Partyflock

Forumonderwerp · 702174
6837x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 24 september 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
HQ SEPTEMBER

En wederom worden we verwend met de volgende editie van HQ :yes:

Special Scot Project A1 Album launch!

Met

Scot Project, Organ Donors ( :respect: ), Tom Harding en Danny D

En

Michel de Hey Darren Kay en Alewxander Koning

BRING IT ON!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De eerste die ik tegen het lijf liep (was net 2 minuten binnen) was meneer fotograaf. Verder heb ik nog floor, daaan en john gezien. Jullie stonden allemaal VIP, ik stond links vooraan.

Toen proteus een tijdje bezig was wilden de mensen met wie ik was naar boven, ze konden proteus totaal niet waarderen. Ik vond hem ook slecht en was de bob en had weinig gedanst en wou wel ff lekker boven gaan zitten en naar beneden kijken.

Tijdens equinoxx heb ik nog wel ff flink staan "hakkuh" beneden.
Waarschuw beheerder
donateur
A vandaar, nou je bent toch wel zaterdag in Culemborg toch?
Ach je hebt mensen die met Proteus weglopen ;)(das ook dat ik de hardstyle trotseerde in de matrix) En je hebt mensen die hem absoluut niet kunnen waarderen.
Ieder zijn ding hoor!
Je bent iig wel altijd eerlijk Hassan(y)
Waarschuw beheerder
Niet altijd hoor :bloos: (leugentje om eigen bestwil bij het "gezag" --> baas op t werk, leraren en ouders)

Culemborg ben ik zeker wel bij. Is hier niet zo ver vandaan namelijk
Waarschuw beheerder
donateur
leugentje om eigen bestwil

moet kunnen ;)
Ach zaterdag word alle geleden schade weer ingehaald
Waarschuw beheerder
donateur
Megazin in zaterdag:d
Waarschuw beheerder
donateur
En vrijdag misschien ook al ff een feestje bouwen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet gaat, dan ben je uitgenodigd voor het feestje.
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt wel een thuisfeestje, maar daar weten we ons ook altijd prima te vermaken;)
Waarschuw beheerder
2 HASSAN.

Ieder zijn ding. Ga alleen ergens tegenin als ik het idee heb dat het niet echt objectief is. Ook al was en is het in jouw geval wel objectief zoals je al aangaf. De reden waarom ik daar aan twijfelde ligt in het feit dat jij volgens mij nooit echt "wild" bent geweest over Proteus, dus naar mijn idee zo'n Dj ook eerder zou neerhalen. (om zijn muziek keuze dan...) Iets wat ik overigens me wel een beetje kan voorstellen want ik heb dat ook wel eens gehad bij bv. Roog en Erick E terwijl ik laatst zelfs op zo'n feestje een top avond heb gehad!

Dacht alleen dat jij toen je de uitspraak deed over een dj zijn performance dat je hem bedoelde. Dat is het klotige aan dit soort discussies, beter kun je gewoon praten, dan worden sommige uitspraken beter overgenomen cq begrepen.

Mazzel.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is altijd het probleem hier op partyflock, het gaat meestal om persoonlijke meningen. Helaas is niet iedereen evengoed in het onderbouwen van een mening.
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen mag zijn mening geven toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeker, maar ze worden vaak erg slecht onderbouwd. Of mensen zijn het niet met jouw mening eens, en komen dan met allemaal onzin argumenten.
Waarschuw beheerder
2 AJ: Ik begrijp wat je bedoelt, via internet/chatten/fora komen dingen soms ook net ietsje anders over dan dat de bedoeling was.

Maar was zeer zeker wel te spreken over Proteus na zn set op Impulz Indoor en zn 1e set op HQ in de melkweg.

Daarna stelde die mij teleur op Impulz Outdoor maar vond ik m weer goed bezig op Dance Valley (na een stroeve start).

In the matrixx echter vond ik m echt heel slecht. Ik zei op een gegeven moment ergens in t begin van zn set tegenn reef dat ik t volume erg laag vond staan. Ik vond het geluid ook niet helemaal zuiver, t klonk veel minder goed dan tijdens max. b grant. Platenkeus vond ik ook slecht.

Hij is in zeer korte tijd als een raket omhoog geschoten, daar waar andere jaren voor hebben moeten draaien in NL. Zn allereerste Impulz Outdoor, zn allereerste Dance Valley en hij mag ze allebei afsluiten :vaag:

Ik kan me voorstellen dat zn muziekstijl (snel en hard) zich er voor leeent om hem als afsluitende DJ te programmeren. Maar ik vind hem niet goed genoeg daarvoor.

Soms vind ik m steengoed en soms dus waardeloos...
donateur
foto's van afgelopen zaterdag staan on line :

http://www.partyvibes.nl/pictures/thumbnails.php?album=114

errug leuke fotos van jou ook hassan vind ik :)
Waarschuw beheerder
Heb ze gezien. Vind t nooit chill om mezelf op foto's te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
scot project :respect:
hier moet ik echt heen!!

tot hoelaat duren die hq feesten eigelijk altijd?

grtz
Waarschuw beheerder
donateur
weet nog niet of ik naar de komende hq ga.
Voor de line-up doe ik het niet, maar ja die gezelligheid he!!!!
Waarschuw beheerder
:vaag: :vaag: :vaag:

3 Uur lang Scot Project, launch party van zn allereerste productie-album (hij had wel 10 albums kunnen vullen met eigen producties). Deze man is een hardtrance-legende. Beste remixer ooit. Heeft een eigen sound ontwikkeld en heeft een platentas met platem waar je U tegen zegt. Zn mixen is dan wel standaard, maar dat deert me niet.

Smaken verschillen zal ik maar zeggen.

Oh ja, dan hebben we ook nog de Organ Donors. Weet niet of je ze gehoord hebt in the matrixx, maar het was heel heel erg vet.

Dit wordt zonder twijfel voor mij de beste HQ van 2004 tot nu toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Smaken verschillen zal ik maar zeggen

Voila! Vind het zo jammer met scot project dat als hij 3 uur draait dat je dan 1 uur stil staat.
Geef mij maar continu dansen!!!
Maar je hebt wel gelijk met zijn producties, want ik vind er een hoop goed!
Waarschuw beheerder
Ja dat hoor ik van meer mensen, dat ze zn breaks vervelend vinden. Vind het juist heerlijk, vooral die spacestukken :lief:
Waarschuw beheerder
Precies! Ogen dicht en waan je in .......

Heerlijk, die breaks erin en dan weer vol het gas erop ! :bounce: hahaha

En dat samen met die eeuwige BIG SMILE op z'n gezicht, FANTASTISCH, dus wederom genieten!!!

Gr.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, het moet maar weer he;)
donateur
weet nog niet of ik naar de komende hq ga.
Voor de line-up doe ik het niet, maar ja die gezelligheid he!!

:o
Je moet wel komen hoor Kjell!!!

Sowieso over die breaks he....Das best wel lekker vin dik hoor, vooral omdat daarna die kick er vaak alleen maar des te harder in komt
Wat is er toch aan de hand, ben ik weer in een andere wereld wakker geworden? ;)

En dat samen met die eeuwige BIG SMILE op z'n gezicht,

JA!!! Geweldig is dat he??

Ik verheug me juist heel erg op de volgende HQ, B-day party Prt 2

Ik vroeg ooit een keer Proteus, JP, Scot Project én de Organ Donors op 1 HQ voor mijn verjaardag en heb het gevoel dat ik het gewoon in tweeën krijg nu

HQ :respect: :lief: HQ

Interview is leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik die vrijdag avond moet werken:(

Goedemorgen trouwens..
Waarschuw beheerder
donateur
Alweer:p
donateur
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik die vrijdag avond moet werken

Rober dat moet je niet pikken hoor, je bent afgelopen HQ ook al het haasje geweest (oh wat zeg ik dat netjes) dus zeggen dat je al afspraken hebt die niet verzet kunnen worden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er weinig over te zeggen eigenlijk. Kan wel aangeven dat ik het niet leuk vind, maar zal er toch heen moeten.:(
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je niet ruilen met een collega of zo?
donateur
Ja bv of zeggen dat je echt niet kan, niet zeggen waarom, maar dat je andere verplichtingen/afspraken hebt waar je niet onderuit kan komen
Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem is dat ik vaste vervanger ben daarzo. Ze kunnen daar verder niemand heen sturen.
Waarschuw beheerder
donateur
Modderfokkers daar! Volgens mij kijken ze gewoon op de kalender, zien dat er een HQ is, en dan is rober het zaadje!

Waarschuw beheerder
Scot Project rulez 'Cold Night remix' :respect:

Count me in people!!!!
:yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
yo peeps, HQ guestbook back online!!!

Waarschuw beheerder
Hopelijk ben ik ook weer eens van de partij....het moet maar weer eens he? haha.
Waarschuw beheerder
Exactly! Want wie moet anders al die "smiling" people op de foto (laten) zetten.......? hahahaha

Ciao.
Waarschuw beheerder
http://hq.udc.nl/guestbook
Waarschuw beheerder
donateur
http://hq.udc.nl/guestbook

zo is het iets makkelijker;)

Waarschuw beheerder
donateur
Huub huub huub, barba truuc!

Maar goed...

Nog maar uhmmm 2 weken en 1 dag he:D

Ik ben nu 2 daagjes foetsie..moet in de bediening werken ofzo in Noordwijk.. en mag overnachten in een luxe hotel:D Tralalala
Waarschuw beheerder
Moet je niet naar school?

Waarschuw beheerder
donateur
nop heb alleen ma, di, wo school...
en deze week de andere 4 dagen werken:P