Neej tuurlijk ben je niet te jong!!
Je bepaald zelf wanneer je er aan toe bent dus nooit te jong!
Je bepaald zelf wanneer je er aan toe bent dus nooit te jong!
Ik vind 15/16 wel jong...je hebt dan nog een heel leven voor je...er zijn nog zoveel dingen die je nog niet hebt gezien en gedaan...tis ieder z'n eigen keus...maar ik denk wel dat als je 25 bent je ietsiepietsie meer levenservaring hebt dan op je 15e
laatste aanpassing
respect voor hen die heel jong zwanger raken en niet direct de makkelijkste weg kiezen voor abortus maar de verantwoordelijkheid op zich nemen om het kind een goede opvoeding te geven en vooral liefde.
ik zelf was 17 toen mijn eerste zoon werd geboren. met 25 had ik 4 kinderen en toen ik 36 was kreeg ik nog een nakomertje.
als ik alles nog een keer over mocht doen zou ik veel dingen anders doen maar de kinderen had ik weer op zo jonge leeftijd en waarschijnlijk weer zo veel.mijn oudste zoon is nu 28 en mijn jongste dochter is 9, daarbij heb ik ook al 2 kleindochters van 4 jaar.en nu al 29 jaar de zelfde partner.
heerlijk.
je bent zo jong als je,je voelt.
sommige kunnen met 16 goed voor een kind zorgen en het alle liefde geven. anderen kunnen dat met 40 nog niet.
ik zelf was 17 toen mijn eerste zoon werd geboren. met 25 had ik 4 kinderen en toen ik 36 was kreeg ik nog een nakomertje.
als ik alles nog een keer over mocht doen zou ik veel dingen anders doen maar de kinderen had ik weer op zo jonge leeftijd en waarschijnlijk weer zo veel.mijn oudste zoon is nu 28 en mijn jongste dochter is 9, daarbij heb ik ook al 2 kleindochters van 4 jaar.en nu al 29 jaar de zelfde partner.
heerlijk.
je bent zo jong als je,je voelt.
sommige kunnen met 16 goed voor een kind zorgen en het alle liefde geven. anderen kunnen dat met 40 nog niet.
laatste aanpassing
Vind het heel knap van alle moeders hier om zo jong een kind/kinderen op te voeden.
Heb zelf een paar vriendinnen met kinderen, neem ik ook mijn petje voor af!
Ik zou er zelf nog niet klaar voor zijn, maar lijkt me ook heel mooi voor later als je 35 bent, en de kinderen ook al groot!
Zo heeft mijn moeder mij gekregen toen ze 20 was, en nu gaan we veel samen op stap! Echt leuk is dat!
Heb zelf een paar vriendinnen met kinderen, neem ik ook mijn petje voor af!
Ik zou er zelf nog niet klaar voor zijn, maar lijkt me ook heel mooi voor later als je 35 bent, en de kinderen ook al groot!
Zo heeft mijn moeder mij gekregen toen ze 20 was, en nu gaan we veel samen op stap! Echt leuk is dat!