Partyflock

Forumonderwerp · 702586
zat zaterdag naar de radio te luisteren, nou nog nooit zo'n slechte mc gehoord als daar bij de Early Rave. Hij hield nog geen 2 minuten z'n bek dicht. aaaargggh

ehm ja ik heb joe nog nooit stil gehoord , misschien moet ie eens aan een rapcarriere gaan denken... hij is in hart en nieren een entertainer en weet wat ie moet zeggen maar vergeet soms dat het om de dj draait niet om hem..

voor de duidelijkheid dat deze man veel respect verdiend vin ik zeker , maar als welke mc dan ook zoveel praat als hij zouden ze niet meer geboekt worden en hij komt er mee weg das nogal jammer..

vooral omdat rob zijn set's altijd legendarisch zijn
laatste aanpassing

de beste mc is een mc die ze bek houdt!!
laatste aanpassing
jullie moeten niet zo ouwehoeren mc´s zorgen altijd voor een betere sweer.:respect:respect for the joe mc
betere sfeer me reet

joe zorgde voornamelijk voor irritatie :S

mc joe zorgt altijd voor dat extra wat de muziek mist,hij maakt het feest kompleet respect voor the joe mc.

:respect:
Hijs echt wel de beste! hij maakt muziek met zn mond man.
als een mc zn bek moet houden ken je beter met een voorgemixte cd en je discman op je kop gaan rondlopen op een feest!dan hoor je echt alleen maar music

2 schietzo wel eens van de gulden middenweg gehoord ?
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Ok ik bemoei me eigenlijk nooit met een MC topic, maar ik moet zeggen dat ik echt helemaal PARA van Joe werd tijdens decibel, jezus ik weet dat ie in zijn eigen stad staat en zn bek niet houdt als ie met rob optreedt en ik weet dat ie host is, maar dat ie de eerste 20 minuten van de set van ruffneck verneukte vond ik echt bij de beesten af!

echt hij hield zn mond niet en brabbelde maar wat aan, ruffneck roepen en die onzin, man houd je mond, kwas blij dat patrick de mic van em afpakte, daarna konden we de muziek beter horen, wat dat betreft een onvoldoende voor joe die avond

aan de reacties te zien is zo'n 80% het er wel mee enne, dus hoop ik dat t leest, er wat mee doet. zijn teksten volgende keer beter voor elkaar heeft...en op het juiste moment zijn ...ehhh mond dicht houdt?
ik vond het ook een beetje te veel van het 'goede'. en hij zou ook weleens wat vernieuwender mogen zijn in het aankondigen enzo!! :s

Laat em een voorbeeld nemen aan Ruffian (Y)
Misschien had die man een slechte avond, normaal is mc joe altijd wel (y)

:respect: mc joe
:respect: mc Drokz
:respect: Mc Ruffian
Geesss!! The MC at the early rave section??? He spoiled the mixs, it's a pitty he couldn't shut up!!!! Sorry to say that!

Werkzaam bij Rage-Online
Mc Joe :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Wij geven een early feest zonder MC!
beterzzzzz dan

:respect: MC Joe :respect: Is een show op zich
ben het 100% eens met de meerderheid hier..

okee mc joe verdient zeker respect..
maar volgens mij had ie te veel gezopen ofzo..

mischien het verlies van mitch...!! :S

maar dit sloeg alles....

errug irritant...

Volgende keer beterrrrrrrrrrrr..... :P
MC Joe is al zolang bezig...denk idd dat het tijd wordt voor hem om ermee te stoppen. Ik was laatst in Club X toen Technoboy moest draaien, niet alleen kon hij z'n bek niet houden hij stond ook nog eens MC Little Mike uit te dagen omdat ie volgens mijnheer Joe te weinig zei! Dumpen die Joe! Hij is ook te boeken als DJ..denk dat ie het einde al voelt naderen. The beat is flown...
TO MC VISION:
Je bent gewoon een 'wannabee' > MC Vision. Jammer dat je je door je jaloezie laat leiden.
En nog wat, je weet blijkbaar niet eens waarover je praat wijsneus: 'hij gaat nu maar draaien want hij voelt zijn einde al naderen' Als je een beetje op de hoogte bent (en je VISIE wat uitbreid) dan weet je dat hij ooit begonnen is als DJ en dus al heel wat jaartjes meeloopt. Toen wist jij nog niet eens wat HOUSE muziek was laat staan het bestaan van een MC. Misschien had hij z'n avond niet, maar voorlopig staat HIJ op heel veel grote feesten en jouw naam heb ik nog nooit gezien/gehoord!

hehe :D
Ruffneck heeft duidelijk geen Mc nodig, behalve muzikaal zweept hij het publiek verbaal goed op, vooral dat stukje dat ie de muziek uit zette en met een arrogante grijns wachtte op een hels geroep... super die gozer! MC was maar een sfeerverzieker
laatste aanpassing
Mc Joe is de kutste MC die ik OOIT gehoord heb.Die gast ouwehoerd veeeeeeeeel te veel :@
Dat ie maar is tape op z'n mond doet...

Mc da mouth of madness weet wanneer ie iets moet zeggen en wannneer niet...Joe lult het liefst heel de set constant :s

Mc ruffian is ook goed, haast alles is beter dan Joe :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
jezes ik walg van mc joe en idd ik hem ook geroepe datem ze gare smoel houe moest onze ruffneck ze set verpeste as ik patrick was trapte ik em vant podium af pffffff gare poot van een mc joe

Double T
Predator
Hype/Jazz
Drokz

zijn MC's die ik wel kan waarderen. :)