mitchel ik quote even wat voor je zodat je kan lezen wat die kneus over speedcore zei
Afross 28 augustus 2004 19:49
Afross hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????

, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....
Afross 28 augustus 2004 20:08
Afross ik vind hardcore ala, angerfist en noize suppressor vin ik kk vet, maar egt terror en speedcore vin k maar nix hoor, de melodie is totaal verdwenen
Afross 29 augustus 2004 20:38
Afross nou goed, ik hoor te veel mensen zeggen dat ze terror wel goed vinden, k zal wel eens wat meer van die zooi downloaden......., geef ff een paar goeie namen...
Afross 30 augustus 2004 01:51
Afross heb ns wat gedownload, en k moet zeggen, dat ik dr weinig aan vind, k zou naa een halfuur terror een overdosis hebben, ook wat speedcore gedownload, en dat valt in mijn boekje niet eens onder muiek k bedoel 660bpm

ook vind ik heb natturlijk niet alles gehoord, maar terror zot minder complex in elkaar als hardcore
Afross 31 augustus 2004 13:02
Afross vaak van die hersendode pogo'ers op.-----> dat pogo'en vind ik idd nog veel zieliger als terror, terror heb k nou egt geprobeert te luisteren, zit soms nog enige vorm van melodie in, maar speedcore(nog wat nrs gedownload) vin k tog steeds zieliger worden, zit geen melodie ofzo meer in, en tis gewoon wat kick achter elkaar geplakt, dat 600 bpm gedoe, wat heb je dr aan

en ik vind dr gewoon geen gevoel in zitten , gaat dr niet alleen om of je dr op kan dansen, luisteren kan ook, en ik steek nog leievr mn vinger in me keel dan dat ik naar een speedcore feest ga, dit is mijn mening, die mening wil ik hier kwijt..., als je dr anders over denkt , moet je dat vooral laten weten idd, daar is n forum ook voor
Afross 31 augustus 2004 22:22
Afross PLEASE... leg me eens uit wat dr nou zo vet is aan speedcore??????, ik kan t niet eens aanhoren, miss praat k nou als een opa, maar ik vin t gewoon geen muziek, iets op 600bpm, das bgvd 10 beats per sec

, k snap niet dat iemand dr wat aan vind
Afross 18 januari 2005 01:20
Afross hmmm ik wil ff terug kome op terror is hersenloos, ben de laatste tijd wat hellfish gaan downloade enz... en von een aantal nrtjes tog wel aardig .... topic zou k oete veranderen in speedcore is hersenloos

hij blijft toch een wanna be kneus dat die nu opeens van speedcore gaat houden enzo