Petaaaaah +3 28 augustus 2004 06:28Pfffffff ben net terug van een feestje, wil wel is weten hoeveel mensen er nog wakker zijn of die net wakker zijn geworden, en die zin hebben om slap te ouwehoeren, slapen word niks gheghe, word dus daggie doorhalen
21 december 2004 01:35 kmoest net in 1 minuut ineens 10 berichten lezen tsk tsk tsk OinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionkOinktoinkeoinketoinkeoinketoinketionk
Marcel-o 21 december 2004 01:38donateurheb een cenobite avondje voor mezelf + baco's vermaak me prima
Lillith 21 december 2004 01:41ik ook. sappie dr bij. beetje G drbij.. en mars mag alweer bijna naar huis!
21 december 2004 01:42(permanent verbannen)ik weet niet wrom ik wakker ben en of ut ook zo is maar ut zal wel
21 december 2004 01:49(permanent verbannen)nee is te hopen voor jullie maar jullie dat ik wakker ben want anders zijn jullie net zo als ik
21 december 2004 01:50ik ook nederlands kunnen gepraat zijn hebben willen gemogen gedaan blijken schijnen te heten enzo..