Partyflock

Forumonderwerp · 702337
15924x bekeken

Artiest Afross
Waarschuw beheerder
hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????:S, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
terror kun je toch geen muziek noemen...

Uiteraard niet, hoe kan muziek met meer bassen dan hardcore nou goed zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 15:12:
ik had een fucking kk shirt aan met afross dr op, dus wat lul jij... en kiste en lonsdale heb k niet eens!!!

wat lul jij nou???ik heb daar geen klein zwart mannetje gezien met een shirt met afross erop dus jij kraamt echt onzin uit!
je durft nieteens toe te geven dat jij dat was er is op dat feest foto's gemaaktdoor verschillende mensen,als ik een foto van jou erbij zie(dat zou vast wel zo zijn) met je mooie lonsdale shirt enzo erop dan zet ik die meteen hier neer!

Waarschuw beheerder
we zullen het wel zien op de fotos ja toch :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 15:39:
we zullen het wel zien op de fotos ja toch

inderdaad ja dat zulle we wel zien ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 september 2005 om 15:33:
met je mooie lonsdale shirt enzo erop dan zet ik die meteen hier neer!

hoe vaak moetik k t gvd nog zeggen dat ik geen lonsdale heb.

Waarschuw beheerder
nou iedergeval dat mannetje met dat polotje aan was echt lachwekkend :D
Waarschuw beheerder
pas op hoor dj Afro Afross, ROST je helemaal AF ;D
Waarschuw beheerder
(k) citeer top bottom 11 september 2005 13:57[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[(k)Lapjeskat(k)]
Uitspraak van ;D Engel des Doods ;D op zondag 11 september 2005 om 13:20:
hoezo? als jij die gozer was met dat blauwe lonsdale polotje en met je broek in je kisten dan heb ik je gezien ja haha je bent een lachertje man ook hoe je op dat feest reageerde enzo op de muziek en t publiek t was gewoon lachwekkend

ja klopt ik heb die kleine opdonder daar ook gezien dat was inderdaad lachwekkend die sukkel had inderdaad een blauwe lonsdale polo aan een pet op en legerkistjes

en dan had die een lonsdale topic geopend hahah ha
https://partyflock.nl/topic/702681

en ik weet niet wat die aan het doen was aan het hakken,stampen?het leek net de vogeltjesdans!

Lekker belangrijk hoe iemand danst.Maf doen hoort bij hardcore en iedereen en waarschijnlijk jij ook 'dansen' allemaal hetzelfde en dan gaan zeiken als iemand vaag loopt te doen??? Dat is echt zo dom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Passie;D op zondag 11 september 2005 om 16:34:
pas op hoor dj Afro Afross, ROST je helemaal AF

:roll: :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind Terror weinig aan eerlijk gezegd.Effe is wel mooi om te horen maar niet hele avond.....doe mij maar liever Darkcore of Industrial :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 15:50:
nou iedergeval dat mannetje met dat polotje aan was echt lachwekkend

inderdaad heel lachwekkend die kneus van een afross

Waarschuw beheerder
nou goed zodra ik fotos heb post ik dr wel 1, tot die tijd kan je dneken dat ik dat mannetje met die polo was terwijl ik noch londale nog kiste of weetik wat van die zooi heb

Waarschuw beheerder
ik vind trance en shit beetje hersenloos idd :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 15:31:
terror kun je toch geen muziek noemen...

Uiteraard niet, hoe kan muziek met meer bassen dan hardcore nou goed zijn?

jullie zijn egt niet wijs gek hoe snellah en hardah hoe betah:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Passie;D op zondag 11 september 2005 om 16:34:
pas op hoor dj Afro Afross, ROST je helemaal AF ;D

echt humor hah hahah ha
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 17:51:
nou goed zodra ik fotos heb post ik dr wel 1, tot die tijd kan je dneken dat ik dat mannetje met die polo was terwijl ik noch londale nog kiste of weetik wat van die zooi heb

en ik weet nog steeds 100% zeker dat jij dat wel was een vriend van me dat nu naast me zit die ook op dat feest was had jou herkend jij vroeg zelfs nog wat aan hem

Waarschuw beheerder
ik weet tog zelf wel watik gvd aan had, als een lonsdale shirtje aan had gehad met kisten had ik dat heus niet ontkend, maar ik nou eenmaal GEEN lonsdale en ook GEEN kisten , en hoef die troep verder ook niet... dus kan je de hele tijd door lope zeiken datik dat wel was maar das dus kk onzin. maar goed wil jij dat denken doe je best :S

Waarschuw beheerder
Afross vond je csr niet hersenloos dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel eerst speedcore gaan afkraken maar dan opeens van proberen te houden en naar een speedcore feest gaan hoe bedoel je triest?

Waarschuw beheerder
hehe :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=679 height=453]http://www.teringwaus.nl/Avaters/slaves%20to%20the%20rave%20077.jpg[/img]
jij kan wel blijven ontkennen maar weten allemaal wel dat jij het was met jouw lelijke kop

Waarschuw beheerder
idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 september 2005 om 18:57:
wel eerst speedcore gaan afkraken maar dan opeens van proberen te houden en naar een speedcore feest gaan hoe bedoel je triest?

waar bemoeit iedereen zich mee :\ Hij mag toch wel zelf weten wat ie mooi vindt en wat niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLAPSHOT op zondag 11 september 2005 om 20:17:
waar bemoeit iedereen zich mee Hij mag toch wel zelf weten wat ie mooi vindt en wat niet

jah tuurlijk maah hoezo kraak je het eerst af en gaat daarna naar zon feest dat is tog een beetje wous
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:28:
jah tuurlijk maah hoezo kraak je het eerst af en gaat daarna naar zon feest dat is tog een beetje wous

smaken veranderen toch :) ik was vroeger 100% anti witlof, mijn jonge jaren hebben toch voor een groot deel in het teken gestaan in het zwartmaken van deze groente en nu vind ik het erg lekker. Mag dat dan niet :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLAPSHOT op zondag 11 september 2005 om 21:13:
smaken veranderen toch ik was vroeger 100% anti witlof, mijn jonge jaren hebben toch voor een groot deel in het teken gestaan in het zwartmaken van deze groente en nu vind ik het erg lekker. Mag dat dan niet

nee dat mag niet, dat is onmogelijk;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 22:37:
nee dat mag niet, dat is onmogelijk

onmogelijkheid is een keuze b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 18:55:
Afross vond je csr niet hersenloos dan?

endonyx en sonic overkill verveelde me in het begin van hun sets, smurf vond ik redelijk hersenloos.. voor de rest vond ik het vet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 september 2005 om 19:00:
jij kan wel blijven ontkennen maar weten allemaal wel dat jij het was met jouw lelijke kop

ohjah je heb helemaal gelijk je bent gelukkig goed met gezichten :S
Waarschuw beheerder
Hi afross *waves*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLAPSHOT op zondag 11 september 2005 om 21:13:
smaken veranderen toch ik was vroeger 100% anti witlof, mijn jonge jaren hebben toch voor een groot deel in het teken gestaan in het zwartmaken van deze groente en nu vind ik het erg lekker. Mag dat dan niet

joi knakker op deze datum is het gemaakt28 augustus 2004 19:49 en dan enkele dagen later vind die het ineens wel kikke je be niet goed in je hoofd man mot die zelf wete maah gaa dan ook nie zittuh ouwehoere over terror
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op donderdag 1 september 2005 om 20:13:
Ik moet je ongelijk geven, "stampuh" werd al heel vroeg in de scene gebruikt, het is zelfs een jaar of 9 geleden in een nummer gebruikt (kan ff niet op de naam komen).

Hakkûhbar - De Gabbersaurus.

Stampgevaar, dat was em! :D
Waarschuw beheerder
wuhahahahahah wie heeft gister Afross op csr gezien?

Kheb 'm vaak voorbij zien komen ja! Ik herkende 'm aan z'n "afross" shirtje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deep Seroc op maandag 12 september 2005 om 22:10:

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 16:50:
joi knakker op deze datum is het gemaakt28 augustus 2004 19:49 en dan enkele dagen later vind die het ineens wel kikke je be niet goed in je hoofd man mot die zelf wete maah gaa dan ook nie zittuh ouwehoere over terror

Ik wilde dat PF een spellingscontrole in zou bouwen.
Waarschuw beheerder
Alsof jullie eerste cd ooit gekocht meteen speedcore was...
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wij hebben speedcore nooit af lopen zeiken.
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
speedcore is tog als je speed gebruikt
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, en terror is alleen voor Moslims.

:bye:
Waarschuw beheerder
TERRORRRR!! mooiste wat er is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op dinsdag 13 september 2005 om 14:25:
Ja, en terror is alleen voor Moslims.

hehe :9
Waarschuw beheerder
pro terror eg sppr vet

Waarschuw beheerder
1.Afross is een sukkel!>omdat hij een meeloper is die nu opeens ook van speedcore houd en nog steeds stug ontkent dat die degene was die gesignaleerd was op CSR
2.Asylum is ook een sukkel!>omdat hij popie jopie doet en denkt alles beter te weten met zijn domme opmerkingen hier op pf,eerst was hij een diehard gabbertje(enzyme fan enzo) en nu de stoere breakcore mannetje die alles van speedcore beter denkt te weten dan ieder ander!
laatste aanpassing
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
jij doet toch ook popie jopie tegen afross

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 17:48:
1.Afross is een sukkel!>omdat hij een meeloper is die nu opeens ook van speedcore houd en nog steeds stug ontkent dat die degene was die gesignaleerd was op CSR
2.Asylum is ook een sukkel!>omdat hij popie jopie doet en denkt alles beter te weten met zijn domme opmerkingen hier op pf,eerst een diehard gabbertje(enzyme fan enzo)

--->

wuhahahahahah wie heeft gister Afross op csr gezien?

zegt genoeg, maar goed denk verder wat je wil en t interesseert me verder weinig als je me een sukkel vind, ik blijf lekker doen wat ik doe heb k jou nie voor nodig, en waarom zou ik t in godsnaam ontkennen als ik dat geweest was :s gaat ook nergens over
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en enzyme roeleert

Waarschuw beheerder
Ik ben een Enzyme fan en een speedcore fan.

Ben ik nu een wannabe?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holmen op dinsdag 13 september 2005 om 17:52:
jij doet toch ook popie jopie tegen afross

en wat moet ik volgens meneer menno stoer gedaan hebben tegen die poot?ik heb hem alleen duidelijk gemaakt dat ik het triest vind dat die eerst terror/speedcore afzeikt

en dan deze topic geopend heeft en nu opeens ook van probeert te houden sinds hij van verschillende mensen reacties heeft gezien dat hun wel van deze muziekstyle houden dan vind ik iemand écht heel zielig!

jij hebt zelf van hardstyle gehouden maar nooit speedcore zitten afkraken en nu vind je het ook top(zo hoort het)(Y) dat kan ik van die "afro" niet zeggen,de stumpert!

ik denk dat hij het waarschijnlijk sarcastisch bedoelt want die anderen hebben niemand met een afross shirt gezien daar alleen de beschrijving van polo,pet en dergelijke

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 18:40:
Ik ben een Enzyme fan en een speedcore fan.

Ben ik nu een wannabe?

ben jij dan ook een nosferatu en endymion fan?net als de standaard gabbertje,meeloop/wanna be wazi daar fan van zijn?en angerfist niet te vergeten natuurlijk dan hoor je er ook helemaal bij en je eigen tekst helemaal vol met die lompe zelfgemaakte gifplaatjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij hebt zelf van hardstyle gehouden

Nog steeds hoor. :P

Waarschuw beheerder
de oude hardstyle ken ik nog wel waarderen dat klinkt een heel stuk anders en beter dan die zooi van nu

Waarschuw beheerder
Dat vind ik dus ook.