Nee eerder actief en in sommige gevallen agressief. Maar als je je rustig neerlegt dan ken je er goed van slapen. Het is alleen niet goed voor je geheugen allemaal
Nee eerder actief en in sommige gevallen agressief. Maar als je je rustig neerlegt dan ken je er goed van slapen. Het is alleen niet goed voor je geheugen allemaal
oke apart. mag ik je erop wijzen dat het ook enorm slecht is voor je lever, die krijgt nu heel veel te verduren.
Tevens zijn pammetjes zeer verslavend,,,, blijf hier toch ? en bij houden.
Lichtblauw 2C-B hartje. Nu ik er over nadenk eerste 2C-B tabletje in jaren. Alleen mn eerste keer 2C-B was ook tabletjes. Witte hartjes toen, wat kleinere. 2008 denk ik..of 2006..
Edit; 2006 idd
laatste aanpassing
1 Lamborghini + 1/2 Paul Frank.
Het apparaat ziet er niet uit maar hij was lekkah! Was weer een latertje.
Mortal Kombat, heerlijke snoepjes. Wel last van vage tintelingen in m'n benen waar ik nooit eerder last van had gehad, vrienden hadden dit ook!
donateur
Mortal nieuwe batch geeft gelukkig niet meer rood af !!! hele per keer is heerlijk actief en space. ..... idd wel overal tintelingen maar das ook nie zo heel erg...... knallen op n feestje en gruwelijk lekker afteren....... 7th Sunday here we come...