Partyflock

Forumonderwerp · 702174
5792x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 24 september 2004 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
HQ SEPTEMBER

En wederom worden we verwend met de volgende editie van HQ :yes:

Special Scot Project A1 Album launch!

Met

Scot Project, Organ Donors ( :respect: ), Tom Harding en Danny D

En

Michel de Hey Darren Kay en Alewxander Koning

BRING IT ON!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
feest, lees topic door

nah, heb nog mn bijbaantje sun, maar dat is ook niet alles
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het moet toch wel mogelijk zijn om voor min. 20 uur in de week werk te vinden?
Waarschuw beheerder
Foto´s van gister avond staan online.. :X

http://photobucket.com/albums/v476/XXUKHHXX/

het was me het feestje weer ;)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hhhm... Tja. Ik moet ook nog mijn foto's uit zoeken. Maar echt ff geen zin in nu :[
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat ik heb.. 6 uur geslapen :bounce: voor mijn doen erug knap en nu gewoon weer zo scherp als het maar kan..

vanavond Umania heb er zin in!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
shit hee, jammer dat ik er niet bij mocht zijn... maar ik heb gelukkig wel tom harding gezien hihi, bij fresh fm... duss toch hq avond een beetje meegemaakt....

leuk dat het zooo leuk was en zeker tot volgende maand, schaam me diep en voel me bedroevig, maar gelukkig was dit het weekend werken weer en ben ik volgende maand weer HEERLIJ vrij!!
Waarschuw beheerder
haha gaaf zeg die fotoos UK HH ;-)
tot de volgende keer

ik weet ook nog fotoos van fresh fm en HQ

hqamsterdam.nl ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou lekker zootje debielen weer op die foto's zeg.
Waarschuw beheerder
Waarom heb je nou geen mooie foto's van ons gemaakt

:vaag: ik vind ze geweldig.. niemand staat er raar op en iedereen is top fit... begrijp jullie niet hoor... :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yeah wat een top avond!

Heb Scot aan het eind meegemaakt, en dat klonk zeeeer strak, zelfs zijn mixskills vond ik gewoon lekker klinken. En dan nog eindigen met Overdrive.... Geweldig!!!. Denk je op je climax al te zitten, beginnen de Organ Donors met Dave Joy - First Impression (incl vet gescratch) :bounce: :bounce:
VOor het eerst dat ik die jongens nuchter heb meegemaakt en ik vond ze super! Damn wat kunnnen de gasten draaien. Was echt een wereldset.
Daarna was Tom Harding aan de beurt, en hij heeft zijn woorden waar gemaakt, lekkere hardhouse. Helaas ging ik er om 4:15 er vandoor want ik was GESLOOPT! (we waren daarvoor eerst naar het comedy cafe geweest)
Anyway, ik ben nu net 10 minuutjes wakker, dus dat zegt voldoende over feest (MEGA DUS!)
Waarschuw beheerder
Had je eigenlijk niet mogen missen hoor, was echt een leuke HQ. Mijn leukste tot nu toe.
Waarschuw beheerder
Paar fototjes :

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors3.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors4.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors5.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/organdonors6.jpg[/img]

[img]http://home.planet.nl/~stingwcw/scotproject.jpg[/img]

Niet echt veel maar goed :)
donateur
ik vind ze geweldig.. niemand staat er raar op en iedereen is top fit... begrijp jullie niet hoor...

Ik weet dat ik niet lief moet kijken op een foto... :s

Reef (y) foto's

Organ Donors :respect: Organ Donors

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Yooo wat een drukte van jewelste hiero! %-0)

Slapen wat is dat?

Hmmm dat woord komt me ook niet bekend voor..

Feestje was leuk, maar ook vaag..maar goed vermaakt:D Nu nog eigenlijk...
alleen toch xtje slapen.. morgen werken :[

Hmmzzz tralalalie
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die aan mn uurtjes slaap is gekomen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er iig nog niet bepaald aan toegekomen... waren wat andere dingen tussen gekomen;P
Waarschuw beheerder
Drugs zijn echt slecht.

Wel lekker hoor, maar ik begin de negatieve kanten steeds sterker te laten wegen t.o.v de positieve kanten.

Maar ik kan me eigenlijk geen "groot" feest voorstellen zonder drugs. Hardhouse Academy en HQ-XL zal ik dus wel spacend doorkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja je moet er maar niet teveel van wakker liggen..!

Hoewel...wakkeer liggen doe je eigenlijk juist weer wel %-) Dus is een beetje tegenstrijdig wat ik zeg...
Waarschuw beheerder
Weet je wat pas erg is

DRONKEN MENSEN, als je zelf niet gdronken hebt.

Gisteren 2 dronken vrienden van me die het zo nodig vonden om met elkaar te gaan "stoeien" als je net naar huis wilt. Ben eerst een tijd lang bezig geweest met mensen uit elkaar houden voordat ik eindelijk naar huis kon :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Idd... dronken mensen kunnen zwaaar irritant zijn...!
Waarschuw beheerder
Ja, ik bied alvast mn excuses aan iedereen aan voor alle lompe dingen die ik ooit nog zal gaan doen als ik dronken ben.

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon haast nooit zuipen als je gaat feesten;P

:yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben geen die-hard kom ik steeds meer achter. Ga jij vanavond niet naar den haag? Ik zit zwaar te twijfelen of ik uitga of niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm als ik een nacht niet geslapen heb ben ik ook geen die-hard meer wat betreft die avond ernacht weer feesten..

En aangezien ik nog niet geslapen heb..;P

Maarre daarnaast moet morgen vroeg op om te werken..!
Waarschuw beheerder
De enige reden dat ik misschien naar Den Haag wil gaan is omdat als je voor 2330 naar binnen gaat, het gratis is :).

En ik wou sowieso wel een kijkje nemen bij Umania.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me zeker vet daar..

alleen tja moeten er wel mensen meewillen met vervoer haha!
Want anders is dat voor mij geen optie...

Vanavond lekker :Z:Z:Z:Z
Waarschuw beheerder
night night :z:
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die aan mn uurtjes slaap is gekomen?

Nee hoor ik ook!!! (zegt hij erg trots na een hoop maanden ellende in het weekend)

UMANIA :bounce: moet ik je ophalen straks digle ;)

Ik ga zeker weten heen ff avondje stampen, ik zie het gewoon als de after van HQ :D
Waarschuw beheerder
Ik kan maar geen mensen overtuigen om naar Umania te gaan na een avondje HQ. Is wel begrijpelijk, ik heb zelf ook vaak geen zin als ik een keer een nachtje goed ben uitgegaan. :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het gewoon als de after van HQ

En daar kom je nu mee! :O Als ik dat eerder had geweten had ik daar gewoon kunnen gaan afteren..

Nu moesten we zelf een afterparty organiseren..

Maarre schouderklop hoor! Dat je netjes bent gaan slapen;P
Waarschuw beheerder
Nope, Umania heeft meer aantrekkingskracht. Charly zie ik 1 oktober ook wel (martijn niet).

Soms wou ik dat ik niet gestopt was met smoken, dan had ik vandaag zeker een avondje in de coffeeshop gezeten.
Waarschuw beheerder
Umania is sowieso een erg leuke tent mooi, relax en tof..

ik ga ff kijken

Waarschuw beheerder
donateur
koekeloeren?
Waarschuw beheerder
Koekjeshoeren?
Waarschuw beheerder
Ja dat vind ik nou dus ook. De keer daarvoor dat ik op HQ was, was toen lisa lashes en lab4 er waren. Die viel me eigenlijk een beetje tegen, maar deze HQ was super!
donateur
*is nog aan het dansen eigenlijk*

Vanaf tweede uurtje Scot Project heb ik alleen nog maar gezweefd en dat werd nog erger met de Organ Donors, ik weet nog dat ik op een gegeven moment de hele tijd dacht 'Ik ben zo gelukkig nu, ik ben zo gelukkig nu!'

:)
Waarschuw beheerder
Ja das wel lekker ja, jammer dat die shit zo'n kutuitwerking heeft. De trip zelf is heerlijk.
Waarschuw beheerder
veel plezier liefies ik ga gewoon morgen wweer om 7uur aan het werk hahaaa. nou ja een keertje geld overhouden??!! is ook wel eens nodig, helaas!!!

kussies!!
Waarschuw beheerder
Ja ik kon wel goed slapen en ook goed eten, maar ik voel me zo lusteloos en ook een beetje schuldig. Dat is niet relaxed.
donateur
Hmmm, das inderdaaan minder dan, maar ja

Ik heb vanavond lekker een paar biertjes gedronken en een jointje erbij, twas errug gezellig

* wilt dat het gewoon weer vrijdag 24 september 23.00 uur is .......*

Ik wil meer HQ :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik zit ook nog met m'n hoofd bij HQ & daarna :D

Hmmzz nu werken.... :nee:

Waarschuw beheerder
Was dat album van scot nou eigenlijk ook nog te koop?? :vaag: :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is pas over een maandje te koop. Als Overdose nou eens opschoot met die promo's...... :)