2557x bekeken
donateur
Ja echt..
Je bent niet bij je volle verstand als je Ket kutspul vind
Laat je na kijken gek!
Poesj
Ketamine
En Pascalle natuurlijk ook

Je bent niet bij je volle verstand als je Ket kutspul vind
Laat je na kijken gek!
Poesj
En Pascalle natuurlijk ook
donateur
Als je het in hogere doseringen snuift of spuit, krijg je dromen die men als zeer psychedelisch ervaart. Men heeft dan ook "bijna - dood ervaringen". Men heeft in deze toestand het gevoel het lichaam te verlaten. Het is in deze ketamine roes erg moeilijk om je te bewegen. Men noemt dat wel in het "k-hole" zitten.
hm grappig stukje, klopt precies..
laatste aanpassing
Die hoestcapsules kun je halen bij de drogist of apotheker.. koop dan 1 doosje (zitten 20 capsules in =200MG) 1 doosje is genoeg om best zwaar te trippen voor de eerste keer.. ik had de eerste keer ook 200MG maar als je het safe wilt doen kun je misschien beter eerst 100MG pakken
voor meer informatie check dit topic ff.... https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/620409
voor meer informatie check dit topic ff.... https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/620409
donateur
Raar, mwoah ik noem het liever hemels, briljant, subliem, geweldig, fantastisch, pure liefde..
Ketamine
Ketamine
Je loopt bij frequent gebruik een groot risico om hevig geestelijk verslaafd raken
veel plezier
donateur
ketamine is gewoon teringzooi
donateur
Bij welke fakking drug is dat nou niet het geval?
heroine
Hoe zit dat met nootmuskaat? ----> nootmuskaat is heel gaar spul, je hebt dr iets van 10 a 13 gram van nodig om dr van te spacen, maar dan space je ook wel
, alleen moet je oppassen dat je niet meer als 15 gram neemt, boven de 15 gram kan je lichaam t nie meer egt hebben, zal natuurlijk ook aan je lichaams grote en leeftijd liggen, t probleem is alleen dat heb verschrikkelijk goor is om 12 gr nootmuskaat naar binne te werken, toen ik het had gedaan had ik wat nootmuskaat (1/3e potje ofzo) in wat lange vloetjes gedaan die aanelkaar geplakt zaten, toen kreeg k een grote bal met die troep ik inslikken en t floetje brak in me mond, toen heb k t nog net weten weg te spoelen, met veel moeite en kots neigingen
t 2e probleem is dat t iets van 4 a 5 uur kan duren voor je iets voelt.
ik d8 ook steeds ik ben genaaid het is gelul, maar toen ik wou gaan slapen begon ik me anedrs te voelen, beetje vreemd, maar wel lekker
t 2e probleem is dat t iets van 4 a 5 uur kan duren voor je iets voelt.
ik d8 ook steeds ik ben genaaid het is gelul, maar toen ik wou gaan slapen begon ik me anedrs te voelen, beetje vreemd, maar wel lekker
Dus heroine is niet geestelijk verslavend?
------> het zou misschien zo kunnen zijn, ik weet wel bijna cker van niet, maar ook als dat niet zo zou zijn, je raakt lichamelijk zo afhankelijk....
misschien is dat nog wel erger als geestelijk, als je lichaam t gewoon nodig heeft gaat je lichaaam rare dingen doen, dan word je geestelijk ook cker door beinvloed.
------> het zou misschien zo kunnen zijn, ik weet wel bijna cker van niet, maar ook als dat niet zo zou zijn, je raakt lichamelijk zo afhankelijk....
misschien is dat nog wel erger als geestelijk, als je lichaam t gewoon nodig heeft gaat je lichaaam rare dingen doen, dan word je geestelijk ook cker door beinvloed.