Partyflock

Forumonderwerp · 701980

hey mensen
ik hoorde van8 iemand op m,n toetsen bord ratsen en tikken tegen m,n cd rek en ook word m,n kamer opeens ijs koud en zag ook un zwarte schaduw un xtje
maar ik voel nu elke dag/n8 windvlagen overal en bonken
ik zit te denken aan un geest maar ik twijfel...
weten jullie het mischien???
is vet eng:S:S:S:no:
laatste aanpassing
:D
laatste aanpassing

:)

of gewoon mee gaan lulle
en een partij slap ook
dan hebbe ze er vanzelf geen zin meer in

haha hij is (y)

hehe
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Heb jij ruime ervaring mee ook met stemmetjes toch :S

het enigste stemmetje waar ik last van had was jij, maar daar ben ik gelukkig ook al van gezuiverd.
het enigste stemmetje waar ik last van had was jij, maar daar ben ik gelukkig ook al van gezuiverd.

Zou je denken, typisch de denkwijze van sanne,
blijven afschuiven, ofniet Schizo..... :yes:

:vaag:

(en kijk uit he
voor de man met de hark :S)
laatste aanpassing
Ik heb in een heel oud huis gewoond en daar had ik ook last van een geest,nou ja last...
Er gebeurde allemaal vreemde maar verder erg onschuldige dingen.

Af en toe werd er ff een paar minuten aan m'n bed geschud, dat was wel ff schrikken de eerste x hoor!
En wat ook vaak gebeurde als ik tv aan het kijken was dat de zenders opeens gingen switchen...

Maar ben nooit echt bang geweest, heb 'de geest' 1x echt gezien, hij stond naast m'n bureau. Op dat moment dacht ik dat het m'n vader was maar ja die keek me echt zo vreemd aan toen ik het vroeg, wat zou hij midden in de nacht in mijn kamer moeten doen...
hoorde ik daar een lama schijten?

Zou je denken, typisch de denkwijze van sanne,
blijven afschuiven, ofniet Schizo.....:yes:

Ach joh peet stop maar het heeft geen zin
dat weet je toch, 'T leeft in een eigen wereldje :S:S:S

:vaag:
gelukkig een wereldje zonder jullie ;)(F)
laatste aanpassing
Ach joh peet stop maar het heeft geen zin
dat weet je toch, 'T leeft in een eigen wereldje:S:S:S

Je heb gelijk :yes:
he cilla wanneer kom jij weer thuis 'SPOKEN':D
tis saai hiero.....:S

en nog iets...

gelukkig een wereldje zonder jullie

HmmHmmm jammer ik had nog gehoopt op een
1 op 1 confrontatie in een kamertje van 1 bij 1,

onder het mom van 'ff' je agressie kwijt...

HmmHmmm jammer ik had nog gehoopt op een
1 op 1 confrontatie in een kamertje van 1 bij 1,

onder het mom van 'ff' je agressie kwijt...

Die kans komt nog wel Peet ;)
hahahah zo laat je wel weer merken dat je zielig bent, in je eentje op mij.
Zéér zwak :yes:
toebietoebietoe... How low can you go toebietoebietoe...
Die kans komt nog wel Peet;)

Super....

Altijd weer lachen zo'n meeting.....:D

Super....

Altijd weer lachen zo'n meeting.....:D

(Y)
whoej, verbeter de wereld begin met jezelf (F)
ben ik aan het doen... weetniksvanpcs@hotmail kom daar maar als je wil gaan klooien...

vind het gewoon niet grappig dat er een serieus onderwerp weer verkloot word doe dat maar ff in humor ofzo.....
meuhj, ik was degene die heel normaal en serieus antwoord gaf :D tot het bruut werdt verstoord :)

whehe bruute shit:jaja:

Ja joh! Gewoon een keer "Hoe iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist?" roepen. Dat wil nog weleens helpen. :D
Ik ben altijd zo bang voor dat soort dingen..
Ik heb gister nach ook wakker gelegen omdat iemand hier op pf een link had gemaakt naar ook zo iets van die geesten troep op internet..
Ik ben altijd al soort van gevoelig voor dat soort dingen geweest..ik raak ook altijd helemaal in paniek als het donker is en ik hoor iets of wat dan ook..

maak ff un topic kloten:/
doe dat niet hier aub ik ben op zoek naar tips enzo:/
niet naar mensen die gaan kloten thnx

Ik ben altijd al soort van gevoelig voor dat soort dingen geweest..ik raak ook altijd helemaal in paniek als het donker is en ik hoor iets of wat dan ook..

dat doe ik niet niet in paniek raken ik voel me wel kut en angstig maar ik blijf wel rustig..
maar van binnen ken ik wel schreeuwen probeer altijd rustig te blijven

Mijn opa was anders niet zo lief..die heeft mijn broertje heel lang lastiggevallen en bang gemaakt..

niet leuk, geloof er wel in. Maar ben dus een beetje bang.

Heb trouwens ook last van 'aanwezigheid' in mijn kamer..maar vraag altijd(in gedachte) of hij/zij/ze weg wil(len) gaan..

weet eigenlijk niet of het helpt, maar voor mijn gemoedsrust wel

Heb trouwens ook last van 'aanwezigheid' in mijn kamer..maar vraag altijd(in gedachte) of hij/zij/ze weg wil(len) gaan..

ja dat doe ik ook:)
maar ja lukt niet denk ik:no:
ent lijkt me erg dat je weet wie het is en diegne moet dan nog evil zijn ook
kijk zou t mijn opa zijn zou k r vrede mee hebben da was un kei kerel
maar ist un vreemde ga ik die stamboom uitpluizen maar ik weet niet wie of wat het is:no:
ik geloof ook in geesten
ik heb ook het gevoel dat er steeds iemand bij me is...heel raar
ik geloof ook in engeltjes die je van boven in de gaten houden
daarom laat ik ook een engeltje tattoeren :)
Owja lady korsokoff is zelf een geest :/

Die gelooft zelfs nog in sprookjes enzo :/

Jah idd... :P:P
Uber meesteresse in het geloven van geesten, dat zijn de enige die haar nog geloven whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:devil:
Ik ben er ook gevoelig voor, maar mijn moeder helemaal.

Éen keer zaten mijn zus en ik in de huiskamer en zagen we beide 'savonds in de tuin een klein boerinnen meisje staan. We zagen het beide en weg was ze weer. Vroeger heeft daar een boerderij gestaan, misschien is dat de reden.

Een paar maanden geleden lag mijn moeder in bed en midden in de nacht stond er een vrouw in haar slaapkamer. Die vrouw vroeg aan mijn moeder of ze aan haar vriendin wilde vragen of zij haar los wilde laten. Mijn moeder is die dag erna naar haar vriendin gegaan en heeft het verteld over die mevrouw. Na uitleg van mijn moeder over hoe de geest eruit zag, heeft ze er een foto bijgepakt. Wat bleek dat was haar moeder. Omdat ze haar moeder niet los kon laten bleef ze hangen tussen hemel en aarde. Ik vond het doodeng toen ik het hoorde, maar mijn moeder zei dat het op dat moment niet eng was. En het is heel apart, maar net of je dan een taak voor een geest op moet lossen.

Nog een verhaal. Mijn oom en tante zijn een aantal jaren terug beide verongelukt. Wij zijn toen met het gezin een paar dagen bij mijn nicht en neef in getrokken om de boel te regelen. Midden in de nacht hoorde we een geschreeuw. Zit mijn nicht overeind in bed te schreeuwen dat haar papa (mijn oom dus) naast haar op het bed zat om te vertellen dat het goed gaat met hem. Pff wel een heel mooi gebaar toch.

Zelf hoor en zie ik ook vaak dingen. Pas geleden stond er iemand bij mijn raam en die dag erna hoorde ik naast mijn eigen ademhaling de ademhaling van iemand anders. En dat vond ik zeker wel eng.

Ik ben en blij een schijterd daarin :S

Whahahah :respect: 2 yonina !! Zeker weten :D

deed mijn geest dat maar zichzelf zichtbaar maken en zeggen wie ze/hij is benk ook niet bang meer:)

je moet ook nie gaan slapen als je net een LSD-tripje hebt genomen;)
Dat gaat natuurlijk verkeerd daar kun je donder op zeggen :D:P

Probeer het volgende maar eens :

Zend een signaal uit op 18Khz, wedden dat je voelt dat de temperatuur daalt, je dingen gaat zien in je ooghoeken en je vooral bang word?

Dat is namelijk een natuurlijke reactie, 18Khz is een frequentie die altijd word gebruikt om mensen angst aan te jagen, het zit bijvoorbeeld ook in de brul van een leeuw.

Als laatste is er in veel oude gebouwen een redelijk goede akoestiek en dan kan de wind of water ook op een frequentie van 18Khz uitzenden.

En ja, bovenstaande is wetenschappelijk bewezen.

Dus topicstarter : vervang es een koelertje van je computer ofzo ;P
laatste aanpassing
HmmmmHmmmm het is weekend he niet zo moeilijk denken... :P
Jezus die verhalen van O:) JANE O:)

Kreeg er helemaal de kriebels van :$

missschien minder drugs gebruiken????
Heej peet hounje es in jah :P

Artiest Mile
Misschien moet je die kerel eens laten weten dat ie van je toetsenbord moet afblijven ;)
Hahahaha ik doe niks hoor Yo..... :P

kzou niet durven :D :P

o:)