Partyflock
 
Forumonderwerp · 702176
Pfffffff ben net terug van een feestje,

wil wel is weten hoeveel mensen er nog wakker zijn of die net wakker zijn geworden,
en die zin hebben om slap te ouwehoeren,

slapen word niks gheghe,
word dus daggie doorhalen :D:P
 
Ik slaap !
 
ik ben nog helemaalwakker
aha flugelwijfie wat heb jij dan uitgespookt vanacht nog iets boeiends :P
 
nee was wezen stappen in de kroeg dronken me bed ingegaan en werd net wakker gesmst
ohhhhhhh en hebbie een kater :(

of valt dat wel mee...
 
nee allen nog steeds dizzy
flugelwijfie ben je nou niet klotemoe dan ? :P

ButtNo!se : sjow das klote zaterdags werken.......
succes vandaag (Y)
nog wakker

iedereen is hier net de deur uit heb me verjaardag gevierd
Sjow nog gefeliciteerd dan.... (F)

lekker gefeest ?
Ik ben net wakker.. moet zo gaan werken..

Maar vanavond Stampe op Decibel Outdoor!! :bounce:
 
moe nee eerder verbaasd
ja dank je wel

ja ja was weer een goed avondje
verbaasd jah flugelwijfie hahahaha

vertel
ik ben net op .. maar eh ga zo me nest in :| ben zo gaar als een sigaar de pils smaakte vannacht wel goed :D dus eh.. als ik weg ben , weltruste!:D
 
gewoon
H@rdhouse R@aver TRUSTEEEEEEE.......!!!!!!!
 
ik ben weer wakker !

goede morgen!
 
maar mensjes ik ga nu denk ik wel me bed weeer in krijg geen smsje meer terug:'(
GoeieMorgen Reltje....!!!!!!!!!!!!!! :D

TRUSTEEEEEEEEEEEEE flugelwijfie..!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
gekke dwaas: jah dank je:D jij stampse vanaaf ik denk dat ik nog ffkes rond blijf hangen maar eh .. ik maak ut zeker niet laat .. kut dat ik geen kruitvat dingetjes heb :D van die inbruprofheee ofzow.. die helpe nog welis tegen een kater!!:D PS.. IEMAND NOG TIPS !!!?!??!!?:)
laatste aanpassing
 
wat zullen we vandaag gaan doen?
Mz.. lekker uitgaren denk ik ..:) jij?
Tsjah wat gaan we is doen vandaag......

pfffffff jah kut he hardhouse zo'n kater....
 
Weet het echt niet!
Ook niet wat ik komenden n8 ga doen!
Waar is een mooi feestje?
Kijk al in de Agenda maar niets dat mijn aand8 trekt.
suggesties?
:) het gaat wel .. ik heb mij slechter gevoeld tijdens een kater!! deze valt nog mee.. af en toe heb je ook van die katers dat het eten de hele dag niet smaakt en zo :( das is pas lelijk maar dat heb ik niet.... ik kan ook niet bepaald zegge dat nu ergens zin in heb ofzow maar jah dat heb ik nooit morgens..
RELTJE: ik weet nog wel een feesie.. decibel outdoor:) dan kun je in de loop van de dag nog een kaartje fixe ik weet namelijk niet of het uit verkocht is!
Jah idd decibel outdoor,

offuhhhhh No Entrance van 12.00 tot 24.00 in diemen geloof ik...
 
Beetje ver weg!
Maar ja wel ee optie..... zal overleggen met de BOB hahahah

Trouwens Gekke Dwaas dat vriendinnetje van je heeft een mooie persoonlijke tekst!
Jah is mooi he reltje..... (Y)
DE DE DE DECIBELLL, als ik gewoon werk had ofzow dan was ik er wel heen gegaan maar ja moet op de kleintjes lette:|:| das wel minder dus vanavond gewoon met een paar maten een pilsje drinken en lekker chille wordt wel lache denk ik, ik ga naar HQXL en naar dance valley winter editie :P dus dat zijn mijn enigste feesie denk ik !!:) maar dan heb ik iets om naar toe te leven tog?
moet ik even kwijt.als je in het engels een goedkoop schaap wilt chippen. zeg je dus"i chip the sheep sheep. het gaat nu ff om het spraak gehalte he!k'heb een beetje te veel drank op om het schriftelijk te vertalen.ZZZZZZZ ZZZZ
Jups ik leef naar 18 september toe,,,,

Masters Of Hardcore in thialf lijkt me helemaal te waus..... heb ik echt zin in...:D
hahahaha mie miep....... :D:D:D

wat flauw zeg :P:P:P
mie miep ..:D Waar komt die opmerking nou vandaan??!?!?!:D Hahaha het scheelt dat ik nooit in engeland kom maar eh.. ik zal het een keer bij ons in ut dorp vrage ofzoooww..:D kijken wat ze zegge:P
geef ons maar een krat met pils das meer dan een half blik.....
 
18 september daar wil ik ook heen!
Is toch nog niet uitverkocht?
Hahahaahaha........

wat een humor............

ongeloofelijk en dat zo vroeg ............ :P

Nee masters is als het goed is nog niet uitverkocht..... :no:

maar zou niet te lang wachten met een kaartje halen :no:

:D
laatste aanpassing
das een zo`n oudbollig nederlands nummer maar dan in een nieuw jasje!:D geh.. dat zij een maat van mij een keer..!:D dat was wel dom we kwame uit het cafe en toen kwam die opmerking uit het nix!
oftewel mocht maurice (bindsberguhh) die ooit leze:
MAURICE IS RAAARRRRRR:d
fagge moment opname die toevallig opgenomen waren.anders waren ze vergeten.zo ook haleloeja......"kaleloelja"evn kijken of ik er nog meer vind???????
 
Ga vandaag wel ff een kaartje halen!

Jeetje snap er helemaal niets van !
hmmmmm ik snap er weinig van....... :P

moet je zekers doen reltje,,,,,,,

volgens mij gaat masters echt bruut worden....:D
laatste aanpassing
MIE MIEP: hoeveel hedde gij gezope gister.. ik weet ut niet meer maar eh twas wel voldoende!:D zolang ut gezellig is tog?:P ik heb gelukkig wel een beetje op de fles gelet want anders ben je helemaal nix meer waard de volgende dag!
ik denk dat bij mie miep de alcohol nog werkt en dat die een partij slap ligt te zwetse van daar de menig partyflockerrr er nix van snapt!:D
dat is goed tegen de muizen zei de boer en stak s,n boerderij in de fik..
 
hahahahaha

niet te geloven!
STELLING : Bakken we een ei, of gaan we naar bed?
laatste aanpassing
 
Liever een zacht gekookt eitje!