Partyflock

Forumonderwerp · 702174
6935x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 24 september 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
HQ SEPTEMBER

En wederom worden we verwend met de volgende editie van HQ :yes:

Special Scot Project A1 Album launch!

Met

Scot Project, Organ Donors ( :respect: ), Tom Harding en Danny D

En

Michel de Hey Darren Kay en Alewxander Koning

BRING IT ON!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ja want op HQ zullen we er dus wel 3 uur naar moeten luisteren..

zal mij benieuwen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Oeioeioei, ik heb toch ook wel zin om Andy Withby weer eens te mogen aanschouwen en beluisteren :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
komt hij in september ook dan?%)

of is het voor oktober?
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Als andy whitby in october naar hq komt dan word ik dus echt gek he... Want die kerel is echt MEESTERLIJK goed :respect:

Hij is een van de beste dj's, kwa platenkeuze (vind ik dan) en mixtechnisch gezien... Just pure plain, RESPECT to andy whitby :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
er is toch ook nog een mysteryguest op HQXL?
IOf ben ik nou echt weer eens compleet in de war?
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent altijd in de war:p
donateur
Ik vraag me nu inderdaaan af waarom ik er nou op kwam om dat hier neer te zetten in dit topic

Oh ja!!!!

Omdat ik Andy Whitby ERRUG graag een keer op een HQ zou willen horen :yes:
Waarschuw beheerder
Het is ook niety zo gek dat Scot Project een mindere DJ is dan dat ie producer is :vaag:

Hij is sowieso de allerbeste remixer, staat bij mij buiten kijf. Eigen producties zijn ook van zeer zeer hoge kwaliteit. En dan niet 1 of 2 remixjes en 3 of 4 producties, neeeee, heel veel vette remixen en producties.

Als DJ vind ik hem ook steengoed, maar ja idd, als producer is ie beter.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook wel een goede dj, alleen is ie vrij standaard. niet echt een goeie uitstraling achter de decks (als ik ff als Jerney mag klinken :P). Mixen is ook erg standaard. Maar ja als producer is ie gewoon GOD PROJECT!
Waarschuw beheerder
Ik hoor je niks zeggen over zn platenkeus, lijkt me toch wel belangrijk. Die is echt vet. Op Dance Valley stond ie tussen Glazby en Tom Harding geprogrammeerd :vaag:

Duidelijk een verschil

:respect: Scot Project :respect:
Waarschuw beheerder
Als DJ vind ik scot project echt helemaal niets... Zijn platenkeuze word ik ook niet echt warm van (laatste keer dat ik iets van hem hoorde was op impulz outdoor btw, tijdens dance valley was ik bij de concept/armin van buuren :P).

Kwa mixen vind ik, zoals charel al zei. Standaard en zonder uitstraling. Maar als producer vind ik hem dan weer wel goed. Sommige platen vind ik echt heel goed, maar niet alles natuurlijk. Ik hou niet zo gek veel van hardtrance eh ;)

Dance Valley stond ie tussen Glazby en Tom Harding geprogrammeerd

Duidelijk een verschil

Nou ik zie hem niet graag eindigen oid hoor :P
donateur
Er zijn wel meer dj's die weinig uitstraling achter de decks hebben.....

Ik :lief: de platen van Scot Project man oh man, zoals die kick erin komt, echt zo verschrikkelijk lekker en ja, eigenlijk vind ik alles wat hij remixt gewoon vet!

Vraag me of of die versie van Not over Yet van Neon Lights of dat ook een remix van hemzelf is

IK WIL HEB!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Heb m op DV gemist, stond toen ook bij Armin, maar op In Qontrol draaide die wel lekker dacht ik.

Heb die review ook gelezen op harderfaster; krijg meteen zin in october.

Waarschuw beheerder
Ze mogen wel eens wat originelers neerzetten in de Concept zaal.. Vind juist het heen en weer lopen tussen de kleine en de grote zaal altijd zo relaxed op HQ, maar van Michel de Hey kan ik niet echt warm worden.. :no:
Waarschuw beheerder
Weet precies wat je bedoelt.
En van mij mag er ook best wel iets steviger worden gedraait t laatste uurtje oid.
Hoeft niet meteen rammen te zijn, maar een Lekebusch, Varela of Carola zou toch wel kunnen.
Waarschuw beheerder
Van mij mag er van de die kleine zaal een chill-out worden gemaakt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe...zelf ben ik ook nooit lang te vinden in die kleine zaal! Ja voor de afwisseling ofzo;p

Hmmm heb er al wel zin in hoor... tegen die tijd is het voor mij dan alweer 2 maanden geleden :o
Waarschuw beheerder
donateur
Shame on you:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja I know...
en ze hadden in Turkije helaas ook geen THQ... uhm Turkish High Quality ofzo %-) Hehe!
Waarschuw beheerder
donateur
ook al is het pas een week geleden, ik kan ook wel weer wat high quality gebruiken.

high quality drugs ofzo ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat vast wel goedkomen;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me bedacht, wil eigenlijk wel high quality gaan slapen nu
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me bedacht, wil eigenlijk wel high quality gaan slapen nu

En je bent net wakker!
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ik heb slecht geslapen vannacht. ik ben wel 3 keer wakker geworden en had steeds hele stomme dromen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmm, prima geslapen. Werd om kwart over zes voor het eerst wakker. Zag nog een klein stukje joint in de asbak liggen, opgerookt en wat gedronken, en lekker verder gemaft.

Waarschuw beheerder
donateur
Haha jij spoort ook niet! dat je daar zin in hebt als je nog half aan het slapen bent :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is juist lekker, slaap ik zo verder.

Heb het in het weekend ook wel eens. Wordt ik om een uur of negen wakker:( Ga ik er maar uit. Lekker kopje thee zetten, jointje roken, en daarna weer lekker naar bed:d

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk dat soort dingen kunnen weer niet als je nog thuis woont :(
Waarschuw beheerder
donateur
Das best naar he:(

Nou, mocht je een keer vroeg wakker zijn, dan spring je gewoon in de trein naar Koog-Bloemwijk, dan kom je bij mij een jointje roken... Of je belt ff, dan haal ik je op.

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha je spoort dus echt niet he;P

Ik zal het inthouden :devil:

Ga jij trouwens naar dat wooferland feestje?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar dat was al een tijdje bekent toch O:)

Yep, Wooferland gaat wel top worden. Weersvoorspelling ziet er ook goed uit:d
Waarschuw beheerder
Mochten jullie je vanaaf vervelen... Ik geef een feestje in Uithoorn. Best te doen daar...

[img]http://www.the-1.nl/agenda_images/hard.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Weersvoorspelling ziet er niet goed uit.... Het ziet er voortreffelijk uit! :D

Ik begin zelfs kriebels te krijgen om naar wooferland te gaan met dit weer (L)
Waarschuw beheerder
Uithoorn / De kwakel?

Hmz.. Ik heb niet echt zulke goede ervaringen met mensen uit de kwakel :X
donateur
Dat was het feestje waarvan ik dacht dat het eerst in Amsterdam was :(

Ik wilde er wel heen, maar nu het in Uithoorn is wordt het nogal lastig, aangezien het om 4 uur is afgelopen....

Geef je oook nog een keer een feestje in AMsterdam Danny?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dan eerder dat het feestje van jou is Danny, nu breng je me alweer aan het tweifelen... Zal ff met de rest van het feestcommittee overleggen...
Waarschuw beheerder
hallo mensuh :D
Waarschuw beheerder
Die toko wordt nu gerund door een vriend van mij, en ik vond dat er maar eens geknald moest worden in de Kwakende kwakel. dus vanaaf kwakkelen kwik, kwek en kwak rond in de kwakel waar kekke tom gaat knallen en ik de platen ammekaar ga kwekken.

Maar das logisch...
Waarschuw beheerder
donateur
MC tech-nu in da house;)

Als Tom net zo draaid als zondag, dan gaat het vast helemaal goedkomen. Wat Rossi betreft trouwens ook, die was vorige week zaterdag en zondag ook goed op dreef:)

Waarschuw beheerder
donateur
I feel like.. hmmm the sun is shining, I have to work.... and it's gonna be a boringggggg :Z weekend!
Waarschuw beheerder
donateur
ja ze gaat naar haar werk

Waarschuw beheerder
donateur
Haha nee...!

Maar morgen werken voor de Avro, ook vet;P %-)

Maarre goed moet morgen vroeg beginnen dus feestje zit er niet in!
en daarnaast zitten de centjes ook ff niet mee..

have a nice day!

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaan we je op tv zien bij de avro? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb Patricia gisteren nog op tv gezien