Partyflock

Forumonderwerp · 701980
2585x bekeken

Waarschuw beheerder
hey mensen
ik hoorde van8 iemand op m,n toetsen bord ratsen en tikken tegen m,n cd rek en ook word m,n kamer opeens ijs koud en zag ook un zwarte schaduw un xtje
maar ik voel nu elke dag/n8 windvlagen overal en bonken
ik zit te denken aan un geest maar ik twijfel...
weten jullie het mischien???
is vet eng:S:S:S:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
minder drugs gebruiken

Waarschuw beheerder
uhhh ben anti drugs;)
gebruik nix

Waarschuw beheerder
pak een papiertje teken daar een kruisje op, hang het in je kamer , en je hebt nergens meer last van.
Waarschuw beheerder
Jah mn internet leg er thuis uit dus denk kom ff bij jou mn PF checken. Ow en ik zal volgende keer het raam weer dicht doen als ik weg ga.. :p

Waarschuw beheerder
muizen?
Waarschuw beheerder
Dan moet je gewoon heel hard gillen: En nou oprotten..Jullie storen me als ik slaap.. ga ff iemand anders vervelen..

Altjd irritant die geesten...:D
Waarschuw beheerder
donateur
jezus wat eng..:S
Waarschuw beheerder
had je n thermometer of kreeg je t gewoon zelf koud?

Waarschuw beheerder
donateur
scary shit :S:S:S

Laat vannacht je PC eens aan, "word" geopend, en kijk dan eens wat er getypt is??
Waarschuw beheerder
anti...ok dan juist drugs gebruiken!

Waarschuw beheerder
als t echt zo is, geloof me, een kruisje tekenen helpt.
dan blijven ze weg
Waarschuw beheerder
Sorry!!! My bad, ik dacht dat ik em goed had opgesloten in zijn potje, maar schijnbaar is ie er weer vandoor gegaan, laat ut me weten wanneer je er weer last van hebt dan geef ik mijn kwelgeestje flink op zijn sodemieter :yes:

Maar ff serieus, kaarsje branden en vragen of ie weg wil blijven helpt ook!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
muizen?

nee want die rats nie op het toetsenbord en daar word m,n kamer niet ineens koud van..
ik d8 eerst ook aan un muis maar waar komt dan die schaduw vandaan??
ook als ik in m,n kamer ben lijkt t net of ik in de gaten owrd gehouden

Waarschuw beheerder
donateur
wat voor kruisje? X <--- zo een of, een een "heilig" kruisje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij de enige die dit ervaart op je kamer?

Waarschuw beheerder
salie branden in je kamer.

een kaarsje aansteken, een witte , helpt ook

Waarschuw beheerder
had je n thermometer of kreeg je t gewoon zelf koud?

nou ff uitleggen ik was op m,n pc was gewoon heet was toen dnek ik 30 gr ofzo...
toen ging ik ff naar beneden brood halen
en toen kwam ik wer boven leek wel of t winter was:s

Waarschuw beheerder
Ben jij de enige die dit ervaart op je kamer?

nee m,n oom ook en m,n schoonzus en broer en m,n ouders
Waarschuw beheerder
Zet anders ff klassieke muziek op in je kamer, dat verjaagd alles! :)
Waarschuw beheerder
donateur
K zal je eerlijk zeggen, k heb er nooit in geloofd tot kort...

K kwam tijdje geleden thuis (helemaal nuchter) en dook gelijk me nest in. K kon nie slapen en lag de hele tijd met dichtgeknepen ogen. K keek naar een hoek in m'n kamer waar het zo donker is dat het niet uitmaakt of je je ogen open hebt of dicht...
Maargoed ik zie dus heel vaag zo'n gezicht van de zijkant, op het moment dat ik erachter kom dat k me ogen open heb doe k ze helemaal open. Op dat moment draait dat hoofd zich om en zie k duidelijk dat het een vrouwelijk gezicht is :vaag:

Heb vanaf toen de hele avond iets gevoeld in me kamer...Alsof er iets rondzweefde...
Buiten dat was me hond ook erg onrustig (slaapt in me kamer), maar dat is weer een heeel vehaal appart...

Pas maar op ze bestaan...:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik kom vanaaf wel ff bij je in bed om je te beschermen!

Waarschuw beheerder
donateur
jezus hou eens op :S:S raak helemaal gefreaked hier :/
Waarschuw beheerder
donateur
jullie kennen zegge wat jullie willen, maar ben er heilig van overtuigd dat die dingen bestaan...:jaja:
Waarschuw beheerder
zou een thermometer nemen, kan je iig zien of die ook op hol slaat of dat het toch aan het gevoel ligt, want mensen zijn hele slechte temperatuur-voelers, we voelen eigenlijk alleen temperatuur verschillen. Is het beneden warmer dan op je kamer dat je t ineens ijskoud vond?
Naja, met een thermometer kan je iig uitsluiten dat t aan jou ligt :)
Schaduw is iets wat je snel als hallucinatie ziet, net als dat vrouwengezicht als je toch al een poosje probeert te slapen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0006eec600129ada74e1f3061a0060ae1a]https://vip.partyflock.nl/images/user/USERID/31677/SIZE/large.jpg[/img]

heb je Geest gevonden ..

Waarschuw beheerder
donateur
o ja B@SS freak.. ik geloof je wel..

dat is juist de ellende :/
Waarschuw beheerder
Ireen niet bang zijn gewoon lekker naar bed gaan vanaaf niks aan de hand... en als je der een ziet zeg hem ff goeie dag of weet ik veel wat!
Waarschuw beheerder
MENSEN IK HEB HIER DE OPLOSSING!!!

Trucje dat ik heb geleerd in Japan.........

Wil je weten of er een geest in je kamer zit???

Hang dan een klein belletje in het MIDDEN van je kamer aan een draadje van langer 20 cm.........
Zorg dat ramen en deuren dicht zitten i.v.m. tocht.
Doe het licht uit en ga NIET zitten w8ten...

Rinkelt het belletje dan weet je dat er iets in je kamer is...
Want volgens de Jappanners vinden geesten het leuk om daarmee te spelen.........
Waarschuw beheerder
donateur
Okeej,

Je slaap kamer raam open zetten, alles ff een halve dag laten luchten
in elke hoek van je kamer een vaatje met zout zetten, met daarin een wierook staafje.....

die aansteken, maar vooral goed elke dag even je kamer laten luchten, dat helpt wel.....

doe ik namelijk ook o:)
Waarschuw beheerder
donateur
zou een thermometer nemen, kan je iig zien of die ook op hol slaat of dat het toch aan het gevoel ligt

Niets gemerkt van dat het kouder word ofzo...dikke dekens;)
Maar voelde gewoon iets vreemds in me kamer, en dat werd een beetje bevestigt door me hond, die de hele tijd onrustig liep te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd dieren voelen dingen eerder aan :yes:

Mijn kat, gaat altijd gelijk onder het kussen kruipen Als ik "bezoek" krijg.......

Is niks engs aan, meestal is het je begeleider die dan laat weten dat hij/zij er is :)

Maar het kan eventueel ook iets zijn, wat gewoon bij ene huis hoort.
En je kunt het niet echt een geest noemen....

Zucht, ik verdiep me te veel in dat soot dingen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bill Gates geest :yes:
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
er wordt beweerd dat geesten energie 'vreten', warmte is energie, dus daarom 'voelen' ze koud aan.
Vandaar dat het zo koud is, zout en zooi, helpt vaak voor geen ene flikker, das tegen evil heksen.
:yes: jaja, heb zelf een wicca boek enzo, en heb dr veel over geleerd.

Maar een geest komt niet zomaar ff op bezoek, wat heb je gedaan :/?
Waarschuw beheerder
donateur
misschien z'n fiets gestolen...
Waarschuw beheerder
donateur
vertel jij maar ff dan hoe jij kan fietsen op lucht :)

Waarschuw beheerder
Achteruit je kamer inlopen en dan je sokken in een kruis bij je deur leggen,als het koud aanvoelt dan zijn het goeie,maak je niet druk en verdiep je er niet teveel in,kan ook dat je weleens flitsen ziet of bolletjes

Wat ook nog wil helpen als het niet prettig aanvoelt dat je dan echt loopt te schreeuwen en te vloeken dat ze weg moeten gaan.

:flower: succes en maak je niet druk!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ook nog wil helpen als het niet prettig aanvoelt dat je dan echt loopt te schreeuwen en te vloeken dat ze weg moeten gaan.

zou ik zelf nooit doen, werkt meestal aafrechts :yes:

Waarschuw beheerder
Nou bij mij heeft het wel geholpen,echt,sindsdien nog wel eens wat maar dat was goed...
Waarschuw beheerder
donateur
met schreeuwen bereik je niets, je laat zien dat je bang bent, dus more fun voor 'hun'
Waarschuw beheerder
donateur

's Nachts als iedereen slaapt?! :s

Waarschuw beheerder
minder trippen ...

en geen sesamstraat meer kijken .. is nier goed voor je schijnbaar
Waarschuw beheerder
donateur
Bah, wat een enge verhalen ook altijd!
En ik ben zo stom om ze altijd te lezen!
Dan lig ik in m'n bedje en kan ik niet slapen..ga ik daar aan denken!! :s Freaky!

Maarrum..helpt het licht aandoen misschien?? :)
Waarschuw beheerder
donateur
succes en maak je niet druk!

K maak me cker niet druk, maar stond er cker wel ff van te kijken !!!
Waarschuw beheerder
donateur
tjah, íedereen komt wel eens in aanmerking met een geest.
tis maar net of je het merkt en of je er last van hebt.

en als je het niet kwijt kan raken, probeer er dan mee te leven, zit niets anders op.

Waarschuw beheerder
ja mensen jullie mogen geloven of nie maar waarom is glaasje draaien zo gevaarlijk??? {voor de niet gelovige}
en de andere mensen ik ga proberen wat ik kan
en met dat gezicht...das echt eng!!!!!
hebben jullie nogmeer tips en
Maar een geest komt niet zomaar ff op bezoek, wat heb je gedaan

heb nix gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
pfff, ik dacht dat ik de enige was..

"ze zeggen" dat je heel kalm moet blijven en in gedachten moeten zeggen: Ga weg, ik kan je niet helpen, ik ben niet wat jij zoekt.
Omdat schijnbaar de "geesten" je aanzien als een licht puntje. En ze denken dat jij hun de weg kan wijzen..
Ik weet het allemaal niet. Voor mijn gevoel blijven ze komen..
Laatst was ik zo angstig in bed, mn vriend lag naast me, en ik zou zweren dat ik een "witte gloed" achter hem zag verschijnen.
Een week later vroeg m'n moeder of ik de week daar voor 1 nacht slecht had geslapen. Ik zei ja, ik was bang, toen zei ze, dat zij het ook had en dat ze zou zweren dat ze niet alleen op dr kamer was...

Ze kunnen je nix doen, maar blijft toch eng. Dacht echt dat ik de enige was..

Waarschuw beheerder
Verleden week had ik ook zoiets. 8)

Hoor ineens een raar brommend geluid, ik zoeken en zoeken...
Ligt zomaar vanuit t niets mn vibrator in de gootsteen te draaien :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
hallo mensen ik ben het zussie van hardcore 86 wij hebben op zolder een geest wat jullie al wisten maar het is geen kwade geest ze probeerd wat uitleggen en dat kan ze niet met der mond dus doet ze het met gebaren wat heeel eng is en echt freakkie ik durf zelf niet meer de zolder op maar een ding wel het leven gaat nu veel beter sinds we in dat huis wonen dat is echt raar maar wat me zzus zekers doet dat is haar op winden en der eigen kapot maken wat logies is natuurlijk !!!:P

Waarschuw beheerder
donateur
Maar een geest komt niet zomaar ff op bezoek, wat heb je gedaan

Ze komen wel gewoon zomaar, ik heb me nooit bezig gehouden met glaasje draaien of dergelijke.
Waarschuw beheerder
donateur
met glaasje draaien roep je dolende geesten op, dus geesten die niet naar de hemel of naar de hel kunnen, of geesten die niet eens weten dat ze dood zijn.
Ze hebben nog geen rust gevonden.
De meesten kunnen daar nogal kwaad om zijn en als er dan iemand glaasje aan het draaien is kun je wel van alles vragen enzo, maar hoe sluit je het weer af... door te vragen of het weg wil gaan, ja ok, soms lukt dat.
Maar stel je voor dat het niet weg wil gaan?
Dan zit je mooi met een probleem :yes:
Het glas kapot smijten, wat ik soms hoor helpt ook niet, en het is dan niet makkelijk te verbannen uit je huis.
Je hebt het zelf uitgenodigt om in je huis te komen, en jij moet maar weer vragen of het weg wil gaan, zo niet... jammer dan.
Waarschuw beheerder
donateur
2 wientje, dan waren ze er al, alleen heb je er nooit last van gehad...
een geest zit al in een huis, of je moet ze hebben uitgenodigt door iets te doen zoals glaasje draaien of met spiegels oproepen.
Waarschuw beheerder
geest doe je ook mee met het feest :P

nee ff serieus als ze bestaan waarom zou je er bang voor moeten zijn..Om de urban legends die je hoor???...
Ik heb nog nooit in de krant gelezen dat er iemand door iets overklaarbaar als een geest dood is gegaan.Dus waarom die angst die je van spookverhalen hoor.

ik heb ook wel iets of dingen meegemaakt dat geest (in je geest) verbonden kan zijn.Maar ik heb ook vaak lucide dromen,daarin trek ik eerder het verband.En ik blijf hier toch ook sceptish over over het bestaan van geesten.

Waarschuw beheerder
donateur
2 wientje, dan waren ze er al, alleen heb je er nooit last van gehad...
een geest zit al in een huis, of je moet ze hebben uitgenodigt door iets te doen zoals glaasje draaien of met spiegels oproepen.

Geesten hangen naar mijn mening bij iedereen rond, alleen sommige mensen hebben de zintuigen meer ontwikkeld dan andere mensen. Het is geen kwestie van uitnodigen. Ze komen of zijn er toch wel.
Als ze niet het licht kunnen vinden, of onafgemaakte kwesties hebben dan blijven ze hier, op zoek naar iemand die hun kan helpen.

Waarschuw beheerder
haar op winden en der eigen kapot maken

Dat moet ze dus echt niet doen,want dan word je er nog gevoeliger door...
Waarschuw beheerder
donateur
zoek naar iemand die hun kan helpen.

TRUE! maar daar zijn ze heel snel achter, ze hebben 'haast' en blijven dan niet een hele tijd bij je dolen.

Waarschuw beheerder
donateur
TRUE! maar daar zijn ze heel snel achter, ze hebben 'haast' en blijven dan niet een hele tijd bij je dolen.

Heb geen idee of het iedere keer dezelfde is.
Ik heb er al heel lang last van, en het wordt ook steeds erger. Misschien zijn het er meerdere, geen idee
Waarschuw beheerder
sommige geesten weten niet dat ze dood zijjn en gaat gewoon hun gengetjuh in hun huis als ze je niks doen en je niet echt lastig vallen moet je het gewoon laten gaan en accepteren wij hebben vroeger in onze oude huis 3 geesten met rode ogen en dan kan iedereen wel zeggen dat kan niet dat kan degelijk wel hoor !!!!
ik was 3 jaar en stond tussen de deur post met me handen de deur sloeg dicht en me ouders dachten alle 2 dat me handen er af lagen maar er het was hartjuh zomer en er was geen tochtjuh wind maar goed ik ben gerd door een goede geest ik zat op het balkon met 2 hele handen ik ben er echt dankbaar voor !
Waarschuw beheerder
donateur
He bah, wat spooky!! (Letterlijk :P)
Waarschuw beheerder
d8 eerst ook aan un muis maar waar komt dan die schaduw vandaan??

uit je geest met je ogen ? ik ken als ik lang naar een muur kijk met deur erin enz die hele muur pik zwart krijgen met me ogen een zwart gat als het ware.
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt ze verschillend, ligt eraan hoeveel energie ze hebben, geesten met veel energie kunnen dingen laten bewegen, of je het nou geloofd of niet.
En geesten met minder energie voelen alleen koud aan en kunnen voor de rest alleen 'spoken'.
En wat je vaak hoord van lichten die aan en uit flikkeren en radio's die aan en uit gaan, zijn vaak de geesten die je iets duidelijk willen maken of energie opdoen.

Waarschuw beheerder
Blijft een bizar iets...
Waarschuw beheerder
donateur
En wat je vaak hoord van lichten die aan en uit flikkeren en radio's die aan en uit gaan, zijn vaak de geesten die je iets duidelijk willen maken of energie opdoen.

Damn..kom er dan maar eens achter wat ze duidelijk proberen te maken!! :S
Waarschuw beheerder
het is echt griezelig maar als je der goed over na denk valt het reuze mee het zijn gewone mensen maar zonder lichaan :D:D ik ben der ook wel bang voor maar asl ik in die kamer zit waar alles gebeurt dan doet ze/hij niks ik heb er niet zoveel last van alleen toen ik op de zolder lag zag ik een zwarte schaduw voor overbuigen bij me bed !!! en ik zag dingen op de vloer liggen wou ik het pakken was het weer weg :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat heb je daarna vaak al heel snel in de gaten :yes:

Waarschuw beheerder
Ja als ze het duidelijk hebben kunnen maken dan is het goed!
Voor allebei,zeg maar, dan is de boodschap overgekomen en dan is er rust.

Waarschuw beheerder
donateur
Lichten.. :S hmmz
Waarschuw beheerder
me zus zoekt een antwoord (hardcore86)
maar die krijgt ze toch niet omdat ze veelste bang is voor een antwoord ze is gestress en bang dat moet je juist niet doen !:P
je moet rustig blijven en gewoon praten en kijken wat ze/hij dan doet me vader denk t dat me opa op de zolder zit om op ons tewaken en ik eloof er ookwel we hebben geen problemen meer en alles wat me vader en moeder hoopt komy uit !:)
Waarschuw beheerder
donateur
geesten met veel energie kunnen dingen laten bewegen, of je het nou geloofd of niet.

Heb een tijdje geleden een documataire gezien (weet nie meer op welke zender, is al een tijd geleden)over geesten en schimmen...
En de verhalen die er daar werden behandeld dat is echt niet normaal...
Idd gewoon echt messen die er door het huis vlogen en mensen die gewoon hun huis uit gejaagt zijn en op straat leven...
Weet niet of ik het daatwerkelijk echt moet geloven, maar na m'n eigen ervaring geloof k er cker meer in...Ik bedoel waarom niet weet je, die mensen zijn niet zomaar op straat beland dus er zal wel wat van waarheid in zitten :jaja:
Waarschuw beheerder
als ik op de zolder zit ben ik heel ontspannen maar door die verhalen wat je dan hoord ga je eigen helemaal bang maken ik heb ook een keertjuh met der/hij gepraat en het was eerste heel warm daarna werd het koud ik had ruztige nl talige muziek op en ging gewoon me kamer op ruimen op de zolder tot dat iedereen me bang ging maken durfdee ik niet meer op zolder vet vaaaag!

Waarschuw beheerder
Weet niet echt of dit een spookverhaal is.
Maar ik ben 2 jaar geleden 2 vrienden verloren met een auto ongeluk.
En een dag of 2 erna liep ik van een vriend naar huis toe en "vroeg" om een teken of het goed met hun ging, en de volgende morgen zat er ineens een duif op het dak (die er normaal nooit zitten, aangezien we 3 katten hebben). We hebben de duif proberen weg te jagen, op een gegeven moment hebben we hem bij een bos rand neergezet. Omdat het niet nodig is dat éen van onze katten die duif te pakken kreeg. En na een minuut of 10 á 15 zat de duif weer gewoon bij ons op het schuurdak.
En het klinkt misschien heel dom, maar op dat moment wist ik zeker dat het een teken van één van de jongens dat het goed ging met hun.
De ouders van 1 van die jongens zijn ook naar zo'n spiritueel persoon toe gegaan en die vertelde dat het vaker voor kwam dat de overledenen, dieren naar het aardserijk toe sturen om te laten merken dat het goed gaat of iets dergelijks.

PS:
De duif hebben we laten ophalen door een duivenclub hier uit de buurt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien zitten er ook schizofrenen tussen B@ss freak! :P
Waarschuw beheerder
je bass daar heb je helemaal gelijk in over die film is echt eng maar ben blij dat het bij ons nog niet zo ver is ik hoop dat het ook nooit zo ver komt !!!!

Waarschuw beheerder
Wij hebben buren gehad en daar vloog regelmatig wel eens wat van de kast af en een gitaar begon uitzichzelf te spelen,terwijl hij aan de muur hing,maar ze konden er mee leven en accepteerden het ook,en het blijft lastig om het hele nuchtere mensen het uit te leggen,heeft eigenlijk geen zin totdat ze zelf een keer ergens over gaan twijfelen wat toch onmogelijk is in hun ogen,en soms lijkt het ook wel of je gestoord bent ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tot dat iedereen me bang ging maken durfdee ik niet meer op zolder vet vaaaag!

Dat lijkt me niet zo vaag zoals jij zagt...
Je gaat jezelf ook bang maken en uiteindelijk gewoon gek maken...
Maar het is bullshit waarom zou je dat doen ?
Je kan het ook gewoon laten gebeuren en je niet druk maken over iets waar je je EIGENLIJK niet druk over hoeft te maken...;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo :S

is eigenlijk heel logisch...
Waarschuw beheerder
me zus heeft er last van zegt zee maar ze let er te veel op voelt ze een tochie wind denk zem eteen dat het diegeest is ze wettelijk gewoon kapot ik heb tegen haar gezegt dat ze het moet laten gaan en er niet zo mee gaan moet zitten er is nog niks ergs gebeurt en als ie echt zo kwaad wilde (die geest ) was er al lang wat gebeurt!!
maar asl je die geest proberen een geest weg tejagen kan het ook verkeerd aflopen hij/zij kan boos worden en zit je nog verder in de shit!!
Waarschuw beheerder
om bang te zijn bas????

Waarschuw beheerder
Inderdaad gewoon proberen te accepteren dat er wat meer is en als je al het gevoel hebt dat het je opa is,dan is het toch goed??
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb laatst ook op tv gezien een vogeltje wat de dood van een meisje aankondigde...

raar maar waar, en ik geloof er eigenlijk best wel in :yes:
Waarschuw beheerder
het is ook heel logies dat je bang bent als je dat mee maakt maar je kan eigen ook gek maken en ik heb daar tegen nee gezegt ze zit nou een maal op de zolder en daar moet ik maar mee leven en het gaat uitstekend nu ik ben niet echt bang meer !:D
Waarschuw beheerder
ja asl het me opa is ben ik super blij !!!! het is een fantasties man geweest !! en hij komt ons gewoon beschermen wat heel erg logies is !!!!!:P:P:P:P:P:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben pas bang als ik weet waarvoor ik bang ben en wat het kan doen :yes:
Waarschuw beheerder
vraag of de geest mee gaat naar een party misschien wordt ie dan een blij spookje :)
Waarschuw beheerder
donateur
ga weg ergens anders spoken :S

Waarschuw beheerder
uit je geest met je ogen ? ik ken als ik lang naar een muur kijk met deur erin enz die hele muur pik zwart krijgen met me ogen een zwart gat als het ware

ja dan kijk je lang naar de muur maar ik had ik had m,n ogen dicht hoorde wat en zag un schaduw in de muur verdwijnen..
zo eng:s
en tja mensen verklaren me voor gek dus had k tus is opgenomen dan hoor jeun enorme knal!!!
tja verlkaar dat maar is dan

Waarschuw beheerder
zelfs m,n eigen vriend geloofd me nie:no:

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
interessant topic dit enne hardcore86 ik geloof je wel hoor :)
Waarschuw beheerder
Men noemt dit verschijnsel ook weleens geestelijk gestoord

Waarschuw beheerder
toch nog iemand:d

Waarschuw beheerder
Men noemt dit verschijnsel ook weleens geestelijk gestoord

ik zou zeggen ga glaasje draaien dan ken je pas geestelijk gestoord worden:)

Waarschuw beheerder
onthoud dat het slechts een geest is.
als het een mens was geweest had ie ook nog een lichaam gehad waar deze iets mee kon.

daar ontbreekt het geesten vaak aan ;) daarom ben je als mens vaak sterker.

zou er geen angstgevoelens voor hebben, verander je mening erover.

vriendelijk vragen om weg te gaan, dat kan ook.
of richting het licht sturen, vandaar het kaarsje!

veel plezier ermee.

Waarschuw beheerder
of gewoon mee gaan lulle
en een partij slap ook
dan hebbe ze er vanzelf geen zin meer in

Waarschuw beheerder
dank je zal het ptoberen
Waarschuw beheerder
donateur
witte vanille kaarsjes in een glas helpen vaak het snelst, waarom weet ik niet :S.
maar het is toch echt zo.

Waarschuw beheerder
ik ga echt alles proberen wat hier staat want ja ik wil niet bang wezen maar toch van binnen ben ik overspannen aant worden

Waarschuw beheerder
geesten bestaan niet
Waarschuw beheerder
witte vanille kaarsjes in een glas helpen vaak het snelst, waarom weet ik niet:S.
maar het is toch echt zo.

Jij kan het weten of niet:S:/

Heb jij ruime ervaring mee ook met stemmetjes toch :S

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stemmetjes hoor ik nie:Dgelukkig
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
of gewoon mee gaan lulle
en een partij slap ook
dan hebbe ze er vanzelf geen zin meer in

haha hij is (y)

Waarschuw beheerder
hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij ruime ervaring mee ook met stemmetjes toch :S

het enigste stemmetje waar ik last van had was jij, maar daar ben ik gelukkig ook al van gezuiverd.
Waarschuw beheerder
het enigste stemmetje waar ik last van had was jij, maar daar ben ik gelukkig ook al van gezuiverd.

Zou je denken, typisch de denkwijze van sanne,
blijven afschuiven, ofniet Schizo..... :yes:

(en kijk uit he
voor de man met de hark :S)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb in een heel oud huis gewoond en daar had ik ook last van een geest,nou ja last...
Er gebeurde allemaal vreemde maar verder erg onschuldige dingen.

Af en toe werd er ff een paar minuten aan m'n bed geschud, dat was wel ff schrikken de eerste x hoor!
En wat ook vaak gebeurde als ik tv aan het kijken was dat de zenders opeens gingen switchen...

Maar ben nooit echt bang geweest, heb 'de geest' 1x echt gezien, hij stond naast m'n bureau. Op dat moment dacht ik dat het m'n vader was maar ja die keek me echt zo vreemd aan toen ik het vroeg, wat zou hij midden in de nacht in mijn kamer moeten doen...
Waarschuw beheerder
donateur
hoorde ik daar een lama schijten? [img cacheid=0006eee700129b6581dec3c81a0060b93f]http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_30_115.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Zou je denken, typisch de denkwijze van sanne,
blijven afschuiven, ofniet Schizo.....:yes:

Ach joh peet stop maar het heeft geen zin
dat weet je toch, 'T leeft in een eigen wereldje :S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig een wereldje zonder jullie ;)(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach joh peet stop maar het heeft geen zin
dat weet je toch, 'T leeft in een eigen wereldje:S:S:S

Je heb gelijk :yes:
he cilla wanneer kom jij weer thuis 'SPOKEN':D
tis saai hiero.....:S
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.davidandgoliathtees.com/shop/images/products/mag_100/F08231/3230.png[/img]

en nog iets...

[img]http://www.davidandgoliathtees.com/shop/images/products/mag_100/F7EF29/3258.png[/img]

Waarschuw beheerder
gelukkig een wereldje zonder jullie

HmmHmmm jammer ik had nog gehoopt op een
1 op 1 confrontatie in een kamertje van 1 bij 1,

onder het mom van 'ff' je agressie kwijt...

Waarschuw beheerder
donateur
HmmHmmm jammer ik had nog gehoopt op een
1 op 1 confrontatie in een kamertje van 1 bij 1,

onder het mom van 'ff' je agressie kwijt...

Die kans komt nog wel Peet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahah zo laat je wel weer merken dat je zielig bent, in je eentje op mij.
Zéér zwak :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00007471000180da2c2bd38d1a0060ba5d]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_118.gif[/img]toebietoebietoe... How low can you go toebietoebietoe... [img cacheid=00007471000180da2c2bd38d1a0060ba5d]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_118.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Die kans komt nog wel Peet;)

Super....

Altijd weer lachen zo'n meeting.....:D
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00007471000180da2c2bd38d1a0060ba6e]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_118.gif[/img]toebietoebietoe... How low can you go toebietoebietoe... [img cacheid=00007471000180da2c2bd38d1a0060ba6e]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_118.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Super....

Altijd weer lachen zo'n meeting.....:D

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00007471000180da2c2bd38d1a0060baa1]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_118.gif[/img]toebietoebietoe... How low can you go toebietoebietoe... [img cacheid=00007471000180da2c2bd38d1a0060baa1]http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_1_118.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0001eb1b000476983d5763b61a0060baac]http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_29_132.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
whoej, verbeter de wereld begin met jezelf (F)
Waarschuw beheerder
ben ik aan het doen... weetniksvanpcs@hotmail kom daar maar als je wil gaan klooien...

vind het gewoon niet grappig dat er een serieus onderwerp weer verkloot word doe dat maar ff in humor ofzo.....
Waarschuw beheerder
donateur
meuhj, ik was degene die heel normaal en serieus antwoord gaf :D tot het bruut werdt verstoord :)

Waarschuw beheerder
donateur
whehe bruute shit:jaja:

Waarschuw beheerder
Ja joh! Gewoon een keer "Hoe iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist?" roepen. Dat wil nog weleens helpen. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben altijd zo bang voor dat soort dingen..
Ik heb gister nach ook wakker gelegen omdat iemand hier op pf een link had gemaakt naar ook zo iets van die geesten troep op internet..
Ik ben altijd al soort van gevoelig voor dat soort dingen geweest..ik raak ook altijd helemaal in paniek als het donker is en ik hoor iets of wat dan ook..

Waarschuw beheerder
maak ff un topic kloten:/
doe dat niet hier aub ik ben op zoek naar tips enzo:/
niet naar mensen die gaan kloten thnx

Waarschuw beheerder
Ik ben altijd al soort van gevoelig voor dat soort dingen geweest..ik raak ook altijd helemaal in paniek als het donker is en ik hoor iets of wat dan ook..

dat doe ik niet niet in paniek raken ik voel me wel kut en angstig maar ik blijf wel rustig..
maar van binnen ken ik wel schreeuwen probeer altijd rustig te blijven

Waarschuw beheerder
Mijn opa was anders niet zo lief..die heeft mijn broertje heel lang lastiggevallen en bang gemaakt..

niet leuk, geloof er wel in. Maar ben dus een beetje bang.

Heb trouwens ook last van 'aanwezigheid' in mijn kamer..maar vraag altijd(in gedachte) of hij/zij/ze weg wil(len) gaan..

weet eigenlijk niet of het helpt, maar voor mijn gemoedsrust wel

Waarschuw beheerder
Heb trouwens ook last van 'aanwezigheid' in mijn kamer..maar vraag altijd(in gedachte) of hij/zij/ze weg wil(len) gaan..

ja dat doe ik ook:)
maar ja lukt niet denk ik:no:
ent lijkt me erg dat je weet wie het is en diegne moet dan nog evil zijn ook
kijk zou t mijn opa zijn zou k r vrede mee hebben da was un kei kerel
maar ist un vreemde ga ik die stamboom uitpluizen maar ik weet niet wie of wat het is:no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof ook in geesten
ik heb ook het gevoel dat er steeds iemand bij me is...heel raar
ik geloof ook in engeltjes die je van boven in de gaten houden
daarom laat ik ook een engeltje tattoeren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Owja lady korsokoff is zelf een geest :/

Die gelooft zelfs nog in sprookjes enzo :/

Waarschuw beheerder
donateur
Jah idd... :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uber meesteresse in het geloven van geesten, dat zijn de enige die haar nog geloven whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:devil:
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook gevoelig voor, maar mijn moeder helemaal.

Éen keer zaten mijn zus en ik in de huiskamer en zagen we beide 'savonds in de tuin een klein boerinnen meisje staan. We zagen het beide en weg was ze weer. Vroeger heeft daar een boerderij gestaan, misschien is dat de reden.

Een paar maanden geleden lag mijn moeder in bed en midden in de nacht stond er een vrouw in haar slaapkamer. Die vrouw vroeg aan mijn moeder of ze aan haar vriendin wilde vragen of zij haar los wilde laten. Mijn moeder is die dag erna naar haar vriendin gegaan en heeft het verteld over die mevrouw. Na uitleg van mijn moeder over hoe de geest eruit zag, heeft ze er een foto bijgepakt. Wat bleek dat was haar moeder. Omdat ze haar moeder niet los kon laten bleef ze hangen tussen hemel en aarde. Ik vond het doodeng toen ik het hoorde, maar mijn moeder zei dat het op dat moment niet eng was. En het is heel apart, maar net of je dan een taak voor een geest op moet lossen.

Nog een verhaal. Mijn oom en tante zijn een aantal jaren terug beide verongelukt. Wij zijn toen met het gezin een paar dagen bij mijn nicht en neef in getrokken om de boel te regelen. Midden in de nacht hoorde we een geschreeuw. Zit mijn nicht overeind in bed te schreeuwen dat haar papa (mijn oom dus) naast haar op het bed zat om te vertellen dat het goed gaat met hem. Pff wel een heel mooi gebaar toch.

Zelf hoor en zie ik ook vaak dingen. Pas geleden stond er iemand bij mijn raam en die dag erna hoorde ik naast mijn eigen ademhaling de ademhaling van iemand anders. En dat vond ik zeker wel eng.

Ik ben en blij een schijterd daarin :S

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahah :respect: 2 yonina !! Zeker weten :D

Waarschuw beheerder
deed mijn geest dat maar zichzelf zichtbaar maken en zeggen wie ze/hij is benk ook niet bang meer:)

Waarschuw beheerder
je moet ook nie gaan slapen als je net een LSD-tripje hebt genomen;)
Waarschuw beheerder
Dat gaat natuurlijk verkeerd daar kun je donder op zeggen :D:P

Waarschuw beheerder
donateur
Probeer het volgende maar eens :

Zend een signaal uit op 18Khz, wedden dat je voelt dat de temperatuur daalt, je dingen gaat zien in je ooghoeken en je vooral bang word?

Dat is namelijk een natuurlijke reactie, 18Khz is een frequentie die altijd word gebruikt om mensen angst aan te jagen, het zit bijvoorbeeld ook in de brul van een leeuw.

Als laatste is er in veel oude gebouwen een redelijk goede akoestiek en dan kan de wind of water ook op een frequentie van 18Khz uitzenden.

En ja, bovenstaande is wetenschappelijk bewezen.

Dus topicstarter : vervang es een koelertje van je computer ofzo ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HmmmmHmmmm het is weekend he niet zo moeilijk denken... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus die verhalen van O:) JANE O:)

Kreeg er helemaal de kriebels van :$

Waarschuw beheerder
donateur
missschien minder drugs gebruiken????
Waarschuw beheerder
donateur
Heej peet hounje es in jah :P

Artiest Mile
Waarschuw beheerder
Misschien moet je die kerel eens laten weten dat ie van je toetsenbord moet afblijven ;)
Waarschuw beheerder
Hahahaha ik doe niks hoor Yo..... :P

kzou niet durven :D :P

o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik ook zeggen :{
Waarschuw beheerder
donateur
Idd jah b)

Maar ehmm, zou die korstofkoff der zelf in geloven dan

want meerderheid wat ze hier heeft gezegd klopt niet

Zoals ik al zei, een geest bestaat niet
het is een gedaante maar je kunt het geen geest noemen....
En de meeste mensen zien hun begeleiders
Iemand die jou nmaaste is, en je begeleid door bepaalde fases van je leven :)

Dingen zien, en aanvoelen is soms ook eng....
Maar ook ene gave waar je trots op moet zijn, omdat je het kunt. Ook al is het soms best creepy om dingen aan te voelen, te zien of te hoen waar je op dat moment geen verklaring voor hebt. :)

Maar zie het zo, Dwalende gedaantes zijn er meestal voor een reden....... zoals jane al zei
Mensen kunnen dan een persoon niet loslaten
en het blijft dwalen tussen hemel en aarde :/

Dus sanne houdoe hey, met je mooie praatjes b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jonge, je moet gewoon een beetje fantasie hebben. Maakt 't leven een stuk minder saai :D(y)
Waarschuw beheerder
Idd jah

Maar ehmm, zou die korstofkoff der zelf in geloven dan

Iemand die jou nmaaste is, en je begeleid door bepaalde fases van je leven

Maar ook ene gave waar je trots op moet zijn, omdat je het kunt. Ook al is het soms best creepy om dingen aan te voelen, te zien of te hoen waar je op dat moment geen verklaring voor hebt.

Maar zie het zo, Dwalende gedaantes zijn er meestal voor een reden....... zoals jane al zei
en het blijft dwalen tussen hemel en aarde

Dus sanne houdoe hey, met je mooie praatjes

SJOW die kan ze in d'r zak steken :D

(Y) Yo ben t met je eens ook al heb ik hier geen bal verstand van :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie zelf,vaker dingen......
En sjah is soms leuk en soms ook niet :)

Maar je leert ermee leven :)
snap alleen niet dat, er bijna niemand last van heeft als het overdag is
Je ziet bij de meeste dat het aleen snachts gebeurt.
Dan krijg je meer zo'n typisch casper het spook idee ervan :S

Ik zie dingen ook gewoon overdag :S

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je toevallig iets van koelers of een airco in de buurt?

Dat is de belangrijkste reden dat mensen bovennatuurlijke dingen waarnemen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Neej ik heb geen koeler in mijn huis vippie ;)

en ook geen airco whahahaha

Waarschuw beheerder
weet je wat ook wel "grappig" is? dat de mensen die er nooit mee te maken krijgen er ook meteen grapjes over maken enzo, dat zie je vaker helaas.
maar o wee ALS ze een keer een spirituele of bovennatuurlijke ervaring hebben, dan weten ze niet wat ze moeten doen ;)
maar het is ook weer zo dat als je zo'n topic opent ook wel kan verwachten dat er weer mensen zijn die het belachelijk maken he...
als er weer zoiets gebeurt, idd gewoon rustig blijven, want wat kan zo'n geest nou doen? hij kan je alleen bang maken, meer niet. zo lang je je er niet druk over maakt, kan er niks gebeuren ;)
je kan het ook zien als gezellig :D
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
iets zegt me dat sanne hier niet geliefd is.....

Waarschuw beheerder
donateur
iets zegt me dat sanne hier niet geliefd is...

Dat heb je heel goed gezien Lanz (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar het is ook weer zo dat als je zo'n topic opent ook wel kan verwachten dat er weer mensen zijn die het belachelijk maken he...

dat blijf je toch houden bij elk topic wat je opent
niet dat je altijd zo serieus moet doen, maar bij dit onderwerp zal het wel leuk zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Joost?

Zal ik es een kaartje voor je gaan leggen :Devil:

Ik kan je toekomst voorspellen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
doe es :-)

of moet dat in een ander topic?
Waarschuw beheerder
donateur
Je word heeeel erg moe......

Je valt bijna elke avond in slaap :vaag:

Je word ouder

zo goed? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Jah eigenlijk moet dat in een ander topic :D

Of was die toen al gesloten ? O:)
Waarschuw beheerder
Was bij maat van me in oude huis ook een of andere geest, zei hij. Heeft een of andere ghostbustger gebeld en die heeft hem het huis uitgejaagd. Als je zijn nummer moet hebben dan laat maar wat weten

Waarschuw beheerder
donateur
moet je niet in die sjit geloven, om zo iets te kunnen overkomen. ik geloof er niet in en het is mij ook nog nooit overkomen.....:|

Waarschuw beheerder
donateur
Ow okeej.. :D

Dan had ik t dus verkeerd..

Sorry , T spijt me.. :flower:

Is t me vergeven? O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
:flower:

en dan nu weer ontopic:

In mijn huis is de vorige bewoner vermoord door z'n vriendin. Ik heb zelf nog nooit een aanwezigheid gevoeld maar de katten zitten wel eens te miauwen naar de hoek waar dit gebeurd is....

(Weet je zeker dat je nog op m'n verjaardag komt, Yo?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik kom joost :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben je niet in een trippie blijven hangen :P hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
DEnk dat de gene geen afstand kan nemen van het huis joost :)

en katten en honden voelen idd sneler dingen aan ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
miauwen ze er nog steeds naar dan?
Waarschuw beheerder
donateur
nu minder... vooral Radja

maar die is gek... :/
Waarschuw beheerder
donateur
minoes is gekker

ik word er laat op de avond nog steeds door gestalkt :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tripje nemen geen lsd zoals ik al zei ben anti drugs;)
dus gebruik nix:)
maar jah mensen mogen me geloven of nie ooit zal je het zelf mishcien meemaken ik help je dan nie:)
voor die mensen die niet zitten te kloten wel(L)
Waarschuw beheerder
donateur
IS er trouens iemand in je familie of kennissen kring iemand oveleden?

Of heb je een oud meubvel stuk in huis staan?

Waarschuw beheerder
tja allebei m,n opa,s en nee we hebben geen spullen van hun ja alleen un foto van de vader van m,n moeder das alles:)
ik weet wel dat er ooit iemand is overleden op de zolder en die daar poppen kleertjes maakte ken dat er iets mee te maken hebben???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zou eventueel kunnen ja :)

Heb je de zolder wel eens goed afgezocht?
Bedoel misschien dat er nog iets is qua spulletjes van die gene?

Waarschuw beheerder
nee der zitten zeg maar platen voor die schijne ding waar je toch nix mee doet mischien is daar8ter wat
ken wel us un x kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet maar nooit, kan der wel mee te maken hebben.

Sommige dwalende kunnen ook gewoon bepaalde plekken niet los laten.
Of spullen zeg maar

Ik heb dat met een ketting van mijn oma
en zolanmg als ik die al heb
gebeuren er soms onverklaarbare dingen :)

En had het met een kast in mijn ouderlijk huis.
Een grote bruine houten wandkast
elke keer als ik bij die kast kwam, en ik pakte er iets uit, dan leek het net of iemand mij bij die kast wegdouwde ik mocht er niet aan of in zitten :S

En ook wel eens het gevoel gehad, dat iemand met ze nagels over je rug ging
das pas echt creepy :)

Waarschuw beheerder
uhmz ga ik us kijken ja:)
mischien verklaart er iets
Waarschuw beheerder
ik weet echt niet of ik er nou wel of niet in moet geloven.

maar mijn tante was een keer op een paranormale dag
dus ze zat gewoon rustig , en ineens voelde ze de hele tijd getik op haar schouder :S
10 min later komt er een meneer naar haar toe en zei , ik moest van je neefdoorgeven dat alles goed gaat met jenifer
terwijl mijn tante daar niets over verteld had

Waarschuw beheerder
ik denk dat je banger moet zijn voor de levende mensheid, dan voor de doden ;)

Angst is irrationeel, gevormt door paniek en het niet overzien van een situatie. Ik denk dat je er daardoor juist last van hebt. Als er echt iets gaande is los je dat simpel op door te denken "boeie, we zien wel". Werkt.

signed, uw zwevende dr. Phill.

Waarschuw beheerder
pfff ik heb un hele tijd geen last gehad nu begint t weer:s

hoe ken dit na weah:s

al me platen vielen van de muur en hoorde weer ratsen op me toetsen bord:S:S:s:s

Waarschuw beheerder
tijd voor een exorcist...

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo ga je het niet gewoon eens proberen op te roepen?

Of je nou getik van iets onbekends op je toetsenbord moet horen of wat je voor rare dingen dan ook, wat vet eng is.
Of je er gewoon rechtstreekscontact mee zoekt, het zit er toch:)

Waarschuw beheerder
donateur
*heeft naar aanleiding van het berichtje van Viptweak fruityloops opgestart, en een geluid aanstaan op 18 Htz*

eens kijken of ik zo bang ga worden, of dingen ga waarnemen die er niet zijn;)

Waarschuw beheerder
ik ken t
had laatst zelf het gevoel dat er meer was op mijn kamer dan ik met het blote oog kon zien
en mij tv en radio stoorde regelmatig, ik werd best wel bang en heb toen een kennis van mij laten komen die helemaal in dat wereldje van het spirituele zit enz. ik voelde zelf ook dat er meer was ik weet niet hoe maar het voelde gewoon zo
ik moets mee naar de zolder en moest op een stoel gaan zitten, toen is ze mijn energie op gaan roepen en weet ik veel wat ze allemaal deed.
ze is toen in contact kunnen komen met degen die er zat. het bleek de vander van mijn stiefvader te zijn (die ik nooit heb gekend). hij woonde eerst in ons huis en op de een of andere manier kon hij het huis niet verlaten en voelde hij het als zijn taak om over mij te waken
sinds dat mijn kennis is geweest en ik weet wat er zit heb ik er vrede mee, mijn kennis heeft gevraagd aan hem mij niet meer bang te maken en gezegd dat het wel oke is als hij er zit maar dat hij niet meer met de radio en tv enz. moet vervelen zodat ik gewoon rustig kan slapen

je mag het geloven of niet dat is je goed recht
maar ik ben er van overtuigd dat er meer is dan de meeste mensen kunnen zien

ik begrijp wat je voelt hardcore 86 het is heel beangstigend maar probeer het een plaats te geven en je zult merken dat je rustiger kan slapen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan wel hoor...Had ik eerst ook :S

Waarschuw beheerder
ik geloof er niet zo in.. je eigen geest kan je aardig op een dwaalspoor brengen

Waarschuw beheerder
tuurlijk je iegen gedachten kan ook veel met je doen
maar toch zijn er denk ik meer dingen die we niet kunnen zien en voelen

Waarschuw beheerder
Toen mijn oma overleden was is er een zwarte kraai op komen dagen en die is pas weer toen ze gecremeerd was weggegaan.
En de dag daarna was er een roodborstje en die is ook dagen rond blijven scharrelen bij ons..
:S
heel scary..
Waarschuw beheerder

Iemand die jou nmaaste is, en je begeleid door bepaalde fases van je leven

Maar ook ene gave waar je trots op moet zijn, omdat je het kunt. Ook al is het soms best creepy om dingen aan te voelen, te zien of te hoen waar je op dat moment geen verklaring voor hebt.

en het blijft dwalen tussen hemel en aarde

Je hebt er in gestudeerd, of je kent ze ofzo?? :-S
Waarschuw beheerder
muizenvallen zetten en kieren dichtkitten?

Waarschuw beheerder
Ik geloof wel degelijk dat zulke dingen bestaan. Heb het zelf nog nooit ervaren en dat hoeft ook niet. Denk als ik zelf zoiets meemaak er behoorlijk van zal schrikken.

Waarschuw beheerder
koude lucht of windvlagen... volgens sommige mensen staat dat voor een bepaalde aanwezig van iets, weet niet of je het een "geest" kunt noemen, maar volgens mij is er weldegelijk iets op jouw kamer aanwezig, waarschijnlijk sta jij "open" voor dingen uit "andere dimensies", je moet, denk ik, gewoon een manier vinden om er mee om te gaan, maar als je het echt creepy vindt, is het misschien beter als je er met iemand over praat die er wat meer over weet te vertellen of soortgelijke ervaringen heeft... nou sterkte ermee in ieder geval!!! Gelukkig slaap ik wel lekker zonder windvlagen en temperatuurwisselen... :)

Waarschuw beheerder
(temperatuurwisselingen... bedoelde ik ;))

Waarschuw beheerder
SPOKEN IN HUIS? ZO RAAK JE ZE KWIJT!

Krakende traptreden, maar er is niemand in huis behalve jij.
Ineens strijkt er een windvlaag langs je gezicht, terwijl er nergens een deur of een raam open,
staat.O
Je staat bij het aanrecht en je voelt iemand achter je.
In de spiegel zie je echter alleen je eigen gezicht.
Soms kunnen deze verschijnselen zulke vormen aannemen dat het echt niet leuk meer is.
DAAROM EEN HANDLEIDING OM VAN SPOKEN AF TE KOMEN....
GA ER VANUIT DAT IEMAND DIE OVERLIJDT, NIET METEEN EN AUTOMATISCH,
NAAR EEN ZOGENAAMDE HEMEL OF HEL WORD AFGEVOERD.
1 Neem je intuïtieve waarneming serieus en ga er mee aan het werk.
Laat iedereen jou maar rustig voor gek verklaren als je verteld hoe je in die lege kamer hebt,
staan praten tegen de lucht. Niet meer schrikken. niet bevriezen, niet wegvluchten.
Durf te communiceren.
2. Maak de spokende geest zijn of haar situatie duidelijk.
Vraag allereerst hardop of de geest weet dat hij dood is. Dan kan hij zelf vaststellen door te,
proberen om met de rechterhand van zijn geestlichaam zijn linkerpols te omvatten.
Dat lukt dus niet. De geest voelt namelijk geen fysieke weerstand meer.
Zo begrijpt hij dat zijn geestlichaam een illusie is, die door zijn eigen verbeeldingskracht word,
gevoed.
Sommige geesten kunnen ongelukkigerwijs niet horen wat jij zegt,maar ze kunnen wel zien.
Daarom moet je dit verhaal soms opschrijven.
Voor bepaalde geesten ben jij echter pas overtuigend als je er een krant met een duidelijke, datum bij haalt. Kijk beste geest hier staat het: 2001.
Weer andere geesten hebben eerder een energetisch bericht nodig.
Dan kun je hen de datum of een boodschap laten voelen door de cijfers of woorden met,
grote gebaren op een muur of tafelblad te schrijven.
De eerste stap is dus: het spook ervan bewust maken dat hij of zij overleden is.
3. Vraag de geest of hij weet waar hij is.
Als jezelf paranormaal bent, kun je mogelijkerwijs een antwoord als een stem in je hoofd horen,
of ineens iets weten. Voorlopig doet het deel van je communicatie er niets toe.
Het gaat erom dat het spook jou verstaat en zich wil laten helpen.
Zeg hardop (of schrijf, of toon gewoon iets. Misschien ben je wel bang voor andere doden?
Misschien ben je bang voor nog ergere situaties dan deze.
Je probeert misschien een veilige plek te vinden in de andere werkelijkheid.
Misschien houd je je schuil in een kast of onder een bed, in een kamer of in een muur.
Of je blijft leven in een herinnering of situatie, die zichzelf steeds voor jou herhaalt.
Als je spook begrijpt dat hij dus feitelijk opgesloten zit en niet verder kan of durft, zijn we al,
enorm opgeschoten.
Ga verder met je positieve inleving. Bijvoorbeeld zo: het kan zijn dat je door vroegere slechte,
daden bang bent om naar de hel te moeten.
Realiseer je dan, dat waar je nu zit al de hel voor je is.
Wil je eeuwig in deze tussenwereld leven? Nee toch? Geloof in vergeving en in groei.
Boete doen hoeft niet eeuwig te zijn Dat zou onmenselijk zijn. Niets is eeuwig.
Alles is in beweging. Er is echt voor jou een weg hieruit.
4. Vraag de geest waarom hij nog in die tussenwereld leeft.
Spreek weer deze tekst uit (of kies je eigen woorden): Het kan zijn dat je hier iets wil leren.
Dat je op een bepaald terrein van iemand hier de kunst af wil kijken.
Wil je dan ook ons recht op rust respecteren, net zo als ik jou nu hier en nu respecteer?
Het kan ook zijn, dat je hier bent om mij of een van mijn huisgenoten lastig te vallen of te kwellen.
Misschien ben je boos over iets dat in het verleden is gebeurd.
Maar bij deze stel ik je een experiment voor. Denk aan iemand van wie je veel hebt gehouden,
en die op dit moment nog in leven is.
Ga daar eens een paar weken op bezoek. Geef die persoon je liefde en aandacht.
Kijk wat je daar nog voor nuttigs en liefdevols kan doen. Vraag je dan af of je echt nog hier terug,
wilt komen voor het uitwerken van je boosheid.
Geesten die niet heel erg gestoord zijn, kiezen bijna altijd voor werken in een positief klimaat,
inplaats van treiteren en sarren.
Vraag de geest ook: Waar zit aan vast? Aan een emotie,aan wraak, aan angst? Of aan een,
persoon? Aan deze plek? is hier iets gebeurd dat je vast houd?
Weet je dat er verleden,heden en toekomst is? Ook voor jou?
Dat je het verleden en de bijbehorende pijnen los kunt laten?
5.Vraag de geest of hij eventueel gebonden is aan iemand.
Er werkt in ons land een aantal, vaak Afrikaanse tovenaars. ze hebben namen als professor-
Moussa, Marabout El M oka of meester Baribsa.
J e krijgt hun kaartje in de brievenbus met het adres van een spookachtig achterafkamertje.
Veel van hen zijn pure oplichters maar sommigen werken inderdaad met medeplichtigen uit,
de schaduwwereld: betoverde overledenen.
Hun methode lijkt veel op de Voodoo-technieken uit het Caribische gebied.
Kwaadaardige tovenaars dwingen dan met spreuken, geweld of vergif de ziel van een kwets-
baar, angstig iemand uit zijn lichaam. Wat overblijft, is een soort zombie die door de tovenaars,
als een slaaf in dienst word gehouden. Ook de angstig gevluchte ziel word in een soort fles,
gevangen gehouden net als de geest in de lamp van Alladdin.
Zo een zielslaaf kan in opdracht mensen schrik aan gaan jagen,waardoor ze bijvoorbeeld.
terugkeren naar de ex-geliefde,die de tovenaar in dienst genomen had.
Vermoed jij de tussenkomst van zo iemand ( bijvoorbeeld omdat je te maken hebt met mensen,
uit andere culturen),breng dan het volgende ter sprake: Houd een krachtig persoon of een,
magiër je gevangen waar je nu bent?
Gebruikt iemand jou om andere mensen te beïnvloeden? Voel je dat je eigenlijk liever vrij,
wil zijn?
Roep dan hulp in van een veel hogere kracht. Vraag bijvoorbeeld of Jezus, Boeddha of Krishna,
je wil bevrijden, Vraag of Oermoeder Aarde je helpt of de goddelijke vader van het heelal.
Besef dat de duivel uiteindelijk een dienaar en de mindere van god is.
Hoeveel angst zijn slechtheid je ook aanjaagt.

ALS JIJ DE ZAAK SERIEUS NEEMT,IS DE EERSTE STAP NAAR BEVRIJDING GEZET.

BEVRIJDINGSWEG...

Dan kun je nu gaan proberen om je geest of spook een transformatie weg te presenteren.
Bied de volgende innerlijke beelden aan: Stel je eens voor dat je hulp vraagt aan iemand,
van wie je heel erg gehouden hebt en die ook overleden is.
Denk aan iemand die de weg al weet aan Gene Zijde. Die jou een uitweg wil wijzen.
Je eigen creativiteit kan een weg uit het donker naar het licht scheppen.
Denken aan een geliefde roept hem of haar ook op.
Vraag of die liefde jou een bevrijdingsweg toont.
Het kan nodig zijn dat je een ziel herinnert aan vroegere incarnaties: Weet je nog dat je eerder,
geleefd hebt?
Dat je toen ook gestorven bent en weer opnieuw ingedaald in een mensenbaby?
En dat je daaruit hoop kunt putten?
Dat je,als je dapper bent, opnieuw die weg kunt proberen? Kom een tijdje op adem in de,
lichtwereld en probeer het dan opnieuw.
De vreselijke ervaringen die je nu beleeft, zullen je dan wijzer en toleranter hebben gemaakt.
Niets is ooit voor niets geweest. Niemand heeft ooit voor niets geleefd!

Waarschuw beheerder
waar heb je dat gevonden?

Waarschuw beheerder
http://www.de-ankh.nl/oude_geesten.htm

Waarschuw beheerder
heb je goed gevonden

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
/me leest mee.

Voor mij is het niet meer geloven maar weten dmv meerdere ervaringen vanaf jaar 0 tot nu.
Als je het vaak meemaakt moet je er wel mee leren leven, of je het nou onzin vind of niet.

Voor mij iig nu onmisbaar in het dagelijkse leven :)

Waarschuw beheerder
praat ertegen en maak vriendjes, wees niet bang...
Waarschuw beheerder
ik zou echt niet tege ze durven te praten ... hoor je opeens een stem of zie je wat ... :O:O:O

Bah nee krijg der kippevel van !!

Waarschuw beheerder
probeer er achter te komen of het goed of kwaad is, hoe je dit doet?
visualiseer dat je jou spiegels naar hun toekeert, kwade geesten zijn bang voor hun spiegelbeeld, als je dit denkt en er is niks meer waren het kwade en zijn ze weg, als het blijft hoef je nergens bang voor te zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmm,.. zelf geen ervaring met geesten ofzo ... maar geloof dr toch in hoor .. :S maar ik denk er nooit aan want als je er aan denkt,.. maak je jezelf alleen maar onrustiger lijkt me..

Waarschuw beheerder
nee je moet je er vooral niet aan toegeven want dan merk je het juist, geloof mij! heb me een tijd beziggehouden met dat soort geinen!
Waarschuw beheerder
een beetje raar verhaal misschien..maar is een familielid ooit overleden..misschien wil die gene jou beschermen..en duidelijk maken dat ie er is

(K) mandy en trouwens ik geloof dat geeesten echt bestaan!

Waarschuw beheerder
een 'geest' ... dat kan zeker
mijn zus heeft er constant ervaringen mee

Waarschuw beheerder
Hij die zich met magie bedient zal altijd een stap achterblijven op de verlichtte geestenwereld en zijn dimensies. Communicatie, erkenning, oproepen en praten over geesten en andere zielen in de tussenwereld blokkeren de visie op het overkoepelende.
In Nederlands: Als je je met de tussenwereld inlaat, zul je
hier uiteindelijk zelf in terechtkomen.
Zelfmeditatie op monothestische basis helpt veel sneller, en zal je ziel sterken om de tussenwereld te kunnen laten voor wat het is.
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriend is vandaag 1 jaar overleden..
Ik heb hem wel al vaker gezien..Hij praat tegen me en ik voel zijn aanwezigheid hier nu ook bij me..Ik weet dat hij nu over me waakt en dat hij altijd bij me zal waken..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta open voor het feit dat er meer is tussen hemel en aarde:yes:

ik geloof wel in geesten:yes:

maar die handleiding is de grootste onzin die ik ooit heb gezien:S

wel gelachen:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
joh mn overleden kat ligt nog wel us onder mn bed

Serieus waar

Waarschuw beheerder
nooit meegemaakt maar lijkt me zo scary

Waarschuw beheerder
Heb ook wel hele rare dingen meegemaakt:S

Waarschuw beheerder
wat minder snatsen zou ook helpen denk

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
Van8 zoiets geks meegemaakt..
Ik werd rond 5 voor 6 in de ochtend wakker van het geluid dat m'n video aanging...en weer uit...en weer aan
Toen ik keek zag k hem nog net 2x aan en uit gaan, heel vaag...dus ik deed me TV aan op videokanaaal en er was een Duits net op te zijn (RTL) maar die kanaal heb ik never nooit erop zitten...en het was op 4 en daar hoort RTL 4 gewoon op te zitten..maar het was een Duits programma met allemaal gekke duitse praat :S
Ik even de andere netten bekijken en die waren wel normaal...terug op dat Duitse net en even teletekst bekeken..en die was wel van RTL 4 :S
Toen weer gezapt en toen ik terugkwam op 4 was het weer gewoon RTL 4 :S heel vaag en vreemd allemaal ...vooral dat met die video die aan en uit ging.
Ik hoor ook al heel de ochtend geklop door het huis :no:

Waarschuw beheerder
Heftig spul wat jij gebruikt dan :)

Waarschuw beheerder
Ben ervan overtuigd dat er meer is. Mn nichtje van bijna 8, die heeft een oude geest in haar. Ze heeft toen ze 5jaar was, dingen gezegd!!! zulke wijze dingen die NOOIT een kind van 5 kan zeggen. Best eng ene kant.

Het huis waar ik in woon, zijn ook andere mensen (geesten) in huis. Maar gelukkig zijn ze niet al te lastig. 1hoek van de huiskamer, dies vaag, als je daar staat om de lamellen dicht te doen, ga je bijna knockout, elke keer weer..

Ach zolang we elkaar met rust laten is alles ok.

Waarschuw beheerder
Oke dat klinkt niet erg geloofwaardig:S
Waarschuw beheerder
nou ik hoef ze echt niet te zien!!! als er IETS is waar ik bang voor ben is dat het wel...
Waarschuw beheerder
bij mij gaat er nu dus al 3 dagen lang prescies om 12uur de radio aan dan heb je hem op aux staan omdat je een film heb gekeken heel raar maar waar schiet tie ineens weer op radio je schrik je eigen de pleuris maar ja ken er niets aan doen ik ben er niet bang voor want ik weet dat het me vader is die dat doet heb hem gelukkig nog niet gezien maar ik hoor hem wel maar is ff wennen en je raakt er gewent aan

Waarschuw beheerder
Maybe is het je vader wel niet eens:S

Als ik jou was zou ik gewoon de stekker eruit trekken, word je ook niet wakker. :9