voornaamste taak van een mc!!
To Double T, zijn we het daar over eens.